henkinen väkivalta edellisessä suhteessa

Greatfull22

Alkaisitteko miehen kanssa, joka on edellisessä suhteessa käyttänyt henkistä väkivaltaa ja käynyt 3 kertaa myös osittain päälle /uhkaillut ajaen nurkkaan läpsäissen?

8

365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimuutu

      en ikinä

    • Nyrkitön

      EN koskettaisi edes pitkällä kepillä ihmistä jonka tiedän olevan väkivaltainen!

      Miksi ? Koska en halua typerää ja tarpeetonta draamaa elämääni. En mustelmia, en rikottoja luita, en raiskattua itsetuntoa, en mitään mitä pahoinpitelijä saa aikaiseksi, oikein huolellisesti ja harkiten, tuhoamalla toisen ihmisen. Koska " ei pysty hallitsemaan itseään" - en usko tuohon valehtemaiseen hölynpölyyn.

    • Greatfullggg

      Entä jos se olis ollut vain henkistä väkivaltaa?

    • murjottumieli

      Henkinen väkivalta on vielä pahempaa kuin fyysinen.

    • Heihaloooo

      En alkaisi sellaisen kanssa parisuhteeseen. Luultavasti sellaisen ihmisen kanssa aluksi parisuhde menisi hyvin mutta pidemmässä parisuhteessa alkaa näkyä toisen huonotkin puolet ja jos ne huonot puolet on henkinen tai fyysinen väkivalta niin se ei todellakaan kannata. Sellainen ei ole hyvä tai terve parisuhde. Ja monet ihmiset joilla ei ole kokemusta todellisesta henkisestä väkivallasta, luulevat että fyysinen väkivalta olisi pahempi, mutta henkinen väkivalta jos jokin tuhoaa hyvinvoinnin ja nakertaa itsetunnon palasiksi. Itse olen sen takia mennyt pahaan masennukseen, koska äitini on ollut etenkin henkisestä väkivaltainen sekä fyysisestikkin. Mutta ne tukistamiset, tönimiset, lyömiset eivät ole lähellekkään niin paha kuin se, miten hän sai mut tuntemaan kuin en olisi mitään ja olisi parempi ettei minua edes olisi. Olen ottanut todellisen etäisyyden häneen että oma oloni pääsee parantumaan taas.

    • Niin ja jostaim syystä vaikea uskoa ihmisestä tällaista

    • rööpeliAsialla

      Tottakai!

      Oman yrityksenikin haluan nimenomaan laittaa likoon yrityksen puolesta joka on kiristänyt ja tuhonnut edelliset kumppaninsa.

      Oikea kysymys on tykkääkö saada lättyyn ja tulla alistetuksi vai löytääkö jotain mitä muut ihmiset maapallolla kutsuvat onneksi.....

    • katri34592932

      En ikinä! Mutta usein väkivaltaiset miehet piilottavat menneisyytensä, tai puhuvat eksistään pahaa niin, että tulee heidän olleen kaikissa suhteissaan uhri, ei väkivallan tekijä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe