Olen äitipuoli

äitipuolihuolissaan

mutta toivon kovsti etä olisi miehen lasten äiti jotenkirjoittelen äitien palstalle, se tuo toivoa ja tuntuu hienolta kirjoittaa äidin ominaisuudessa.
Huoleni on miehen lasten käytös lähes kaikkia ihmsiiä kohtaan, se alkoi silloin kun muutin taloon, myös minua solvataan ja kiukutellaan suotta, vaikka olen ottanut lasten kasvatuksen asiakseni ja päätänheidäna sioista.
Huoli on kova ja aattelin hankkia apua heidän käytökseen, soitin koulupsykologille mutta hän kski oikean äidin ottaa yhteyttä jos on tarvis. No kerroin lasten äidille ja hän veti kauheet hikarit... jestas sentään....syytti minua lasten asioidenpenkomisesta ja raivosi. Taitaa olla ieltä lähtöisin tuo mielenvikaus, mitä äiti edellä sitä lapset perässä. Apua tarvii koko sakki.

Kysyn myöhemmin uudelleen ja pyydän apua mieheltä jos hän saisi kaikki hakemaan apua. Itse olen erittäin tervejärkinen ihmisnen joten vika on täysin heissä, kakeruus varmasti kun mies muutti pois. Lapsille teen testejä joista näkee ajatuksia, ja voisin vamaan vielä kysellä apua jostain, kun tilanne rauhoittuu, apua on saatava tämä on kauheaa, kun haluisi auttaa mutta ongelma äiti on hirviö. Jos näen että jotkut ovat ongelmallisia on heitä autettava. Kaikki ollaan samaa mieltä eikö vain? Kyllä, ongelma on ehissä ei minussa, vaikka miten päin kääntäisi niin ongelma lähtee sieltä.

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgutyryyryyyyyy

      Hyvä että olet ottanut asiaksi hoitaa lasten ongelmat. Se e ole helppo tehtävä jos ongelmat on noin vakavat. Lasten ongelmat kasaantuu kun niitä ei hoideta, mutta toivotaan että lasten äiti ymmärtää itse sitten hakea itelleen apua ja sinä hoidat miehen lapset. Sun omat lapset ovat varmaan normaaleita, joten on hyvä kun ei ole paljon ongelmalapsia. Semppiä sulle ja yritä puhua se mies ympäri siitä olisi paljon apua kun hoidatte tenavien ongelmia.

      • Aloitusjavastaussamalta

        Onko kivaa vastata itelleen, hehe.....


    • Etten

      Tervejärkisen luulisi osaavan kirjoittaa.

      • tuuleenavakasti

        Aloittaja on ottanut ohjeesta vaarin: "Tuuleta hetki ajatuksiasi täällä." Aikamoinen tuuletus käynnissä.


    • Nauraa

      Etten, toi oli hyvä... tilannehuumori tallella

      • vcvcvgdgdgf

        Tosi hienoa että hymyillen kaikki otetaan vastaan ihmisten jutut. Niin pitääkin, ilman huumoria ei pärjää.


    • tarkkanaoltava

      Kun äidit eivät ota asiallista palautetta äitipuolilta tosissaan eikä välitä niin tässä sitä usein ollaan. Asiat menevät huonopaan suuntaan. Äidit ei halua nähdä lastensa oirehteluita vaan jättävät ne huomioitta, aivan samoin kuin eivät huomaa omaa mieltään. Mikä kumma siinä on että äidit ovat useinkin holtittomia mutta äitipuoli huomaa heit jos jotain on vialla.

      • Lissuhei

        Älä viitti provoilla, ei sun juttujasi kukaan usko kassi-alma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe