Mikä ihme saa ihmisen pettämään?

Pettämineneioleratkaisu

Ylipäätänsä, miksi olla parisuhteessa jos kokee sen olevan niin huono, että pitää mennä vieraisiin. Sillä sitä hallaa tekee itselleen ja toiselle. Eikö olisi parempi ensin erota, sitten vasta tehdä mitä oli aikeissa tehdä?

46

798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinOnNäreetJa

      Puolisoni sairastui. Siitä seurasi vuosien seksittömyys. Se ajoi pettämään. Olen puolisoni omaishoitaja. Voisin toki vaihtoehtoisesti jättää hänet, jolloin hän joutuisi laitokseen. Teenkö väärin?

      • 783585849

        En ota kantaa sinun yksittäiseen tapaukseesi.

        Yleensä ottaen jos menee naimisiin, pitää varautua seksin loppumiseen. Vihkikaavaan pitäisi lisätä: "Tahdotko... kunnes kuolema teidät erottaa, vaikka seksi loppuu?"


      • Jumala.näkee

        Se luvataankin avioliiton valassa "Tahdotko rakastaa elämän myötä- ja vastoinkäymisissä." Parit ei ymmärrä mitä he lupaa puolisolle. Vastoinkäymisiin kuuluu kaikki vastoinkäyminen, seksin saraltakin! Avioliittoon ei mennä kevytkenkäisesti.
        Olisiko jokaisen käytävä ensin avioliiton kurssi että tajuaa asioita mitä avioliittoon kuuluu ennen kuin tekee uskollisuusvalan. Avioliittoon vihkiminen on yhteisen elämän ALKU josta kaikki elämän myötä- ja vastoinkäymiset vasta alkaa. Jokainen pettäjä käy valehtelemassa todistajien, papin ja Jumalan edessä jos pappi on heidät vihkinyt. Se on rikos puolisoa kohtaan vaikka sitä ei rikokseksi enää sanottaisikaan.


      • kjgsdfhs

        Veikkaan että jaksat olla parempi ja kärsivällisempi omaishoitaja, kun saat välillä seksiä. Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa se hoidettava, suorastaan toivoisin puolisoni käyvän vieraissa. En haluaisi tietää siitä tarkemmin, mutta hyväksyisin kyllä ratkaisun.


      • oyster.destiny
        Jumala.näkee kirjoitti:

        Se luvataankin avioliiton valassa "Tahdotko rakastaa elämän myötä- ja vastoinkäymisissä." Parit ei ymmärrä mitä he lupaa puolisolle. Vastoinkäymisiin kuuluu kaikki vastoinkäyminen, seksin saraltakin! Avioliittoon ei mennä kevytkenkäisesti.
        Olisiko jokaisen käytävä ensin avioliiton kurssi että tajuaa asioita mitä avioliittoon kuuluu ennen kuin tekee uskollisuusvalan. Avioliittoon vihkiminen on yhteisen elämän ALKU josta kaikki elämän myötä- ja vastoinkäymiset vasta alkaa. Jokainen pettäjä käy valehtelemassa todistajien, papin ja Jumalan edessä jos pappi on heidät vihkinyt. Se on rikos puolisoa kohtaan vaikka sitä ei rikokseksi enää sanottaisikaan.

        Avioliittoon mennään siksi, että saadaan hankkiuduttua raskaaksi ja lapsen saamisen jälkeen voidaan lopettaa sitten seksinantaminen miehelle lapsenhoitoon ja arjen raskauteen vedoten. Kun sitten mies kaikesta katkeroituneena menee ja panee kerran jotain naista, niin nainen kostaa sen hakemalla avioeron ja viemällä puolet miehen omaisuudesta.

        Paha juttu vain naisen kannalta, että miehet ovat keksineet toisen tavan sille, ettei heidän tarvitse jäädä kärsimään eron tuomaa tuskaa.


    • Eipettämistä

      Samaa mieltä asiasta. Miten kukaan voi pettää omaa puolisoaan? Oli syy mikä tahansa. Pitäisi erota ja sitten voi tehdä mitä huvittaa. En voisi koskaan itse pettää, jos olen suhteessa. En vain voisi elää sen asian kanssa. Vaikea tilanne kuitenkin.

      • 787587939

        En näe suurta eroa avioeron ja pettämisen välillä.


      • minänäen
        787587939 kirjoitti:

        En näe suurta eroa avioeron ja pettämisen välillä.

        Avioeron jälkeen ei ole enää pettämisestä kyse.


      • 651287

        Rakastuin niin tulisesti, että en ennättänyt erota ennen pettämistä. Erosin kuitenkin mahd. pian pettämisen jälkeen.

        Ja voinhan sen pettämisenkin pitää jättämisenä.


      • Miten, miten ja miten? Se jos itse ei siihen kykene, ei tarkoita, etteikö joku toinen voisi niin tehdä. Ihmisluonto on niin erillainen.
        Miten joku voikaan syödä mämmiä vielä pääsiäisen jälkeen?


      • jklio
        651287 kirjoitti:

        Rakastuin niin tulisesti, että en ennättänyt erota ennen pettämistä. Erosin kuitenkin mahd. pian pettämisen jälkeen.

        Ja voinhan sen pettämisenkin pitää jättämisenä.

        Jos on avio- tai avoliitossa, kuinka voi rakastua tulisesti, sillä eihän varattujen pitäisi olla juoksuilla.
        No kerropa miten se oli mahdollista, missä olit kun tuo tulinen rakastuminen tapahtui ja mitä se tulinen sinulle merkitsi eli teidän välillä tapahtui. Mitä tässä ihmisessä oli niin vetovoimaista, että unohdit perheesi.
        Mikä oli tärkeintä ja mitä elämä yleensä sinulle merkitsee.


      • tulilinjalla
        651287 kirjoitti:

        Rakastuin niin tulisesti, että en ennättänyt erota ennen pettämistä. Erosin kuitenkin mahd. pian pettämisen jälkeen.

        Ja voinhan sen pettämisenkin pitää jättämisenä.

        Minäkään en ymmärrä tuollaista. En usko tuota.


    • Salasuhdeseurannassakin

      Eikö niitä avoimia liittoja ole nykyään olemassa ja kaikki nauttii? Yhden tarinan tiedän kuinka mies kusettaa todella. Otti kakkosen kertoa sille olevansa eroamassa ym.. venytti salapanoja muutaman vuoden ennenkuin tuo kakkonen laittoi sen seinille. Mitä sitä sillä olikin avoin suhde ja tuo tollo kakkonen uskoo senkin. No vuodet kuluivat ja petetylle naureskeltiin. Kun kakkonen vihdoin alkoi vaatia muutakin tuli ilmi ettei tuo petetty tiennyt vieläkään ja mistään avoimesta liitosta ei ollutkaan kyse. Eli kuka tässä kuviossa toimii oikein?

    • Se on varmaan moninaisten asioiden summa, ennenkuin päätyy jonkun toisen (kuin oman puolisonsa) kanssa sänkyyn. En usko että se, että mies päätyy siihen suoraan, että aikoo pettää puolisoaan jonkun toisen naisen kanssa. Miehellä voi olla ensin jotain kränää oman puolisonsa kanssa. Sattumalta hän sitten tapaa jonkun naisen vaikka jossain ravintolassa, jonka kanssa tulee juttuun. En usko, että mies silloinkaan vielä tietoisesti ajattelee omansa naisensa pettämistä. Jos siinä iltaa viettäessä sitten vaikka minä tarjoan miehelle mahdollisuutta että siirrytään meille jatkoille, niin onhan miehellä silloinkin mahdollisuus kieltäytyä. Ja jos hän tulee meille, niin hänellä on silloinkin ihan omat vaihtoehdot, kuinka läheiseksi hän haluaa sitä viedä. Sanoisin, että siinä vaiheessa, kun ollaan sohvalla jo pusuteltu ja halailtu ja ollaan siirtymässä sänkyyn yhdessä, hän on tehnyt tietoisesti sen päätöksensä. Ravintolaan lähtiessään hän ei tiettyn aikovansa lähteä vieraisiin. Joten hän ei olisi voinut silloin ennen sitä erotakaan, kun hän ei ollut aiemmin tietoinen mahdollisuudesta pettämiseen . Miksi hänen olisi pitänyt silloin erota aiemmin? Varmaankin hän ajatteli enemmän, että hän voi saada asiat ratkaistua oman naisensa kanssa.

      Ja turha alkaa motkottaa mulle, jos olen lähtenyt jonkun miehen kanssa luokseni. Minähän olen ollut silloin sinkku ja monesti mies on sanonut olevansa itsekin sinkku tai eronnut. Ja jos miehellä on ollut sormus nimettömässä ja hän on sanonut sen olevan siinä enää kuin muisto menneistä, niin onko minun silloin aina alettava epäilemään miestä valehtelijaksi? Minun lähtökohtani kun on se, että rehellisiä ollaan. Jos joku valehtelee sitten minulle ja jää siitä myöhemmin kiinni, että onkin vielä suhteessa toisen kanssa, niin se juttu on nyt sitten vain loppunut siihen. Se on ollut silloin miehen oma valinta.

      • nähtyon

        Miehet nimenomaan etsivät seuraa treffipalstoilta. Ei mikään sattuman sanelema juttu.


      • nähtyon kirjoitti:

        Miehet nimenomaan etsivät seuraa treffipalstoilta. Ei mikään sattuman sanelema juttu.

        Noinko olet havainnut? Päivystätkö niillä useinkin?

        Ei kyllä vaikuta minuun mitenkään, sillä en käytä treffipalstoja miestensaamiseen. Varmaan siksi on ainakin paremmat mahdollisuudet sille, etten ala juttuun varatun kanssa. Tosin sattuuhan sitä muuallakin, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.


      • nähtyon
        Godam kirjoitti:

        Noinko olet havainnut? Päivystätkö niillä useinkin?

        Ei kyllä vaikuta minuun mitenkään, sillä en käytä treffipalstoja miestensaamiseen. Varmaan siksi on ainakin paremmat mahdollisuudet sille, etten ala juttuun varatun kanssa. Tosin sattuuhan sitä muuallakin, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.

        En päivystä mutta selaan silloin tällöin. Näkee ihan selaamalla kenellä on status naimisissa tai parisuhteessa. Lisäksi tietenkin ne jotka salaa varattuna olemisensa.


      • nähtyon kirjoitti:

        En päivystä mutta selaan silloin tällöin. Näkee ihan selaamalla kenellä on status naimisissa tai parisuhteessa. Lisäksi tietenkin ne jotka salaa varattuna olemisensa.

        Onko niillä profiileilla kasvokuvaa (pieni uteliaisuus iski)? Ehkei taida kuitenkaan olla.
        Oletko törmännyt keneenkään tuttuun?


      • nähtyon
        Godam kirjoitti:

        Onko niillä profiileilla kasvokuvaa (pieni uteliaisuus iski)? Ehkei taida kuitenkaan olla.
        Oletko törmännyt keneenkään tuttuun?

        Jos osaa lukea niin lukee tuon sanan: "naimisissa" tai "avoliitossa". Siellä se seisoo profiilissa. Ei taida olla kuvaa useinkaan. En ole ruvennut juttusille varattujen kanssa, liekö tuttuja.


      • nähtyon kirjoitti:

        Jos osaa lukea niin lukee tuon sanan: "naimisissa" tai "avoliitossa". Siellä se seisoo profiilissa. Ei taida olla kuvaa useinkaan. En ole ruvennut juttusille varattujen kanssa, liekö tuttuja.

        Niin ehkä lukee, mutta ovatko oikeasti?
        Tunnen hyvin yhden sinkkukundin, joka aina raflaan lähtiessään laittaa sormuksen nimettömään sormeensa. Hänen mukaansa hän saa paljon paremmin naisia olemaan kanssaan kun hänellä on sormus nimettömässä, kuin silloin kun sitä ei ole.

        Eli ei se vielä tarkoita, että jos jossain lukee niin että se myös olisi niin.


    • tapansa_kullakin

      Ei pettäminen välttämättä kerro huonosta parisuhteesta sinällään vaan seksin vähyydestä tai sen puuttumisesta. Mulla ja naisellani on aika normaali suhde/perhe elämä, ei siis kummempia kahnauksia tai riitoja mutta seksiä ei vain ole. Avovaimolla tuli vain se piste elämässä muutama vuosi sitten että seksi ei kiinnosta joten minun piti keksiä toisia keinoja tarpeiden hoitoon. Mulle myös aktiivinen ja säännöllinen seksi on ollut tärkeä liima parisuhteen aikana kuten avovaimo hyvin tietää mutta hänen mielestään myös mun pitää olla ilman jos hänkin pärjää ilman seksiä, eihän se niin voi mennä että avovaimo määräilee mitä haluan mitä en. Kyllä sitä tulee satunnaisesti vieraaseen turvaudutta ja asia hoituu baariiltojen yhteydessä tai on ainakin tähän mennessä hoitunut. Hankaluuksia ei ole ollut ja kumiakin olen käyttänyt vaikka kotona ei enää mitään tapahdukkaan. Eikä ole naisetkaan juuri kyselleet olenko vapaa tai suhteessa, yleensä ei väliä koska kyse vain seksistä. Mulla on kuitenkin tapana olla välittämättä muiden mielipiteistä, aivan sama mitä muut miettii tai sanoo, minä elän elämmääni itse ei sitä kukaan muu tee ja vastaan tekemisistäni ihan itse. Muut saa puolestani tehdä mitä haluaa ja pitää mielipiteet ihan ominaan.

      • nähtyon

        No ei kerro seksin vähyydestäkään. Mies yleensä saa seksiä kotonakin vaikka muuta väittää.
        Kyse on muusta kyllästymisestä arkielämään tai seikkailun halusta.


      • tapansa_kullakin
        nähtyon kirjoitti:

        No ei kerro seksin vähyydestäkään. Mies yleensä saa seksiä kotonakin vaikka muuta väittää.
        Kyse on muusta kyllästymisestä arkielämään tai seikkailun halusta.

        No minä en saa, se on totuus. Enkä ole kyllästynyt arkeeni enkä etsi mitään jännitystä vaan seksiä. Silloin kun peitto vielä heilui ei ollut tarvetta pettämiseen. Eikä satunnaista seksikumppania kiinnosta syyt, panoa se nainekin haluaa.


    • sairastahuijata

      Teit väärin sillä petit ja kerro kumppanillesi, jos saat anteeksi.

      • luontoseksi

        Entä jos ei saa anteeksi niin kannattaako kertoa?


      • kdkdd
        luontoseksi kirjoitti:

        Entä jos ei saa anteeksi niin kannattaako kertoa?

        Ei tietenkään, ei kai sitä tyhmä tarvii olla, eihän ne vaimotkaan kerro kun vierasta miestä panevat.


      • luontoseksi kirjoitti:

        Entä jos ei saa anteeksi niin kannattaako kertoa?

        Kannattaa kertoa, jos on naimisissa. Vaimohan lupasi naimisiin mennessä rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä. Pettäminen on varmaan hänelle vastoinkäyminen, joten hänen pitäisi rakastaa miestään silti. Muutenhan hän olisi valehdellut jo mennessään naimisiin.


    • Kakkosenjonkatiedän

      Ketä se haittaa jos nauttii seksistä eikä kiinni siitä jää. Eihän asiaa tarvi tietää kun ne kaksi nauttijaa. Ei silloin ketään loukkaa vaan käyttää tilaisuuden hyväkseen. Nauttia voi muttei olla tyhmä ja jäädä kiinni. Niin tekisit sinäkin jos sulle annetaan mahdollisuus. Toki sen riskin kannan että joku käräyttää.

      • tarpeetkaikilla

        Niin ja päättäähän se pettäjäkin kropastaan eikä kumppani. On jokaisen oma asia mihin tai kenen kanssa värkkejään käyttää. En minä vois ainakaan vaimolle sanoa että et anna pilluasi muille hänenhän se on ei mun.


    • rakastaarakastaa

      Jos suhde on kunnossa, kaikki tuntuu toimivan ja on hyvä yhteishenki, mutta naista ei kiinnostaa seksi yhtään - ei ole koskaan kiinnostanut, eikä sitä ole ollut vuosikausiin, niin voiko silloin käydä vieraissa? Parasta olisi puhua asiat halki, mutta jos haluaa vain kokeilla ensin, ja sitten katsoa miten asiat etenevät?

      Ihmiset ja ihmissuhteet ovat hyvin moninaisia. Nuorena kaikki asiat ovat kovin mustavalkoisia. Iän myötä elämän värikirjo aukenee - myös rakkausasioissa.

      Jos parisuhteen perustana on itsekäs omistaminen ja mustasukkaisuus, kuten se pääsääntöisesti on, ei se myöskään ole puhtainta rakkautta. Rakkaus vapauttaa ihmisen ei vangitse. Tämä ei tarkoita, että olisi oikeutettu valehtemaan ja pettämään puolisoa. Myöskään kaikki parisuhteissa olevat ihmiset eivät välttämättä ole koskaan sanoneet toisilleen rakastavansa toisiansa. Niin käy romanttisissa elokuvissa - ei välttämättä oikeassa elämässä... tai sitten en ole vain ole suhteessa sellaisen naisen kanssa, jota oikeasti rakastaisin.

    • plocca

      Se on ihmisen luonto, jos ei saa yhdeltä, niin SAa toiselta.

      • 894690205

        Älä nyt viitsi. Minä en ole saanut 15 vuoteen keltään. Jotkut eivät 40 vuoteen.


    • pariterap

      Noinhan se, kuten aloittaja kirjoitti, olisi viisain toimia, jos olisi järki päässä, mutta pettäjä etenee täysin tunnekuohunsa ohjaamana. Jos haluaa saada aikaiseksi kaaoksen ja sotkun, siitä vaan pettämään.
      Olen harkittujen ihmissuhdesiirtojen kannalla: joka ihastumista tai rakastumista ei kannata kuunnella. Parisuhteissa monesti jämähdetään johonkin passiivisuuteen, ja se on kuin tuhat vuotinen uni, josta mikään ei herätä, paitsi ihastumiset ja rakastumiset parisuhteen ulkopuolisiin henkilöihin. Tuon seksuaalisen heräämisen voi suunnata omaan jo olemassa olevaan suhteeseensa, ei sitä tartte ihastustaan lähteä nylkyttämään.

    • jkuio

      Kun perheellinen istuu ravintoloissa ja baareissa aikaansa viettämässä, jo silloin hän pettää perhettään. Uskoisin hänellä olevan kodin ja kodissa tehtäviä, joten kyllä päässä on vikaa jo silloin, kun sinne ravintoihin mennään istuskelemaan.
      Kyllä minä jo laittaisin silläkin perusteella ulkoruokintaan kokonaan, mitä tekee miehellä, joka laahaa aina muualla.
      Kotonaan voi tehdä monia kiinnostavia asioita, esim. sivistää itseään lukemalla ja olla avuksi, imuroida, tehdä ruokaa ja ihan oma-aloitteisesti. Minusta ainakin jatkuva sanominen on ikävää, teen itse ja väsyn jos toinen ei huomaa. Kyllä miehenkin pitää osata siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, silittää ym. siinähän se aika kuluisi, eikä tarvitsi juoda rahojaan ja pettää.

      Tuskin siellä kuivin suin on istuttu ja petetty. Mitään inhottavampaa en tiedä, kuin kotiin palaava viinalle löyhkäävä ukko örvelyksineen, jossa mitä luultavammin syyttelee kavereitaan juopottelustaan. Pelkkää valhetta kaikki. Pettämiseen kuulu aina suuri määrä valhetta mukaan kummaltakin osapuolelta, joten se niistä kakkosista, pelkkää valhetta.

      • kaikkivalehtelee

        Valehteleehan se petettykin itselleen kun ei suostu myöntämään, että tulipa valittua paska pettävä puoliso. Aika monesti on näin. Uskottelevat itselleen, ettei mun mies pettäisi mutta kun viekas vieras nainen hänet väkisin vei. Miesparan. Sulkevat silmänsä tosiasioilta ettei vaan mikään elämässä muuttuisi. Vihaavat vieraita naisia ja miehessä ei mitään vikaa. Eikö näin vaan ole
        Avioliitto ei muuten ole vankila. Molemmilla osapuolilla on oikeus käydä vaikkapa siellä sun vihaamassa baarissa. Kaikki ihmiset ei petä. Ne jotka pettää, tekee sen myös ihan selvinpäin. Ei siihen viinaa tarvita.


      • entarvitseimurimiestä

        Samaa mieltä.


      • "Kun perheellinen istuu ravintoloissa ja baareissa aikaansa viettämässä, jo silloin hän pettää perhettään."

        Ai niinkö? Entä jos hän on töissä siellä ravintolassa? Saako sellaiselle flirttailla, jos se ei muuten häiritse hänen työntekoaan?


    • Salasuhteestalähtien

      Juuri tuo että alkaa salapanoon tietäen ja toinen vielä uskoen toisen valeita. Kuinka surkeaa voi olla. Jos minun kohdallani sattuisi varattu antamaan merkkejä kiinnostuksesta sanoisin kyllä heti että hoida tuo edellinen ensin pois ja kun olet vapaa niin nautitaan. En ikinä edes ihastuneena alkaisi ja noita ihastumista kun tulee niille ei voi mitään. Järki pitää olla päässä. Ei se uuden suhteen jatkuminen ole hyvällä pohjalla jos pettämisestä aloitettu. Totuus on tämä. Niin kauan kun löytyy noita kakkosia jotka ryhtyvät tähän tuo se karmeita juttuja tullessaan. Ystävien menetystä elämän muutoksia ja vielä sekin miten ne ulkoiset paineet kykenee hoitamaan jos tieto on muillakin. Hävettävää se on kun tietoisesti pettää. Ihan varmasti vaikka osa kavereista jatkaisikin ystävyyttä puhuvat selän takana touhuamista. Eikä nuo pettävät voi sitä muuttaa. Se esittäminen kuinka hyväksyy toisten pettämisellä aloittamisen on juuri sitä mihin osa esittää. Tiedän yhdenkin joka luuli jatkavansa " uusikkonsa kanssa ystävyyttä ei onnistu. Ei enään kulje illan istujaissa muiden mukana. Kun tilanne on kiusallinen kaikkien kannalta. Ei ole mukavaa istua iltaa kun pitää varoa sanojaan koko ajan. Kuinka ystävät vähenivät täysin pettämisen jälkeen. Kuinka mekin sanoimme " ei meillä ole mitään teitä vastaan" kun taas totuudella puhumme niiden selän takana ja osa naureskelee. Ikävää mutta totta. Eli kuka hyväksyy tuon pettämisen loppujenlopuksi miettien ettei omalle kohdalle satu. Säälittävää seurata nyt niiden uutta onnellista elämää seuraten. Tuskin nuokaan onnistuvat.

      • tulilinjalla

        Salasuhteestalähtien; hyvä kirjoitus.


      • Älä.Elämää.Pelkää

        Salasuhteestalähtien. Ei pidä yhtään paikkaansa tuo sinun kirjoitus. Minkälaisia kavereita nuo tuollaiset on? Miksi viettää aikaa ihmisten kanssa joiden seurassa tulee "varoa sanojaan "?
        Missä pahkakylänperähikiällä asut jossa "puhutaan" toisten perheasioista tai parisuhteista?
        Asiahan on kyllä niin, että uusi suhde menee eteenpäin, kohtaa onnea mutta tottahan toki tulee myös haasteita vastaan kuten kaikilla elämässä. Niistä joko selvitään tai sitten ei. Ja juna kulkee taas. Ystäviä tulee ja menee muutekin riippumatta erotaanko vai ei, elämä kun kuljettaa usein pareja pareina erillaisiin suuntiin ja harrastuksiin. Sinulle, hyvä kirjoittaja, voin lämpimästi suositella elämistä ja elämästa nauttimista.


      • VappuValpuri

        Äläelämääpelkää. Kyllä oli hyvä kirjoitus.


      • karvasnauti
        Älä.Elämää.Pelkää kirjoitti:

        Salasuhteestalähtien. Ei pidä yhtään paikkaansa tuo sinun kirjoitus. Minkälaisia kavereita nuo tuollaiset on? Miksi viettää aikaa ihmisten kanssa joiden seurassa tulee "varoa sanojaan "?
        Missä pahkakylänperähikiällä asut jossa "puhutaan" toisten perheasioista tai parisuhteista?
        Asiahan on kyllä niin, että uusi suhde menee eteenpäin, kohtaa onnea mutta tottahan toki tulee myös haasteita vastaan kuten kaikilla elämässä. Niistä joko selvitään tai sitten ei. Ja juna kulkee taas. Ystäviä tulee ja menee muutekin riippumatta erotaanko vai ei, elämä kun kuljettaa usein pareja pareina erillaisiin suuntiin ja harrastuksiin. Sinulle, hyvä kirjoittaja, voin lämpimästi suositella elämistä ja elämästa nauttimista.

        Kyllä se pitää paikkansa. Näin on käynyt pettäjän elämässä, sen minkä olen yhteisiltä perheystäviltä kuullut. Epäilisinkö heitä? Ehkä, mutta tämän kirjoituksen jälkeen en. Miksi sanoisivat minulle muuta, kuin toimivat ja ajattelevat. Eivät ainakaan mielyyttääkseen, koska itsekkään en jaksanut yksin heidän kanssaan ystävyyttä jatkaa vaikka niin toivoivat. Olisivat saaneet pitää uusonnelliset rakastavaiset sydänystävinään, vaan ei tahtoivat. Elämästään puolisonsa tuhoamalla nauttivat ovat kovin karvaita. Olisivat hunajaa kyllä kaikille, mutta eihän se siltä näytä maistuvan edes ystäville, jotka kaikkea hyvää toivoivat.


    • Olititsekkinotettu

      Tuota mitä sulle kuuluu miten suhteilen ja kuinka varattu olen? Olethan tiennyt sen alusta lähtien. Toki myönnän ne valehtelut jotta sain sut leikkiin mukaan. Aluksi lähditkin mitä tuota enää itkemään mitä kukin tekee. Eikä todellakaan ole aikomustakaan kertoa kuten luulit. Itsehän uskoit revi siitä. Se ei sulle käynyt niin ei sitten. Turhaan roikut ja esität. Nytkö pitäisi se rehellisyys ottaa käyttöön kun maito on jo kaatunut. Sinisilmäinen olet kun kuvittelet että olisit ollut sen arvoinen. No mulla jo uusi " kuvioissa ja leikkii paljon paremmin kuin sinä. Sekin lumoitui kun kukkia laitoin pienen " merkkippäivän kunniaksi.

    • uert

      Ei kai sitä mikään ihme pettämään saa vaan himo ja halua harrastaa seksiä.

    • riippuumistäroikkuu

      säälittävä on pettäjäressukka, itselleenkin tekee hallaa himojensa takia

    • Hiohyofdoydod

      Tiiä noista mut siilijärven sakupen pesulalla tyäskentelevä hannamari savolainen kuuluu kaikkiin noihin, jos ei ole jopa pahempi. Toivottavasti mätänet helvetissä kaula tatuointis ja rekkalesbo lookkis kaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe