Miksi Lieksassa hurahdetaan maahantulijoihin?

UskUdaraGiderIken

Naiset tietysti miehiin, koska täällä ei ole turvapaikanhakijanaisia ollut., ei ennen viimeistä perheellisten tuloa.

Mistä tämä voi johtua? Tulijoiden maiden ihmisoikeustilanne on mitä on etenkin naisien oikeuksien kohdalla.

Täällä pitäisi kuitenkin olla koulutettuja naisia, jotka ymmärtävät sen että me olemme saaneet asemamme pitkän taistelun kautta. Nytkö olette valmiit astumaan miestä alemmaksi vapaaehtoisesti?

Kulttuuriero on huima. Ennen aikaan meilläkin mies valittiin naiselle rikkaissa suvuissa. Silloinkaan sitä ei ollut pakko hyväksyä. Nainen valitsi.

Kuinka naiset voitte luottaa miehiin? Vaihteluhan tietysti virkistää ja nainen haluaa mahdollisimman kauas geeneistään. Mutta näin kauas? Tekisittekö lapsen tulijoiden kanssa? Muuttaisitteko islamin uskoiseen maahan miehen perästä? Ja jos olisitte valmiit muuttamaan vaihtaisitteko uskontonne ja pukeutuisitteko maan vaatimalla tavalla ja kasvattaisitteko lapsenne miehenne vaatimalla tavalla?

Kysyjä on jo mummoikäinen nainen.

33

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäänkyllä

      Käypihän miehet venäjällä tankkaamassa ja tyhjentämässä.Eikä ole rapamaha kellukoita ne tytyt.

    • UskUdaraGiderIken

      Te käytte siellä, mutta teillä on sama kulttuuri.

      Selittäisikö, jos Suomeen tulisi aivan jumalaton määrä nuoria arabinaisia. Miehetkö käyttäytyisi samoin kuin naiset nyt? Petaisitte petejä VOKeissa ja kutoisitte heille sukkia? Järjestäisitte mielenosoituksia pakkopalauttamisia vastaan?

    • tämäTähän

      Jumala loi miehelle avun, joka on hänelle sovelias.
      Lopettakaa akat tasa-arvo vouhotus ja ottakaa huomioon, että mies on perheenpää.
      No tosin tänne kirjoittajien joukossa on vähän MIEHIÄ, ovat aikamiespoikia ja määräysvalta äidillä.
      Kyllä minä uskon, että sinä avaaja olet nainen, vaikka sulla lienee munat.
      no rasse on rasse ja se ei katso sukupuoleen.
      no minä olen neljän lapsen isä, ollut saman akan kanssa kohta 40 vuotta naimisissa ja vieraissa ei oo tarvinnu käydä, mutta sanon, että Suomen nykyinen miesaines on osin sekundaa ja nainen haluaa miehen.

      • UskUdaraGiderIken

        Nykyiset miehet ovat suvaitsevaiston kasvatuksen tulosta. Miehiltä viedään itsetunto ja munat.

        Sitten haetaan samaa patriarkaalisesta kulttuurista.

        Vaikka olen nainen, mutta minulla on enemmän munaa kuin monella nykyisellä miehellä.


      • Housukostuu

        Kehuu itseään!Oispas kiva nähdä millainen kreikkalaisveistoksen esikuva kehuu miehisyyttään.


    • voi.poika.poloset

      Tyypillinen p------nkateus ketju! Noin miljoonas uikutus, veivät minulta naiset.
      Suksi, suksi ei luista mihinkään, varsinkin jos ei niitä ole ensinkään...

      • UskUdaraGiderIken

        Vai pillukateus. Vanha kokemut nainen tässä miettii miksi te haluatte vuosisatoja takaisinpäin?


      • itärajalta
        UskUdaraGiderIken kirjoitti:

        Vai pillukateus. Vanha kokemut nainen tässä miettii miksi te haluatte vuosisatoja takaisinpäin?

        mie taas luulen, että sie voit pittee naistne vuatteiita mutta oot kaikkee muuta kun nainen
        oot tämän palstan kiistelijä joka aina vaihtaa sukupuoltaa
        katsomuskantoosa ja kiitellöö ihtesä kanssa


      • UskUdaraGiderIken
        itärajalta kirjoitti:

        mie taas luulen, että sie voit pittee naistne vuatteiita mutta oot kaikkee muuta kun nainen
        oot tämän palstan kiistelijä joka aina vaihtaa sukupuoltaa
        katsomuskantoosa ja kiitellöö ihtesä kanssa

        Puhu suoraan jos puhut. Sinä olet selvästi neiti.

        Minä olen todellakin vanha kurppa. Enkä kaipaa neitiä. Enkä tarvitse vielä seuraakaan.


      • Täysihoito
        itärajalta kirjoitti:

        mie taas luulen, että sie voit pittee naistne vuatteiita mutta oot kaikkee muuta kun nainen
        oot tämän palstan kiistelijä joka aina vaihtaa sukupuoltaa
        katsomuskantoosa ja kiitellöö ihtesä kanssa

        Miksi odottaa? Kun on mahdollisuus?


    • eimitäänhyvääseuraa-näin

      liekan ruakija härpättää näitä jotkaleita aisasa kantajia ketkuherseitä iköön mitään tehneitä.

      • njknk

        Opettele kirjoittamaan.


    • katkeriako

      Nämä suvakit on naisia, jotka ovat pettyneet elämässään, ja lukeneet naistenlehdistä kauniita kertomuksia "ulkomaan prinsseistä" , jotka vie naiset ihanaan elämään. Totuus paljastuu myöhemmin, kuinka kävi.

      • AlmaTakatussu

        ei ne katkeria ole, vaan ovat tavanneet kaltaisiasi ja haluavat parempaa


    • humpanjuoni

      Kyse on suvakkiämmillä lähinnä matujen auttamisesta, eli ollaan matun völjyssä senaikaa että se matu saa loisiskeluluvan suomeen? Sitten matu ottaa ritolat ja jättää suvakin kuin vanhan repaleen työrukkasen? Ei ne rupea vanhoja akkoja ottamaan vaivoikseen, kun etelässä on nuorempia ja notkeampia!
      Se on katkera pala monelle suvakkiämmälle!

    • Riippumaton-ajattelija

      Suurin osa "hurahtaneista" on luultavasti yksinäisiä naishenkilöitä, jotka ehkä toivovat löytävänsä ns. vapaa-ehtoisina työntekijöinä aviokumppanin, ehkä kaipaavat pientä seikkailua tai haluavat vaihtaa kulttuuriympäristöä. Sallin tämän kaikille sillä ehdolla, jos he vastaavat itse seurauksista. Onnea kaikille naisille, toivottavasti saatte oman paikkanne yhteiskunnassa.

    • Miksiköhän nainen hurahtaa komeaan, kohteliaaseen, kunnostaan ja ulkonäöstään huolehtivaan mieheen, eikä liekalaiseen tyyppiin joka keskittyy elämässään lähinnä vaan ihmisten, ja usein erityisesti naisten, haukkumiseen? Ei ole vaikea keksiä miksi.

      • UskUdaraGiderIken

        Miksi et ole laskeutunut uuninpankoltasi?

        Komea ja kohtelias ulkonäkökö on ratkaisevaa (komeudesta voi olla eroavia mielipiteitä)?


      • UskUdaraGiderIken

        Kovasti taas yleistit.


      • Mokatulisuvakille

        Nyt tuli vastaus kuka kirjoittaa "liekalainen".


      • UskUdaraGiderIken kirjoitti:

        Miksi et ole laskeutunut uuninpankoltasi?

        Komea ja kohtelias ulkonäkökö on ratkaisevaa (komeudesta voi olla eroavia mielipiteitä)?

        Komea ulkonäkökään ei ole aina välttämättä pääasia, vaan teissä rasisteissa naisia ei nimenomaan kiinnosta se että te haukutte ihmisiä ja naisia. Jos ihminen on noin täynnä vihaa kuin te olette, miten hän kykenee terveeseen parisuhteeseen?


      • jopajotain
        Uuninpankko kirjoitti:

        Komea ulkonäkökään ei ole aina välttämättä pääasia, vaan teissä rasisteissa naisia ei nimenomaan kiinnosta se että te haukutte ihmisiä ja naisia. Jos ihminen on noin täynnä vihaa kuin te olette, miten hän kykenee terveeseen parisuhteeseen?

        Kukas tässä taas on rasisti?

        Ihme tyyppi tuo pankko kun näkee rasisteja joka paikassa.


    • iufuifwrfrgfyighyugfhu

      Ihan hyvin, ellei toinen osapuoli ole suvakkimielinen!

      • Iltapäivä1335

        Käsittääkseni nämä suklaasilmät, tukkansa värjänneet "pakolaiset" hakevat myönteistä päätöstä turvapaikkahakemuksiinsa. Siihen hommaan on yksi konsti; ota lieksalainen nainen pauloihisi, pyörittele häntä, kehu ja kumartele, "rakasta"- ja sitten avioliittoon - kun oleskelulupa on selvä, tämä suklaasilmä häippäsee pääkaupunkiseudulle rakentelemaan aivan omaa elämäänsä - eihän heille merkitse oikeesti lieksalaiset eronneet monilapsiset (sos.elävät) äidit saattikka mummoikään tulleet naiset - vain oleskeluluvan saanti on heidän päämääränsä!


    • sori.rasset

      Ainahan viriili ulkomaalainen, impotentin paikallisen voittaa.

      • ParempiNäinkin

        Parempi viriili ulkomaalainen vaikka hetken huumaksi jos paikallisesta ei ole edes siihen.


    • olkaaasiallisia

      Missäs sinkkuja tapaa

      • SinkutonLieka

        Ei ainakaan Lieksassa. Ne on kaikki etelässä.


    • Mehukas675

      Eikös ne Vokin naistyöläiset ole kaikki kamun kumppaneita. Käräyttää vaan kohtiin.

    • väsyykö.käsi

      Katkerien peristen itkuketju!!! :D

    • KASTIKAS

      Liekkö niillä sitten niin hyvä liero,jotta sen tiimoilta naiset sitten.....

    • bzzzvbgvbfdg

      Matujen kamelinrassaus liero välttää suvakkiakoille!

    • luonnollistaa

      Pakkohan se naisten on hurahtaa mamuihin, kun paikalliset ukot on homoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe