Vaatteiden ja kenkien teettäminen Hua Hinissä

Matkasuunnitelua

Mihin hintaan miesten puku ja naisten iltapuvun teettäminen maksaa, entä kenkien teettäminen. Missä parhaat? Ehtiikö kolmen viikon loman aikana?

40

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 656546456456

      Pukuun menee viisi päivää, noin 6000-12000b, riippuu materiaaleista. Kauluspaita 800b, pari päivää, kengät noin 10.000-14.000 riippuu kengän rakenteesta, pitää tietää mitä tilaa,en suosittele ihan jokaiselle, itse teetätin kengät muutama vuosi sitten erinomaiset, maksoi kyllä paljon... 15.000 jos en muista väärin...

    • Matkasuunnitelua

      Kiitos, entä mitä räätäliä suosittelet ja mistä kenkien valmistaja löytyy?

      • 65657576478

        Phetkasem roadilta , taisi olla intialainen kellotapulin oikealta puolelta, kengät sama firma piti sopia erikseen aika että tekijä tuli paikalle... Kengät on hyvät pidin niitä jopa suomessa talvi pakkasilla, läpiommelut kuminahkapohjat kerroksittain ,kengän sisärakenne kaksipuolinen nupukkinahka ulko ja pintanahka sisäpuoli, eli hengittävät hyvin.... Koko 46


      • 656546456456

        Nuo kummatkin puku ja kengat on vaativia projekteja, puvun rakenteessa saatetaan käyttää pahvia, ja kankaan laatu on huonoa, eli ota selvää rakenteesta kankaiden laadusta, villaa ja silkkiä ei voi sekoittaa, jos myyjä sanoo että voi vaihda paikkaa, ei voi silkikuitu on hyvin kovaa... villa kankaita löytyy paljon erilaisia mutta ne maksaa laadukkaat paljon, hyvä vinkki ota mukaan malli ja teetätä sen mukaan, se toimii...

        Kenkien teosta kerroin vielä myöhemmin


      • MeneOrlandoon
        65657576478 kirjoitti:

        Phetkasem roadilta , taisi olla intialainen kellotapulin oikealta puolelta, kengät sama firma piti sopia erikseen aika että tekijä tuli paikalle... Kengät on hyvät pidin niitä jopa suomessa talvi pakkasilla, läpiommelut kuminahkapohjat kerroksittain ,kengän sisärakenne kaksipuolinen nupukkinahka ulko ja pintanahka sisäpuoli, eli hengittävät hyvin.... Koko 46

        Muutama vuosi sitten teetätit kengät Hutsulassa ja kävit ne jalassa talvella sen jälkeen Suomessa??? Kuitenkin väitit joskus ettet ole Suomessa käynyt yli viiteen vuoteen.
        Alkaa google matkaajan valheet paljastua.
        Tunget niin paljon paskaa palstoille että et muista edes omia valheitasi hyvä google matkaaja.


    • Henk.koht.Kokemus

      Ei taida Hua Hinistä enään löytyä kenkien valmistajaa. Näin ainakin hotellimme respa sanoi kun kysyimme asiaa tammikuussa. Lautalla Pattayalle siellä on muutama ja Bangkokissa hieman enemmän.

      • 6565656655665

        Kyllä täältä räätäleitä on, mutta niiden käyttäminen on hankalaa... kun kielitaito on olematon, siksi joku tulkiksi, teetätän jopa lompakkoni räätälillä maksaa 500b 100 % nahkaa, ostin uuden kännykän pitäisi teetättää sille vyökotelo, nahasta ehkä 500b, jokapaikassa tyrkytetään kiinalaisia lompakkoja ja kännykkäkoteloita,ne on totaalipaskaa... tuollainen vahsta tehty lompuukki ja kotelo on ikuisia.


      • MeneOrlandoon
        6565656655665 kirjoitti:

        Kyllä täältä räätäleitä on, mutta niiden käyttäminen on hankalaa... kun kielitaito on olematon, siksi joku tulkiksi, teetätän jopa lompakkoni räätälillä maksaa 500b 100 % nahkaa, ostin uuden kännykän pitäisi teetättää sille vyökotelo, nahasta ehkä 500b, jokapaikassa tyrkytetään kiinalaisia lompakkoja ja kännykkäkoteloita,ne on totaalipaskaa... tuollainen vahsta tehty lompuukki ja kotelo on ikuisia.

        18 vuotta väität Thaimaassa asuneesi ja ei kielitaitoa, onneton olet. Itse opin thaikielen noin kolmessa vuodessa ja taito paranee kun sitä puhuu muiden kuin baarista löydettyjen kanssa,


      • Töttörööööööööö

        Gogo-Orlando.

        Olisko mahdollista että rauhoittuisit jo ?


      • 656546456456

        Resuperse onnea vaan kolme vuotta thaimaassa ja puhut sujuvaa thaita, älä nyt pelle jauha paskaa... sorry vaan näkee selkeästi että haet seurasi baareita, suomi naiset ei kelpaa sinulla reppana... tosiasiassa sinä et kelpaa muuta kuin rattyan maksullisille, ja mene reppana oireilemaan sinne pienipippelisten palstalle resuperse...


      • MeneOrlandoon
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse onnea vaan kolme vuotta thaimaassa ja puhut sujuvaa thaita, älä nyt pelle jauha paskaa... sorry vaan näkee selkeästi että haet seurasi baareita, suomi naiset ei kelpaa sinulla reppana... tosiasiassa sinä et kelpaa muuta kuin rattyan maksullisille, ja mene reppana oireilemaan sinne pienipippelisten palstalle resuperse...

        Lukemisen ymmärtäminen taas 656546456456 kateissa. Opin thainkielen noin kolmessa vuodessa. Asunut nyt paljon kauemmin, en kuitenkaan 18 vuotta. Ja en asu myöskään Pattayalla vaan Bangkokissa. Sinähän asut Lek Fai nimisessä pikkukaupungissa(?) sanojesi mukaan. Sehän taas todistaa täydellisesti Thaimaan tuntemuksesi,sellaista kaupunkia kun Thaimaassa ei ole.


      • pattayapete

        Niinkö taas pattaispoissi oireilee...palstalla..


      • VahstastaLompuukkihahaha
        MeneOrlandoon kirjoitti:

        18 vuotta väität Thaimaassa asuneesi ja ei kielitaitoa, onneton olet. Itse opin thaikielen noin kolmessa vuodessa ja taito paranee kun sitä puhuu muiden kuin baarista löydettyjen kanssa,

        Intialaiset räätälit puhuvat englantia, tosin intialaisittain ääntäen. Numeromiehellä siis huono englanninkielen taitokin. Eipä nmeromies osaa suomeakaan, räätälissä teettää vahsta, mitä se sitten lieneekään lompuukkinsa. Lompuukki sana todistaa myös junttiuden.


      • 656546456456

        Resuperse kirjoituksesi taas kertoo, vakavista ongelmista .... ja juntiksi olen jo liian vanha, toisin kuin sinä sisäsiitoisuuden tulos, eikö vain 38 v. finninaama, sukurutsa on kauhea asia. Eikä vain reppana.


      • OletOnnettomanTyhmä
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse kirjoituksesi taas kertoo, vakavista ongelmista .... ja juntiksi olen jo liian vanha, toisin kuin sinä sisäsiitoisuuden tulos, eikö vain 38 v. finninaama, sukurutsa on kauhea asia. Eikä vain reppana.

        Kuinka juntiksi voi olla liian vanha, kerran juntti aina juntti. Juntti on maalainen hyvä Lerppa Tikkakoski on maaseutua.
        656546456456 jatkuva valehtelusi ja vittuilusi palstalla on lapsellista.


      • 656546456456oN8v.Tasolla
        OletOnnettomanTyhmä kirjoitti:

        Kuinka juntiksi voi olla liian vanha, kerran juntti aina juntti. Juntti on maalainen hyvä Lerppa Tikkakoski on maaseutua.
        656546456456 jatkuva valehtelusi ja vittuilusi palstalla on lapsellista.

        Vanha olet ja lapsellinen. Et koskaan tule saavuttamaan normaalin suomalaisen noin 60 vuotiaan älykkyyttä.


      • OnnittelutNumeromies

        Liian vanha juntiksi ha hah haa. Lerppa heitti huomaamattaan hyvän vitsin. Paljasti samalla oman tyhmyytensä ja totaalisen junttimaisuutena.

        Numeropelle eli Lerppa nimitetään samalla junttimaisuuden syvimmäksi olemukseksi


      • TaisiOllaIntialainen

        Hua Hinissä viihtyvät ovatkin lähes kaikki Kehä III ulkopuolelta. On heistä suurin osa ihan mukavia ihmisiä, eikä kukaan heistä myöntänyt ainakaan ketään entistä lentokapteenia joka kasvattaa orkideoja ja kasvattaa vahtikoiria. Tämä todistaa numerotyypin googlematkaajaksi.


      • 654767567657

        Resuperse luuletko että asuminen kehä kolmosen sisällä, pukinmäessä tai jakomäessä joka sopii äidillesi, puhumattakaan kalliosta, tekee sinusta vähemmän juntin, poju helsinki ei nyt varsinaisesti ole mikään metropoli, reppana... pikkuinen kylä pahainen... voi sinua reppanaa...

        Pitäisikö sinun käydä joskus ihan oikeissa metropoleissa vaikkapa miami, orlando, bangkok, new york, pariisi, lontoo, niin saisit vähän mittasuhdetta, juntti resuperse.


      • EiOnnistuLerpalta

        Googlematkailu ei ole oikeata matkailua, tyhmänä et vain tajua sitä, juntti. Pitäisi ihan fyysisesti käydä noissa paikoissa, Lerppa.


      • 654767567657

        Niin kuin sanoin sinun reppanan mielikuvitus ei luo todellisuutta muuta kuin itsellesi, ja sekin on vääristynyt, resuperse... ja reppana rohkeasti lentolippuja tilaamaan, jos on finanssipuoli kunnossa, on aivan totta että matkailu avartaa, eikö vain reppana. Olen muuten viimeisen parin vuoden aikana käynyt noissa kaikissa, oletko sinä resuperse koskaan, et jos luulet että kehäkolmosen sisäpuoli on metropoli, eikö vain reppana.


      • 654789584
        654767567657 kirjoitti:

        Niin kuin sanoin sinun reppanan mielikuvitus ei luo todellisuutta muuta kuin itsellesi, ja sekin on vääristynyt, resuperse... ja reppana rohkeasti lentolippuja tilaamaan, jos on finanssipuoli kunnossa, on aivan totta että matkailu avartaa, eikö vain reppana. Olen muuten viimeisen parin vuoden aikana käynyt noissa kaikissa, oletko sinä resuperse koskaan, et jos luulet että kehäkolmosen sisäpuoli on metropoli, eikö vain reppana.

        654767567657 Esittää taas. Kaikki kuitenkin tietävät tyypin valehtelijaksi.


      • TietoEiOleLuuloa
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse luuletko että asuminen kehä kolmosen sisällä, pukinmäessä tai jakomäessä joka sopii äidillesi, puhumattakaan kalliosta, tekee sinusta vähemmän juntin, poju helsinki ei nyt varsinaisesti ole mikään metropoli, reppana... pikkuinen kylä pahainen... voi sinua reppanaa...

        Pitäisikö sinun käydä joskus ihan oikeissa metropoleissa vaikkapa miami, orlando, bangkok, new york, pariisi, lontoo, niin saisit vähän mittasuhdetta, juntti resuperse.

        Tässä lerppa tietoa.
        https://www.urbaanisanakirja.com/word/juntti/24092/

        Mutta lerppa on liian vanha juntiksi hahhahhaha


      • LopetaValehtelu
        654767567657 kirjoitti:

        Niin kuin sanoin sinun reppanan mielikuvitus ei luo todellisuutta muuta kuin itsellesi, ja sekin on vääristynyt, resuperse... ja reppana rohkeasti lentolippuja tilaamaan, jos on finanssipuoli kunnossa, on aivan totta että matkailu avartaa, eikö vain reppana. Olen muuten viimeisen parin vuoden aikana käynyt noissa kaikissa, oletko sinä resuperse koskaan, et jos luulet että kehäkolmosen sisäpuoli on metropoli, eikö vain reppana.

        Kuinka kauan jaksat jatkaa noita valheita matkailupalstalla. Viimeisen kahden vuoden aikana olet muutamaa pientä poikkeusta lukuunottamatta kirjoitellut valheitasi palstoilla päivittäin. Miksi et muuten postannut yhtään kuvaa viimekertaisesta Orlandon matkastasi? Vastaan googlematkoilla se on mahdotonta. Lopettaisit tuon säälittävän itsekehun. Kukaan ei tunne kaltaistasi "rahamiestä" Hua Hinissä se paljastaa valheesi.


      • 656546456456

        Poju poju, matkailu on hieno asia, kunhan on finanssipuoli kunnossa, onko pojulla, minulla on.
        Ja miksi minun pitäisi esitellä miami matkoistani täällä jotain, eihän tämä ole miami palsta... reppana


      • ÄläJauhaPaskaa
        656546456456 kirjoitti:

        Poju poju, matkailu on hieno asia, kunhan on finanssipuoli kunnossa, onko pojulla, minulla on.
        Ja miksi minun pitäisi esitellä miami matkoistani täällä jotain, eihän tämä ole miami palsta... reppana

        1800€ eläke ja finassi muka kunnossa. Tuskailit nettiyhteyden 25€ hintoja kalliina Orlandon google matkalla. rahamiehille 25 € ei ole mitään.


      • PaskanÄiti

        Hyvä paskanjauhaja, onko sinulla mitään omakohtaista kerrottavaa palstalaisille muuta, kuin ääretön Lerppavihasi ?????


      • OletGoogleMatkaaja
        656546456456 kirjoitti:

        Poju poju, matkailu on hieno asia, kunhan on finanssipuoli kunnossa, onko pojulla, minulla on.
        Ja miksi minun pitäisi esitellä miami matkoistani täällä jotain, eihän tämä ole miami palsta... reppana

        Miksi sitten kirjoittelit taannoin Orlandossa ja Vegasissa muka olevasi. Minkäänlaista todistusta siellä olostasi et esittänyt. Väitit meneväsi esimerkiksi aamiaiselle keskiyön aikaan ja väitit nettiyhteyksien olevan liian kalliita. Viime syyskuussa Vegasissa ja New Yorkissa kaikissa hotelleissa nettiyhteys kuului huoneen hintaan.


    • lääkettäheti

      huihin on pepusta, pattia on paras, huihin on syvältä, pattila on hyvä. hua hin on resujen mekka ja plösöjen paratiisi, pataya on fiksujen koti

      • tottajokasana1

        näio


      • Puppi

        Joo fiksujen koti on Thaimaassa, missä teidän "lääkettäheti ja tottajokasana1" ?


    • lääkettähetitottajokasan

      mää oon puppi sun varjo ja märkä päiväuni, asun sun naapurissa

      • Puppi

        Hienoa, onko sullakin jahti Phuketissa oman talon rannassa, vaikka asut päiväunissasi Pattayalla ?


    • puppi

      ei ku mää oon sun pelastusvene, ja mun jahti on isompi ja se on paremmassa laiturissa kun sun puppi

      • PippelisPuppelis

        Nyt (GogoPuppi) minun täytyy tunnustaa.

        Sinun isommuudesta en tiedä, mutta itselläni 40 jalkainen.

        Olet oikeassa, laiturini ei ole hyvässä kunnossa oman taloni rannassa, mutta asia korjaantunee koska rakennan juuri isompaa laituria tulevalle 50 jalkaiselle.

        Siihen asti voit jatkaa mun märkänä unena ja naapurina, mutta muista ottaa pillerit aamuvellis kanssa, että et taas tule aidalle kyttään, kun meillä uima-allasbileet (nakuna).


    • puppipippeli

      ihana nähä pieni pilisi, eikö sulla raapahousu oo muuta tekemistä puketin yössä kun kirjoitella tänne paskaa. puppiseni lapaseni

      • Pippelis

        Olen juuri äitini luona suomessa.

        Unohdin sanoa, että ostin naapurikiinteistön ( Pöpilä ) jossa sinä asut ja tein sopimuksen Kelan kanssa, että saat pitää huoneesi, vaikka muutankin kiinteistön reppanoiden lomanviettopaikaksi ( aitojen sisäpuolella vapaa käyskentely ).


      • puppipöpi

        Äityliinille terveisiä, toivottavasti on pystynyt säästämään pienestä eläkkeestä, jotta pystyy maksaan sun nettiliittymän,
        Käykää äidin kanssa hommaamassa passit ja poiketkaa vaikka tallinnassa.
        Puppideemus lapaseni.


    • raskashuvi

      Ei täältä kannata mitään kysyä.Niin kuin vastauksista näkee kukaan ei ole käynyt missään eivätkä ole ihan terveitä
      Jos on aikaa suosittelen bangkokin ostos reissua.

    • TyytyväinenOstaja

      Aloittajalle suosittelen Saga Tailor liikettä, englanninkielellä pärjää. Liike on Petsahkam roadilla. Miesten puku ja kolme paitaa valmistui 3 sovituksen jälkeen neljässä päivässä. Hinta oli 10000 THB vuosi sitten.

      Lapsellista meuhkaamista tuolta numeropelleltä joka vain pilaa Hua Hinissä viihtyvien mainetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe