Suomi takaisin Venäjälle, rajavääryys korjattava

SeAvarakatseinen

Sillähän kaikki selviää. Saadaan Karjala taas takaisin kun Venäjä saa ensin Suomen takaisin. Kaikki rajat ovat oikeita, riippuu vain keneltä kysyy.

28

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kana.ennen.munaa

      Tuossa "takaisin Venäjälle" -skenaariossa on vain se historiallinen ongelma, että kana oli ennen munaa.

      Kiovan arkistosta löytyy materiaalia ja paikannimiä, jotka kertovat, että suomalaiset Suomenlahden rannoilta menivät Kiovaan, perustivat Kiovan Rusj:n ja vasta myöhemmin alueelle alkoi muodostua slaavilainen muna, joka nyky-Venäjänä tunnetaan.

      Tarjoamallasi mallilla suomalaisten pitäisi saada ensin Venäjä takaisin jotta saamme Karjalan takaisin.

      Me kuitenkin haluamme vain Karjalan kannaksineen takaisin. Karjala ei kuulunut Kiovan Rusj:iin eikä varhaiseen Novgorodin tasavaltaan ja johonkinhan se raja pitää vetää.

      • Bror-Erik1974odin

        Kyllä Suomi oli venäläinen. :)


      • Bror-Erik1974odin

        Karjalankannas on historiaa,se on nykyisin suuren Pietarin esikaupunkialuetta jonne suur-
        kaupungin melskeistä halutaan rauhoittumaan omalle kesämökilleen.
        -Kaunista seutua kaikkiaan.


      • hheeeee

        Oliko Suomenlahti ja suomalaiset tuohon aikaan..hähä...


    • Venäjänmaakunta

      Venäjästä pitää tehdä yksi Suomen maakunta. Saadaan tuon naapurimaan uhoilu ja sotainen suur-venäjä pullistelu loppumaan. Sivistymäänkin tuo nykyinen barbaria pääsisi.

      • Bror-Erik1974fi

        Sivistymään, puhdistumaan ja parantumaan kateudesta ja orjalaisuuden tuhatvuotisesta kirouksesta.

        Hienoa nähdä konkreettisia toimintasuunnitelmia palstalla, jossa on liikaa pelkkää päämäärätöntä haihattelua. :)


    • Bror-Erik1974odin

      Eri kivaa kuinka venäjänkarjalaa rakennetaan kovalla vauhdilla. Siinä on tekemisen meininkiä
      ja vahvaa uskoa tulevaisuuteen. Ja mikäs on ollessa noin kauniissa maisemissa,kannattaa suomalaistenkin käydä niitä ihailemassa. :)

      • Bror-Erik1974fi

        Paitsi ettei ole olemassakaan mitään Venäjän Karjalaa. Karjalaiset itse sen parhaiten tietävät. :)


      • tahdomme.takaisin

    • Minun kalastus Karjalassa Segezhan River

      Saimme Karjalassa, jossa et katselen ympärilleni metsä, joet ja järvet kaikkialla. Se on minun Mökki sijaitsee järven Lendozero järven Segezhan uoman joen! Haluamme perinne, jos sää on hyvä, olimme tippuu matoja kompostin kuoppaan, kerätä kaikki tarvittavat asiat kalastukseen kesällä ja mennä rohkeasti kalaan yöpyminen veneessä
      http://v-karelii.blogspot.ru/2017/04/my-rybalka-v-karelii-na-reke-segezha.html

      • Bror-Erik1974kak

        Hieno homma! ;) Kalaa riittää Karjalan kauniissa järvissä. Vot!


      • VenjäOnBarbaria

        Mitäs sitten täällä teet räkimässä silmille, pysy siellä idässä.


      • SeAravakasteinen

        пизда! Kalusta pala mullekin.


      • NieleItseOmasi

        Syö oma kalusi. Ukrainaan hyökkäämällä ja Krimin miehittämällä Venäjä puri jo omat sukukalleutensa lopullisesti ja täysin peruuttamattomasti irti. Venäjä on aika niellä tekojensa seuraus.


      • VAROITUUS

        Vlados älä tule tälle palstalle! Täällä riehuu venäjää vihaava natotrolli!


      • TyhjäSivu

        Russonatsit ovat vihan itseensä ihan itse kerjänneet. Onneksi olkoon!

        Ja mainitkaapa seuraavaksi kaikki ne venäjän naapurimaat, joissa venäläisiä rakastetaan.

        Onko se kuuluisa maailman tyhjin sivu?


      • Bror-Erik1974odin

        Kyllä nyt ryssävihaiset kusivat omaan lahkeeseensa ihan omaa epävarmuuttaan.Mutta se-
        hän on luonnollista että aletaan ärhennellä paska lahkeessa katkeria kommentteja oman

        sivistystason mukaan. -On hienoa että meillä on naapurina suuri ja mahtava Venäjä. Enti-
        nen emämaamme. Eiks je?


      • VenäjääVihataanSyystä

        Niin, ja niiden Venäjää rakastavien naapurimaiden nimet ovat: ------, -----. ----. Blanco blanco blanco etc.


    • SeAvarakatseinen

      Minä en ole tätä ketjua aloittanut vaan joku MOSKOVAN tahi Pietarin trollikirjoittaja!

      Vai kuvitteleeko kukaan moista "rajavääryyttä" minun tekstikseni?
      Mitä typerämpi avaus, sen enempi soopaa puna-rahvas ja kätyrit kirjoittavat!

      • fgfgdfrg

        Et pysty todistamaan sitä. Mutta se tiedetään, että sinä sen aloitit. Viet asiaa milloin venäjän ihannoimiseen, milloin järjttömään venäjä vihaan, NATO-TROLLI. Keksit ja etsit kaikki keinot syyttää venäjää mistä hyvänsä pahasta, koska olet sairaalloinen venäjävihaaja.


      • fgtrg67

        Kyllä se sinä aloitit sen, venäjävihaaja. Olet tyhmempi kun uskoinkaan.


      • SeAvarakatseinen
        fgtrg67 kirjoitti:

        Kyllä se sinä aloitit sen, venäjävihaaja. Olet tyhmempi kun uskoinkaan.

        Kuulutte jo nimimerkkienne perusteella palstaa seuraavien "uskovaisten" joukkoon. Pietarissa toimivat R Y S S I E N trolli-kirjoittajat huitaisevat nimimerkikseen näppäimistöstään satunnaisesti mitä tahansa.
        Tämäkin "fgtrg67" USKOO, että MINÄ olen vielä tyhmempi kuin hän "uskoikaan"?
        Onpa fiksua!
        Joskus NUO R Y S S I EN -kätyrit voisivat kirjoittaa syvimmistä tunteistaan tänne. (jos niitä yleensä on?)
        Esim. siitä miltä tuntuu, kun kaiken syvällisen ja kommunistisen koulutuksen = aivopesun jälkeen kaikki romahtaa. Ja kaikki, mihin on uskottu, on muutamassa päivässä pois pyyhkäisty.

        Tässä meikäpoika voikin vain ihmetellä, vihaanko sitä eniten Stalinia, Paska-Bresnewiä, Putinia, vai aatteena kommunismia, tai valtiona Neuvostoliittoa ja Venäjää. Oikeastaan kaikkia tasapuoleisesti!
        (eikä ole rasismia, kun nuo em. eivät ole rotuja)

        Sikamaista R Y S S I E N touhua, on JUHLIA ns. "Voiton Päivänä" esim. Suomen valtiolta ryöstettyjen alueiden valtaamista ja miehittämistä.
        Eipä "Voiton Päivissä" varmaan enää juhlita Warsovan liiton romahdusta sekä KOKO entisen ITÄ-blogin maiden karkaamista länteen. Miten Se nyt noin meni ? Paratiisin rakentaminen.

        Osaisiko joku ISOMPI ja vaikutusvaltaisempi R Y S S Ä -gosbodin selittää tämän kaiken …. jotenkin "parhain päin"? (trollikirjoittaja ei kelpaa)
        Oliko sattumalla osuutta asiaan, vai kuuluiko JÄTTI-romahdus ja sen jälkeinen hajoaminen Paratiisia rakentavan valtion ynnä aatteen sata (100)-vuotis suunnitelmaan?
        Piste ii:n päälle?


      • SeAvarakatseinen

        Olen minä tämän aloittanut, totta.


    • Bror-Erik1974kak

      Voi kuinka joku voikin pimentää vinttinsä moisella aiheella,takasilmällään sihdaten. Sen arvaa
      mitä röplötystä siitä seuraa ja on seurannutkin. Vai kui avara?

      • Bror-Erik1974odin

        PS. Voiton Päivä on suuri ja riemukas juhla jota juhlitaan Venäjällä maahan hyökänneiden
        vasistien lopullisena nujertamisjuhlana,suomalaiset mäntyynpuskijat saivat armon jo edellisenä syksynä rauhaan koska venäläiset jostain syystä tykkäävät meistä jurottavista
        suomalaisista kuin sylilapsistaan. :) Vot!


    • Olen aina ollut sitä mieltä, että Suomi pitäisi palauttaa osaksi Venäjän federaatiota. Lenin oli verinen kapinallinen, joka ilman syytä teloitti raa-asti romanovien pyhän perheen. Toisaalta miksi edes sodimme neuvostoliittoa vastaan, mutta nyt tämä maa on annettu miehittää muslimien toimesta. Uutisissa puhutaan vihreiden miesten uhasta, mutta niin se vain on, että se uhka jostain ihan muualta päin tuleva. Vääryydet tulisi korjata, olla nöyriä ja palauttaa maamme takaisin naapurimme haltuun. Me emme voi olla se kansa, emmekä halua olla se kansa, joka antaisi oman maamme muslimeiden haltuun. Jos itsenäisyyttä halutaan juhlia, niin ensiksi pitäisi häätää miehittäjät ulos maastamme. Koska olen sitä mieltä, että maamme ei enään ole itsenäinen, tulisi se saman tien palauttaa nöyrästi ja polvistuen ystävämme Venäjän haltuun. Venäjää tuskin voisi pätkän vertaa kiinnostaa maamme, mutta me kansa haluamme elää rauhaisaa elämää ilman kaaosta, sekasortoa, ja kaikkea muutakin mitä nämä riehuvat muslimit ovat tänne tuoneet. Enään ei voi sanoa että Suomi olisi ollut itsenäinen jo melkein 100-vuotta, tunnustus on annettu bolsevikkien toimesta, mutta nyt maamme on jo miehitetty. Ja miehityksestä puheen ollen, minä en puhu vihreistä miehistä. Siinäkin on maamme niin kutsutut ''päättäjät'' mennyt väärille raiteille, mitkään vihreät miehet ei meitä uhkaa. Sen sijaan maassamme on jo useita kymmeniätuhansia vähän kauempaa tulleita miehittäjiä, jotka saavat täällä tehdä ihan mitä haluaa. Suurin rikos näin vuonna 2017 on olla syntyjuuriltaan kantasuomalainen, se on harmi. Minä en halua juhlia 100-vuotisjuhlavuotta islam-lippu kädessä, vain ainoastaan siniristilippu kädessäni, mutta siis eli sitäkään lippua ei enään ole, maamme muuttuu mustaksi. Täten ehdotan että annamme maamme takaisin rauhanomaisellemme naapurille nöyrästi ja jatkamme elämää naapurin kanssa sovussa. Suomi irti EU:sta!

    • RossijskajaFederatsija

      "Olen aina ollut sitä mieltä, että Suomi pitäisi palauttaa osaksi Venäjän federaatiota." Suomi ei ole koskaan kuulunut Venäjän federaatioon, joka on syntyi vasta 1991.

    • tunkkipena

      Mitäköhän oikeesti Suomi tekisi karjalalla. Pitäköön tunkkinsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe