Spermakipuja

02uros

Olen 14-vuotias poika, ja minulla oli äsken (viime yönä) siemensöyksy ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Olen hiukan huolestunut siitä että siemensyöksyt esiintyvät minulla niin harvoin (viime kerta oli pari viikoa sitten). Onko minulla huono tuotanto? Vai onko tämä normaalia?
Nyt minulla ainakin on vähän outo tunne kiveksissä, ei ihan kipua mutta jotain sen tapaista, lähes hyrräävä tunne. Itse ainakin yhdistän sen jotenkin treenikipuun, eli että se johtuisi siitä että ne nyt tuottavat spermaa täyttä vauhtia. En ole kuullut muilla pojilla olevan tällaista muttei se olekaan sellaista mitä huudetaan kadulla.
Siksi kysyn täällä anonyymissä keskustelussa jos kellekään muulla pojalla on samanlaisia tuntemuksia siemensyöksyn jälkeen?

8

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajaaaaa

      Ja rn muuten runkkaa

    • Fuckboyyyh

      Jos et runkkaa niin oletusti siemensyöksy tulee harvoin. suosittelen runkkausta parantaa sperman tuotantoa ja tuntuu ihanalta

    • Tri.Sipilö

      "Olen hiukan huolestunut siitä että siemensyöksyt esiintyvät minulla niin harvoin (viime kerta oli pari viikoa sitten)."

      Tämä on erittäin huolestuttavaa, normaalisti tulee jokayö siemensyöksy jos olet terve teini.
      Sinulla saattaa olla kivessyöpä kun saat siemensyöksyjä noin harvoin.

      • valitsen.nimimerkin

        Haista *****.


    • Jos saat siemensyöksyn öisin kovin harvoin ja et harrasta runkkaamista tai seksiä niin yöllisen siemensyöksyn jälkeen kiveksissä voi tuntua hiukan oudolta. Sinällään se ei ole mitään vaarallista tai haitallista mutta tuntuu vähän oudolta. Jos kokeilisit edes välillä vähän runkata niin tunne poistuu tai vähenee. Se johtuu siitä että kivekset tyhjenevät liian harvoin

      • kaikkeasitäkuuleekin

        "Se johtuu siitä että kivekset tyhjenevät liian harvoin "

        Tuo on kyllä yksilöllinen juttu. Mä olen koko 23 vuoden ikänäni saanut vain yhden yöllisen roiskauksen vaikka olen aina runkannut harvoin, joskus jopa kahden kolmen viikon taukoja pitäen, enkä ole ollut yhdynnässä ollenkaan.

        En ole mikään uskonnollinen hihhuli, ei vaan tee mieli yhtä usein kuin useimmilla.


    • Kaikki asiat ovat aina kaikille yksilöllistä. Ei ole olemassakaan mitään tarkkaa tapaa kenenkään kohdalla

    • En tiedä mitään spermakivuista, mutta 14-vuotiaaksi osaat ilmaista itseäsi kirjallisesti jokseenkin harvinaisen selkeästi. Tosin pilkunkäyttö vaatii vielä hiomista. Voisit keskustella asiasta äidinkielenopettajasi kanssa. Hän osaa varmasti neuvoa myös spermakipujen kanssa, vaikka niiden suhteen voisit mieluummin olla yhteydessä kouluterveydenhoitajan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe