Potilas nimeltä numeromies

Faktatehdas

Kuten joku sanoi, tuosta satusedästä saisi tehtyä kirjan.

Lerpan tänään kertomaa:
"Suomalaiset eivät juurikaan elämääni vaikuta poislukien muutaman pitkäaikainen kaveri, jotka käyvät täällä vuosittain, heidän kanssa käyn tutustumassa hua hinin, bangkokin ja pattayan nähtävyyksiin, minulla on täällä kavereita usasta, gb sekä tietysti thaikkuja. Perheeni käy täällä yleensä vuoden vaihteessa, koska yleensä vietämme joulun yhdessä"

Jaahas... "Perheesi" käy luonasi yleensä jouluisin? Mihis se tästä tarinasta katosi se sinun siveä thaivaimosi? Kyllä minä ainakin kutsun minua ja nykyistä vaimoani perheeksi. vaikka lapset ei enää kotonamme asukaan.

Totuus on että asut siellä yksin, olet pirun pihi, melko köyhä, kykenemätön ihmissuhteisiin, olet helvetin ikävää seuraa, kukaan ei kaipaa sinua, Sinulla ei ole pitkäaikaisia kavereita, koska olet kyrpä.

Käyt "tutustumassa hua hinin, bangkokin ja pattayan nähtävyyksiin"???
...Mutta sinähän olet sanonut tuhat kertaa että ne nähtävyydet ovat "viikkoturistirysiä" eikä sinua voisi vähempää kiinnostaa.

Samaten olet sanonut Pattayasta että et käy siellä muuten kuin "asioilla" mutta nyt oletkin siellä katselemassa nähtävyyksiä? Mitä vittua? Sehän on jutuissasi "maailman suurin bordelli ja kaatopaikka" ja kuitenkin hengaat siellä lastesi kanssa "katselemassa nähtävyyksiä"???

Mihis se katosi tästä tarinasta se sinun Bangkokin luxuscondo? Vaihdoitko sen nähtävyyksiin?

Entä mihin katosi matkakertomuksesi Jenkeistä? Et kommentoinut koko "matkaa" sanallakaan. Kerroit vain sijaintisi ja sen että USA:ssa ei ole internetiä.

Äijä kehui olevansa kutsuvieraana katselemassa raketin laukaisua Floridassa, sieltä ajelitte Orlandoon (jota ylistät joka toisessa tarinassasi samaten kuten teki jo nimimerkki "otahanuriinpoju" aikoinaan) ja Orlandosta lentelit Vegasiin (josta et löytänyt sieltäkään internetiä)

Vegasista menitte katselemaan Area 51 tutkimusasemaa (jonne ei muutes vieläkään päästetä ketään lähimaillekaan ampumisen uhalla) ja ufoja....

Sitten lehahditkin ennenaikojaan takaisin takaisin. "Matkasi" kesto vaihteli jutuissasi muutamasta päivästä kuukauden mittaiseksi ja loppui sitten alle kahden viikon kohdalla. Tosin se netti löytyikin yllättäen sieltä "USA:sta" mutta nimimerkeillä "pattayapete" jne.

Kerros nyt rehellisesti, ryyppäsitkö tuon kaksi viikkoa himassa vai olitko laitoshoidossa? Veikkaan jälkimmäistä ja eturauhasen syöpähoitoja.

Kun olit "matkoilla" niin palstalla ei ollut sitäkään kaveria yllättäen, joka puhuu pippeleistä ja pallomahoista ja "podareista". Ne kaikki tulivat ihmeellisesti takaisin samaan aikaan sinun kanssasi omilta "lomiltaan".

Tuo sinun "seksiturismin" vastainen kampanjasi johtuu parista asiasta.
-Sinulla ei eurauhasongelmien vuoksi jopo enää keuli.
-Pihinä miehenä et voi käsittää että jollakin on rahaa annettavaksi muillekin.
-Haikailet nuoruutta ja naisen lämpöä, mutta et niitä tule enää koskaan saamaan.

Tuon tekopyhempää äijää ja surkeampaa valehtelijaa en ole koskaan nähnyt enkä moisesta lukenut. Uskomaton surkimus ja niin saatanan tyhmä, ettei tajua sitä itse.

26

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PippelisPuppelis

      Tämä tyyppi jaksaa jauhaa paskaa Lerpasta joka ikinen päivä.

      KYSYN KUKA IHAN OIKEESTI ON BIMBO ?????

      Eikö todellakaan ole muuta tekemistä kuin väsätä kyseisen kaltaisia aloituksia tai välivittuiluita ?

      Tuon kaltainen toimintahan jo vaatii työtuntejakin.

      Ihan sairas tyyppi ?

      Lerppa Lerppana, mutta Lerppahan prpvoilee juuri ärsyttääkseen tätä vielä idiootimpaa.

      • komppaanaloittajaa

        Höpöhöpö. Lerppa tämän palstan paskalla täyttänyt taas pääsiäispyhien jälkeen eikä kukaan muu. Lerppa ei provoile tarkoituksella, mutta kun on mielisairas niin on mieli silloin sairas. Se on vaan kumma ettei se älyä lopettaa vaikka jää jatkuvalla syötöllä paskapuheista kiinni. Jaksoitpa sinäkin taas kommentoida ja puolustella nettitrollaajaa. Mikä lieneekään motiivisi, vai onko siellä sankarilentäjä Lerppa Resuperse itse?


      • aloittajaoikeassa

        Ihmeellistä sympatiaa PippelisPuppelikselta lerppaa kohtaan. Liekö veriveli lerpan kanssa, kun noinkin outoja kirjoittaa?


      • lerppaseon
        aloittajaoikeassa kirjoitti:

        Ihmeellistä sympatiaa PippelisPuppelikselta lerppaa kohtaan. Liekö veriveli lerpan kanssa, kun noinkin outoja kirjoittaa?

        On selviä havaintoja siitä, että Lerpan mielialat ja nimimerkit vaihtelee lääkityksen ja humalatilan mukaan. Rähjä ei selvästikään muista läheskään aina mitä se on sanonut. Kukaan täysipäinen ei voi hyväksyä Lerpan toimintaa eikä kirjoituksia. Se on siis Lerppa itse. On näköjään saanut taas viinaa viikonlopuksi.


    • nyt_töihin_pummit

      menkää saatanan työttömät töihin niin loppuu se paskan kirjoittaminen lerpoista, numeromiehistä jne jne.

      • ylläksenmökiltäterkkui

        Aloittaja tuskin aktiivisesti töissä käy. Sillä on aikaa etsiä lerpaksi nimeämänsä kirjoittajan vanhoja juttuja ja muistutelle niistä pitkin vuotta. Eikä mikään teini tunnu olevan, jutuista päätellen? Aikuisia lapsiakin ( varmaankin aika älykkäitä?) Eri nimimerkeillä sama yksinäinen poitsu kertoo myös välillä existään joille on antanut talot ja autot. Kuinka miehellä joka ei ole koskaan saanut pesää voi olla aikuisia lapsia? Yhtälö joka ohittaa minun ymmärrykseni. Paskanpuhuja työtön ja ennenkaikkea vähävaraisempiin kuuluva haihattelija, täällä päivittäin unelmoi. Ei mul muuta.


      • Geeliämunalle
        ylläksenmökiltäterkkui kirjoitti:

        Aloittaja tuskin aktiivisesti töissä käy. Sillä on aikaa etsiä lerpaksi nimeämänsä kirjoittajan vanhoja juttuja ja muistutelle niistä pitkin vuotta. Eikä mikään teini tunnu olevan, jutuista päätellen? Aikuisia lapsiakin ( varmaankin aika älykkäitä?) Eri nimimerkeillä sama yksinäinen poitsu kertoo myös välillä existään joille on antanut talot ja autot. Kuinka miehellä joka ei ole koskaan saanut pesää voi olla aikuisia lapsia? Yhtälö joka ohittaa minun ymmärrykseni. Paskanpuhuja työtön ja ennenkaikkea vähävaraisempiin kuuluva haihattelija, täällä päivittäin unelmoi. Ei mul muuta.

        Thaimaassa pääosin suomalaiset ovat paskanpuhujia, kusettajia ja haihattelijoita ja ennenkaikkea ihan vitun luusereita.


      • Faktatehdas
        ylläksenmökiltäterkkui kirjoitti:

        Aloittaja tuskin aktiivisesti töissä käy. Sillä on aikaa etsiä lerpaksi nimeämänsä kirjoittajan vanhoja juttuja ja muistutelle niistä pitkin vuotta. Eikä mikään teini tunnu olevan, jutuista päätellen? Aikuisia lapsiakin ( varmaankin aika älykkäitä?) Eri nimimerkeillä sama yksinäinen poitsu kertoo myös välillä existään joille on antanut talot ja autot. Kuinka miehellä joka ei ole koskaan saanut pesää voi olla aikuisia lapsia? Yhtälö joka ohittaa minun ymmärrykseni. Paskanpuhuja työtön ja ennenkaikkea vähävaraisempiin kuuluva haihattelija, täällä päivittäin unelmoi. Ei mul muuta.

        Osuit yhdessä kohdassa oikeaan. En käy aktiivisesti töissä, vaan olen ns vapaaherra. Hallinnoin omistuksiani vain pääasiallisesti. Muutama meili kuukaudessa ja muutama puhelu.

        Olen tällä hetkellä Suomessa ja vaimoni on Thaimaassa. Palaan Thaimaahan tuossa kuukauden kuluttua. Lapseni voivat kiitos hyvin. Yksi valmistuu juuri yliopistosta, toinen korkeakoulusta ja kolmas aloittaa yliopisto-opinnot ensi syksynä. Fiksuja ja urheilullisia nuoria. Tulevat pärjäämään loistavasti elämässä ja minä autan ja opastan sen minkä pystyn.

        En ole puhunut koskaan mitään täällä existäni enkä taloistani. Pimslooria olen kosketellut elämäni aikana enemmän kuin sinä ovenkahvoja. Nykyään olen uskollinen ukkomies ja iältäni 54v.

        Minun ei tarvitse kaivella mitään vanhoja juttuja mistään, koska minulla on erinomainen muisti. Muistan ihmeellisiä ja turhiakin asioita. Muistan esimerkiksi mihin asentoon jätin luistimet varastoon 10 vuotta sitten. Minun ei tarvitse lukea teksti kuin kerran, niin muistan sen vuosia ulkoa. Muistini lisäksi logiikkani on erinomaisessa kuosissa.
        Siksi minulle valehteleminen on turhaa. Siitä jään aina kiinni. Läheiseni ovat sen oppineet ja ovat mieluummin hiljaa kuin valehtelisivat minulle.

        Suhtaudun kotimaahani Thaimaahan intohimoisesti, enkä tykkää sen panettelusta.

        Mukavaa viikonloppua sinulle ja koetahan pysytellä asialinjalla. Toisten "pesän saamisten" mietiskelyt eivät ole ihan terveimmästä päästä noin niinkuin harrastuksena.


    • PippelisPuppelis

      Kuten sanoin, Lerppa Lerppana, mutta tämän viestiketjun aloittaja ja sittemmin kommentoija ON ITSE SE POTILAS JOKA TARVITSEE TERAPIAA LERPAN JOHDOSTA.

      Minä en ole Lerppaleiriin kuuluva, mutta se ei tarkoita että olisin samaa mieltä IDIOOTTIALOITTAJAN KANSSA JONKA ONGELMAT ON TOISTEN NIMIMERKIT, VAIKKA ITSELLÄ ON AINA VAHTUVA TEKSTIIN SOVELTUVA IDIOOTTINIMIMERKKI.

      Minun nimimerkkini tässä aiheessa kuvastaa aloittajan korvien välissä olevaa sähköimpulssiliikehdintää.

      • mene.nukkumaanmoukka

        Moukat kirjoittavat isolla. Sinä olet kateellinen persereikä, joka uskottelee itselleen että muilla menee huonosti. Se saa sinut tuntemaan itsesi ihmiseksi, varsinkin humalassa kuten nyt.


      • 654767567657
        mene.nukkumaanmoukka kirjoitti:

        Moukat kirjoittavat isolla. Sinä olet kateellinen persereikä, joka uskottelee itselleen että muilla menee huonosti. Se saa sinut tuntemaan itsesi ihmiseksi, varsinkin humalassa kuten nyt.

        Resuperse näistä kirjoituksista on erittäin helppo päätellä että sinulle ei meni ihan putkeen... mutta niinhän se pattayakävijöillä usein on, kun lähin nainen on 8.000 kilsan päässä, ja matti kukkarossa pistää miettimään elämän mielekkyyttä,,, mutta muutama pilleri päivässä auttaa taas jaksamaan puolituntia, eikö vain reppana.


    • 654767567657

      Kiitos paljon kommenteista otan ne huomioon, muuten kehut jossain logiikkaasi, joka on vähintäänkin kyseenalainen, se että sinä luot mielikuvan minusta jossa ei ole käytännössä mitään oikein, kertoo... että logiikkasi ei nyt ole muuta kuin totuus itsestäsi, itsellesi.
      Olet tähänkin ketjuun jo avauksessa kirjoittanut mielikuvituksesi luomaa totuutta minusta, jo 50 riviä, jotain hommasi alkaa käymään työstä, minulla ei ole kiinnostusta moiseen sinusta.

      • 654767567657

        Eikä sinulla resuperseellä ole edes sen verran munaa että käytät aina samaa tunnusta, reppana.


      • pattayapete
        654767567657 kirjoitti:

        Eikä sinulla resuperseellä ole edes sen verran munaa että käytät aina samaa tunnusta, reppana.

        Mites raketit ja Vegas tänä viikonloppuna? :DDD


      • Numeroton
        654767567657 kirjoitti:

        Eikä sinulla resuperseellä ole edes sen verran munaa että käytät aina samaa tunnusta, reppana.

        Montaako tunnusta itse käytät.


      • StageisYours
        654767567657 kirjoitti:

        Eikä sinulla resuperseellä ole edes sen verran munaa että käytät aina samaa tunnusta, reppana.

        Kerros nyt pari tarinaa reissustasi jenkkilään, pari tarinaa avaruusraketeista ja pari jutskaa hävittäjälentäjän urastasi, niin päästään tässä sitten jännän äärelle me ihailijasi! :)


      • Anonyymi

        Resuperse..!


    • potilastehdas

      Faktatehdas, komppaanaloittajaa, aloittajaoikeassa, lerppaseon, menenukkumaanmoukka, pattayapete, numeroton, stageisyours, eli sama vapaaherra. Ei käy töissä ja omaa erinomaisen logiikan?
      "Siksi minulle valehteleminen on turhaa. Siitä jään aina kiinni".
      Jään aina kiinni??? Jäät siis kiinni siitä, että valehtelet itsellesi? Logiikkasi on erinomaisessa kuosissa.

      • 656546456456

        Jep tyypillinen tunkion poika, wannaby opettaja, tappelee tuulimyllyjä vastaan, ja pattaya on hänen mielestä paratiisi... mene ja tiedä varmaa on että ei ole penaalin terävin kynä...
        Luulen että vapaaherra on oikein, mutta me veronmaksajat kustannamme hänen vapaaherruutensa.


      • GogonÄiti

        No siinäpä potilas GogoNainen taas avasi yksinpuhelunsa itse itsensä kanssa päivän ratokseen.


      • Lerppa_The_Bullshit
        656546456456 kirjoitti:

        Jep tyypillinen tunkion poika, wannaby opettaja, tappelee tuulimyllyjä vastaan, ja pattaya on hänen mielestä paratiisi... mene ja tiedä varmaa on että ei ole penaalin terävin kynä...
        Luulen että vapaaherra on oikein, mutta me veronmaksajat kustannamme hänen vapaaherruutensa.

        Kato kato! "Laajarunkoinen" U-Tapaon lentäjä-ässä tullut taas mainioiden "wannaby" juttujensa kanssa kommentoimaan muiden älykkyyttä. :)

        Olet valloittavan hauska kaveri. Aasi vailla vertaa. Miksi et opi kirjoittamaan sanoja ikinä oikein, vaikka sinulle on opetettu moneen kertaan miten ne kirjoitetaan? Oletko himppasen tyhmä?

        Wannaby kirjoitetaan edelleenkin wannabe.


      • GogonÄiti

        Pilkunnussijat ja oikeinkirjoitusidiootit on sairaita kuten tämä GogoNainenLehmänPaska.


    • Voittaja2010Fiksu

      No mutta meidän eliittirakkaiden faktatehdashan se siinä vapaaherrana kertoo lastensa olevan korkeakoulussa ja yliopistossa.

      Luistemitkin on varsatossa samassa asennossa kuin 10 vuotta sitten, hienoa.

      • VikaNieminen

        Nooh, eihän kellokaan ole vielä kun puol yks. Päräytitkö just harrikan parkkiin ja riisuit jengiliivisi? Onnelliset täyttelee päivät jääkaappeja ja siirtelee kanankakkaa nauttii moottoripyöräilystä sen pari tuntia mitä matkailupalstalta oksentelusta liikenee. TOSIONNELLISTEN EI TARVITSE EDES NUKKUA; SAAVAT TARVITTAVAN LEVON ONNELLISESTA SUHTEESTAAN, ja jaksavat taas jauhaa bambla sgagaa netissä. Voi sua reppanaa.


      • EkaRantanen
        VikaNieminen kirjoitti:

        Nooh, eihän kellokaan ole vielä kun puol yks. Päräytitkö just harrikan parkkiin ja riisuit jengiliivisi? Onnelliset täyttelee päivät jääkaappeja ja siirtelee kanankakkaa nauttii moottoripyöräilystä sen pari tuntia mitä matkailupalstalta oksentelusta liikenee. TOSIONNELLISTEN EI TARVITSE EDES NUKKUA; SAAVAT TARVITTAVAN LEVON ONNELLISESTA SUHTEESTAAN, ja jaksavat taas jauhaa bambla sgagaa netissä. Voi sua reppanaa.

        Nukun noin 8 tuntia vuorokaudessa oman vuorokausirytmini mukaisesti, joka ei ole sinun murheesi, mutta muista:

        Ajattele........ kirjoita.......pohdi........eritoten toisten elämää koska omaa sinulla ei ole.


    • Anonyymi

      Kommenttiesi perusteella en pidä sinua ( lue YHTÄÄN MINÄÄN) aikuisena, enkä normaalia elämää viettävänä tavallisena sosiaalisena poikana. Osuiko??

      Muistelet vanhoja postauksia ja yrität yhdistellä niistä jotain ihmeellistä, isossa päässäsi. Miksi oi miksi?

      Minä kutsun omia vanhempiani, vaimoni vanhempia, itseäni ja vaimoani perheeksi. Onko se mielestäsi väärin kutsuttu?

      Sinulla ei ole entisiä eikä nykyisiä vaimoja, eikä lapsia.
      TIEDÄTHÄN HYVÄ MIES SEN ITSEKKIN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe