Helppokatsastus Kivenlahti rikkoo autonne

Pekka1234567123

Eli aika perinteinen katsastusmiehen erikoinen kävi. Auto ehjänä sisään ja rikkinäisenä takaisin - mutta läpi kuitenkin. Kieltäytyvät korjaamasta pikku asiaa. Lisäksi todella töykeää palvelua (eivät puhu suomea kunnolla).

7

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroRohkeasti

      Mikset kerro koko tarinaa ja sitä mikä meni rikki. Vai onko niin, että koko tarinan kertomalla, alkaakin näyttämään että asia ei olekaan niinkuin sanot.

      Itse olen kerran käynyt samassa paikassa enkä keksinyt mitään huomautettavaa.

      • EiSeUskalla

        Luultavasti koko tarinan kertomalla ja varsinkin vastapuolen kannan kuulemisen jälkeen syyksi paljastuis alottaa itse, kuten yleensäkin vastaavissa tapauksissa


    • FordFiesta1.4

      Minäkin kävin just katsastamassa autoni eräässä Oululaisella katsastusasemalla. Autossa ei ollut mitään vikaan ennen katsastusta, mutta kotiin ajellessa huomasin tärinää ohjauksessa. Auto meni läpi katsastuksesta, mutta tuo katsastuksessa tullut tärinä ohjaukseen arveluttaa.

      • q23212332323232

        johtunee siitä kun renkaita käännetään ilman että moottori on käynnissä/ohjeustehostin.
        Tasoittui varmaan sittemmin?


    • dennispolde

      Paska kotterot laukee, alta aika yksikön, jopa lähtö viivalla!

    • TurunPiispa2

      Tämä on jo niin klassikko, katsastuksessa rikottiin auto. Kuitenkaan tässäkään tapauksessa aloittaja ei kertonut asiasta tarkemmin, eli puhuu paskaa vaan. Miksi edes vaivaudut tänne kirjottamaan?! idiootti.

    • Katrocksastus

      Noita tapahtuu hyvin harvoin, ja aina ne sovitaan ja hyvitetään asiakkaalle viimeisen päälle. En usko että yksikään tänne kirjoitettu tarina pitää paikkaansa. Yhteistä kaikille on se että KOSKAAN ei kerrota koko tarinaa.

      Jos asiakas havaitsee esim. ohjauspyörän tärinää katsastuksen jälkeen, niin miksi hän ei voi palata katsastusasemalle ja sanoa esimerkiksi "Päivää, kävin teillä katsastuksessa ja sen jälkeen ohjaukseen ilmestyi tärinää. Voisitteko tarkastaa asian? Ainoa skenaario mikä tuon voi aiheuttaa on keventimen luiskahtaminen jolloin se saattaa osua vanteeseen ja vääntää vanteen kieroksi. Minulle on käynyt kerran niin erään mersun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe