Koulut loppuu ja

jfufjfjfjurururur

on juhlien aika. Kuka teillä menee miehen lasten juhliin, isän uusivaimo vai lasten oma äiti? meillä aina sama vanha vääntö asiasta, että äiti tunkee sinne vaikka paikka kuuluu minulle. Kuka menneen talven lumia haluaa lasten juhliin, kun uudet tuulet ouhaltavat. Miksi äidit tekee kaikki asiat aina niin vaikeasti?
Olisi aika luovuttaa äidin paikka uudelle äidille, luovutta lapset isälle ja uudelle vaimolle ja myöntää että on eäonnistunut.
Mies sanoo että kaksi naista mahtuu hyvin koulun juhliin mutta en halua sitä. Minä kuulun sinne koulun juhliin ja muihin juhliin missä lapsia juhlitaan, sen takiahan mies erosi ja otti uuden jotta asiat luistaisi, mutta exä tekee kaikesta niin hankalaa,
Pitää vaan tiukasti sanoa että juhlat ei ole hänelle vaan meille. Hullu nainen, ei voi muuta sanoa.

42

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miem

      Ei biologinen äiti on automaattisesti oikeutettu lastensa juhliin mutta minun seuralainen juhlissa on vaimoni ja kahdestaan vaimoni kanssa lasteni juhliin menemme !

      • äitipuoliontärrkein

        Äitipuoli kuuluu miehen lasten juhliin kunniapaikalle. Entinen äiti on töppäilynsä takia ulkona koko suvusta. Jos miinua ei huolita miehen kakaroiden juhliin ei mene mieskään, sen olen päättänyt. Minä kuitenkin kavatan ja pidän lankoja ksäissäni koko suvussa jotta he jotenkin pärjäävät elämässään ja talouden pidossa. Olen heille tärekä ihminen ja se joka päättää.


      • äitipuoliontärrkein kirjoitti:

        Äitipuoli kuuluu miehen lasten juhliin kunniapaikalle. Entinen äiti on töppäilynsä takia ulkona koko suvusta. Jos miinua ei huolita miehen kakaroiden juhliin ei mene mieskään, sen olen päättänyt. Minä kuitenkin kavatan ja pidän lankoja ksäissäni koko suvussa jotta he jotenkin pärjäävät elämässään ja talouden pidossa. Olen heille tärekä ihminen ja se joka päättää.

        Vain kuollut äiti on entinen ! Sinä kuulut miehesi rinnalle hänen lasten juhlissa !!!! Isä ja äiti on aina ennen puoliäitiä


      • Peräkylänanssi
        äitipuoliontärrkein kirjoitti:

        Äitipuoli kuuluu miehen lasten juhliin kunniapaikalle. Entinen äiti on töppäilynsä takia ulkona koko suvusta. Jos miinua ei huolita miehen kakaroiden juhliin ei mene mieskään, sen olen päättänyt. Minä kuitenkin kavatan ja pidän lankoja ksäissäni koko suvussa jotta he jotenkin pärjäävät elämässään ja talouden pidossa. Olen heille tärekä ihminen ja se joka päättää.

        Viinapullot sulla nytkin on käsissä ja humalaisen mielikuvitus, olet juoppo aikamiespoika , joka ei ole koskaan naista saanut ja mutsisi sua dominoi ja sinä katkeruuttasi juot ja juot.


      • lapseomaisä

        taas ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin
        mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..


    • Onnellista

      Meillä ei ole tuota ongelmaa, kun on vain yhteisiä lapsia. Ei exiä, ei nyxiä eikä muuta sekopäätä sakkia, kuten Lissumies alias raisiolainen "perättömin lausumin".

      • komentaminenonkivaa

        Se on hyvä juttu jos noin on, mutta ellei pariskunta pysty elää liitossa on hyvä että tilalle tulee uusi äiti joka kasvattaa ne miehen lapset ja ohjeistaa myös sitä äitiä lasten hoidossa.
        Äitipuolikuitenkin pon päävastuussa miehenkin lasten kasvusta ja komentamisesta, joten antakaamme hänelle rauha ja mahdollisuus neuvoa ja komentaa perheessä olevia lapsia jottei miehnkään lapset joudu hunningolle ja kasva pahoiksi ihmisiksi. Äitipuoli osaa kyllä kasvattaa koska ei ole tunnesiteitä miehenkakaroihin, joten komentaminen ja määräykset on vaan hyväksi heille.


      • Onnellista

        Tuollaiset äitipuolet, joita edellisessä kuvailet, päätyvät lopulta elämään kaksin koiransa kanssa. :D

        Kun miehen "kakarat" kasvavat aikuisiksi, eivät välitä vanhasta "komentelijasta", muuten kuin kertomalla tästä ikäviä muistojaan.


    • Turhaturhempi

      Isä ja äiti kasvattaa lapset. Isän naikkosella ei ole oikeutta kasvattaa, hän on piika ja sisäkkö. Naurettavaa että ihminen joka ei ole verisukulainen ollenkaan tulee päsmäröimään.

      • äitipuolionparasmeillä

        Mut jos ne ei osaa niinkuin meillä. Joudun aina puuttumaanlasten kasvatukseen, ja vaatteiden puhtaallisuuteen sekä rahan käyttöön. On se kurjaa mutta välttämätöntä,koska lasten äiti ei osaa. Vaikka mulla ei ole lapsia osaan kasvattaa lapsia, se ei ole vaikeeta. Pitää komentaa, katsoa perään ja vahtia sekä tehdä sääntöjä, meillä on 40 sääntöä joista yli puolet vaihtuu jatkuvasti ja kymmenen on käytössä aina, ja rasti ruutuun kun on teteltu.
        Jos minä en katsoisi perään ja kasvattaisi nämäkin lapset olisivat hunningolla. Pakko kasvattaa ja siihen ole pätevä. Puhelin poisjos kiukutellaan, tietsikka pois jos sanotaan vastaan, ja kotityöt aina ennen kunnes saa sen peli ajan 30 min. Hyvin toimii ja mies on ylpeä minusta kun olen niin nopeasti saavuttanut lasten suosion ja kunnioituksen, äitinä ole ei ole vaikeeta, komento ja kuri.


      • lapseomaisä
        äitipuolionparasmeillä kirjoitti:

        Mut jos ne ei osaa niinkuin meillä. Joudun aina puuttumaanlasten kasvatukseen, ja vaatteiden puhtaallisuuteen sekä rahan käyttöön. On se kurjaa mutta välttämätöntä,koska lasten äiti ei osaa. Vaikka mulla ei ole lapsia osaan kasvattaa lapsia, se ei ole vaikeeta. Pitää komentaa, katsoa perään ja vahtia sekä tehdä sääntöjä, meillä on 40 sääntöä joista yli puolet vaihtuu jatkuvasti ja kymmenen on käytössä aina, ja rasti ruutuun kun on teteltu.
        Jos minä en katsoisi perään ja kasvattaisi nämäkin lapset olisivat hunningolla. Pakko kasvattaa ja siihen ole pätevä. Puhelin poisjos kiukutellaan, tietsikka pois jos sanotaan vastaan, ja kotityöt aina ennen kunnes saa sen peli ajan 30 min. Hyvin toimii ja mies on ylpeä minusta kun olen niin nopeasti saavuttanut lasten suosion ja kunnioituksen, äitinä ole ei ole vaikeeta, komento ja kuri.

        taas ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin
        mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..


      • miem

        Millä etävanhempi mitään kasvattaa koska on ulkoistettu/häädetty pois minun ja vaimoni kodista ja lapset asuvat meidän luona !!!! Kyllä vaimolleni on kodissaan aikuisen oikeudet sanoa kasvattaa talon tavat


      • lapsenomaisä
        miem kirjoitti:

        Millä etävanhempi mitään kasvattaa koska on ulkoistettu/häädetty pois minun ja vaimoni kodista ja lapset asuvat meidän luona !!!! Kyllä vaimolleni on kodissaan aikuisen oikeudet sanoa kasvattaa talon tavat

        taas ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin
        mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..


      • miskivihaatlapsiasi
        miem kirjoitti:

        Millä etävanhempi mitään kasvattaa koska on ulkoistettu/häädetty pois minun ja vaimoni kodista ja lapset asuvat meidän luona !!!! Kyllä vaimolleni on kodissaan aikuisen oikeudet sanoa kasvattaa talon tavat

        Miksi vihaat lapsiasi yli kaiken? Harmi että olet niitätehnyt kun vihasi on noin suurta. Uussutturakin osallisena sun pahaan oloon ja lasten vieroittamiseen ja vihaan, kummallinen eukko kun esti ja hankloitti sun tapaamisia omien lasten kanssa, siitä se viha ja hylky alkaa kun ei saa enää tavata omia lapsia. Vihaksihan se pistää ja kaikki lasten syytä sanoo sun suttura.


      • miskivihaatlapsiasi kirjoitti:

        Miksi vihaat lapsiasi yli kaiken? Harmi että olet niitätehnyt kun vihasi on noin suurta. Uussutturakin osallisena sun pahaan oloon ja lasten vieroittamiseen ja vihaan, kummallinen eukko kun esti ja hankloitti sun tapaamisia omien lasten kanssa, siitä se viha ja hylky alkaa kun ei saa enää tavata omia lapsia. Vihaksihan se pistää ja kaikki lasten syytä sanoo sun suttura.

        Kun sanottava sanottu niin hoet loppuun käytettyä mantraa enkä vihaa lapsia vaikka en vietä aikaa heidän äidin kanssa enkä halua nähdä sitä....


      • Onnellista

        Säälin lapsiasi. :'(

        Heidän hyvinvointinsa pitäisi mennä kaiken edelle. Sinulla ja vaimollasi ei ole mitään merkitystä. Te ette ole tärkeitä, mutta lapsesi ovat!


      • kaalivoikaalisentään

        Radikaali vaihtoi lapset kun perheenrikkoja saapui onnettomana. Radiakaali jätti perheensä kun sai lapsettoman naisen joka jaksaa juopotella jatkuvasti.


      • kaalivoikaalisentään kirjoitti:

        Radikaali vaihtoi lapset kun perheenrikkoja saapui onnettomana. Radiakaali jätti perheensä kun sai lapsettoman naisen joka jaksaa juopotella jatkuvasti.

        Ei en vaihtanut lapsia mihinkään ja tapasin vaimoni 3vuotta eron jälkeen mutta lasteniäidille tuli minun elämään porttikielto heti eropaperien jätön jälkeen !
        Ja LissuLässy lapseni ei tarvitse sinun sääliä eikä muidenkaan narsisti päsmärien sääliä heillä on koti jossa heistä välitetään ja saavat nähdä äitiään jokatoinen viikonloppu !
        Mutta sinä et ole kuin kiusaaja erottaja vanhempi ja vieläpä tyhmä


      • miskihylkäätlapset
        radikaal kirjoitti:

        Ei en vaihtanut lapsia mihinkään ja tapasin vaimoni 3vuotta eron jälkeen mutta lasteniäidille tuli minun elämään porttikielto heti eropaperien jätön jälkeen !
        Ja LissuLässy lapseni ei tarvitse sinun sääliä eikä muidenkaan narsisti päsmärien sääliä heillä on koti jossa heistä välitetään ja saavat nähdä äitiään jokatoinen viikonloppu !
        Mutta sinä et ole kuin kiusaaja erottaja vanhempi ja vieläpä tyhmä

        Olet olet, et vaan kehtaa sitä sanoa äänees, kun sua hävettää. Vihaat lapsiasi yli kaiken kun suttura tuli rikkoi perheesi niin sai sut ylipuhuttua että hylkäisit lapsesikin, ja niin teit. Etkä kadu pätkääkään... niin on semmosia ihmiset jotka viinaa vetää sun kustannuksella.


      • kouluuntakas
        miskivihaatlapsiasi kirjoitti:

        Miksi vihaat lapsiasi yli kaiken? Harmi että olet niitätehnyt kun vihasi on noin suurta. Uussutturakin osallisena sun pahaan oloon ja lasten vieroittamiseen ja vihaan, kummallinen eukko kun esti ja hankloitti sun tapaamisia omien lasten kanssa, siitä se viha ja hylky alkaa kun ei saa enää tavata omia lapsia. Vihaksihan se pistää ja kaikki lasten syytä sanoo sun suttura.

        Opettele lukemaan ja kirjoittamaan , olet lukutaidoton ihminen.


      • miksisekootsuttura
        miskihylkäätlapset kirjoitti:

        Olet olet, et vaan kehtaa sitä sanoa äänees, kun sua hävettää. Vihaat lapsiasi yli kaiken kun suttura tuli rikkoi perheesi niin sai sut ylipuhuttua että hylkäisit lapsesikin, ja niin teit. Etkä kadu pätkääkään... niin on semmosia ihmiset jotka viinaa vetää sun kustannuksella.

        Etkö osaa lukea, vai onko viina sumentanut aivosi, niin sieltä ei enää tule muuta, kun sutturaa ja perheenrikkojaa, olet katkera vihainen vanha suttura.


      • Onnellista
        radikaal kirjoitti:

        Ei en vaihtanut lapsia mihinkään ja tapasin vaimoni 3vuotta eron jälkeen mutta lasteniäidille tuli minun elämään porttikielto heti eropaperien jätön jälkeen !
        Ja LissuLässy lapseni ei tarvitse sinun sääliä eikä muidenkaan narsisti päsmärien sääliä heillä on koti jossa heistä välitetään ja saavat nähdä äitiään jokatoinen viikonloppu !
        Mutta sinä et ole kuin kiusaaja erottaja vanhempi ja vieläpä tyhmä

        Miten voin olla kiusaaja erottaja vanhempi, kun elän pitkässä parisuhteessa ja meillä on vain yhteisiä lapsia? Elämme elämää, josta et pysty edes kuvittelemaan. Meillä lapset tulee ensin!

        Omat juttusi ovat todella tyhmiä. Niistä paistaa se, että lapsesi eivät merkitse sinulle mitään. Ainoa mitä hoet, on että "porttikielto exälle, ulkoistettu elämästänne", niikuin sinulla, exälläsi tai vaimollasi olisi paskankaan merkitystä tässä maailmassa. Opettele laittamaan lapsesi etusijalle!


      • Onnellista kirjoitti:

        Miten voin olla kiusaaja erottaja vanhempi, kun elän pitkässä parisuhteessa ja meillä on vain yhteisiä lapsia? Elämme elämää, josta et pysty edes kuvittelemaan. Meillä lapset tulee ensin!

        Omat juttusi ovat todella tyhmiä. Niistä paistaa se, että lapsesi eivät merkitse sinulle mitään. Ainoa mitä hoet, on että "porttikielto exälle, ulkoistettu elämästänne", niikuin sinulla, exälläsi tai vaimollasi olisi paskankaan merkitystä tässä maailmassa. Opettele laittamaan lapsesi etusijalle!

        No niin multipersoona Lissu Suttura vaihtoi yh:status parisuhteessa olevaksi seuraavaksi puoliäidiksi ! Ja se miten kiusaat niin olet kirjoittanut ettet päästä lapsia isän luokse ja miten mies"k rääsii"


      • demokraatit
        Onnellista kirjoitti:

        Miten voin olla kiusaaja erottaja vanhempi, kun elän pitkässä parisuhteessa ja meillä on vain yhteisiä lapsia? Elämme elämää, josta et pysty edes kuvittelemaan. Meillä lapset tulee ensin!

        Omat juttusi ovat todella tyhmiä. Niistä paistaa se, että lapsesi eivät merkitse sinulle mitään. Ainoa mitä hoet, on että "porttikielto exälle, ulkoistettu elämästänne", niikuin sinulla, exälläsi tai vaimollasi olisi paskankaan merkitystä tässä maailmassa. Opettele laittamaan lapsesi etusijalle!

        Meillä on demokratia ja tasa-arvo, kukaan ei ole toistensa yläpuolella eikä etusijalla, lapset kasvatetaan rehellisyyteen, reiluuteen toiset huomioon ottavina, kaikista hyvistä tavoista palkitaan ja huonoista rangaistaan.
        Kaikkia kuunnellaan ja jokainen saa sanoa mielipiteensä, myös pettymyksiin pitää kasvattaa.


      • järkkätoimintaa
        demokraatit kirjoitti:

        Meillä on demokratia ja tasa-arvo, kukaan ei ole toistensa yläpuolella eikä etusijalla, lapset kasvatetaan rehellisyyteen, reiluuteen toiset huomioon ottavina, kaikista hyvistä tavoista palkitaan ja huonoista rangaistaan.
        Kaikkia kuunnellaan ja jokainen saa sanoa mielipiteensä, myös pettymyksiin pitää kasvattaa.

        Meillä ei sutturat tule huutamaan ja haisemaan. Onneksi ex mies on niin fiksu ettei tuo sutturoita meille eikä pakota meitäkään menemä'n suturoiden kotiin. Miksi pitäisi ottaa sutturat sasumaan meille, jotka rikkoi perheemme?
        Mies sanookin että sutturat on meille erittäin haitallista vkeä siksi ei tuo niitä meille. Mies elääkin sutturan siivellä onneksi, jotta pystyy maksamaan meille roimat elarit jotta pärjäämme. Mies osti meille uudenautonkin jotta pääsemme pakoon sutturoita jos ne ahdistelee meitä. Mutta vielä on onneksi mies pystynyt pitämään sutturat kurissa ja poissa silmistämme. Koko kaupunki kauhistelee sutturoita kun keroomme millsia sutturoita on liikkeellä. Niitä riittää ihan epidemiaksi asti.


      • Lestatt
        järkkätoimintaa kirjoitti:

        Meillä ei sutturat tule huutamaan ja haisemaan. Onneksi ex mies on niin fiksu ettei tuo sutturoita meille eikä pakota meitäkään menemä'n suturoiden kotiin. Miksi pitäisi ottaa sutturat sasumaan meille, jotka rikkoi perheemme?
        Mies sanookin että sutturat on meille erittäin haitallista vkeä siksi ei tuo niitä meille. Mies elääkin sutturan siivellä onneksi, jotta pystyy maksamaan meille roimat elarit jotta pärjäämme. Mies osti meille uudenautonkin jotta pääsemme pakoon sutturoita jos ne ahdistelee meitä. Mutta vielä on onneksi mies pystynyt pitämään sutturat kurissa ja poissa silmistämme. Koko kaupunki kauhistelee sutturoita kun keroomme millsia sutturoita on liikkeellä. Niitä riittää ihan epidemiaksi asti.

        Oletko lestadiolainen?


      • järkkätoimintaa kirjoitti:

        Meillä ei sutturat tule huutamaan ja haisemaan. Onneksi ex mies on niin fiksu ettei tuo sutturoita meille eikä pakota meitäkään menemä'n suturoiden kotiin. Miksi pitäisi ottaa sutturat sasumaan meille, jotka rikkoi perheemme?
        Mies sanookin että sutturat on meille erittäin haitallista vkeä siksi ei tuo niitä meille. Mies elääkin sutturan siivellä onneksi, jotta pystyy maksamaan meille roimat elarit jotta pärjäämme. Mies osti meille uudenautonkin jotta pääsemme pakoon sutturoita jos ne ahdistelee meitä. Mutta vielä on onneksi mies pystynyt pitämään sutturat kurissa ja poissa silmistämme. Koko kaupunki kauhistelee sutturoita kun keroomme millsia sutturoita on liikkeellä. Niitä riittää ihan epidemiaksi asti.

        Sinua ihmiset kauhistelee


    • jytyik

      gUusi suttfurahan ei minun lapseni juhliin osallistru!

      • Se ei ole sinun päätettävissä vaan lastesi isän ja siitä kenet haluaa seuralaiseksi juhliin.... ....ja minulla seuralainen on automaattisesti vaimoni juhlista huolimatta !!!!!


      • kdkdjkdjkdkd
        radikaal kirjoitti:

        Se ei ole sinun päätettävissä vaan lastesi isän ja siitä kenet haluaa seuralaiseksi juhliin.... ....ja minulla seuralainen on automaattisesti vaimoni juhlista huolimatta !!!!!

        Taas sinä kiusaat omia lapsia.. sutturat ei kuulu toistenlasten juhliin, mutta sinä viet väkisin jotta saisit lapsesi vihat niskoille ja ei tarvis enää heitä nähdä ikinä.

        Olet erittäin raaka mies lapsillesi... miksi, syytät heitä omasta erosta ja pahasta olosta. Sutturan vika tajuukko?
        Onneksi lapsilla on hyvä äiti joka ei hylkää.


      • kdkdjkdjkdkd kirjoitti:

        Taas sinä kiusaat omia lapsia.. sutturat ei kuulu toistenlasten juhliin, mutta sinä viet väkisin jotta saisit lapsesi vihat niskoille ja ei tarvis enää heitä nähdä ikinä.

        Olet erittäin raaka mies lapsillesi... miksi, syytät heitä omasta erosta ja pahasta olosta. Sutturan vika tajuukko?
        Onneksi lapsilla on hyvä äiti joka ei hylkää.

        Mutta vaimoni kuuluu juhliin johon minut on kutsuttu !Ja sinä henkisesti kykenemätön kasvattamaan lapsia


      • hhfjdhjhdjhdjfhjdfhjd
        radikaal kirjoitti:

        Mutta vaimoni kuuluu juhliin johon minut on kutsuttu !Ja sinä henkisesti kykenemätön kasvattamaan lapsia

        No sie viet naikkosesi mihin lystäät, mutta säälin sun lapsiasi joilla on tuommonen isä joka vihaa omia lapsia. Meille ei tulisi mieleenkään et ex mies ex iä toisi sutturoitaan meille tai lasten lähelle, ei ole koskaan tuonut. Niinpaljon suojeli meitä aikanaan ettei tuonut ksokaan pakolla eikä pakottanut meitäkään sutturoiden kotiin. Onneksi vaikka muutoin oli idiootti.


      • hhfjdhjhdjhdjfhjdfhjd kirjoitti:

        No sie viet naikkosesi mihin lystäät, mutta säälin sun lapsiasi joilla on tuommonen isä joka vihaa omia lapsia. Meille ei tulisi mieleenkään et ex mies ex iä toisi sutturoitaan meille tai lasten lähelle, ei ole koskaan tuonut. Niinpaljon suojeli meitä aikanaan ettei tuonut ksokaan pakolla eikä pakottanut meitäkään sutturoiden kotiin. Onneksi vaikka muutoin oli idiootti.

        Sääli sun lapsias kun on tuollanen äidin kuvatus joka käyttää lapsia kiusatakseen ex miestään ! Ja huom.minulla on vaimo ei suttura joka on minun seuralaiseni juhlissa ja kutsut jotka tulevat minulle on automaattisesti myös vaimolleni niin kuin hänen kutsut ovat minulle (ja jos on epäselvää niin ko.asiaa voit kysyä keneltä tahansa ammattilais tapa kouluttajalta).


      • lapsenomaisä
        radikaal kirjoitti:

        Sääli sun lapsias kun on tuollanen äidin kuvatus joka käyttää lapsia kiusatakseen ex miestään ! Ja huom.minulla on vaimo ei suttura joka on minun seuralaiseni juhlissa ja kutsut jotka tulevat minulle on automaattisesti myös vaimolleni niin kuin hänen kutsut ovat minulle (ja jos on epäselvää niin ko.asiaa voit kysyä keneltä tahansa ammattilais tapa kouluttajalta).

        taas ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin
        mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.. koskas vahvistetaan lapsen yhteishuolto- ja vuoroasuminen Raoision kaupunki???


      • Raision.kaupunki
        lapsenomaisä kirjoitti:

        taas ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin
        mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.. koskas vahvistetaan lapsen yhteishuolto- ja vuoroasuminen Raoision kaupunki???

        Vahvistamme sen mahdollisesti lausuntokierroksen jälkeen vuonna 2018.


      • lapsenomaisä
        Raision.kaupunki kirjoitti:

        Vahvistamme sen mahdollisesti lausuntokierroksen jälkeen vuonna 2018.

        "viranomaisella" ei ole oikeutta "viran" hoidossaan ottaa kantaa vanhempien väisiin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin sopimuksiin, mahdollisen sopimuksen sisältöön. Raision kaupunki- ja sen perhepalvelut, lastensuojelu, lastenvalvoja, perhevalmentajat ei ole sopimusosapuoli. Klikkaa nappia- apua- ja vastausta jo seuraavana arkipäivänä, lainaa perhe
        valmentaja ei edelleenkään Raision kaupungissa toimi lasten
        suojelupalkinnoista huolimatta eikä valvovan viranomaisen päätöksiä RAISION KAUPUNGISSA NOUDATETA; RAISION KAUPUNGIN PERUSTEETTOMASSA, LAINVASTAISESSA "VIRANOMAIS-" MENETTELYSSÄ. VIRANOMAISEN TULEE RYHTYÄ VÄLITTÖMÄSTI TOIMENPITEISIIN LAPSEN EDUN- JA OIKEUKSIEN TOTEUTTAMISEKSI JA LOPETTAA LAPSEN TARKOITUSHAKUINEN VIRANOMAISVAINOAMINEN- JA VIERAANNUTTAMINEN PERÄTTÖMIN "VIRANOMAIS-" LAUSUMIN, SELVITYKSIN MM. TUOMIOISTUIMESSA LAP-SEN OLOSUHTEISTA. RAISION KAUPUNKI ON SYYLLISTY-NYT ASIASSA KIISTATTA RIKOKSEEN.


    • lapsenomaisä

      taas ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin
      mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.. koskas vahvistetaan lapsen yhteishuolto- ja vuoroasuminen Raoision kaupunki???

    • hjuio

      Ap:n kirjoitusta ei kannattane edes ajatella millään tavalla, sillä niin päätön se on.
      Se, että vanhemmat ovat eronneet ei tee heistä huonoja ihmisiä ja lapsilleen huonoja äitejä tai isiä.

      Eikä myöskään anna minkäänlaisia oikeuksia näiden eronneiden uusille kumppaneille lapsia kohtaan. Lasten juhlat kuuluvat omille vanhemmille, sitten jos voidaan sopia, että uudet kumppanitkin sinne saavat tulla se vasta on soveliasta. Isommat lapset kyllä osaavat sanoa mitä haluavat.
      On järkyttävää lapselle, jos sinne ryntää ap;n kaltainen ihminen ja samalla oma äiti joutuu kärsimään. Tuo nainen ei välitä kestäkään muusta kuin itsestään, eikä se suinkaan tuo hänelle kunniaa työntyä lapsen oman äidin edelle. Jokainen huomaa tuollaisen röyhkeyden.
      Ihmettelen suuresti, että lapsien isät milloinkaan tällaiseen suostuisivat, silloin voidaan puhua huonosta isästä jos tämän sallii.

      • äitipuoliviisipäivää

        Äitipuolella on yhtä suuret oikeudet kasvattaa ja kurittaa mihen lapsia kuin muillakin. Hän on tullut perheeseen miehen takia mutta silloin on hänellä oikeus olla äiti hänen lapsilleen. Sitä ei tarvi lupia kysellä, äiti kuin äiti, jonkunhan on meihen laste kasvatettava, se satttuu kuulumaan aina äitipuolelle kun entinen äiti ei viitsi ja onkatkeroitunut.
        Miehistähän on iloinen asia että on joku joka kasvattaa hänen lapsensa kun mies on tissä ja kiireinen. Minä kyllä teen sääntöjä ja katson että niitänoudatetaan. Parasta aikaa laadin uusia.


    • lapsenomaisä

      Raision luonnehäiriöisten "viranomaisten" mukaan taas lapsen OMA ISÄ ei ole oikeutettu mihinkään lastensa juhliin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, lapsen vieraannuttamisin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.. koskas vahvistetaan lapsen yhteishuolto- ja vuoroasuminen Raision kaupunki???

    • bubbububububububu

      Uusi vaimo menee ja laittaa viestiä ex äidille että ei tarvi mennä ei ole tilaa. Jos lapset ovat miehen niin ilman muuta nykyvaimo menee, entinen äiti on piika vaan.

    • SeAvarakatseinen

      Otan mukaan kaikki kuus ex-vaimoa ja nykyisen miesystäväni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe