Yhtäkkinen avopuolison eroamisen halu

Entiedämitätehdä

Olimme seurustelleet 4 vuotta yhdessä, josta 3 vuotta yhteiseloa. Naiselle tuli aina välillä mielialanvaihteluita keväisin ja syksyisin.

Nyt viimesimpänä hän ilmoitti minulle yhtäkkiä, että lähtee etsimään itsellensä asuntoa (Nainen muutti porukoiltaan aikoinaan minun luokse). Olin todella loukkaantunut ja en tiennyt mitä ajatella. Olin varma, että jätän hänet. Nainen itse sanoi, että tämä ei ole maailmanloppu kumminkaan ja halusi seurustella minun kanssa vielä.

Hetken aikaa mietittyäni ymmärsin, että voisi tehdä ihan hyvää toisillemme pitää etäisyyttä ja ei oltaisi "aina" yhdessä, mutta sitten hänen mielipiteensä menikin jo vakaasti eron puolelle. Matto lähti jalkojen alta aivan kokonaan siinä vaiheessa. Vannoo, että hänellä ei ole ketään muuta ja haluaa yksinäisyyttä.

Kertoi minulle, että olin ollut hänelle enemmän kämppis viime aikoina, kuin mies ja annan liian helposti anteeksi hänelle asioita kuulemma(Kiukuttelu ei vie mitään mihkään suuntaan ainakaan omasta mielestäni).Silti hän jättää tänne joitain tavaroitaan vielä kämpille ja siirtää niiden hakemispäivää aina.

Olen antanut naiselleni huomiota ja kysellyt aina, kun olen huomannut, että hän on huonolla päällä että "mikä on?" Vastaus on aina " ei mikään, kaikki on ok". Meillä on ollut riitoja tottakai, mutta nainen ei osaa ollenkaan avata suutansa silloin miltä hänestä tuntuu. Parhaimmillaan hän on karannut vanhemmillensa sitten vähäksi aikaa ja tullut taas takaisin, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Onko tämä nyt parisuhteessa tapahtuvaa "itsenäisyysvaihdetta" vai onko tämä taas jokin mielialanvaihtelu? Ota tästä selvää.

3

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainensamassajunassa

      Kauheaa.... :'(
      Minulla on samanlainen tilanne mut päinvastoin. Olen nainen. Ja mies haluaa että asuttaisiin sittenkin eri kämpissä.. :(
      Ollaan oltu 1,5 V yhdessä nyt josta n. Vuoden ajan asuttu yhdessä tässä pienessä asunnossa...
      Riitoja ei ole ollut lähes ollenkaan, selvinpäin. Pari riitaa kännissä ollut vain..
      Mies on masentunut käsivamman ja työttömyyden vuoksi... mutta ei tietenkään myönnä sitä..
      käsinkin voi jo paremmin ja käytännössä töihin voisi jo periaatteessa palata.
      Itsekin olen työtön, ollut vuoden jo.. samaan aikaan olemme siis olleet tässä nyt puolisen vuotta työttömänä.. eli ymmärrän kyllä sen että tekee varmasti huonoa olla ns. "Liikaa yhdessä" kun kumpikaan ei töissä ja näkee sitten toisen naaman kokoajan....
      Kuitenkin, minua loukkaa todella paljon kun hän yhtäkkiä ei pystykään tai haluakaan asua minun kanssani.. :O :(
      Eikä anna enää edes koskettaa ollenkaan jne..

    • Muutapois

      Aika varmaa että sillä on uusi nainen. Kokemusta useista kerroista. Älä anna satuttaa itseäsi pahemmin.

    • Entiedämitätehdä

      Nyt tässä on hetki mennyt. Pikku hiljaa rupeaa pärjäämään ilman häntä. Illat ja etenkin yöllä, jos herää kesken kaiken, niin iskee kova kaipuu.

      Hän on kysellyt kuulumisiani ja kävin kerran hänen luonaan. Kylmää oli meno (sanoi, että ahdistan häntä), mutta hän nukahti syliini vahingossa ja oli herättyään hetken samanlainen kuin ennen. Sen jälkeen hän pyyteli, että olisimme pitäneet vähän aikaa etäisyyttä.

      Sanoin hänelle, että älä pyytele tänne tai laita viestiä enään. En halua olla kaverisi.

      Vähän sellainen tunne hänet tuntien, että kyselee jonkun ajan päästä takaisin minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe