ymmällänitaas

näetpävielä

miehestä joka pyöritti ainanki minua ja toista naista yhtä aikaa.
valehteli ja petti luottamukseni. nyt saan nuolla yksin haavojani ja olin kauhuissani kun he tulivat autolla vastaaan. ukko nosti mulle kättä. katoin vain sitä naista ja aattelin, että tässä on kiitoos että yrititin ymmärtää sitä miksi nuin käyttäytyy. rakastuin sinuun ja olin vain leikkikalu. yksi raksi muiden joukossa. nyt olet leveillyt kylällä että mullakin on vaimo. huudellut oikein, että varmasti saat kääntää veistä haavassani. mutta empä aio koko elämääää pilata takiasi, vaikka sulla ei kiinnostakaan, se. vaikka menisit naimisiinkin omista sairaista syistä sen kanssa. mua et häpeään saanu. sänkyyn en sortunut kanssasi , moisen valehtelijan. kusetit minut loppuun. menetin voimani takiasi. niin surkeaksi tein oloni takiasi. olin huonossa elämäntilanteessa ja iskit siihen täysillä. vitun keinottelija. aion unohtaa sinut ja tuon avovaimosi. vaikka saatat virallisesti vihillekin viedä sen ns "salaa". uskon että minun taivaan jumalani panee sinut kärsimään samalla tavalla takiani.tai ainankin jonkun toisen menetyksen takia. olkoot se sittten mitä vaan.
minä olen oikeutettttu kunnolliseen ja rakastavaan parisuhteeseen. sattuu vain sieluuni saakka. kun rakastuin sinuun ja joudun sinut menettämään sille avovaimollesi. jouduin kurjaan ja ikävään tilanteeseen, näin olen saanut myötätuntoa muilta. sinusta ei kuulemma kukaan tykkää kotikylässämme. olet kuulemma ollut työpaikan narsisti.
kuinkas kestät sen, että minä olen saanut kehuja. että olen kiva ja ahkera ihminen. kuinkas eläkkeellä oleva narsisti tämän käsittelee. haluaisin niin nimen julkaista, mutta etköh'n tylsyyttäsi lue tämänkin viestin, kun sun avovaimos ehkä tuleva aviovaomosi käy muualla töissä. haluan sanoa sinulle: että jumala on puolellani. häneen turvaan ja luota. toivottavasti sulle pystyn vielä antamaan anteeksi, sillä jumala tuomitsee meidät kaikki. tai armahtaa:)

3

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkäkiharatukka

      pyöritti sinua ja toista, ei hätää
      minulle sattui mies kuka pyöritti ainakin 6-8 naista, mulla olikin ulkkis
      valehteli ja pettä kaikkia mitä eteen tulee , täysin narsisti, jumala tuomitsee joskus sitäkin miestä- uskon sen

      • uskoppaköppänä

        No minähän jouduin 3 kertaa käymään terapeutin juttusilla että alkoi tilanne aukeamaan
        Pahin tilanne oli äijän manipuloima pelko minuun.
        Että olisin muka ollut riippuvainen moisesta narsistista. Etten muka uskaltais kertoa sen naisille mitä se mullevalehteli .hah. Kerron kaikki kun satumme törmäämään


    • Narsistimiehenvaimo

      Minä taas olen lähes30v elänyt avioliitossa miehen kanssa, jolla on tällä välin ennättänyt olla 3 pitkäaikaista naissuhdetta, jotka sitten paljastuneet. Joka kerta luvannut, että kerta oli viimeinen eikä halua erota. Minulla ei ole ollut voimaa lähteä ja olen säästänyt lastani ym. läheisiäni tältä tiedolta. Myös työni oli sen luontoinen, että vaati parisuhdetta. Elämä ollut raskasta masennuksineen ja vuosikausien terapioineen ja jatkuvine lääkehoitoineen, jotka hän on maksanut. Elämme kuin jonkinlaiset kaverit yhteisessä huushollissa.
      Nyt olen sairauseläkkeellä, ja mies sanoo, että en pärjäisi yksin taloudellisesti, mikä on totta. Tämä on ollut niin pitkään kulissiavioliitto. Häneen en luota pätkääkään niissä naisasioissa ja olen joutunut aivopesemään itseni, että en välitä. Kukaties huoraa nykyäänkin jonkun kanssa, mutta en ole kiinnostunut tietämään sitä. Hän on pilannut parhaat vuoteni elämästä. Sanoo rakastavansa minua. Miten voi pettää ja aiheuttaa valtavaa tuskaa, jos rakastaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe