Olet kamala

hyvästitsulle

Piiloaggressiivinen mulkku. Hankala ihminen, erittäin hankala. Todennäköisesti se n:llä alkava. Et kiinnosta enää.

31

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvailitjuuriitseäsi

      Mikäs sinä sitten olet? Et tietenkään tajua sitä, koska olet tottunut saamaan anteeksi pyytämättäkin.

      • vittumitäpaskaa-----

        Mulla ei ole sulta mitään anteeksipyydettävää. Juuri tuollainen olet, sulta pitäisi olla jatkuvasti pyytelemässä anteeksi koska onhan sua niiin hirrrrveeen verisesti loukattu. Hah hah!!! Mene hoitoon.


      • Narsistinmerkki
        vittumitäpaskaa----- kirjoitti:

        Mulla ei ole sulta mitään anteeksipyydettävää. Juuri tuollainen olet, sulta pitäisi olla jatkuvasti pyytelemässä anteeksi koska onhan sua niiin hirrrrveeen verisesti loukattu. Hah hah!!! Mene hoitoon.

        Et ole kertaakaan pyytänyt anteeksi tai osoittanut katumusta. Ihan kuin uhmaikäinen jolle pitäisi vain antaa jätskiä, että lopettaa juppuuttamisen.


      • sualainatenHYVÄSTI
        Narsistinmerkki kirjoitti:

        Et ole kertaakaan pyytänyt anteeksi tai osoittanut katumusta. Ihan kuin uhmaikäinen jolle pitäisi vain antaa jätskiä, että lopettaa juppuuttamisen.

        Kun en ole tehnyt mitään!! Jos olisin tahallisesti jotain tehnyt niin tottakai pyytäisin anteeksi, mutta kun en ole!! Niin kuin sanoin, mulla ei ole sulta mitään anteeksipyydettävää. Normaali ihminen ymmärtää asioiden syitä ja ei edes vaadi jokaisesta asiasta anteeksipyyntöä. Normaali ihminen unohtaa.


      • Oletvastenmielinen
        sualainatenHYVÄSTI kirjoitti:

        Kun en ole tehnyt mitään!! Jos olisin tahallisesti jotain tehnyt niin tottakai pyytäisin anteeksi, mutta kun en ole!! Niin kuin sanoin, mulla ei ole sulta mitään anteeksipyydettävää. Normaali ihminen ymmärtää asioiden syitä ja ei edes vaadi jokaisesta asiasta anteeksipyyntöä. Normaali ihminen unohtaa.

        Vastuunpakoilua. Hirveästi tekosyitä. Aina voi sanoa, että se johtui jostain, että minulla oli oikeus. Ei mieti hetkeäkään, että loukkaako jotakuta. Tyypillinen narsisti, joka pyrkii lähelle aina uudestaan, vaikka kuinka törttöilisi. Älä sitten pyydä anteeksi, mutta ole hiljaa äläkä pyydä minulta mitään. En halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jolla ei ole tippaakaan tunneälyä. Jatkan kyllä sulle vittuilua, kun olet tuollainen nyhverö joka ei saa mitään aikaiseksi.


      • Oletvastenmielinen kirjoitti:

        Vastuunpakoilua. Hirveästi tekosyitä. Aina voi sanoa, että se johtui jostain, että minulla oli oikeus. Ei mieti hetkeäkään, että loukkaako jotakuta. Tyypillinen narsisti, joka pyrkii lähelle aina uudestaan, vaikka kuinka törttöilisi. Älä sitten pyydä anteeksi, mutta ole hiljaa äläkä pyydä minulta mitään. En halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jolla ei ole tippaakaan tunneälyä. Jatkan kyllä sulle vittuilua, kun olet tuollainen nyhverö joka ei saa mitään aikaiseksi.

        TEhkää sovinto tai lopettakaa ainaki riitely. Olette molemmat nyt narsistinoloisia, mutta en oo lääkäri enkä tunne teistä kumpaakaan.
        Tehkää sovinto tai unohtakaa toisenne.
        Jooko?
        Onko kovin fiksua riitely?
        En tiedä mitään teidän asioista, mutta ei oo kiva lukea tommosta.
        Jos jompi kumpi on suurempi syyllinen, niin toinen teistä tietää sen, kummassa ollu enemmän vikaa.
        Näinhän se on. Oikealla pahiksella omatunto soimaa.
        En tunne teitä.
        En ota kantaa.
        Mut tää netissä raivoaminen on huono keino purkaa ajatuksia.
        Mun mielestä unohtakaa toisenne.
        Ja jos toinen teistä on narsisti, niin silloin kannattaa tehä pesäero narsistii.
        Vai onko niin, että kumpikin teistä on narsisti tai narsistinoloinen?


      • Eijättänytrauhaan
        Juha82Steelesman kirjoitti:

        TEhkää sovinto tai lopettakaa ainaki riitely. Olette molemmat nyt narsistinoloisia, mutta en oo lääkäri enkä tunne teistä kumpaakaan.
        Tehkää sovinto tai unohtakaa toisenne.
        Jooko?
        Onko kovin fiksua riitely?
        En tiedä mitään teidän asioista, mutta ei oo kiva lukea tommosta.
        Jos jompi kumpi on suurempi syyllinen, niin toinen teistä tietää sen, kummassa ollu enemmän vikaa.
        Näinhän se on. Oikealla pahiksella omatunto soimaa.
        En tunne teitä.
        En ota kantaa.
        Mut tää netissä raivoaminen on huono keino purkaa ajatuksia.
        Mun mielestä unohtakaa toisenne.
        Ja jos toinen teistä on narsisti, niin silloin kannattaa tehä pesäero narsistii.
        Vai onko niin, että kumpikin teistä on narsisti tai narsistinoloinen?

        Sovitaan, että ollaan narsisteja molemmat. Tuo yksi vain haluaa pitää ihmiset lähellään, koska pitää huomiosta ja tarvitsee auttajia, koska ei osaa itse mitään. Minua ei kiinnosta ihminen, jolle muut on vain työkaluja tai esineitä omia mielihaluja varten. Sama se onko traumoja tai rankkaa, ei ole minun syyni, enkä uhraa itseäni muuta kuin omien lapsieni takia.


      • Tyhmyydenhuipentuma

        Siinä sitä kaksi toisilleen tuntematonta ihmistä vietti rattoisat muutamat tunnit näppäimet säkenöiden ja vittumaisuutensa valloilleen päästäen. Kyllä täällä on tyhmiä ihmisiä. Aloituksen sana mulkku osui ja kolahti kovaa ensimmäiseen vastaajaan ja sitten mentiin ... )) Omg.


      • Näinpä.näin

        Jälleen kerran.


    • TiedänSen

      Olen hankala. En agressiivinen, mutta hankala varmasti.Mulkkua ei ole kasvanut, vaikka joskus ronski olenkin.
      Harmi, että ihastuksesi osoittautui toisenlaiseksi. Toisaalta nyt pääset eteenpäin.

    • AamuvuorostaKotiutunut

      Menkää töihin! Teillä on liikaa vapaa-aikaa. Märähditte ja kasvatatte vihaanne. Tekeminen ja ajatusten irrottaminen muuhun aktiviteettiin tuulettaa tunteita ja ajatuksia

      • Hyväpointti

        Kun elämä on pelkkää vapaa - aikaa niin tuossa on tulos, mitään oikeaa, hyödyllistä ja järkevää tekemistä kun ei ole niin elämä täytetään sitten rähjäämisellä netissä vihapuhetta viljelemällä.


      • välillätöissä

        Pitää kuitenkin muistaa et täällä viettää vapaa-aikaa ihastuneet, rakastuneet ja vihastuneet osapuolet. Toiset vapaa-ajan viettäjät saattavat kyllä lukea näitä, mutta ei ole tarvetta sotkeutua näihin. Ehkä vain yleisesti komentoiden.


      • Tuossatarkoitettiinkin
        välillätöissä kirjoitti:

        Pitää kuitenkin muistaa et täällä viettää vapaa-aikaa ihastuneet, rakastuneet ja vihastuneet osapuolet. Toiset vapaa-ajan viettäjät saattavat kyllä lukea näitä, mutta ei ole tarvetta sotkeutua näihin. Ehkä vain yleisesti komentoiden.

        Varmaan tuota ketjun alkua. Siinä ei kommentoitu ns. yleisellä tasolla.


    • hihhi

      Vähä-mulkku

    • Kuka lie "n"!

      Jatkakaa vain rauhassa riitelyänne!

      T: Ei ap. eli ALOITUKSIA TEKEMÄTÖN, kuten nimimerkkikin kertoo

      • tosissaanvaitrolli

        Oletko ihan kunnossa, kun ilmottelet moneen kertaan samaa asiaa ja nimiä?


    • Mitähäntämätarkoittaa

      Onnellisesti olen jatkanut elämääni ja pyrin menemään yhdestä henkilöstä ja kaikesta mahdollisesta häneen liittyvästä mahdollisimman kauas. Tänne kirjoitan kaivatulleni komealle miehelle.

    • vanha_vitsi

      Miksi Jumala loi naisen?
      - Jonkun pitää kantaa siemenneste makuuhuoneesta vessaan.
      Kuinka monta miestä tarvitaan avaamaan olut?
      - Ei yhtään, akan pitää se tuoda valmiiksi avattuna.
      Miten kissasta tehdään lehmä?
      - Mene naimisiin sen kanssa.
      Mitä eroa on patterilla ja naisella?
      - Patterissa on positiivinen puoli.
      Miten kolme kiloa läskiä saadaan näyttämään hyvältä?
      - Laitetaan siihen nänni.
      Miksei kuussa ole käynyt yhtään naista?
      - Se ei ole vielä siivouksen tarpeessa.
      Nymfomaani soitti sähkölaitokselle.
      - Lähettäkää pian tänne oikein riski sähkömies. Minä olen joutunut olemaan jo kolme päivää pelkän kynttilän varassa.
      Vaimo huusi miehelleen kotiovella:
      - Tule pihalle auttamaan minua. Saat siirtää autotallin siihen paikkaan, mihin olen ajanut autoni.
      Miksi morsian pukeutuu valkoiseen?
      - Tiskikone, liesi ja jääkaappikin ovat valkoisia.
      Miksei kannata iskeä naista automaattipesulassa ?
      - Jos naisella ei ole varaa omaan pesukoneeseen, niin eihän se pysty miestäkään elättämään.
      Mistä tietää että vaimo on kuollut?
      - Seksi on kuten ennenkin, mutta tiskiallas täyttyy.
      Miksi naisella on lyhyemmät jalkaterät kuin miehillä ?
      - Evoluutioon perustuva asia: näin nainen voi seistä lähempänä tiskiallasta.
      Mitä kolmea sanaa et halua kuulla rakastellessasi?
      - Kulta, olen kotona!
      Miten korjaat naisen rannekellon ?
      - Ei tarvitse, helloissahan on jo kello.
      Jos koirasi haukkuu takaovella ja vaimo etuovella, kumman päästät sisään?
      - Koiran tietenkin - sehän lopettaa heti sisään päästyään.
      Mikä on pahempi kuin sovinistisika ?
      - Nainen, joka ei tee niin kuin käsketään.
      Tiedemiehet ovat keksineet ruuan, joka vähentää naisten seksuaalista halukkuutta 90 prosentilla.
      - Sitä kutsutaan hääkakuksi.
      Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan ?
      - Koska he haluavat niin.

    • Eräsnm

      Ai et ole niinku tehnyt mitään väärää? Sähän mm puhuit pahaa selkäni takana, kirjoittelit täällä haukkuma/uhkailuviestejä ja estit minut kaikilla alustoilla koska ilmeisesti sulla on jotain salattavaa vain minulta. Ja nyt pakoilet vastuuta.

      Ja mitäs pahaa minä olen tehnyt: kyllä, lista on pitkä enkä edes jaksa luetella, on tullut tehtyä myös itse aikoinaan niin paljon pahaa ettei voi edes ymmärtää. Yritän muuttaa itseäni parempaan suuntaan ja jättää kaikki huonot asiat taakse...

      • EhkäVähänLiiottelet

        Mistä asiasta tämä henkilö on sinulle vastuussa? Anonyymeista postauksista tänne? Mielipiteistään? Jokaisella saa olla mielipide asioista, oli se joku paska parisuhde tai eksä. Ihmisistä puhutaan vaikka mitä ja asiat muuttuvat matkalla. Se on juoruilua ja jokapäiväistä.
        Uhkailua? Ettetolisi vaan ominut ja herkässä tilassa suurennellut asiaa. Niin monesti käy kun joku rikkoo sydämen. Se ilmeisesti sinullekin tapahtui kun et osaa eteenoäin mennä.
        Estäminen tarkoittaa ettei halua olla tekemisissä mietnkään eikä mitään muuta. Ei halua sinun ottavan yhteyttä eikä halua sinun stalkkaavan. Olet tälläiselle ihmiselle ilmaa.


    • Samassapaatissa

      Ei saa ketään loukata. Vaan kukapa meistä synnitön olisi.😯

    • Ainayhtävaikea

      Ymmärtää miksi tällainen aloitus omitaan itselle ja laitetaan se mielessä olevan ihmisen piikkiin ja miksi tuollainen aloitus edes tuntuu siltä että se voisi olla osoitettu itselle.
      Oli miten oli niin agressiivisuutta todellakin riitti niin että rätisi.

    • Kamaluuksia

      Ja mulkkuja maailmassa riittää, sen jokainen tietää ja kurja juttu joka sellaisen kanssa tekemisiin joutuu. Näyttääpä niitä asustavan täällä nettisivullakin riehumassa.

    • Mistähänjohtuu

      Että provosoidutaan nollasta sataan niin nopeasti.

    • Ikiliikkuja17

      Miehilläkin on vaikeat vuodet ja vaihdevuodet ja sitä positiivistä psygologiaa silmään ja meno vaihde päälle .

      • Siinälivahtioikeasanana

        Positiivisuus, sitä täällä kaivattaisiin.


    • Haloooonksvaloo

      Vanha aloitus haloooo

    • Larisakari

      Jos laastari antaa pebuu kaikki on vähän paree, jos et pebuu saa oot kusessa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe