Eih en halua!

Koirulii

Mä tiiän että mun on pakko mut kuitenki mua pelottaa mennä huomenna terveystarkastukseen koska sielä annetaan rokotus ja mulla on iha hirvee piikkikammo:( ja sit on myös toinen asia joka on se että ku mä oon vähän ylipainonen nii mua mietityttää et mitäköhän se sanoo asiasta:/ mä en halu joutua mihinkää ravintoterapeutille mun ylipainon takia:( tai ei mulla oo mitää merkittävää ylipainoo mut kuitenki vähän...

15

753

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgdfghdfg

      Rokotteet ovat erittäin vapaaehtoisia, vaihtoehtohoitoja...semmosia. Vaarsinki meille keskivertoille normitallaajapullijaisille. Ei mikää itsestäänselviö hyve. Varsinkaa nykyää ku niitä pusketaan markkinoille yhtä usei ko uusia makuja irtokarkki-valikoimiin. Ellet, ja kun et melko varmasti, ole mikään hoitsu tai sos-terveys-alalla tahi muussa vaaravyöhykkeessä, niin silloin kellää ei pitäis olla syytä painostaa rokotteidenkäyttöön.

      • Höpöhöpö.

        Suuri osa rokotteista on tarkoitettu juurikin tavalliselle kansalle ja niiden tarkoitus on HÄVITTÄÄ ne vaaralliset tartuntataudit, ei pelkästään suojella itse sitä rokotettua.

        Joo, epäonnistuneita rokotteitakin on. Niiden aiheuttamien haittojen todennäköisyys on kuitenkin hyvin pieni.


      • asdfsdgsdghdfghdf
        Oldie kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Suuri osa rokotteista on tarkoitettu juurikin tavalliselle kansalle ja niiden tarkoitus on HÄVITTÄÄ ne vaaralliset tartuntataudit, ei pelkästään suojella itse sitä rokotettua.

        Joo, epäonnistuneita rokotteitakin on. Niiden aiheuttamien haittojen todennäköisyys on kuitenkin hyvin pieni.

        No, ite oon kuitehi ollu kuivilla lähemmäs 14 vuotta, armeiasta lähin. Mikään ei houkuta aloittamaan käyttöä uuelleen, vähiten jotkin yleiset syyllistämiskampanjat, joita tiedotusälineistö aika ajoin laatii


      • ezäwiizizizä
        Oldie kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Suuri osa rokotteista on tarkoitettu juurikin tavalliselle kansalle ja niiden tarkoitus on HÄVITTÄÄ ne vaaralliset tartuntataudit, ei pelkästään suojella itse sitä rokotettua.

        Joo, epäonnistuneita rokotteitakin on. Niiden aiheuttamien haittojen todennäköisyys on kuitenkin hyvin pieni.

        Etsäviitsisitsä laittaa reilusti plussapeukaloita jokaiseen kommenttiini, ku en itse voi rekisteröitymättömyyteni tähden, ja kun ku ne on kuitenki hyvin perusteltuja sekä kirjallisesti huomattavan laatuisia?


      • asdfsdgsdghdfghdf kirjoitti:

        No, ite oon kuitehi ollu kuivilla lähemmäs 14 vuotta, armeiasta lähin. Mikään ei houkuta aloittamaan käyttöä uuelleen, vähiten jotkin yleiset syyllistämiskampanjat, joita tiedotusälineistö aika ajoin laatii

        No eipä ihmistä aikuisiällä juuri tarvitsekaan rokottaa, jos ei matkaile. Jäykkäkouristuksestakin kärsii sen iskiessä lähinnä vaan oma pää.


      • GVFhH

        VaCciNes cAuSE aUtisM.


      • rtertyryu
        GVFhH kirjoitti:

        VaCciNes cAuSE aUtisM.

        ja Keväisin sellainen vaccine-rakkine kiertää levittämässä autismia ja muutamia muita vekkuleja lisäansioita punkkikauhuisille


      • kusipäitäonmeneksi
        asdfsdgsdghdfghdf kirjoitti:

        No, ite oon kuitehi ollu kuivilla lähemmäs 14 vuotta, armeiasta lähin. Mikään ei houkuta aloittamaan käyttöä uuelleen, vähiten jotkin yleiset syyllistämiskampanjat, joita tiedotusälineistö aika ajoin laatii

        Taidat olla ihan typerä ja mikä hitto 14v armeiasta on?????? Olet ollut sitten armeiasta siis jostain lähi-idästä? Meillä Suomessa ollaan saatu asepalveluksessa montakin piikkiä ainakin silloin 39v sitten kun minä siellä olin ja sen jälkeenkin on saatu lisää :=) Saatiin yhdessä välissä ihan sokeripalaankin laitettua rokotettua joten armeenia kolli/kissa ei oikein ymmärrä mikä on rokotusten tarkoistus, siis olet kansanterveyden vaarantaja joka pitäisi palauttaa sinne armeiniaan, ei Suomi tarvitsi sinun tapaisia kusipäitä. Tautipesiä ovat nämät rokotteista kuvilla olevat armeinialaiset.


      • fsfdgsdg
        kusipäitäonmeneksi kirjoitti:

        Taidat olla ihan typerä ja mikä hitto 14v armeiasta on?????? Olet ollut sitten armeiasta siis jostain lähi-idästä? Meillä Suomessa ollaan saatu asepalveluksessa montakin piikkiä ainakin silloin 39v sitten kun minä siellä olin ja sen jälkeenkin on saatu lisää :=) Saatiin yhdessä välissä ihan sokeripalaankin laitettua rokotettua joten armeenia kolli/kissa ei oikein ymmärrä mikä on rokotusten tarkoistus, siis olet kansanterveyden vaarantaja joka pitäisi palauttaa sinne armeiniaan, ei Suomi tarvitsi sinun tapaisia kusipäitä. Tautipesiä ovat nämät rokotteista kuvilla olevat armeinialaiset.

        Miksi pitäisi olla pahoillaan, ellein käytä vapaaehtoisia vaihtoehtohoitoja. Ihan yhtä pakollista ku vaikka tupakointi. Sokeripala-trakedian aikaan olin n. 2 vuotias, enkä liene saanu sitä mömmöö. Ihan tarpeeksi kuitenki mutta siis viimeisen kerran heinäkuussa 2003. Ja täysseuomalaine oon, Unkaria kauempana eenoo käyny


      • dgdfhfghn
        kusipäitäonmeneksi kirjoitti:

        Taidat olla ihan typerä ja mikä hitto 14v armeiasta on?????? Olet ollut sitten armeiasta siis jostain lähi-idästä? Meillä Suomessa ollaan saatu asepalveluksessa montakin piikkiä ainakin silloin 39v sitten kun minä siellä olin ja sen jälkeenkin on saatu lisää :=) Saatiin yhdessä välissä ihan sokeripalaankin laitettua rokotettua joten armeenia kolli/kissa ei oikein ymmärrä mikä on rokotusten tarkoistus, siis olet kansanterveyden vaarantaja joka pitäisi palauttaa sinne armeiniaan, ei Suomi tarvitsi sinun tapaisia kusipäitä. Tautipesiä ovat nämät rokotteista kuvilla olevat armeinialaiset.

        toistaiseksi mulla ei oo muuta ku verenpainetauti, varo ettei tartu


      • kusipäitäonmeneksi
        fsfdgsdg kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla pahoillaan, ellein käytä vapaaehtoisia vaihtoehtohoitoja. Ihan yhtä pakollista ku vaikka tupakointi. Sokeripala-trakedian aikaan olin n. 2 vuotias, enkä liene saanu sitä mömmöö. Ihan tarpeeksi kuitenki mutta siis viimeisen kerran heinäkuussa 2003. Ja täysseuomalaine oon, Unkaria kauempana eenoo käyny

        Se kertookin sinusta kaiken 2003 viimeksi saanut tautisuoja joka on esim. jäykkäkouristuksesta jälkeenjäänyt. Ei muuta, toivottavasti sairastut parantumasti johonkin kun et huoli rokotuksia :) ja eihän silloin sinua tarvitsi yhteiskunnan edes huolia sairaalaan jne. On helvetin väärin että sinua rokotettiin Suomessa kun synnyit ja varmaankin et olisi nyt täällä ruikuttamassa jos sinua ei olisi rokotettu.
        Lopeta toi idioottina oleminen sillä kun sinua ei ole rokotettu 14v se kertoo sinun aivojen surkastuneen monista sairauksista johan sinulla ei ole roketteen antamaa suojaa.
        Have nice day ;)


      • dsfvsdfvsdf
        kusipäitäonmeneksi kirjoitti:

        Se kertookin sinusta kaiken 2003 viimeksi saanut tautisuoja joka on esim. jäykkäkouristuksesta jälkeenjäänyt. Ei muuta, toivottavasti sairastut parantumasti johonkin kun et huoli rokotuksia :) ja eihän silloin sinua tarvitsi yhteiskunnan edes huolia sairaalaan jne. On helvetin väärin että sinua rokotettiin Suomessa kun synnyit ja varmaankin et olisi nyt täällä ruikuttamassa jos sinua ei olisi rokotettu.
        Lopeta toi idioottina oleminen sillä kun sinua ei ole rokotettu 14v se kertoo sinun aivojen surkastuneen monista sairauksista johan sinulla ei ole roketteen antamaa suojaa.
        Have nice day ;)

        Ei maksa vaivaa aloittaa käyttöä uudestaan, En kuitenkaan sais piikeistä mitään lohtua ja mielenrauhaa. hehheh sori


    • dfvbsdfgdg

      Nosta pahoinpitelysyyte ja syyte myöskin myrkytysyrityksestä jos alkaa terttaristäti piikkiruiskulla kättäsi hakata.

    • rfthertyreyrtyh

      Älä piikkiä kammoa, kammoa nitä aineita joita sen kautta kehoosi pääsee. Parempihan rokotteet ois niellä, niin eivät pääsis elimistöä turmelemaan esteettä, menemällä suoraan veren kimppuun ohi kaikkien puolustusmekanismien, kuten vatsahapon. Voit sanoa että oot vaikka henkisesti allerkinen rokotteille. Nekinhäne ovat oikeastaan vain uskomushoitoa, joilla jotku saa mielenrauhan itelleen ja siksi jatkaa käyttöä

    • asdfsefgs

      Nostan hattua niille joilla on muna kieltäytyä rokotustennkeräilystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe