Ulkoministeriön

matkustustiedote.

http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=341209&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI
Ilmianna
Jaa

16 Vastausta

Luin huolestuneena tuon tiedotteen.
Siinähän kielletään antiikkiesineiden maastavienti. Olen jo ostanut vanhan kurpitsalampun jota myyjä sanoi antiikkiseksi. Meneekö minulta nyt 50 euroseni hukkaan ja kenelle minun pitäisi lamppu toimittaa. Ensiksi tulee tietysti mieleen poliisiasema.
Ilmianna
Jaa
Vanha tiedote. Kannattas opetella numerot niin vois tietää mikä päivä on menossa.
Ilmianna
Jaa
Se on viimeinen ulkoministeriön julkaisema tiedote 28.3.2017. Sen jälkeen Turkki on jatkanut poikkeustilaa 16.4. vaalien jälkeen. Tilanne ainakin Alanyassa rauhallinen koska olen päivittäin yhteydessä siellä oleviin tuttaviin.
Ilmianna
Jaa
Kurpitsalampusta en olisi huolissani koska sinua on takuuvarmasti huijattu eikä lamppu ole antiikkia. Vie se vain suomeen, kauniin valon se antaa; voi antaa toki myös sähköiskun.

Turkissa tulee poikkeustila jatkumaan tästä päivästä maailman tappiin saakka.
Turistien tulee todellakin nyt viikonloppuna pysytellä kaukana mielenosoitusalueesta. Vesitykkiosuma ei ole miellyttävä.
Ilmianna
Jaa
Oletko mahdollisesti nähnyt kuvaa, jossa ulkomaalaiset viettivät turistipäivää Alanyassa, jossa eri kansakunnat yhdessä juhlivat Alanyan kaupungin vieraina tiistaina 18.4.2017. Me olemme kai kummallisia kun viihdymme Alanyassa eikä meillä ole mitään hätää täällä.
Ilmianna
Jaa
Nyt tulee pamppua ja vesitykkiä aivan kaikille ja ilmaiseksi.
Erdogan tarjoaa.
Vesitykkien hyvä puoli on se että se pesee veret pois kaduilta lainehtimasta.
Ilmianna
Jaa
Kannattaa silloin mennä Pariisiin, Tukholmaan taikka Hollantiin.
Ilmianna
Jaa
Inhoan syvästi islamia ja kaikkea pahaa mitä se edustaa.
Kaikki saatanan muslimiterroristit Euroopassa ovat tulleet Turkin kautta.
Turkki on helvetin esikartano ja sinne kaikki nuo paskiaiset toivotan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Oletko koskaan miettinyt kuinka sairas oikeasti olet. Voit ihan huoleti päättää päiväsi. Sinua ei kukaan jää todellakaan kaipaamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
viimeistäpäivää kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt kuinka sairas oikeasti olet. Voit ihan huoleti päättää päiväsi. Sinua ei kukaan jää todellakaan kaipaamaan.
Itsehän sinä olet tyhmä, etkä oikeasti näe mitä muslimit saa maailmalla aikaan. Turkki ei todellakaan ole mikään kultamaa. Eikö totuutta sais sanoa ja miksi alat mollamaan ihmistä joka sanoo miten asiat on .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Huomenna lentoon ja kokka kohti Turkkia.
Ilmianna
Jaa
Höhlät pottunokat menevät Turkkiin ja terroristikusipäät tulevat Eurooppaan.
Kaipa se vaihtokauppa menee päikseen.
Ilmianna
Jaa
Tuo sama tiedote on ollut jo viime heinäkuusta lähtien. Olet myöhäisherännyt, sillä me muut aikaamme seuraavat olemme nähneet tuon heti julkaisun jälkeen. Tässä tiedotteessa on lisäyksenä vain tuo vaalipäivä, joka meni kuitenkin ilman hengenvuodatuksia. Samaa ei voi sanoa Ranskan tapahtumista. Verta on jo vuodatettu, vaikka ei ole vielä ollut edes vaalipäivä.
Ilmianna
Jaa
Niin on ollut. Matkustustiedotetta on päivitetty siten että poikkeustila jatkuu 16.4. pidettyjen vaalien jälkeen. On se kummaa ettei viralliseen tiedotteeseen uskota. Minä seuraan Turkin tilannetta myös muita kanavia käyttäen joten minulla on ajantasaiset tiedot Alanyasta joka ikinen päivä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo, olen käynyt Turkissa jo useamman kerran poikkeustilan aikana eikä se millään tavoin ole elämääni siellä vaikuttanut. Passi mahtuu hyvin lompakkoon, jos sitä sattuisivat kysymään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Turkkilaiset ovat 99,8 % sunnimuslimeita.
Heistä meidän on syytä pysyä erossa.
Jo hajunsakin takia.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta