Karmein/ärsyttävin naapurikokemus

Restinpiis

Onkohan kellään niin veemäistä naapuria ku minulla??

22

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuvattukkoon

      No minulla on vielä vittumaisempi naapuri,nimittäin sinä!

    • Tiedetäänkiertää

      No missä se Aku ja Tulppu oikein asuu

    • Siiriskä

      Mulla ainakin on toooosi hullu naapuri, viimesen päälle vittumainen akka! Kyylää ja kyttää kiikareilla ja tulee mun pihalle huutamaan millon mistäkin!!!

    • katsokaapeiliin

      Mistähän se johtuu kun joillakin ihmisillä sattuu aina paskamaiset naapurit vaikka minne muuttaisi asumaan ja joillakin ei koskaan?

      • Alakadunasukas

        Meillä onneksi on vain hyviä naapureita.


    • namnami

      Meillä on hyvä naapuri varsinki se akka, kun antaa tussua kun mies lähtee töihin.

    • Lähtölaskenta

      En tiedä, millä mitataan kellä karmein naapuri.
      Mulla on tarpeeks karmee, mutta kohta se on entinen naapuri . Jompi kumpi meistä lähtee, ja luulenpa, että se en ole minä.

    • Aatsipoppanen

      Ei sitä usko ennenku ite kokee miten veemäisiä naapureita voi olla!!! Saa tehä mitä lystää ja kiusata ja häiriköidä eikä polliisi korvassa lotkauta!!! Alkaa olla hyvät neuvot kalliita!!! Vai täräytänkö ite

      • Koirathaukkuujakaravaani

        Aatsipoppanen mene naapurille puhumaan eläkä täällä huutele. Tai sitten, jos et uskalla niin pidä turpa kiinni. Terveisin: Teppanan kingi.


      • Aatsipoppadelle

        No hoida sille häätö.
        Varotuksia ensin sitte potku kadulle. Älä ihmeessä täräytä itte.


    • Aatsipoppanen

      No asutaan omakotitaloissa joten hieman vaikeeta se häätö ja kyllä yritin puhua mutta ei onnistunut! Ja teki siitäkin rikosilmoituksen ! Että repikää siitä!! Ihan on avuton olo!

    • Vahtaaja

      Meijän naapuri vahtaa kokoajan ikkunassa.on se tollo.

      • Ikkunavahti

        Joitakin naapureita pitääkin vahdata. Tekee ne niin kummia ja laittomia juttuja. Varuillaan saa olla.


    • pihapoliisi_1243

      Kannattaa käyttäytyä kun ihminen lakien ja sääntöjen mukaan eikä elää kun herranpellossa niin ei tule ongelmia naapureiden kanssa. Poliisi on sitä varten että se laittaa hörhöt kuriin. Joka talonyhtiössä näköjään pitää olla joku joka kehtaa puuttua.

    • hörhöt

      Poliisi on sitä varten että se laittaa hörhöt kuriin. Ai sinä uskot vielä joulupukkiin vai oikein Poliisit heh.

    • Lonelyinesent

      Kyllä ei oo polliisista mittään apua! On yritetty ja tehty rikosilmoo ja oon käyny paikan päällä selvittämässä tilannetta mutta eivät tee mithään ja pirullinen naapuri vaan jatkaa ilkeyksiään!

      • HäiriköisivätMuuaöls

        Onko se vuokralla? Asukkaalle ja vuokraisännälle varoitus, toinen ja kolmaskin. Sitten tilanne onkin jo kypsä häädölle. Tavarat pelolle, jollei itse kanna. Ei ne muuten opi, eikä monet sittenkään. Siirtyvä vaan seuraavaan paikkaan uusien naapureiden riesaksi.
        Luulis olevan niklekin helpompaa opetella elämään ihmisiksi, ainakin omassa kodissaan. Pahantekoa kannattaa harrastaa kaukana omasta kämpästä, jos meinaa asua pysyvästi jossain.


    • Kumikenkäröntöstäjä

      Todella ärsyttävää on se, kun naapurin ukko on koko ajan joko etu- tai takapihalla ulkona. Tutkii pimeällä taloyhtiön roskalaatikot, antaa "viisaita" ohjeita muille asukkaille, kuulostelee ja tarkkkailee mitä tapahtuu missäkin. Pysyisi perheellisenä miehenä välillä vaimon vieressä sisälläkin. Vai olisiko se ulkona oleminen pakotie vaimosta ??

      • Halunsakullakin

        Se tietysti etsiä sieltä roskalaatikosta käytettyjä terveyssiteitä jos se pimeällä siellä tonkii


    • HerraHitler

      Ka, onhan se tuossa seinän takana.

    • Huvittunut2

      Laittelee taloyhtiössä pikku asioista ohjelappuja asukkaitten postilaatikoihin.

    • evmp

      täällä mielisairas naapuri syyttää muita hajuhaitoista. Kuivaushuoneenkin hajuhaitoista teki ilmoituksen isännöitsijälle ja kirjallinen varoitus naapurille. Noo äskettäin naapurit huomasi että jakomielitautinen naapuri itse kuivatti märkiä ja likaisia MATTOJA kuivaushuoneessa. Hohohoo. Raukka paskoo housuunsa jos yskäsee kun tulee vastaan mutta alkaa armoton backstabber kun selkänsä kääntää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe