Puumako???

puumatartar

Itse 50 v täyttäneenä ja jälleen sinkkuna olen huomannut, että itseä nuoremmat kiinnostaa. Ei sentään Danny-malliin, mutta noin 33-45 vuotiaat miehet.
Mutta haluaako sellaiset suhteeseen, siis parisuhteeseen vanhemman kanssa? seksisuhdetta en siis ole hakemassa, vaan pysyvää suhdetta.
Miehen ei pidä haluta lapsia, koska en halua lisääntyä (ei ole lapsia eikä tule) enkä halua niitä miehenkään kautta.
Mutta onko tällaisia miehiä? Vai ovatko kaikki hakemassa vain nuorempaa tai jos vanhempaa, vain seksiä?
Ja jos on niin missä??? :-D

9

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesjeesjeess

      täällä mutta lapsia on :P Enkä ole herkille

      • mistäsutlöytää

        Olisit unelmani.


      • jeejeejees

        Kalastamasta kenties


    • gfhghkhkkj

      Naisen viehättävyys, puoleensavetävyys riippuu hänen henkisestä iästään, kypsyydestään. Mun kohdalla näin. Mikäli henkisesti passeli ihminen sattuu kohdalle, hän voi olla fyysisissä ikävuosissa nuorempi, vanhempi tai samaa vuoskertaa. Ei merkitystä mulle. Mut ihmistä, joka edes miettii ikäkysymyksiä tai rajaa kiinnostuksiaan vain ikävuosien perusteella, tai päin vastoin kiinnostuu ihmisestä lähtökohtaisesti vain koska hän on nuori, tai vain koska tapaus on itseä vanhempi, kiinnostuu siis pinnallisesti, lapsellisesti ja alkukantaisen-seksistisesti..Niin, mä en tällaista hlöä pidä kummoisenakaan, enkä aikuisena, oli sitten fyysisesti minkä ikänen tahansa, näyttipä vaiks kuinka hyvältä.

    • Molemmillekivaa

      Nainen voi olla vanhenpi, jos parin olemus on samalla tasolla. Yli seitsemän vuotta voi olla liikaa ja mennä seksisuhteen ja puumaantumisen puolelle. Suhteessa nuorempaan on hyvä olla hyvä itsetunto. Minun kohdalla näin. Tässä on varmaan erilaisia mielipiteitä.

    • JosJoskuskuitenkin

      Itseä on aina hiukan vanhemmat kiinnostaneet. Heissä on tietty hehku ja olemus mitä ei nuorilta löydy. Olen 36. Tällä hetkellä tuntuu vaan itsellä olevan hieman liian vähän tarjottavaa toiselle. Mutta ihana tietää kuitenkin että ihania naisia maailmassa on.

    • Miesmannn

      Kyllä se pääosin niin on, että miehet hakee nuorempaa tai paljon nuorempaa (Danny, Sauli, Paavo,) poikkeuksiakin on kuten Macron.

      Seksiin tietysti voi haluta huomattavastikin nuoremmat.

    • Anonyymi

      Itse olen 52-vuotias nainen ja olemme olleet tasapainoisessa parisuhteessa jo 3v. Mieheni on 28-vuotias. Seksi on upeaa ja lähes päivittäistä vieläkin ja henkiset kemiat kohtaavat.

    • Anonyymi

      Kuka vanhoja mummoja viitsisi kts. , polkea voi ihan huvina , ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe