Haluun jonku luotettavan..

Mulla on sellane tunne et haluun jonku mun vierelle..Jonku luotettavan jätkän joka..ihastunu oon mutta en (ehkä) usko et se on muhun..Toisaalta pelkään et oon liian nuori sitoutuu kehenkää (14)

Haluun hellyyttä xd
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Se on se murrosikä.
Ilmianna
Jaa
No totta helvetissä olet liian nuori sitoutumaan kehenkään!
Ilmianna
Jaa
efgsegdrghdr
Ilmianna
Jaa
Kyllä hellyyttä tarviis 20 v vanhempiki, ei vaan murrosikäinen. Halausten puuteessa eläminen voi lisätä kaikkien kortisoolien ja muie näivettäjä-räydyttäjä-hormonien erittymistä elimistöön niin että syntyy lopulta sukurasitteiksi väitettyjä tauteja, kuten liian korkeaa verenpainetta. Sairausteollisuuden, yleisten elämissuositusten laatijoiden ja terveilyäen mielestä niien kaa pärjää vain ku syö kuolemaansa tai Jeesulksen paluuseen saakka heiä poppamömmöjään.
Ihan olisi kyllä turvallisia, mielihyvää tuovia ja edullisia luomukeinojakin yltä kyllisti tarjolla, pitämään terveys ja vetreys hyvinä. Parantavaa olisi siis hipelöödä siveästi enemmä toisia ihmisiä ku älykännyä ja älytabua. Yksinäisyys masentaa ja masennus sekä muut mielivaivat voi jalostua lopulta näkyviksi ruumiillisiksi ongelmiksi, joihin kyllä lääketeollisuudella on satoja "ratkaisuja" valmiina odottamassa
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Haluun jonku luotettavan..

Mulla on sellane tunne et haluun jonku mun vierelle..Jonku luotettavan jätkän joka..ihastunu oon mutta en (ehkä) usko et se on muhun..Toisaalta pelkään et oon liian nuori sitoutuu kehenkää (14)

Haluun hellyyttä xd

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta