Pukuhuoneessa

Hetero pojat katotteko toisten poikien vehkeitä pukkarissa tai uimahallissa siis edes vilkuiletteko sinne vertailumielessä tai uteliaisuudesta Siis ei homo mielessä
1
Ilmianna
Jaa

16 Vastausta

Ja jos ootte minkälaisii vehkeitä on näkyny ja onko ollu omaa veitikkaa isompia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Yhdellä oli varmaa 15-17cm levossa ja paksukin se oli
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo
Pitäähän oma asema tietää
Ilmianna
Jaa
Ite oon huomannu et mul on levos isompi kalu kun muilla mun luokkalaisil pojil oon myös huomannu pukkaris et välil jotku kattoo mun kaluu ja sen jälkee mua kunnioittavasti tiellä siis levos 18,7 cm ja ikää 16
Ilmianna
Jaa
Oon katellu joo, kerran otettiin toisiltaa poskee ihan läpällä, ollaan heteroita kaikki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Homoseksuaali.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
animehomo- kirjoitti:
Homoseksuaali.
Voi olla myös bi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HhukkGikjykv kirjoitti:
Voi olla myös bi
Biseksuaalisuus on keksitty jotta homot voisivat piilotella omaa seksuaalisuuttaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Katselen mieluiten toisten poikien pakaroita ja jos ne vähän kumartuu ni aah...
Ilmianna
Jaa
Lähes aina tarkistan vähä lähimpien pojujen pakkausten kokoa ja isoja noin 15cm levossa on näkyny ja paljon (harrastan siis kilpauistimen joten tulee nähtyy aika Paljo)kerran yhel lihaksikkaal pojul oli boner oli muuten ihanaa katottavaa sen noin 18cm kalu
Ilmianna
Jaa
Vaikuttaa siltä kuin joku koittaisi oikeuttaa homoseksuaalisia impulssejaan.
Ilmianna
Jaa
Tää suomi24 keskustelujen taso :)))) Menetin uskoni ihmiskunnan tulevaisuudesta.
Ilmianna
Jaa
Joo katon ja kiihotun siitä, mutten oo mikään homo.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Kaikki varmasti edes vähän vilkuilee ...
Ilmianna
Jaa
Uusi
Tykkään kattoo toisten poikien siis saman ikäisten ja vanhempien pakkauksia oon siis 16v en oo homo mul on jopa tyttis mut tykkään vaan Peniksen katselusta ja kiihotun niistä . Toistan vielä kerran EN ole HOMO .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
Joo, et todellakaan ole homo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pukuhuoneessa

Hetero pojat katotteko toisten poikien vehkeitä pukkarissa tai uimahallissa siis edes vilkuiletteko sinne vertailumielessä tai uteliaisuudesta Siis ei homo mielessä

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta