Naiskokemukset ennen Pattayan maksullisia?

Nallikarin_Holmes

Nyt tulee lyhyt ketju:

Pattaypoi, kuinka monta kontaktia sinulla oli naisiin ennenkuin menit Pattayalle maksullisiin naisiin ja taivas aukesi? Olitko saanut tussua ennenkuin Pattayalla näit sellaisen?

Äitiä, siskoa, opettajaa, terveydenhoitajia eikä sosiaalityöntekijää ei lasketa.

26

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThainAviomiesOriginal10

      Haavellut olin monesta Suomessa jo amiksessa mutta vasta Thaimaassa koin naisen kosketuksen.
      Nyt kun tarkemmin mietin niin suomalaiset naiset on lihavia ja kamalia.

      • ThainAviomiesOriginal10

        KIITOS YANKEESGOGOMIES.

        Pääasiahan on että saat päivittäiset oravasi.


      • ThainAviomiesOriginal10
        ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:

        KIITOS YANKEESGOGOMIES.

        Pääasiahan on että saat päivittäiset oravasi.

        Mitäs taas sekoilen näiden nimimerkkien kanssa. Saatana.

        Edellinen viesti siis piti olla lerpan nimimerkillä.


      • ThainAviomiesOriginal10

        Niinpä koska Gogomies on välillä Lerppa ja välillä uneksiva olevansa jopa aviomies.


    • Pomppulento22

      Täytyy sen verran tunnustaa, että kyllä se Espanjassa lähti se poikuus silloin, olin vielä alaikäinen ja siellä tuli nautittua myös ensimmäiset juomat ravintolassa.... Ikäraja taisi olla 16 vuotta.
      Siitä se sitten on elämä ja baari-elämä auennut... muistan ne lumumbat silloin... ne oli hyviä.

      En minä siitä ollut moksiskaan, että alaikäisenä näin kävi. Enkä oikein nyttenkään.

    • Pomppulento22

      Missä aloittaja on menettänyt poikuutensa... onko hänellä kokemuksia naisista ?

      • Pomppulento22

        Niin jos aloittajalla itsellään ole kokemuksia naisista, niin kysy mitä mies kokemuksia sinun vaimollasi on.. , Ihan vain siltä varalta jos sinulla ei ole ?


    • 656546456456

      Olin silloin yhdentoista vanha kampurajalkainen pieni erityispoika maaseudulla. Asuimme yhdentoista sisarukseni neljän enoni ja kolmen setäni kanssa suuressa vanhassa maatilan päärakennuksessa, jonka ikkunat oli vuorattu pahvinpaloilla ja laudankappaleilla. Päre toi mukavasti tunnelmaa mutta häkä kirvelsi silmiä. Siat asui kanssamme samassa tuvassa, koska navetta oli romahtanut jo ennen syntymääni.

      Seksiä harrastettiin äänestä ja raskaana kulkevista siskoistani päätellen aina päreen sammuttua ja haju oli kuin hiivatehtaalla. Itse olin onnistunut piileskelemään lattialautojen alla öisin ja säilyttämään neitsyyteni. Suihin olin tosin ottanut jo kolmeltas enolta ja neljältä velipojalta juustoa ja sokeria vastaan.

      Tilanne oli muuttunut jo siihen mennessä, kun täytin 12 vuotta. Mummoni tuli ja otti ronskisti minua korvanlehdestä kiinni ja lähti taluttamaan vintille sanoen: "Tulepas Jumbo tuonne vintille, niin isoäiti opettaa naimahan". Sanoin mummolle että ei tartte, mä osaan jo. Mummo siihen että "Mitä helvettiä... Kuka???" Vastasin rehellisesti että isoisä.

    • ThainAviomiesOriginal10

      Enhän Suomessa äitin peräkammarissa voinut tietää mitä naisille pitää puhua enkä olisi uskaltanutkaan koska olen arka ja sulkeutunut. Thaimaassa uskalsin kännissä puhua huorille, suomea. Ja sitten sain ostettua nykyisen vaimoni suihinottobaarista ulos. Ja tässä nyt onnellisina ollaan. Minä en osaa kuin suomea eikä vaimokaan puhu kun thaita mutta suoraan sanootuna ihan vitun onnellisia ollaan. Huomaan sen onnen siitä kun vaimo hymyilee koko ajan.

      • Pomppulento33

        Älä välitä monella on Lemmikki Kissa tai Koira ja se on paljon vähemmän.. !


      • Pomppulento33

        Ethän sä huijaa minua.. ?
        Kuka sut saatto lentokoneeseen ja makso naisen ?


      • ThainAviomiesOriginal10

        Gogo yankees saa orkkuja kirjoitellessaan minun nimimerkilläni, joten vastapalveluksi aloitan yhden keskustelusarjan hänen vaimostaan seuraavaksi.


      • Pomppulento33

        Niin, silloin sinä myös tiedät sen tarkoitusperän, nämä on niitä yksinkertaisia asioita.
        Huomaat, että se ei kuitenkaan kykene kirjoittamaan mitään, koska se ei kykene, vaikka voisi sen ihan anonyyminä tehdä.


      • cherokeeyankies
        ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:

        Gogo yankees saa orkkuja kirjoitellessaan minun nimimerkilläni, joten vastapalveluksi aloitan yhden keskustelusarjan hänen vaimostaan seuraavaksi.

        Jos minua tarkoitat, niin olet metsässä ja syvällä. En kirjoittele toisten nimimerkeillä, olen käsittääkseni liian vanha sellaiseen hommaan. Enkä roiku joka päivä täällä. sillä minulla on (ihan oikeasti) toimiva liitto vaimoni kanssa, me teemme oikein asioitakin yhdessä, lisäksi minulla on työpaikka. Nämä yhdessä rajoittavat roikkumistani tällä järkevällä foorumilla kaiket päivät ja yöt. Sinulla ei nähtävästi mitään rajoitteita ole?


    • niinsiinäkäy

      niinkauan kuin näiden provojen, tapsun, lerpan, gogon, thai orginalin ja amalian typeriin viesteihin vastataan, niin kauan he sitä jatkavat.

      • 654767567657

        et selvästi ymmärrä... millaista on olla resuperse, resuperse...


      • lerppaymmärtääitsensä
        654767567657 kirjoitti:

        et selvästi ymmärrä... millaista on olla resuperse, resuperse...

        Lerppa selvästi ymmärtää, koska kyse on itsestään.


    • seonlerppase

      lerppa se anonyyminä itse kirjoittelee ja jatkuvasti toisia sekä loistavaa Hua Hiniä haukkuen!
      Aamusta iltaan palstoilla, eri nimimerkeillä!
      Hänen älykkyysosamääränsä sopisi apukoululaisen tasolle, siis ei edes kengännumeroonsa voi verrata, mittaamattoman pientä.
      Nyt lerppa jälleen kuvittelee vainoharhaiseen tapaansa, minun, kirjoittajana olevan yksi ja vain ainoa henkilö, joka häntä moittii, näinhän ei ole, enkä tunne edes edellistä kirjoittajaa,
      JahtiJaJaguarThaimaassa. Meitä on paljon ja se ei lerpan olemattomaan aivoon(toinen puolisko kuihtui pois, ennen syntymäänsä) mahdu.

      Sellainen on lerpan pääsiäinen...

      Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskokoon ken haluaa...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
      Pattayalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostusPattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua Hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

    • Maisla

      perusPattayan ukolla on noin 70kg ja 30 vuotta sitten ollut jotain seksin kanssa tekemistä.

      • eioleMaislallavientiä

        Ja Maisla on jäänyt täysin ilman.


    • cfgh

      Miksi muka opettajaa.terveydenhuoltajia ja sosiaalityöntekijää lasketa??? Kunnon ihmisiä ovat kaikki tyynni,

    • Severse

      Johan mie muaalimalla merrmiehenä tutustuin maksullisiin ;-*

    • PalloMake

      En ole ikinä saanu pillua muilta kuin thaimaan huorilta

      • Törnkvist

        Aika monella palstan aktiivilla sama sama homma


      • kuvansenäkisanovat
        Törnkvist kirjoitti:

        Aika monella palstan aktiivilla sama sama homma

        Törnkivist nähnyt kuvan kuulemma isän perintönä saamaassaan tuhruisessa Jallussa.


    • Ujo134kg

      En saa ikinä pillua Suomessa.
      Ajattelin lähteä talvella Pattayalle, koska siellä saa kuulemma kaikki.
      Vähän kyllä jännittää seisooko tosipaikassa ollenkaan.
      Runkatessa seisoo lähes aina...en tiiö :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe