On jäähyväisten aika !

ÄIJÄNKÖRILÄSvm47

Täytän kahden päivän kuluttua 70 v. ja sitten varmaan mulla ei ole lupaa enää tälle palstalle poiketa ellen sitten hieman suhmuroi ja tulen tänne vaan ihan pokkana.
Minkähänlaista porukkaa tuolla 70 plus palstalla on ? Kohta sen tiedän.
P.S. Voisihan sitä piipahtaa myös vaikka 16plus kerhossa.

54

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.mahtuu

      Empä oo tiennyt sun täälä ollenkaan mut jatka entiseen malliin, ei laiteta porttikieltoo.

    • Eijunalauta

      Ihmiselle tulee lisää ikää ihan luonnon lain voimalla mutta sen pitäisi tarkoittaa, että iän myötä lisääntyy myös viisaus. Eikä ahtaus ja rajoittuneisuus. Mihin ja keneltä täällä tarvitaan lupa aukaista mikä tahansa palsta joka itse tekee mieli aukaista?

    • eppu2

      Onnittelut äijän köriläälle.
      Älä meitä silti ihan tyystin hylkää, täällä on muutenkin äijät vähemmistönä.

      • New-age

        Onnitteluja.🌹🍰
        Tokko kukaan kieltää kirjoittamasta; tässä iässä saa olla vähän "tottelematon".


      • Tykkään.pussiveitikoista
        New-age kirjoitti:

        Onnitteluja.🌹🍰
        Tokko kukaan kieltää kirjoittamasta; tässä iässä saa olla vähän "tottelematon".

        Mä olen välillä aika pajonkin tottelematon:)


    • pyrtti

      Täällä on nykyään sopuisaa. Ketään ei yritetä häätää kuten joskus aikaisemmin.
      Jo oli aikakin meidänkin "aikuistua" ja lopettaa turha kiukuttelu ilman aihetta.

    • ÄIJÄNKÖRILÄSvm47

      Piipahdin tuossa juniorosiossa. Hiljaista kuin haudassa. Muuten Suomihan täyttää kohta 100 v. eli sivuston nimi pitäisi mielestäni muuttaa Suomi 100. Suomi 24 on kohta historiaa.

      • Pääsiäis.ideoita

        Viisas koodaaja kuten nippa nappa hunkzi saattaisi luoda tuollaiset suomi100 sivut ja pistäisi rahoiksi. Rekkautumispakko, osallistumismaksu 1€ per kuukausi ja paljon mainontaa.
        Saisi Hunkzikin leivän päälle muutakin kuin pakasteherneitä.


      • New-age

        Rajoita vähän ...pst, tuollaisia saa vain kuiskata: siis Isohoo keräisi aneita, jotta....silloin ottaisin luudan alle, vaikka sille olisi muitakin töitä...


    • Palstahan on kaikille yli kuuskymppisille.
      70v on yli kuudenkymmenen, eikö vaan?

    • ÄIJÄNKÖRILÄSvm47

      Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten määritellään sana "köriläs". Mikä on ikäkriteeri ? Käsittääkseni köriläs on selkeästi maskuliininen ilmaus. Mikä olisi vastaava feministinen ilmaus ? Eukonkäppyrä ? Ehdotuksia.

      • kelpaako.se

        Ämmänläyskä sanoo eräs.


    • soromnoo

      Eiks tääl olekaan henkinen ikämääre rajaamassa? No ohhoh.

    • reppuriika

      Jos olet edelleen mielestäsi 60-kymppinen, niin voit jatkaa täällä. Onnea minunkin puolesta.

    • Onnea ja terveyttä tulevalle vuosikymmenelle.
      Neli-seiskat on suurin ikäluokka.
      Kaksissa seitenkymppisten synttäreillä olen tänä vuotena ollut, ja yhdet ainakin edessä.
      Kirjoitetaan hyväntahtoinen tuntuma neljäseitsemän syntyneistä.
      Kun itse oli kymmenvuotias, Sinun ikäluokka oli nuoria miehiä, sikapiikkarit, hiuslakka, joillakin Java tai Pannonia ajopelinä.
      Kun oli itse kolmikymppinen ; Sinun ikäluokka tuntui jo jääneen kehityksestä jälkeen. Nyt te olette jo vanhoja ukkoja, joilta ei voi paljon vaatia, pitäs jo melkein teititellä.
      Itse sitä ei ole muuttunut ollenkaan :).

      • k-kotton
        Onnea ja terveyttä äijänköriläs- myös minulta! Jäähyväiset on kovin lopullista, viimeksi käytin haudalla. Eipä ole kielto-oikeutta meillä, saati halua.

        Tuo ikäero oli valtaisa lapsena ja nuorena, mutta kovasti on kaventunut ja aika käsitteen mukana rajallisuus, sattumanvaraisuus, mutta elämänkokemuksen myötä jonkinlainen armollisuus muita kohtaan jopa itseä, eikö.


      • kawe kirjoitti:

        k-kotton
        Onnea ja terveyttä äijänköriläs- myös minulta! Jäähyväiset on kovin lopullista, viimeksi käytin haudalla. Eipä ole kielto-oikeutta meillä, saati halua.

        Tuo ikäero oli valtaisa lapsena ja nuorena, mutta kovasti on kaventunut ja aika käsitteen mukana rajallisuus, sattumanvaraisuus, mutta elämänkokemuksen myötä jonkinlainen armollisuus muita kohtaan jopa itseä, eikö.

        Kyllä se "armollisuus" on tullut iänmyötä muita kohtaan.
        Mutta se armollisuus omalla kohdalla, en niin tiedä. Se tuo iänkarttuminen on vaikea hyväksyä., mutta en varmaan ole yksin.
        Voi olla naisilla helpompaa.


      • k-kotton kirjoitti:

        Kyllä se "armollisuus" on tullut iänmyötä muita kohtaan.
        Mutta se armollisuus omalla kohdalla, en niin tiedä. Se tuo iänkarttuminen on vaikea hyväksyä., mutta en varmaan ole yksin.
        Voi olla naisilla helpompaa.

        K-kotton, enpä usko naisilla helpompaa olevan, ei kaikilla ainakaan.

        Kun pitää näyttää nuorekkaalta, värjätä tukkaa ja meikata joka lähtöön.
        Olla hoikka ja kulkea kukkamekossa ja korkkareissa, että kelpaa, mutta kenelle ja miksi?

        Huono näkö ja hulvaton luonne on minua auttanut ikääntymiseni hyväksymään.


      • Ancelina kirjoitti:

        K-kotton, enpä usko naisilla helpompaa olevan, ei kaikilla ainakaan.

        Kun pitää näyttää nuorekkaalta, värjätä tukkaa ja meikata joka lähtöön.
        Olla hoikka ja kulkea kukkamekossa ja korkkareissa, että kelpaa, mutta kenelle ja miksi?

        Huono näkö ja hulvaton luonne on minua auttanut ikääntymiseni hyväksymään.

        En tullut ajatelleeksi ulkonäköpaineita.
        Itsellä enempi sopeutuminen ikään tuolla ajatusmaailman puolella.
        Kyllä korkkarit, liehuvat helmat, hyvä ryhti, nätti meikkaus, kyllä sellaisen rinnalla passaa :)..
        Sopivilla vaatteilla voi saada ihmeitä aikaan.


      • k-kotton kirjoitti:

        En tullut ajatelleeksi ulkonäköpaineita.
        Itsellä enempi sopeutuminen ikään tuolla ajatusmaailman puolella.
        Kyllä korkkarit, liehuvat helmat, hyvä ryhti, nätti meikkaus, kyllä sellaisen rinnalla passaa :)..
        Sopivilla vaatteilla voi saada ihmeitä aikaan.

        Nythän selvisi tuo, miksi ja kenelle/kenen vuoksi, kas, kun miehet tykkäävät.

        Pitänee minunkin ryhdistäytyä :)


    • Iän karttuessa on entistäkin tärkeänpää näyttää olevansa edelleen miehinen mies.
      Palstamme on 60 ja se päättyy 70 -kohdalla.
      Palstamme ei siis läiky yli, eikä 70 vuoda.
      -
      On lapsellisen typerää alkaa anoa armoa.
      Seko-päisenä näytellen nuorenpaa kuin on.
      Vanhenpaa taas ei pysty näyttelemään.
      Vanha ikä paistaa aina lävitse.

      H.

      • OnkoMiesVaiko

        Pitäisikö kirjoitus- ja kielitaidottomilta myös kieltää pääsy palstalle?

        Hunkszimpana pitäisi yrittää esittää vanhempaa kuin onkaan.

        Hunkszinpi, paskenpi, pisipäisenpi, typeränpi, kakantärkeänpi ja ties mitä kummaa. Pitäisikö yrittää opettaa idiootinmalle suomea.

        Siis:
        Hunkszimpi, paskempi, pissipäisempi, typerämpi, kakantärkeämpi on vaikea yrittää olla kuin tuo muita komenteleva ja miehiä pois kehotteleva sekopäinen otus.


      • NaurattaaMua

        Peukutin itse vahingossa. Hahhahhaa.


    • Onnea huomiselle minunkin puolestani, aloittaja. Oletpas sinä tunnollinen palstakäyttäytyjä..))
      Minä olen kuulemma "kohta kahdeksankymentä", mutta tänne olen itseni unohtanut.
      Toisinaan siitä on muistutettu, pari häätökäskyäkin on tullut, mutta en ole tietäksenikään. Kuten Tellukka tuolla totesi seitsemänkymppinenkin on 60 .

      Paljon olen kyllä läsnäoloani vähentänyt, en niinkään ikäni vaan ajan puutteen vuoksi.
      Seuraavalla palstalle, 70 , tuskin enään siirryn vaan keksin muuta. Mutta vannomatta paras...
      Mutta kuten eppu2 totesi, äijiä täällä on vähän ja heistä pidetään yleensä hyvää huolta, joten pysy messissä vain..))

    • Aloittaja ei sitten ota demeteriä ihan tosissaan.
      Läyskä sai kyllä luvan olla, mutta on alkanut käyttää lupaansa törkeästi väärin. :)

      H.

      • Jaa hunksi. Että poikkeuslupa uhkaa mennä umpeen? Sitä tässä olen vähän ounastellut, kun pelkkää ojentamista saa osakseen..))
        Mutta kuten Hän itse totesi: "On lapsellisen typerää anoa armoa"...


      • eppu2

        Jaahas Hunksi, taasko sitä yritetään kukkoilla.


      • onSeSellanen

        Sellaista se typer-ämmälle teet-tää.


    • O-Orvokki

      Onneksi olkoon Äijänköriläälle ja onnea myös seuraaville vuosikymmenillesi!

      Onko suuren ja hyvät juhlat huomenna?
      Kuulostaa mukavalta, että on vapaapäiviä ennen ja jälkeen juhlapäivän.

    • Heikunkeikku

      Nakkaan säkillisen onnentoivotuksia päin pläsiäsi.
      Ripottelen hyviä oloja seuraavalle vuosikymmenelle.

      En "tunne" sinua, en muista tuommosta nimimerkkiä tällä palstalla.
      Mutta mitä välii:) vaikken tunnekaan.

      Minä en muiden ikiä tiedä. Muutamat ovat ikänsä sanoneet, mutta suurin osa on semmosia, että en yhtään osaisi arvailla, minkä ikäinen kukin on.

      En ajattele ikiä. Jos jonkun kanssa on mukava rupatella, niin mitä väliä minkä ikäinen on.

      Jos sinua huvittaa täällä keskustella, niin ole ihmeessä täälä.
      Minäkin tupsahdin palstalle vaikken täyttänyt ehtoa iästä.
      Sisukkaasti aloin norkoilemaan täällä, vaikka joskus viserreltiinkin, että pitäisi pysyä 50 palstalle.
      Olisin pysynytkin, mutta porukka häippäs ja mitä sielä sitten olis mojunut, kun kukaan ei ollut vastaamassa jos yritin jotakin rupattelunpoikasta nakata.

    • Pitääkö tänne lähettää syntymätodistus?
      Mistä kukaan muiden iän voi tietää, paitsi siitä mitä hän haluaa kertoa.
      Jos viihtyy 60 palstalla niin eikö se riitä syyksi että kirjoittelee tänne.
      Täällä käy muistakin ikäluokista siitä syystä että palsta on vilkkaampi kuin 50 tai 70 palstat.
      Jos täyttää 60 tai 70v niin muuttuuko sitä yhdessä yössä erilaiseksi? 100 voi olla sellainen missä voisi käydä, näitä ei kuitenkaan ole ihan riesaksi asti.

      • eppu2

        Sas muuta, mielikki.
        Jonninjoutavaa tollainen ikärajahöpinä.


      • On lapsellisen typerää alkaa anoa armoa.
        Seko-päisenä näytellen nuorenpaa kuin on.
        Vanhenpaa taas ei pysty näyttelemään.
        Vanha ikä paistaa aina lävitse.

        H.


      • Armollisuudella tarkoitan monien asioiden paineen helpottamista niin omalla kuin muidenkin kohdalla- helpommalla pääsee, kun hyväksyy harmaantuvan pään ja alkavan raihnaisuuden, kauniina on lupa aina olla- sehän on katsojan silmissä.
        Muistin menetystä ei tarvitse hyväksyä, sehän menee niin että muiden merkitsevät katseet lisääntyvät ja puhe on joko liian äänekästä tai kauempana tarkoituksellisen hiljaista -- samaa syrjintää harrastetaan työelämässä, kouluissa jopa päiväkodeissa.
        Armollisuuden käsite on uskonnollinen , mutta myös yksilön elämänfilosofia näin vanhemmiten-


      • eppu2
        kawe kirjoitti:

        Armollisuudella tarkoitan monien asioiden paineen helpottamista niin omalla kuin muidenkin kohdalla- helpommalla pääsee, kun hyväksyy harmaantuvan pään ja alkavan raihnaisuuden, kauniina on lupa aina olla- sehän on katsojan silmissä.
        Muistin menetystä ei tarvitse hyväksyä, sehän menee niin että muiden merkitsevät katseet lisääntyvät ja puhe on joko liian äänekästä tai kauempana tarkoituksellisen hiljaista -- samaa syrjintää harrastetaan työelämässä, kouluissa jopa päiväkodeissa.
        Armollisuuden käsite on uskonnollinen , mutta myös yksilön elämänfilosofia näin vanhemmiten-

        Olipas koskettava lause tuo viimeinen.


      • hunksz kirjoitti:

        On lapsellisen typerää alkaa anoa armoa.
        Seko-päisenä näytellen nuorenpaa kuin on.
        Vanhenpaa taas ei pysty näyttelemään.
        Vanha ikä paistaa aina lävitse.

        H.

        Pelkäätkö vanhenemista H ? Nyt olet jotain 66v, sitten olet 76v jos et kuole sitä ennen.
        Moni kuolee ennen kuudenkymmenen virstanpylvästä, joten häneltä jäi paljon elämättä, niin myös seuraavilla vuosikymmenillä, moni elä vanhaksi ja terveenä, fyysisesti ja psyykkisesti. Julma Alzheimer nitistää joitakin, monet muut jokin iän mukanaan tuoma kremppa.
        Jos sinulle joku kertoo täällä olevansa 55v, olisit varmaan onnessasi että kivaa, kuten Dannylla ?


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Pelkäätkö vanhenemista H ? Nyt olet jotain 66v, sitten olet 76v jos et kuole sitä ennen.
        Moni kuolee ennen kuudenkymmenen virstanpylvästä, joten häneltä jäi paljon elämättä, niin myös seuraavilla vuosikymmenillä, moni elä vanhaksi ja terveenä, fyysisesti ja psyykkisesti. Julma Alzheimer nitistää joitakin, monet muut jokin iän mukanaan tuoma kremppa.
        Jos sinulle joku kertoo täällä olevansa 55v, olisit varmaan onnessasi että kivaa, kuten Dannylla ?

        "mielikki.mummo"

        Taidan olla niitä harvoja jotka eivät kuolemaa pelkää.
        Huvittuneena lähinnä seuraan tällaisia aloituksia, joiden tarkoitus on päästä irvimään vanhoja.
        Sinunkin tavallasi.
        -

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mielikki.mummo"

        Taidan olla niitä harvoja jotka eivät kuolemaa pelkää.
        Huvittuneena lähinnä seuraan tällaisia aloituksia, joiden tarkoitus on päästä irvimään vanhoja.
        Sinunkin tavallasi.
        -

        H.

        Kuulehan, en pelkää kuolemaa, tänäänkin olin hautajaisissa. Kun vanha ihminen kuolee,- se on luonnollista.
        Kun olen nähnyt oman lapseni ensimmäisen ja viimeisen hengenvedon loppui kaikki pelot, kuoleman ja ihmisten.
        Pahin on jo nähty, mitä enää pahempaa voisi tulla?
        Jonniijoutavuudet huvittaa tai säälittää.
        Silti elämä on elämisen arvoista, olen iloinen jokaisesta hetkestä jonka saan elää tässä kunnossa. Kuolen sitten kun kuolen, en mieti sitä etukäteen.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Kuulehan, en pelkää kuolemaa, tänäänkin olin hautajaisissa. Kun vanha ihminen kuolee,- se on luonnollista.
        Kun olen nähnyt oman lapseni ensimmäisen ja viimeisen hengenvedon loppui kaikki pelot, kuoleman ja ihmisten.
        Pahin on jo nähty, mitä enää pahempaa voisi tulla?
        Jonniijoutavuudet huvittaa tai säälittää.
        Silti elämä on elämisen arvoista, olen iloinen jokaisesta hetkestä jonka saan elää tässä kunnossa. Kuolen sitten kun kuolen, en mieti sitä etukäteen.

        "mielikki.mummo"

        Kuten kirjoitin.
        En kirjoittanut sinun kuolemastasi.
        Sinä luultavasti aloit kirjoittaa peloissasi.
        Kuolemastasi.

        EOC

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mielikki.mummo"

        Kuten kirjoitin.
        En kirjoittanut sinun kuolemastasi.
        Sinä luultavasti aloit kirjoittaa peloissasi.
        Kuolemastasi.

        EOC

        H.

        Sovitaan niin, et kuitenkaan arvosta mielipidettäni .


      • eppu2
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Kuulehan, en pelkää kuolemaa, tänäänkin olin hautajaisissa. Kun vanha ihminen kuolee,- se on luonnollista.
        Kun olen nähnyt oman lapseni ensimmäisen ja viimeisen hengenvedon loppui kaikki pelot, kuoleman ja ihmisten.
        Pahin on jo nähty, mitä enää pahempaa voisi tulla?
        Jonniijoutavuudet huvittaa tai säälittää.
        Silti elämä on elämisen arvoista, olen iloinen jokaisesta hetkestä jonka saan elää tässä kunnossa. Kuolen sitten kun kuolen, en mieti sitä etukäteen.

        Luulempa, että H on ihan hakoteillä. Minun mielipiteeni on se, että useimmat eivät pelkää kuolemaa.
        Vain sairauksieksen tuomaa kipua ja kärsimystä pelätään.


      • eppu2 kirjoitti:

        Luulempa, että H on ihan hakoteillä. Minun mielipiteeni on se, että useimmat eivät pelkää kuolemaa.
        Vain sairauksieksen tuomaa kipua ja kärsimystä pelätään.

        Minunkin pelkoni on se että joudun vuoteen omaksi muiden armoille. Kirjoitin ylempänä että en pelkää mitään enää, tämä asia ja se että läheisilleni tapahtuu jotain pahaa tietenkin pelottavat vieläkin. Olen sinut kuoleman kanssa, en toivo sitä vielä, mutta sekin tulee sitten kun aika on täysi.


      • MitäSallitaanMitä
        hunksz kirjoitti:

        On lapsellisen typerää alkaa anoa armoa.
        Seko-päisenä näytellen nuorenpaa kuin on.
        Vanhenpaa taas ei pysty näyttelemään.
        Vanha ikä paistaa aina lävitse.

        H.

        Onko lapsellisen typerää pyytää lupaa? Voiko olla typerän-pää ja pissi-päisenpää kuin hunkszin jutut kaikkine kirjoitus- ja kielioppivirheineen?
        Sallitaanko kielivirheitä palstalla?


      • etköoletiennyt
        MitäSallitaanMitä kirjoitti:

        Onko lapsellisen typerää pyytää lupaa? Voiko olla typerän-pää ja pissi-päisenpää kuin hunkszin jutut kaikkine kirjoitus- ja kielioppivirheineen?
        Sallitaanko kielivirheitä palstalla?

        Hän sallii itselleen mutta jos sattuu huomaamaan muilla niin nousee älämölö.
        Joka kylässä on oma kummallinen tyyppi, ihmiset ovat tottuneet häneen, korkeintaan naureskelevat, näköjään on oltava palstallakin.


      • huomattuon56
        hunksz kirjoitti:

        On lapsellisen typerää alkaa anoa armoa.
        Seko-päisenä näytellen nuorenpaa kuin on.
        Vanhenpaa taas ei pysty näyttelemään.
        Vanha ikä paistaa aina lävitse.

        H.

        Opettele nyt pentele sentään edes komparatiivin oikea kirjoitusasu!
        Kirjoitustaidossa on paljon muutakin häikkää, eikä siinä vielä kaikki.
        Auttaisiko peili? No ei tietysti, oman nuoruudenkuvansa vaan siitä näkee
        ja sehän on niin komee niin komee.


    • näinnähtynä

      Männään päevä kerrallaan eekä hupatella iästä. Päevämiärät mittää immeisen elämässä meinoo, kuha on lupsakkata ja toisinnekkii luksakka toemintoo.

      • selkosuomalainen

        Yritin kääntää selkosuomeksi kommenttisi Googlen kääntäjällä. Ei onnistunut eli olen hieman pihalla.


      • Yritinainakin

        "Mennään päivä kerrallaan eikä puhuta iästä. Päivämäärät eivät ihmisen elämässä merkitse mitään kunhan on leppoisaa ja muillekin hyvän tuulen toimintaa."

        "Toisinnekkii luksakka" ei oikein aukea täälläkään tai sitten siihen on tullut näppäilyvirhe.


      • VoehanVilttiH
        selkosuomalainen kirjoitti:

        Yritin kääntää selkosuomeksi kommenttisi Googlen kääntäjällä. Ei onnistunut eli olen hieman pihalla.

        Oletko hunkszi tai sukulaissielu, kun et ymmärrä tavallista murretta? Toista olisi Raumalaiset jaaritukset. Niitä on vaikeampi ymmärtää.


    • N.elli

      Onnea aloittajalle synttärien johdosta!

    • Siilenä

      Onnea uusista pyöreistä. 🎂☕🍷. Jatkat vaan ölövinä entiseen malliin etkä puhu iästä mittään.

    • Nestoritutor

      Upeeta. Lämpimät onnittelut täältä. Minä olen vasta "sixnain" eli vuodenperässä. Siis en vielä "nainsix"

    • jutustellaan

      Onnea Hunkkeli ! Täällä vasta sixsix and half.

    • muistetaan

      Onnea vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe