Runkkupaikat joensuussa

Juki48

Missä käytte ulkona runkkaamassa joensuussa.itse käyn törmän parkissa tytöksi pukeutuneena pitkät reisisaappaat jalassa tykkään esitellä itseäni tyttönä

286

6315

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jammme

      Milloin nähtäs törmällä?

      • Juki48

        Kun kelit lämpiää käyn usein iltapäivisin siellä olen meikkaava transu tyttö kiva ois saada katselijoita vaikka useampi


      • Publictyttöily

        Tulen myös paikalle kun vain tietäisin ajan... Käyn kuumana luonnossa liikkuviin tyttöihin!


      • Anonyymi

        Usein tamperen abc.eellä käyn koska pekka tahti ottaa poskeen kun seinässä reikä


    • Jkkkk

      Missä on törmän parkki? Tuun runkille sinne

      • Juki48

        Varmaan vapun jälkeen alkaa olla lämmintä että voi tyttöillä ulkona ettei peppu palellu tässä ois numero mihin vois laittaa viestiä niin katellaan miten onnistus 0417266183 vain tex.kiitos.


    • Publictyttöily

      Juki48 miten saatais päivä ja aika sovittua?? Huvitörmä on Marjalan seutuvilla....

      • Anonyymi

        Vieläkös törmän parkissa on kävijöitä kiinnostais tulla vaikka nää on vanhoja juttuja


    • Makeukm

      Onko kukaan nähnyt sitä transua runkkaamassa törmän parkissa ottaako se suihin

    • jnsjnsjns

      Tänään 17:00 aikoihin runkulle

    • Pekk54

      Onkos kukaan käynyt tänään runkulla törmällä mä näin viime kesänä sen tyttöilijän siellä oli hyvän näköinen transu aika isoa kullia runkkas

    • Juki48

      Onkos joku jo käynyt runkkaamassa törmän parkissa

    • Juki48

      Onkos paikalla miehiä jotka runkkaamassa vaimon pikkarit jalassa mulla vaimon punaiset pitsi pikkarit

    • Publictyttöily

      Keskiviikkona... pitää käydä paikka katsomassa.

      • Publictyttöily

        Oon työntäny jo. Hyvää teki! Samalla fantasioin sinusta takanani ..


    • hgjhjjj

      Moi oletko huomenna 2.5 runkkaamassa huvitörmän parkissa m57 myös stayupit sukkanauhaliivit ja rintsikat päälllä liikenteessä tex 0465405756

    • Juki48

      Eilen runkulla asut päällä tosi kiimainen olo

    • sope69

      jaamanlammentie lentokentän ja välikankaan välillä merkattu lähtopolku muovinauhlla.TOSI HYVÄ PAIKKA.Käyn usein.

      • Anonyymi

        Himottas kyllä pitää ajella


    • Make49joensuu

      Onkos tänään ketään runkulla joensuussa kiinnostaa katella ja runkkaamaan samalla

    • Löytyisikö Runkkuseuraa Kimmelin baarin vessaan tänään illalla?

    • Oon runkannu millon missäkin. Kelpaisko sulle seura? Itseeni kiihottaa toi naiseks pukeutuminen

      • Juki48

        Tällä viikolla vois joku iltapäivä käydä runkulla asut päällä ja reisisaappaat jalassa kimppa ruukut laita viestiä mun numeroon


    • Juki48

      Nyt törmällä asut päällä runkulla

    • sope69

      keskiviikkoisin klo 17-18 jaamalla

    • Juki48

      Nyt runkulla linnunlahden venesatamassa korsetti ja steyup sukat punaiset korkkarit

      • käjäll

        Ihan kiimassa treella rajasalmensillan parkiksella olis täällä ny tyttöiliä olis ihanaa antaa suuhun


    • Juki48

      Tänään törmän parkkiin runkulle kello 16'00

    • 29jnss

      Joo vois päästellä runkut ja imut myös...mulla myös keskustassa talonyhtiön veski käytössä klo 19-21. Veskissä ei ole hyttysiä eikä sade haittaa menoo...

    • Juki48

      Onko törmällä käynyt runkkaamassa ketään viimeks kun kävin koiran ulkoiluttajatyttö katteli kun runkkasin

    • kiihotusko

      Käykö joku motarikundi törmällä? :)

    • jnsssssss

      onko törmällä katseltavaa vielä?

    • 23v

      Käyn kyl törmällä vetelee parit lastit 20:00 maissa, tanssilavan nurkilla

    • Juki48

      Eilen olin taas törmällä runkkaamassa mustat reisisaappaat jalassa korsetti steyup sukat stringit peruukki ja meikit komeasti kulli seisoi kun runkkailin spermat yks mies katteli

    • sukkis-m44

      Launtaina siellä?

      • Juki48

        En pääse olen matkoilla viikonlopun


    • njjjhh

      Oisko runkkareita törmällä torstaina tai perjantaina päivällä voisin tulla katsomaan ja runkkaamaan itsekkin pukeudun naisten seksi asuun olen m58v

    • Runkut

      Huomenna 17-18 ketään menossa

    • Juki48t

      Kesän paras runkku sai runkata ja imeä kahta kookastakullia luonnossa ja suun täydeltä spermaa transu tyttö nautti

    • Jns92poju

      Käykö näin talvisin kukaan missään tunkkailemassa? Kiva ois joku paikka löytää

    • Jjjjjhg

      Käykö täällä myös naisia/pareja? Entä talviaikaan ketään?

    • Juki47

      Jokos miehiä käynyt ulko runkulla mä olin maanantaina asut päällä linnunlahdella sai runkkailla rauhassa ihana kun kesä tulee saa tyttöillä ulkona jos vaikka tapaa jonkun iso kullisen miehen tykkään imeä loppuun asti

      • thyyyy

        Moi oletkos tänään runkulla linnunlahdella ajelen joensuussa m58 asuja päällä tex 0465405756


    • birgitte

      Moi, olen myös tyttöilijä. tykkään sukkiksista, meikeistä, nahkasta, mineistä, korkeistakoroista, ym kiimaisesta naisellisesta. Kiihottaa myös nähdä miehen tai toisen tyttöilijän runkkaavan, samoin itseä kiihotta jos joku katsoo.
      En ole käynyt Törmällä mutta haluaisin ja kiihottais jos joku olis paikalla...
      Txtii voi lähetää 046 9465694,,,,, säpostiikin himossa@luukku,com näyttäydytään vaika ilman sanoja, kiimaisin tunnelmin

      • Seisoo

        Ootko kiimassa.


    • tykkää

      hei tytöt runkut tänään klo 20.00 törmän parkki?

    • tykkää

      kävin tällä viikolla parkissa ja upea, kaunis tyttö tuli myös. olisi ihanaa tavata uudestaan.

      • Missä kävit


      • Lissu49

        Ottiko t yttö kullia suuhun mä oon saanut imeä muutaman kerran kookasta kullia törmällä käyn siellä meikattu tyttöilijä lissu


    • tykkää

      olisko tyttöilijöitä tulossa Törmälle tänään illasta, klo 19-20

      • Seisoo

        Missä vois tänään nähdä isoa kullia runkattavan.


    • Olen kuulolla, tytöt kiinnostaa

      • Seisoo

        Millanen sinä oot.


      • 4-kymppinen bi ukm.


    • Hot

      Onko tänäiltana ketään törmällä.

    • Japex

      Olisiko keskiviikko illaksi siistiä , hyvinkäyttäytyvää runkkuseuraa....siis Joensuussa. 3.10

    • hfrs

      vieläkö toimintaa törmällä?kiinostas katella ja osallistua..

    • ukmvieras

      tänään runkkuseuraa Joensuu keskusta? Siisti 44v ukm vierailulla..

      • Bi-mies

        Törmälle hyvä runkku- ja imupaikka. Vaikka tänä iltana ;)


    • pp2

      haluaisin kokeilla mutta missä olisi mahdollista runkata näillä keleillä

    • Joenmies

      Olisko mukavaa runkkuseuraa Joensuusta, mieluiten Ukm , Vaimoni pillulle tuoksuvat pikkuhousutkin käytössä. Kiinnostaako.

    • NiUkm

      Kiinnostais kokeilla. Miten suhun saa yhteyttä?

    • Joenmies

      Mistä olet, millainen . Tänne ei oikein voi laittaa mitään tietoja .
      Miten tavattaisiin.

    • NiUkm

      Sulla sähköpostia tai jotain?

    • Joenmies

      Kyllä on ..mutta esim tää harjavarsiidiootti, en halua häneltä postia

    • Joenmies

      Miten tavataan , olisiko huomenna illalla aikaa

    • NiUkm

      Onko sulla paikkaa? Laita tähän meiliosoitteesi hetkeksi, niin kurkkaan ja lähetän sulle postia.

    • Joenmies

      Saako sen poistettua , laita sinä , niin laitan postia sinulle. Jos sopii, itse en pääse välttämättä heti poistamaan

    • Joenmies

      Vai tavataanko jossain vaikka kaffekupposen kanssa

    • Laita yksityisviestiä

      • Rekisteröidy Joenmies Suomi24:ään ja laita yksityisviestiä NiuUkm = Niuku


    • Joenmies

      Ok, teen niin

    • En ole laittanut ennen yks viestiä. Tuleeko näin

    • Siis miten saan vain sinulle.....

    • Olen lukenut...kiitos

      • Laitoin sulle vastausta. Katso roskapostikansio varmuuden vuoksi jos näyttää ei tule perille.


    • Anonyymi

      Jokos on käyty törmällä runkkaamassa kelit lämpiää niin käyn siellä tyttöilemässä olen meikattu tyttöilijä lissu paljon seksikkäitä asuja löytyy reisisaappaat ja korkkarit löytyy tykkään imeä kullia.

    • Anonyymi

      Haluaisin hyväillä ja hieroa peppuasi ja kulliasi ja imettää omaani... Miotes Lissu sinuun saisi yhteyden.?

      • Anonyymi

        Ensi viikolla käyn törmällä tyttöilemässä jos kelit lämpiää tiistaina tai keskiviikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla käyn törmällä tyttöilemässä jos kelit lämpiää tiistaina tai keskiviikkona.

        mitä siellä oikeen sit teet? mulla ei oo kokemusta tälläsestä aikasemmin.. otatko suihin ja voiko panna? mua kiinnostas! käviskö maanantaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä siellä oikeen sit teet? mulla ei oo kokemusta tälläsestä aikasemmin.. otatko suihin ja voiko panna? mua kiinnostas! käviskö maanantaina?

        Tai siis mua kiinnostas ,jos joku tyttöiliä ottas multa suihin. Pitää olla täysin terve molemmista päistä! T. M20


      • Anonyymi

        Vois imee olen meikkaava tyttöilijä ja käyn ensiviikolla törmällä keskiviikkona neljän jälkeen jos kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois imee olen meikkaava tyttöilijä ja käyn ensiviikolla törmällä keskiviikkona neljän jälkeen jos kiinnostaa

        Ei kävis huomenna aamupäivällä? Ite voisin vaan maanantaina käydä . Kukaan huomenna aamupäivällä imemään?


      • Anonyymi

        Olen töissä en pääse kun vasta keskiviikkona imemään.laita viestiä 0417266183


      • Anonyymi

        saako sinuua imeä?


      • Anonyymi

        Saat imeä kullia jos haluat huomenna törmällä iltapäivällä


      • Anonyymi

        ok haluan.mihin aikaan olet siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok haluan.mihin aikaan olet siellä

        Voisko joku antaa peppua ke aamu päivällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla käyn törmällä tyttöilemässä jos kelit lämpiää tiistaina tai keskiviikkona.

        kävin törmällä neljän jälkeen eipä ketään tyttöilijää näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois imee olen meikkaava tyttöilijä ja käyn ensiviikolla törmällä keskiviikkona neljän jälkeen jos kiinnostaa

        Moi, kyllä kiinostaa, itsekin joskus tyttöilen, läheltä joensuuta sä posti [email protected]


    • Kukaan Törmälä imia mun kullin

    • Moi otatko suihin oon nyt joensuu

    • Voisin vaikka ajella törmälle

      • Anonyymi

        millasta kullia saa lmeä?


    • Noin 15

    • Siisti um olen

    • Moi nyt imuria aikaa13,45 asti

    • Tai käsi työ mulle

    • Tai haluatko katella kun mä itte loppuun asti

    • Moi nyt olis aikaa mitä sullla olis mielessä

    • Olisiko liveä

    • Anonyymi

      Huomenna törmän parkissa aamupäivällä tyttöilijä

      • Anonyymi

        Ootko nyt siellä? Voitko imeä 20v kundin munaa nyt?


      • Anonyymi

        Ajoit ohi musta.. harmaa auto. Tuutko imee?


    • Olisko tänään halukasta imurii joensuussa

    • Olisiko joensuussa imijää

    • Moi kiinostaako katsella kun ....... tai jopa koskea

    • Ottasko joku suihin

    • Anonyymi

      Tänä iltana tyttöilijää asuissa ja meikeissä Törmälle.??

    • Anonyymi

      Huomenna 14.5. 55v TV-lady seksikkäissä asuissa Törmällä klo 11.00 aikoihin. Olisi kiva saada kullia punaisten huulieni väliin!!!!

      • Anonyymi

        Tule tyttöilijä törmälle


      • Anonyymi

        moi, haluan tavata sinut kiihottava lady, ota yhteyttä [email protected] txt 046 9465694


    • Anonyymi

      Päivät ollaan töissä...

    • Anonyymi

      Hotelli julia

    • Anonyymi

      Missä vois tänä iltana katsella ja koskeakin tyttöilijää. Voisin vaikka imettääkin. Tosi huorahtavan näköistä.? [email protected]

    • Anonyymi

      Huomenna aamupäivällä vois tyttöillä olisikohan tulijoita Törmälle meikattu tyttöilijä

    • Anonyymi

      Suihin ottajaa

    • Anonyymi

      Olisko suihin ottajaa tänään

      • Anonyymi

        Otan jos on kookas kalu törmällä


    • Anonyymi

      Voin antaa peppuu pien kaluselle eka kerta

      • Anonyymi

        joko saanut. voisin työntyä sisääsi 14 / 4,5 cm


    • Anonyymi

      Onkos tänään ketään tyttöilijöitä liikkeellä joensuussa ois kiva nähdä olen myös tyttöilijä.

    • Anonyymi

      Onkos törmällä käynyt tyttöilijöitä imuttelemassa

    • Anonyymi

      Onko tällä viikolla tyttöilijöitä liikkeellä joensuussa ois kiva tavata toisia tyttöilijöitä vaikka törmällä. Lissu49

    • Anonyymi

      Onkohan tänään aamupäivällä törmällä imettävää tyttöilijä voi ajella sinne

    • Anonyymi

      Repokalliolla käyn lenkkeilemässä kommandona, lyhyt oon ;)

    • Anonyymi

      Maanantaina 17.6. vanhempi tv-lady liikkeellä Törmällä klo 11.00 jälkeen....

      • Anonyymi

        Löytyikö eilen seuraa törmällä se toinen tyttöilijä


      • Anonyymi

        Miten teihin saisi yhteyttä? Itsellä aikaa työpäivän jälkeen heti 15.30-16.00. Imettäisin mieluusti. 52w/ karvaton ukm oon.


    • Anonyymi

      50 "tyttöilijä"autoilee tänään joensuussa myöhemmin illalla.käyn ainakin törmällä

      • Anonyymi

        mihin aikaan olet törmällä?


      • Anonyymi

        tuossa ysin jälkeen


      • Anonyymi

        tänään myöhemmin illalla


      • Anonyymi

        ok ajelen


    • Anonyymi

      Oisko tänään muita runkkareita törmällä? Tai jos joku antais pyllyä?

    • Anonyymi

      Törmällä hiljaista juuri nyt .. muutamia autoja ajellut aiemmin. M52

    • Anonyymi

      Moi! oisko heti joensuussa imua ja runkkua saatavilla?

    • Anonyymi

      Nyt runkkaamassa vaimon pikkarit jalassa rintsikat ja steyup sukat jalassa kiimainen olo kulli kovana pitsi pikkareissa onkos muita miehiä paikalla jotka käyttää vaimon asuja

    • Anonyymi

      Moiii haluutko imee kullia nyt joensuu

      • Anonyymi

        Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna ja korkkarit jalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna ja korkkarit jalassa

        Olispa kiva jos ottaisit kalun suuhusi😎


    • Anonyymi

      Onko nyt transua liikkeellä Joensuussa.?

    • Anonyymi

      Nyt joku imemään nuorta kundii

      • Anonyymi

        Parin tunnin päästä voin imeä


    • Anonyymi

      Jos laulat valkoakaasiat voidaan harkita. Mutta paljon on epähygeenisiä pahalle kalalle tai kle haisevia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Pien kalusta kundii ottaa neitsyt peppu

    • Anonyymi

      Tyttöilijä, ota yhteyttä kik harryharrison69. Olis kiva tulla runkkaamaan kanssasi kun seuraavan kerran olet mestoilla.

    • Anonyymi

      Onkos törmällä käynyt tyttöilijöitä imuttelemassa. Kyselee punahuulinen tyttöilijä joka tykkää imeä kookasta kullia loppuun asti ja nielee kaiken.

    • Anonyymi

      Törmällä vetelin käteen perjantaina illalla kuudrn aikaan...hyvin irtosi

    • Anonyymi

      Onko nuorta tytöilijää joensuus

    • Anonyymi

      Moi nyt olis hyvä ilma ulkona touhuta

      • Anonyymi

        5nyt sinne


    • Anonyymi

      Liperistä löytyisi.

    • Anonyymi

      Mitä joensuus olisi tänään

      • Anonyymi

        Vanhempi tv-rouva törmällä tänään klo 10.30 jälkeen.


      • Anonyymi

        Moi löytykö seuraa seuraa törmällä eilen olen se toinen tyttöilijä tavattiin törmällä silloin muutama viikko sitten.


    • Anonyymi

      Haluatko hyväillä pyllyäni ja imee mut

    • Anonyymi

      Moi kiinostaako katella kun runkkaan

      • Anonyymi

        Vieläkö joku menossa jonnekin runkkaamaan.....


    • Anonyymi

      Pyöräilemään luontoon.....

    • Anonyymi

      Moi pyöräilemään minne meet tuun autolla mitä haluut

      • Anonyymi

        Pärnävaara-Lykynlampi


    • Anonyymi

      Haluutko panna voisin ajella lykylammelle

      • Anonyymi

        Millanen olet?180 80 16 46v


    • Anonyymi

      176 90 15 50v mua ei naitu

    • Anonyymi

      Mut kortsulla mä en ime mua saa imee

    • Anonyymi

      Mä ajelen jo sinne

      • Anonyymi

        Mistä tunnistan


    • Anonyymi

      Tääl porukkaa mis täällä voi

    • Anonyymi

      Ootko tulossa

    • Anonyymi

      Et vissiin lähden kohta pois

    • Anonyymi

      Musta auto

    • Anonyymi

      Joensuun legendaarinen seurusteluravintola Takatasku.
      Siellä runkkukisat huomenna,,klo 20,00
      Alkukarsinnat semifinaali,finaali.
      Ei tarvitse ennakkoilmoittautumisia.
      Porukalla mukaan.

    • Anonyymi

      Mou ukm vois kokeilla imemistä mut kortsulla oon hammaslahdessa voin tulla 6 tien varteen johonkin autossa tai luonossa ota kumi mukaan

      • Anonyymi

        Johan oot pihi jos ei edes kumia itseltä löydy.


    • Anonyymi

      Ensi viikolla tyttöilijä ajelee Rääkkylän suunnalla löytysköhän seuraa vois imee jos ois kookas kalu.

    • Anonyymi

      Onko ketään menossa jonnekin runkkailemaan....

    • Anonyymi

      Vois mennä

    • Anonyymi

      Voisin imettäää

      • Anonyymi

        On käyty törmällä monta kertaa kesän aikana. Koskaan ei ole imijää sattunut paikalle. Muutaman runkkarin kanssa vedetty pussit tyhjiksi. Tytöt paikalle, vaadin.


      • Anonyymi

        Moikka. Huomenna 25.7. vanhempi tv-rouva Törmällä klo 10.30 jälkeen......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On käyty törmällä monta kertaa kesän aikana. Koskaan ei ole imijää sattunut paikalle. Muutaman runkkarin kanssa vedetty pussit tyhjiksi. Tytöt paikalle, vaadin.

        mihinaikaan ylensä olet siellä ."tyttöilijä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka. Huomenna 25.7. vanhempi tv-rouva Törmällä klo 10.30 jälkeen......

        Moikka pääsetkö tänään päivällä törmälle olen se toinen tv-tyttö


      • Anonyymi

        Hei. Tänään voisin yrittää olla Törmällä joskus vähän ennen klo 12. Terveisin se vanhempi TV-rouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka. Huomenna 25.7. vanhempi tv-rouva Törmällä klo 10.30 jälkeen......

        Moi tyttöilijä voitas tavata viikonloppuna olen se toinen tyttöilijä laita viestiä mulle on paikka.0417266183.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi tyttöilijä voitas tavata viikonloppuna olen se toinen tyttöilijä laita viestiä mulle on paikka.0417266183.

        Moi. Oisko nyt törmällä transuu tai tv tyttöilijää imee mä kiimas 47vm


    • Anonyymi

      Rääkkylä kivisalmen levikkeellä tyttöilijä runkkailee vois myös imee

      • Anonyymi

        Mulle maistuis myös peppu. Sopii jokaiseen reikään 13/4 karvaton.


      • Anonyymi

        Huomenna olen kivisalmen levikkeellä neljän jälkeen asut päällä tulisko kova kullisia miehiä paikalle


    • Anonyymi

      Nyt komea vieraileva biukm sport autolla joensuussa! Olisko mitään nyt yöllä?? Perjantaina kello on 00.04

      • Anonyymi

        Kuvitteletko jonkun lukevan tätä palstaa perjantai-iltana keskiyöllä? Et taida löytää ketään.


    • Anonyymi

      Tänään Törmälle menossa ketään illemmalla kuuden jälkeen?

      • Anonyymi

        olisko huommenna törmällä mitään?8.00-9.00 tv.tyttöilijä


      • Anonyymi

        huomenna aamusta voisin tulla.myös tyttöilijä


    • Anonyymi

      Peppua voisin antaa jollekkin. Millon menijöitä? Sopisi parhaiten 12-14. Ei autoa

    • Anonyymi

      Tänään illalla kahdeksan aikaan ketään paikalla?

    • Anonyymi

      Ehkä myöhemmin, kunhan kerkiää. Ei siellä jaksa koko ajan juosta, pitää pitää taukoa välillä, sitten maistuu taas.

    • Anonyymi

      Minkä ikäistä porukka? Ite 16 ja kiinnostais tää iha homona

      • Anonyymi

        Perjantaina transu tyttö törmällä vois imee kullia aamupäivällä olisikohan tulijoita


      • Anonyymi

        mikä aika?


      • Anonyymi

        Tarkempi aika huomenna aamulla noin 10- 11 aikaan millainen kulli onko iso


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna

      • Anonyymi

        Haluan tavata seksikkääksi nartuksi tai ladyksi laittautuvia tyttöilijöit, vaikka vanhempi tuhmaksi laittautuva vahvasti meikkaava, minihame, korkkarit, mieluummi korko saappaat, aikaa voitais sopia, paikka luonnossa, törmä tai joku muukin käy, itse 50 luotettava mies,,,, vastaile joko tänne tai postiini [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tavata seksikkääksi nartuksi tai ladyksi laittautuvia tyttöilijöit, vaikka vanhempi tuhmaksi laittautuva vahvasti meikkaava, minihame, korkkarit, mieluummi korko saappaat, aikaa voitais sopia, paikka luonnossa, törmä tai joku muukin käy, itse 50 luotettava mies,,,, vastaile joko tänne tai postiini [email protected]

        Sähköpostisi ei toimi!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostisi ei toimi!?

        Moi sähköpastiösoitteessani oli virhe se on [email protected] sori tuo virhe mutta haluan, haluan tavata seksikkäitä tyttöilijöitä vanhempiakin ladyja, myös kiimaista miestä, viestikää olen 50 mies ja tuossa ylemmäs ilmossa oli posti numero väärin


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna reisisaappaat jalassa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorempaa bi-kaveria imemään vanhemman miehen kullia! kik jullivas

    • Anonyymi

      miten siellä törmmällä toimitaan?kiinnostunut

    • Anonyymi

      Ei taida ketään olla runkuilla......

    • Anonyymi

      Joku 16 vuotias jätkä runkkailemaan mun kanssa ja munaaakin saa imeä

      • Anonyymi

        Voin tulla add tinoxex sc


    • Anonyymi

      huommenna aamulla imettävää törmällä?

    • Anonyymi

      onko joensuunseudulla muita runkkupaikkoja kun törmä

      • Anonyymi

        toriparkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toriparkki

        Missä siellä toriparkissa?


    • Anonyymi

      Onkos törmällä käynyt tyttöilijöitä imuttelemassa kullia

      • Anonyymi

        on käynnyt


    • Anonyymi

      Millos ois toimintaa?44v.ois vailla..

      • Anonyymi

        vaikka huomenna mikä aika?


    • Anonyymi

      Iso muna, harmaa auto....imin törmällä😋

    • Anonyymi

      Huomenna aamupäivällä vois imeä kullia loppuun asti transu tyttö törmällä meikattuna kookasta kullia kun sais suuhun

    • Anonyymi

      Huomenna aamupäivällä vois heteronainen imeä sitä harmaan auton kuskin isoa munaa....kerro mihin voin tulla? T:vahinko

      • Anonyymi

        Tule aamulla kymmenen aikaan törmälle saat imeä kookastakullia


      • Anonyymi

        En kerkiä niin aikaisin......laita minulle privana viestiä, tiedät kyllä kuka olen😉


      • Anonyymi

        Laita viestisi numerooni tai ig. Tiedät kyllä. Minä nukun nyt jotta jaksan huomenna imeä munasi tyhjäksi. Terveisin: vahinko-naisesi


    • Anonyymi

      Tänään klo17 aikoihin ketään?

      • Anonyymi

        Olisit vastannu instaan mun viestiin, niin olisin tullut. Huomenna pääsen.?


    • Anonyymi

      Mulla olisi anonyymi paikka Joensuun keskustassa. Paksu kestävä munaa olisi vaikka huomenna tarjolla. Mihis aikaan nähdään...

      • Anonyymi

        jos cd "tyttöilijä "käy ensiviikolla kävis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos cd "tyttöilijä "käy ensiviikolla kävis

        kyllä käy cd tyttö mikä on ikäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä käy cd tyttö mikä on ikäsi

        54.v


    • Anonyymi

      Huomenna 15.30 -> munaa imettävissä harmaasta autosta, ei kuitenkaan suuri kulli, mutta karvaton

      • Oisko ensiviikolla noin klo 17 joku ilta imettävää törmällä mulla naisten asuja päällä m60 otan loppuunasti autossa


      • Anonyymi
        aarne5224 kirjoitti:

        Oisko ensiviikolla noin klo 17 joku ilta imettävää törmällä mulla naisten asuja päällä m60 otan loppuunasti autossa

        olis imettävää aamu tai aamupäivä.klo 17 en pääse


      • Anonyymi kirjoitti:

        olis imettävää aamu tai aamupäivä.klo 17 en pääse

        Keskiviikko aamuna vaikka noin klo 6 imen kulliasi loppuunasti huvitörmällä


      • Anonyymi
        aarne5224 kirjoitti:

        Keskiviikko aamuna vaikka noin klo 6 imen kulliasi loppuunasti huvitörmällä

        ok se käy


      • Anonyymi
        aarne5224 kirjoitti:

        Keskiviikko aamuna vaikka noin klo 6 imen kulliasi loppuunasti huvitörmällä

        Kävisikö toinenkin kulli imettäväksi keskiviikkoaamuna?


      • Anonyymi
        aarne5224 kirjoitti:

        Keskiviikko aamuna vaikka noin klo 6 imen kulliasi loppuunasti huvitörmällä

        et sit tullutkaan paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sit tullutkaan paikalle

        Klo 6.15 oli 2 autoa paikalla. Kulliani olisit saanut imeä. Toinen ei ollut imuja vailla eikä imenyt.


      • Anonyymi
        aarne5224 kirjoitti:

        Oisko ensiviikolla noin klo 17 joku ilta imettävää törmällä mulla naisten asuja päällä m60 otan loppuunasti autossa

        Moi naisten alusasuja käyttävä mies imetkö nyt aamusta kullia mulla on paikka


    • Anonyymi

      Aika kylmä on enää Huvitörmän sateissa runkailla.

    • Anonyymi

      Jonkun autossa voisin imee

      • Anonyymi

        Olitko kävellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko kävellen?

        En ollut


    • Anonyymi

      Olisiko huomenna 25.9 klo 17.30 runkku ja tai tyttöiljä seuraa?

    • Anonyymi

      Törmällä tai Kivisalmen p paikalla? Huomenna klo 17.30 25.9

    • Anonyymi

      Oisko nyt imijää Törmälle?

    • Anonyymi

      Ketä huomenna klo panee
      Xx

      • Anonyymi

        Tuun klo9


    • Anonyymi

      Kello ois hyvä sinne törmän eteen nii katotaan joku paikka sielt

      • Anonyymi

        Tule kello9:15 sinne törmälle


    • Anonyymi

      Selvä nähään siin törmän ovella 9:15 perse seksiä ja kireitä housuja olen valmiina vaikka suihinottamiseen xzzz

    • Anonyymi

      törmällä huomenna 10-11 ketään ? (eka kertalainen m55 tulossa uteliaana) mahd. peppua ?

    • Anonyymi

      Huomenna aamupäivällä vois imeä kullia punahuulinen tyttöilijä ajelee joensuussa kookas kulli ois maukasta.

    • Anonyymi

      Moi ukm ajelis kitee joensuu välillä olisiko imijää peppukin puhdas saa sormeilla

    • Anonyymi

      Huomenna aamusta transu tytölle kookasta kullia imettäväksi meikattu tyttöilijä polvistuu eteesi ja ottaa kullin punaisten huulien väliin.tex0417266183.

      • Anonyymi

        Tyttöilijä ajelee törmälle löytyykö imettävää kullia nyt aamusta.


    • Anonyymi

      Nyt joensuu imijää

      • Anonyymi

        Olisko törmällä tai muualla livee


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kullin hierojaa

    • Anonyymi

      Mulla olisi anonyymi paikka Joensuun keskustassa. Paksu kestävä munaa olisi vaikka huomenna tai tänään tarjolla. Myös Törmällä autossa käy. Kerro millasella autolla tai muuten liikut.

      • Anonyymi

        Add tinoxex snäpis sovitaan joensuussa jotain :)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oisko Joensuussa suurta kullia suuhuni. Tykkään imeä ja ottaa ahnaasti kaiken suuhun. Ehkä myös kokeilla sopiiko iso peppuuni.:) Isokullinen ota yhteyttä. [email protected]

    • Anonyymi

      olisin hyvin kiinostunut poika
      kokeilemaan miltä kyrpä tuntuu suussa

      • Anonyymi

        Moi täällä ois paksua posliinia sulle suuhun.;) Miten suhun saa yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi täällä ois paksua posliinia sulle suuhun.;) Miten suhun saa yhteyttä

        jos annat sähköpostin


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ikäs? Jos 03 kinee niin add tinoxex snäpis tee vaik face acc ja sovitaa jotai iha anonyyminä voidaan kokeilla kaikkee kivaa :


    • Anonyymi

      joensuu nyt keskustassa

      • Anonyymi

        Laita s-postii mulle


    • Anonyymi

      Moi sinä vanhempi tv lady laita mulle viestiä olen se toinen tv-tyttö 0417266183 voitas tavata huomenna mulla ois paikka.

    • Anonyymi

      Tänään transu tyttö vois imee kullia aamupäivällä olisikohan mahdollista saada kookasta kullia punaisten huulien väliin joensuussa myös runkut

    • Anonyymi

      Missä nyt runkkaillaan ,kun törmää ei enää oo?

    • Anonyymi

      kiinostas munan imeminen kokeilu mielessä t 19 poika

      • Anonyymi

        Moi, kirjoittele [email protected] . Saisit imeä karvatonta, puhdasta, tervettä kullia. Ikä 54w/ 14/ 4/174/88.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, kirjoittele [email protected] . Saisit imeä karvatonta, puhdasta, tervettä kullia. Ikä 54w/ 14/ 4/174/88.

        käykö joensuussa missä "tyttöilijöitä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käykö joensuussa missä "tyttöilijöitä"

        sovitaan paikka voin tulla "tyttöilijä"58.v


    • Anonyymi

      Missäs nykyään tavataan, kun ei oo törmää?

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluav­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/E7r4K4

    Ketjusta on poistettu 170 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe