Tunisialainen neitsyt mies????

Mirjamoumti

Elikkäs olen nyt kirjoitellut ehkä noin 3 kuukautta netissä yhden 25 vuotiaan tunisialaisen miehen kanssa.Ollaan oltu lähes päivittäin yhteyksissä ja molemmilla alkaa olla tunteita toisiaan kohtaan.Mies vaikuttaa rehelliseltä,kunnolliselta ja hyvältä ihmiseltä.Jostain syystä en kuitenkaan pysty häneen täysin luottamaan ja en ole varma onko hän tosissaan kanssani.Ollaan puhuttu että nähtäisiin tämän vuoden puolella jos kaikki menee hyvin.Haluaisin nähdä hänet koska sitten ainakin pääsisin tutustumaan häneen paremmin ja kasvotusten näkisi olisiko meistä pariksi.Tässä on vain semmoinen juttu että mies väittää olevansa neitsyt ja vain joskus suudelleensa paria naista.Voiko tuollainen olla totta ja jos on niin miksiköhän tämä mies on edelleen neitsyt?Senkin takia tuo hänen väitteensä epäilyttää koska olen ymmärtänyt että tunisialaiset miehet ovat kovia pettämään ja ovat melkoisia gigoloja?Ja sitten nousee myös esiin toinen kysymys voiko meidän suhde onnistua koska minä taas en todellakaan ole neitsyt ja tietääkö semmoinen mies mitään parisuhteesta tai ylipäätään naisista mitään joka on ihan kokematon?en haluaisi luovuttaa tuon miehen suhteen vielä koska mulla on jo vahvoja tunteita häntä kohtaan.te joilla on/ on ollut tunisialainen mies nyt tarvis kipeästi neuvoja ja apua että mitä tässä kannattaa oikeasti tehdä/olla tekemättä.asiallisia vastauksia kiitos!

46

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka-_-Watson

      Huono provo

    • raakuutta-kerrakseen

      Säälittävä veto Watsonilta, kun ei muuta keksinyt. Pakko kuitenkin on sössöttää jotain ja torpata fiksu aloitus aiheesta, jolle tämä palsta on tarkoitettukin.

    • hyväuskoisia_huijataan

      kirjoitella voi mitä huvittaa kun ei näe toista osapuolta. Kyseessä voi olla vaikka vanha ruma ukko.

    • Abdullah12

      Kohta se sälli tarvii fyrkkaa usko vaan .Ja pistät massit sille ,Ja Maailma pelastuu usko pois

    • etkö-tajua

      suomiukkoja vedätetään miljoonilla ja käytetään kyytipoikana Pohjoismaihin.

    • Hohhoijaa....olen aloittaja ja en kyllä ole provo...olisin toivonut naisilta joilla tunisialainen tai vaikka muualtakin Afrikasta oleva puoliso niin asiallisia neuvoja/apua...mutta näköjään tämä sivusto täynnä Keski ikäisiä katkeroituneita suomalaisia miehiä jotka ei tiedä asioista mitään mutta silti pakko päästä pätemään ja jauhamaan sontaa...kiitos ja anteeksi....

      • Pakko vielä sanoa....tämä tunisialainen mies on hyvin komea ja urheilullinen.olen nähnyt kymmeniä kuvia hänestä.hän myöskin opiskelee psykologiaa ei juo eikä polta.elikkä siis lähes varmaan jokaisen naisen unelmien mies.senpä takia tämän aloituksen teinkin kun joku ei ihan täsmää.miksi ihmeessä hän ollut koko elämänsä ajan sinkku ja on edelleen neitsyt.olen ymmärtänyt että naisten täytyy pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa eikä perinteistä seurustelua katsota hyvällä Tunisiassa mutta miehiin tuo eikai päde?en tiedä olisi mukava vaihtaa vaikka s postin kautta jonkun kanssa ajatuksia.mutta täällä ei vissiin ole sitten yhtään afrikkalaisen kanssa parisuhteessa/naimisissa olevaa?


      • Tuttelisikatuure
        Mirjamoumti kirjoitti:

        Pakko vielä sanoa....tämä tunisialainen mies on hyvin komea ja urheilullinen.olen nähnyt kymmeniä kuvia hänestä.hän myöskin opiskelee psykologiaa ei juo eikä polta.elikkä siis lähes varmaan jokaisen naisen unelmien mies.senpä takia tämän aloituksen teinkin kun joku ei ihan täsmää.miksi ihmeessä hän ollut koko elämänsä ajan sinkku ja on edelleen neitsyt.olen ymmärtänyt että naisten täytyy pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa eikä perinteistä seurustelua katsota hyvällä Tunisiassa mutta miehiin tuo eikai päde?en tiedä olisi mukava vaihtaa vaikka s postin kautta jonkun kanssa ajatuksia.mutta täällä ei vissiin ole sitten yhtään afrikkalaisen kanssa parisuhteessa/naimisissa olevaa?

        Vitun vatipää. Tunisialaiset eivät varsinaisesti ole afrikkalaisia.
        Ainoa selitys että on yhä huiskimassa hanskaan on se että se on raivomuslimi. Revi siitä.


      • Tuttelisikatuure no mitä ne tunisialaiset sitten on jos eivät afrikkalaisia?ei ne kyllä ole aasialaisia tai eurooppalaisiakaan😂😂😯😯 jännä juttu...ja tänä mies ei ole kiihko uskovainen...en selitä enempää mutta tiedän sen...


      • Raaka-_-Watson
        Mirjamoumti kirjoitti:

        Tuttelisikatuure no mitä ne tunisialaiset sitten on jos eivät afrikkalaisia?ei ne kyllä ole aasialaisia tai eurooppalaisiakaan😂😂😯😯 jännä juttu...ja tänä mies ei ole kiihko uskovainen...en selitä enempää mutta tiedän sen...

        Niin mitähän ne ovat.


      • deittihuijari
        Mirjamoumti kirjoitti:

        Pakko vielä sanoa....tämä tunisialainen mies on hyvin komea ja urheilullinen.olen nähnyt kymmeniä kuvia hänestä.hän myöskin opiskelee psykologiaa ei juo eikä polta.elikkä siis lähes varmaan jokaisen naisen unelmien mies.senpä takia tämän aloituksen teinkin kun joku ei ihan täsmää.miksi ihmeessä hän ollut koko elämänsä ajan sinkku ja on edelleen neitsyt.olen ymmärtänyt että naisten täytyy pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa eikä perinteistä seurustelua katsota hyvällä Tunisiassa mutta miehiin tuo eikai päde?en tiedä olisi mukava vaihtaa vaikka s postin kautta jonkun kanssa ajatuksia.mutta täällä ei vissiin ole sitten yhtään afrikkalaisen kanssa parisuhteessa/naimisissa olevaa?

        "Pakko vielä sanoa....tämä tunisialainen mies on hyvin komea ja urheilullinen.olen nähnyt kymmeniä kuvia hänestä."

        No tuo ei nyt vielä mitään todista.
        Oletko katsonut TV:stä Catfish - deittihuijarit ohjelmaa?
        Siellähän pahimmissa tapauksissa kuvissa komean miehen profiilin takaa paljastuukin nainen tai päinvastoin. lievemmissä tapauksissa sukupuoli on oikea, mutta kaikki kuvat ovat ihan eri ihmisestä ja vain netistä kaivettuna.
        Tyypillisesti lihaksikkaana ja urheilullisena kuvissa esiintyy mies joka on oikeasti 200 kiloinen. Vastaavasti kuvissa missimitoissa oleva nainen on kuin lihapulla jne.
        Aina ei edes videopuhelu pidä paikkaansa jos kuvissa on käytetty hyvän näköisen ystävän kuvaa jollon ystävä voi esiintyä videochatissakin.


    • kusilunttu

      Kunhan muutat sinne ukkosi luo etkä raahaa sitä spermalinkoa tänne. Suomi ei tarvitse yhtään monikulttuurista kyrvänheiluttajaa tai niiden panolavettia (tulevaa yh:ta) lisää.

      • epikurious

        Tänne Suomeenhan pitää saada noita spermalinkoja, kun suomalaiset miehet eivät pysty mihinkään. Täällä Suomessa tarvitaankin oikein kunnon kyrvänheiluttajia eikä mitään tietokoneiden äärellä istuvia nysvääjiä.
        Monikulttuurisuus kukoistaa nyt oikein kunnolla Suomessa!


      • Spermaattori
        epikurious kirjoitti:

        Tänne Suomeenhan pitää saada noita spermalinkoja, kun suomalaiset miehet eivät pysty mihinkään. Täällä Suomessa tarvitaankin oikein kunnon kyrvänheiluttajia eikä mitään tietokoneiden äärellä istuvia nysvääjiä.
        Monikulttuurisuus kukoistaa nyt oikein kunnolla Suomessa!

        Mitä sellaisella spermalingolla teet? Suomalainen akka on niin huono sikiämään, että pitäisi vähintään norsun mällin verran tuupata sisään, jotta tulosta tulisi.


      • huonotspermat
        Spermaattori kirjoitti:

        Mitä sellaisella spermalingolla teet? Suomalainen akka on niin huono sikiämään, että pitäisi vähintään norsun mällin verran tuupata sisään, jotta tulosta tulisi.

        Olipa taas kerran niin ala-arvoinen kirjoitus, mutta sehän kertoo vaan kirjoittajan älynlahjoista ja sairaasta ajatusmaailmasta.
        Suomalaisilla miehillä huonolaatuista spermaa tutkitusti.


    • Poikuudenpoistaja

      On se varmaan melkoista räpellystä tuollaisen neitsykäisen kanssa alkuunsa, mutta ihminen useimmiten on kehityskelpoinen. Hyvänä pointtina on myös , ettei kukaan ole päässyt pilaamaan joillain omilla luutuneilla tavoillaan ja vähemmän tauteja.

      • Poikuudenpoistaja

        Niin ja ympärileikattu on kovempi


    • p.reikänen

      Se voi olla nettihuijaus. Niitä löytyy tosi paljon jostain kontaktipalstoilta. Vertaa Ruben Oskar Auervaara 50-luvulla ja jo sitä ennenkin.
      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ruben_Oskar_Auervaara
      Nykyään noita on hirmuisen paljon, ja netissä operoivat ovat lähes kaikki ulkomaalaisia. Heti kun alkaa pyytämään rahaa, lopeta kirjoittelu.

      • Nettineitsyt

        Mä aina kans sanon olevani sen lisäks, että oon kaunis( kuva on jonku muinaisen missin) myös helvetin rikas ja sit annan Nakkilan sossun osotteen.


    • tunis

      Hei Oletko nähnyt miehen esim Skypessä livenä ja jutellut hänen kanssaan.Voin kokemuksesta sanoa,että valehtelevat ja sepittävät tarinoita.Monet haluaa eurooppaan paremman elämän toivossa.tunisiassa huono työllisyystilanne.Haluavat paperiavioliiton ja ehkä menet tapaamaan häntä,mutta varaudu,että yllätyksiä voi tulla voi olla vaikka sisko,joka onkin hänen oikea vaimonasa tai tuleva vaimo..olin naimisissa tunisialaisen kanssa..joten ole tarkkana ja älä usko kaikkea.

    • Tuttelisikatuure

      Voi olla että on neitsyt siinä suhteessa että ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Lampaita, vuohia, aaseja, lehmiä ja kameleita kun ei lasketa. Eikä tietenkään jos on poikaystäväänsä kakkoseen polkenut.

    • Olipas taas niin asiallisia ja mukavia vastauksia....välillä hävettää olla suomalainen...kiitos kuitenkin tunisialle ja poikuudenpoistajalle suht asiallisista vastauksista. Avaan asiaa sen verran vielä että olen itse suht köyhä opiskelija ja tämä mies tietää sen ja hyväksyy asian. Esimerkiksi jos mies haluaisi eurooppalaisen naisen vain paremman elämän takia ja rahan takia luulisi hänen katsovan oikeasti rikkaan ja hiukan vanhemman naisen. Itse kun olen samanikäinen kuin tämä mies ja tosiaan rikkaasta kaukana. Toki voi olla että mies haluaa vain oleskeluluvan suomeen mutta hän on kyllä sanonut että hänelle on ihan sama missä hän asuu kunhan minun kanssa.ainahan voi valehdella kaikesta mutta aika näyttää mitä tulee.

      • hyvävalintamieles

        Mitä näistä palsan jonninjoutavien junttirasistien kommenteista kannattaa välittää, kateellisia ovat! Itse tunnen yhden tunisialaisen miehen, nyt jo n. 54 v ja naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja asunut Suomessa yli 20 vuotta. Todella mukava ja hyväkäytöksinen ja komeakin vielä niin kuin yleensä tunisialaiset tuppaa olemaan. Harrastaa urheilua kuten juoksua ja ei dokaa kuin suomalaiset miehet.
        Voithan sä pyytää sitä Suomeen visiitille ja sitten katsoa onko mies sellainen kuin on antanut ymmärtää ja jos on ja kiinnostaa, niin sitten tutustumaan lisää.


      • p.reikänen

        Haluat varmistaa köyhyytesi jatkossakin. Ei ole sinulla paljon älliä päässä.
        köyhä köyhä=köyhä
        Suomen sossukin vähentää rahojen jakamista. Meinaatko alkaa rikolliseksi, että pärjäisin sen Vihtorin kanssa taloudellisesti?


    • neälyttääminkäehtii

      Mikä sinussa on ettei sulle suomi-mies kelpaa on niitä hyviä heissäkin?Oletko jotenkin niin upea ilmestys aivan liian hieno suomi-pojille hah?

    • Neälyttääminkä ehtii: kokemuksia monesta suomalaisesta miehestä (hyvin huonoja sellaisia).ei kiitos suomimiehiä enää minulle...olen nähnyt ihan tarpeeksi vaikka ja mitä. Narsismia,törkeitä valheita,alkohomismia,pettämistä ja henkistä manipulointia.minä saisin suomalaisen miehen kyllä jos haluaisin mutta kun en halua. En ole mikään 200kg vanha rumilus ja kyllä olen ihan mukava ja kilttikin....miksi tyytyisin huonoon kun voin saada parempaakin...toki mistäpä näistä miehistä ikinä tietää...jokaisessa maassa on mätiä munia...toivon silti että tämä tunisialainen mies on luottamukseni arvoinen....

      • tyhmäuskoo

        " miksi tyytyisin huonoon kun voin saada parempaakin "
        Ihan varmasti saat ",parempaa" muslimimiehestä, en ikinä huolia mitään kehitysmaan kollia. Kaikki mitä tuo mies sulle kertoo tuskin yksikään asia pitää paikkaansa.


      • p.reikänen

        Luettelit juuri tunisialaisen ominaisuudet, lisäksi saat ihan uudenlaisiakin vitutuksia asioista joita et osannut kuvitellakaan olevan olemassa.


    • Roksi

      Voihan olla että hän on ujo ja siksi neitsyt. Eivät kaikki ulkomaalaiset miehet ole gigoloja, se on vain meidän länsimaalaisten kapea mielikuva. Vähän sama juttu kuin esim ''kaikki venäläiset ja thaimaalaiset naiset ovat ilotyttöjä''.
      Ota myös huomioon se että hän saattaa olla hyvinkin estoinen ja on siksi altis kehittämään rakkaussuhteen sellaiseen naiseen joka on maapallon toisella puolella. Se on turvallinen vaihtoehto koska ei tarvitse tutustua lähemmin ja voi itse säädellä mitä toinen saa tietää.

      Toisaalta jos hän on valmis ja innokas sinua tapaamaan niin voisi olettaa että hän on ihan ok. Ehkä hän on vain valikoiva ja tykkää valkoihoisista tytöistä?
      Jos hän haluaa Suomeen asumaan, psykologian tutkinto joka on suoritettu ulkomailla, ei täällä ole välttämättä pätevä.

      Eniten minua aina ihmetyttää näissä se, että ''rakastutaan'' nettituttavuuteen. Todellisuudessahan kyse on vain siitä mielikuvasta minkä itse luo, ja minkä se toinen sallii itsestään annettavan. Kyse on vain fantasiasta.
      Silti sinun kannattaa tutustua nuoreenmieheen livenä, eihän tiedä millainen kultakimpale hän on! Mutta kannattaa myös ottaa kauhuskenaariot huomioon: Ehkä hän onkin gigolo, ehkä hänellä on hiv, ehkä hän ei olekaan mikään yliopisto-opiskelija....

    • Kiitos roksi...niin totta ehkä mies on vain tosi ujo ja siksi ei ole lähestynyt aiemmin naisia kunnolla. Ja Tunisiassa on vielä astetta vaikeampaa olla tekemisissä naisten kanssa koska se on muslimaa.ja voihan olla että miehen perhe on hyvin uskonnollinen ja kieltänyt seurustelun ja seksin tältä mieheltä. Syitä voi olla monia niin positiivisia kuin negatiivisia. Aion kuitenkin katsoa tämän jutun loppuun asti ja tavata miehen joko täällä suomessa tai hänen kotimaassaan.Sitten voin ottaa paremmin selvää hänen elämästään,motiiveistaan ja menneisyydestään.eihän mulla mitään menetettävääkään tavallaan ole. Jos mies osoittautuu huijariksi/gigoloksi/kusipääksi niin ainahan siitä eroon pääsee mutta parhaimmassa tapauksessa olen voinut löytää elämäni rakkauden ja upean persoonan.

      • kaikennähnyt

        Olen suomalainen nainen ja matkustellut paljon.Haluan vaan varoittaa sinua,kaikki ei todellakaan ole sitä mitä netissä kerrotaan ja käytös voi muuttua rajusti kun solmitte liiton tai vain seurustelette.Jos olet vielä nuori ja haluat lapsia niin sinulta viedään mahdollisesti vielä lapsetkin.Pyydä nyt ensin ihastuksesi käymään Suomessa,parempi vaihtoehto kuin mennä sinne häntä tapaamaan.Ja ymmärrät varmaan miten hän ajattelee sinusta joka olet jo harrastanut suhteita,sehän ei ole sallittua naisille hänen maassaan.No toisaalta,Suomessa saa myös leikkauksen jossa neitsyys palautetaan.Ihan ystävyydellä,ole erittäin varovainen.


      • Kaikennähnyt aijon olla hyvin varovainen enkä luottaa kaikkeen sokeasti mitä mies sanoo ym.käytös ja teot merkitsevät minulle enemmän kuin tuhat sanaa.olen nähnyt ja kokenut miesten taholta niin paljon skeidaa suorastaan että en todellakaan luota ihmiseen jota en tunne kunnolla...mutta tuo neitsyys asia niin en todellakaan aijo mennä mihinkään leikkaukseen vain jonkun miehen takia.tämä mies tietää että en ole neitsyt ja minulla on takana pari parisuhdetta.ainakin hän väittää hyväksyvänsä ja ymmärtävänsä asian.aika näyttää.


      • Raaka-_-Watson
        Mirjamoumti kirjoitti:

        Kaikennähnyt aijon olla hyvin varovainen enkä luottaa kaikkeen sokeasti mitä mies sanoo ym.käytös ja teot merkitsevät minulle enemmän kuin tuhat sanaa.olen nähnyt ja kokenut miesten taholta niin paljon skeidaa suorastaan että en todellakaan luota ihmiseen jota en tunne kunnolla...mutta tuo neitsyys asia niin en todellakaan aijo mennä mihinkään leikkaukseen vain jonkun miehen takia.tämä mies tietää että en ole neitsyt ja minulla on takana pari parisuhdetta.ainakin hän väittää hyväksyvänsä ja ymmärtävänsä asian.aika näyttää.

        Savikukko mikä savikukko. Aijo? Ei helvetti


      • p.reikänen

        Kumma kun ei ole muka vielä käynyt bordelleissa vähän reikiä rassaamassa. Italiassa kuulemma ainakin ennen muinoin poikia vietiin bordelliin vähän oppia hakemaan.
        Vähän niinkuin Suomessa uimakouluun lapset, mutta täällä alle kouluikäisenä.


    • Raaka-_-Watson

      Dooh, dooh Amalia. Eikö sovita, että kirjoitetaan kumpikin omalla nikillä.

    • olenpakana

      Muuta noista tunisialaisista miehistä tiedä,mutta mun ex naapurin muijalla oli tunisialainen ja tämän jälkeen somalialainen mies. Kyllähän muuten emäntä sai nyrkistä molemmilta ja huolellisesti. Noh,jokainen tyylillään...enpä ole sitä muijaa nähny vuosiin,mutta kiinnostais sen verran hänestä tietää että ottiko opikseen vai vieläkö on muslimi kierrossa...

      • Jinlo

        Et sitten ole kuullut tai lukenut lehdistä että suomiukko olisi pahoinpidellyt vaimonsa tai jopa tappanut? Sitä tapahtuu jatkuvasti.
        Suomiukko hakkaa, potkii, raiskaa, ampuu lapset ja vaimon ja lopuksi itsensä....
        Et ole koskaan kuullut?
        Taitaa olla niin että sekä muslimien että suomiukkojen joukossa on niitä mätiä omenoita...


      • olenpakana

        Juu,olen kuullut ja lukenut lehdistä. Mikä harmillista,niin saa niistä lukea tulevaisuudessakin.


    • iujg

      Kyllä sitä nyrkkiä tulee kristityiltäkin. Ei tarvitse olla muslimi.

      • olenpakana

        Tottakai kristittykin hakkaa. Ei vaan ole vielä omalle kohdalle sattunut,että suomalainen kristitty mies olisi noin aktiivisesti antanut nyrkkiä hänen kahdelle muslimi vaimolle.


      • Hilmaheluna

        Mä voisin tästä lähtee kylille kääntymään. Vaikka muslimiksi. Tässä iässä burgha olisi ihan kätevä ratkaisu ka ilmainen hampaiden poisto kanssa.


    • Pilkunnussijaamalia

      Nimenomaan ja business puolella on kuin yöllä tai sisko. Prostituutti tai sisko on ollut koko ravintolaa ennenkuin sai ansionsa mukaan. Ei ole olemassa mitään Gulin tai on lumppu. Eläin olet väärässä ja koska rikolliselle kikkeliin ei ole hyväksyttävä.

    • pitäisiköhän.kääntyä

      Mikä ongelma miehille, jos uskonnoista islam saa pidettyä naiset siveellisenä? Miehet kovin huolissaan, eihän islaminusko miesten elämää rajoita niinkään.. ;) ympärileikkaus pikkujuttu. Sianlihan kieltokaan mikään paha, lihaa muissakin eläimissä, terveellisempääkin.
      Naisten kannattaisi ennemminkin olla islamisaatiota vastustamassa, miehiä innokkaammin..niiden ongelmahan se on lopulta :D

    • kunhan.mietin

      Ei minua ainakaan haittaisi, jos vaimoni pukeutuisi julkisilla paikoilla peittävästi, ei ryyppäisi ja nussisi ympäri kyliä kivittämisen pelossa. :)

    • Ilmaritiainen

      Miksi täällä kyselet? Kutsu käymään ja kokeile mitä osaa ja mitä hakee. Ei kai sitä pelkällä puhumisella ketään naida.

    • Voiollajoojaei

      Voi olla että puhuu totta ja voi olla että ei. Sitä on mahdotonta tietää muiden ihmisten täällä. Oma poikaystäväni oli neitsyt kun tapasimme 23 vuotiaana vaikka on komea ja erittäin viehättävä monella tapaa. Eli älä tyrmää sitä mahdollisuutta mutta älä nosta odotuksia/toiveita vielä kovinkaan korkealle kun et voi olla varma. Ole avoin mutta koita pysyä realistisena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe