Mies en ole nainen, joka tykkää yllätysvierailusta

Kaverisuhdeeikäy

Jos et siis tunne minua 100% hyvin. Älä tule tapaamaan minua yllättäen / hetken mielijohteesta.
Sillä olen elännyt hyvin pitkään yksinäni ja arjessa elän vain itseäni varten.
En ole tehnyt mitään, suunnitelmia mahdollisen parisuhteen varalta.
Elän omanilaista, boheemi tyyppistä arkea, vapaudestani nauttien - enemmän ja vähemmän.
Arkeeni / elämääni en ole ajatellut en sijoittanut sinua millään tavoin.
Enkä ole ryhtymässä, minkäänlaiseen suhteeseen, varsinkaan hetken mielijohteesta.
Koska toisen ihmisen, tunteminen täydellisen 100% jota kautta selviää se asia että, pidämmekö edes toisistamme ja voisimmeko tältä pohjalta lähteä rakentamaan minkäänlaista suhdetta.
Ratkaisee tai on ratkaisu kaikkiin kysymyksiin.

7

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coco0

      Luulin että oven avaamatta jättäminen ilman kutsua on suomalainen perinne. Conan O'brien oli aikoinaan ihmeissään helsinkiläisten ovilla.
      Siis mies: älä mene kenenkään ovelle ilmoittamatta etukäteen.

    • Olipastaashuumoria

      Ei vittu, luulet ett joku tunnistaa sut täällä tommosesta tilityksestä. Ei toimi noin.

    • Enoleäitisimies

      Toimii ihan varmasti näin. Kirjoitukseni tarkoitus oli viestittää, mahdollisille ihailijoilleni tämä:
      Et voi mies olla yhtä-äkkiä vain oveni takana! Käydä sisään ja istua pöytääni nauraen tai syyllisyyttä /itkua teeskennellen. Ja alkaa kertomaan tarinaa, joka ei tule menemään läpi tuosta noin vain, ja jokainen saa omakohtaisesti miettiä, että miksi tarina ei mene läpi.

      No mutta... ihan tuntuu siltä, kuin kotiin olisin tullut...
      Ja tämän jälkeen paljastuukin, sitten useita erilaisia asioita joista nainen huomaa....

    • kinotar

      Ketkä tykkää, ketkä ei. Yhden miehen yllätysvierailun hyväksyn kyllä milloin vain, mutta en kenenkään toisen.

    • Kaikkimiehentähden

      No luulen että, miehillä on tietynlainen käsitys siitä - että mitä nainen puuhaa kotona yksin ollessa?
      Ja en usko yhdenkään miehen innolla käyvän paikkaan, jossa persialaiskissani karvat leijailee huoneissa, ja se mustasukkaisena vahtaa tulijaa, mantelinmuotoisilla silmillään.
      Tai olisin vaikka ruoanlaittopuuhissa juuri silloin, kun oveeni kolkutat.
      Tai suihkusta tulossa eevan asussa.
      Tapahtuma olisi sen verran erityinen ja harvinainen, että siihen joutuisi asennoitumaan ja valmistautumaan. Eri asia on aina, jos oven takana on huoltomies - He kun ovat niin rentoa väkeä, joita ei tarvitse hermoilla olenkaan.

    • Ovimurretaan

      Mie oon sellanen mies että mie tulen ja panen

      • Näinkäy

        Tulisitko tosiaan ilman lupaa toisen kotiin?
        Se saattaa olla sitten, palkeenkieli takamuksessas!
        Ja poliisipartio pian paikalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe