Ihan kun odottaisit aloitettani

mutta.mutta

Olenkohan ihan väärässä? Jotenkin olen lähiaikoina tuntenut, että haluaisit kanssani enemmänkin kun mitä meillä on nyt. Minä itse haluaisin, mutta... Tekisi mieleni kertoa tunteistani (joita on paljon!) mutta mutta... se olisi aika riskaabelia silti. Mutta :)

48

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänmuttia

      Niin odotan :)

    • Odotanvaan

      Todellakin odotan. Riskaabelia joo, siks en mitään ole itse sanotuksi saanut.

      • Erästämiestäajatellen

        Sama täällä.


    • TämäJuuriSinulleJ

      Niin odotan. Tiedät, että olen sosiaalinen ja iloinen, ulospäinsuuntautunut nainen. Sisälläni asuu ujo maalaistyttö, joka haluaa miehen tekevän aloitteen.

      • ireallytrustedyou

        Kukaan ei hylkää neljäksi kuukaudeksi. Sydän huusi, kaipuuta, tietoa oletko kunnossa? Kuinka pystyit tekemään niin? Ja, nyt olen jälleen tyhjä kuori.


      • Eräsj

        Oon vahvasti sitä mieltä, että en ole sun tyyppiäsi. Siksi oon hiljaa. Muutenkin sekavaa :P


      • TämäJuuriSinulleJ
        Eräsj kirjoitti:

        Oon vahvasti sitä mieltä, että en ole sun tyyppiäsi. Siksi oon hiljaa. Muutenkin sekavaa :P

        Se voi olla totta... älä enää sitten flirttaile ja lähesty mua koko ajan..., Miksi teet näin jos et mitään halua? ;)


      • Jmiehelleni
        Eräsj kirjoitti:

        Oon vahvasti sitä mieltä, että en ole sun tyyppiäsi. Siksi oon hiljaa. Muutenkin sekavaa :P

        Mä epäilen kuule ihan samaa että mä en ehkä oo sun tyyppiä. Haluat ehkä naisen joka on menevä ja kulkee sun mukana eikä ole töissä.
        Mä kyllä uskon että sä oot tyyppiäni :)
        Eikä se haittaa että et ole töissä.
        Haluan katsoa miten tässä käy.


    • Odotanjaodotan

      Jos oot se mies,ni joo, odotan..

    • WaitAndSee

      Uskon sinun tuntevan itsesi hyvin ja toimivan parhaaksi katsomallasi tavalla suhteeni. Olet viisas mies.

    • siltävaikuttais

      Oletteko varattuja kun niin paljon muttia matkassa?

      • mutta.mutta-ap

        Toinen meistä on, siinä yksi iso mutta asiaan... Sitten on tietysti muitakin muttia, mutta niistä on turha alkaa täällä avautumaan.

        Haluaisin kyllä oikeasti tehdä jonkinlaisen aloitteen, tai ainakin ilmaista jollain tavalla, että hän on minulle tärkeä. En ole varma, löytyykö minusta niin paljon rohkeutta ja itsevarmuutta kuitenkaan, se voisi mennä aivan vituralleenkin ja suhteemme oudoksi... sitä en haluaisi ikinä. On vähän hankala tilanne. Enkä kaipaa mitään moraalisaarnoja jeesustelijoilta.


      • Jotainmikäeipelota

        Tee jotain neutraalia. Pyydä kahville, lähetä viestiä ja kysy mitä kuuluu yms.


    • elämänpyörteissä

      vedät mu apuoleesi magneetin lailla.
      ja sinä taas koet hylkyreaktiota omasta suunnastasi ;D

    • noniiiiiiiin

      Eikait se ny enää voi olla epäselvää :D

      • Niiiiiinpäniin

        Kyllä muuten voi olla :D Vuorotellen on ja ei :)


      • Pitäävääntäärautalangast

        Voi olla niin kauan kuin ei ole suoraan kertonut


      • Qiwiuwuq

        Millaisesta viestistä kyse..?


      • äläannasenhiertää

        Juu, nyt tarvitaan vähän vinkkiä! *koittaa kelata, millaisia viestejä joskus lähetti*


      • äläannasenhiertää

        äh, ei ollut mulle...


    • sairaalasaveismandariini

      sinkkuna olen myös hieman yritelyyt,,kun ei tiedä olisiko se kukka vai jotis omaperäisempää?tää on
      aina täläistä kun kiinnostaa joku.ja tääs ei muttia.

    • kiihottavaasekin

      mennään hotelliin puhumaan, haluisin virtsata samalla kun olen yhdynnässä enkä kehtaa tehd sitä kotonani

    • eitarpeeks

      Joo. Ja kun taas muut ilmaisevat kiinnostuksensa suoraan ja aktiivisesti, niin sitä taas muistaa, että parempi mennä eteenpäin.

    • Voisit kokeila lähestyä pienin askelin. Näet missä menee raja. Tarkistat mahdollisuuden rakkauteen hänen kanssa, mutta tutustumine ja puhuminen ensin, jos tiedän välillä sitä ei viellä ollut. Jos voit olla yhteydessä , niin kokeila varovasti tai kysy, ettei pilaa sen mitä on, mutta annat hänelle selkeästi ymmärtää, että teidän välillä voi olla myös rakkaus.

      • sipsuttakaasaatana

        Semmonen sipsutus on just hyvä tapa lähestyä kaikkia naisia, nopea sipsutus. Sitten pään kumarrus lattiaan.


    • tunteitapaljon

      Muttia paljon,mutta silti odotan tulevaisuudessa meidän mahdollisuutta.

    • eituumitäänei_mitään

      Väärin. En odota meiltä kummaltakaan mitään aloitteita, vaikka sydämet itkisivät verta. Kun ei saa mitään aikaiseksi, ei voi mitään syntyä 😂😂😂

      • seesteänä

        Näin se menee! 👍
        Säästyä paljolta kun ei aloita mitään. Aika hoitaa ajallaan useimmat asiat.


    • rohkea_rokan_syö_vai

      Et ole väärässä. Mutta juuttuuko juttumme jatko tuohon "muttaan"?

    • kiitoskuntykkäät

      Nyt vaan viestiä, mut tavottaa vapaallakin siitä numerosta :)

    • Mietinnäntulos

      Saatat olla oikeassa.

    • telucca

      Olen ollut aloitteellinen. Liiaksikin. Ei enää mitään hävittävää. Voi hyvin. Pidän oveani kuitenkin auki sinulle, mielestäni erikoistapaus naiselle.

    • aloitaanteeksipyynnöllä

      Elämässä täytyy ottaa riskejä. Itse otan monestikin, mutta olen myös arvoni tunteva.

      • Omavalta

        Jos ei tunne arvoaan ei tiedä muidenkaan osuutta arvostaan.


      • ei.anteeksipyydettävää
        Omavalta kirjoitti:

        Jos ei tunne arvoaan ei tiedä muidenkaan osuutta arvostaan.

        Eri mieltä tästä. Alle 5v. lapset sen arvosi sinulle kertovat. Heillä arvostusten seulominen on syntyperäistä, originaalia.
        Heille voit olla resuissasi sankari, paraatipukineissa pelkkä sirkuspelle.


      • aloitaanteeksipyynnöllä

        Mitäköhän ihmettä horisee omavalta. Ei oma itsensä arvostus riipuu ulkoisesta, muiden arvostuksesta. Ehkä jollain suosion kipeällä ja siitä riippuvaisella. Enkä vetäisi suhdepalstalle lapsiakaan, kun eivät siihen liity. Niin ja jos toimii tökerösti, pyytää anteeksi sitä tarkoitin.


      • mutta.mutta-ap

        Omassa tapauksessani kummallakaan ei ole mitään anteeksi pyydettävää toisiltaan, on vain erittäin vaikea tilanne jonka molemmat varmasti tietää ja jota on vaikea ottaa kunnolla puheeksi...


      • tehdämitään
        mutta.mutta-ap kirjoitti:

        Omassa tapauksessani kummallakaan ei ole mitään anteeksi pyydettävää toisiltaan, on vain erittäin vaikea tilanne jonka molemmat varmasti tietää ja jota on vaikea ottaa kunnolla puheeksi...

        Näin meilläkin. Tietäisinpä hänen ajatuksensa tästä tilanteesta ja minusta?


      • Minäolenkertonut

        Hänelle tunteeni ja hän tietää ne. On itse sotkenut asiansa, eikä osaa tehdä päätöksiä.


      • Joku-utelias-kysyy
        tehdämitään kirjoitti:

        Näin meilläkin. Tietäisinpä hänen ajatuksensa tästä tilanteesta ja minusta?

        Oletko mies vai nainen?


    • Aamu.terkutHÄNELLE

      On yksi mies työpaikalla joka on "vaivaantuneen oloinen" minusta.
      Olen jossain vaiheessa viestittänyt hänelle jotakin positiivista hänen ulkoisista "avuistaan". (Että mua hävettää 🙈👈.)

      Haluaisin sanoa hänelle ettei minulla ole mitään odotuksia hänen puoleltaan mutta en vain pysty siihen. Suorasukaisuudesta saakärsiä koko kroppa. 💋hänelle ihanalle kuitenkin vaikka IRL en pystyisi siihen!

    • KeepMyDistance

      Kai se on peilausta, koska musta taas on alkanut tuntumaan, että yhtäkkiä sä haluaisit enemmän... Oon ihan pyörällä päästäni, kun en tiedä, oonko sulle vain päivien piriste vai olisitko valmis kohtaamaan ne "mutat" yhdessä kaikesta huolimatta.

      Puhua ois hyvä.

    • Tämäonolluthirveäsotku

      Kyllä mä ainakin tahtoisin, että puhuttaisiin. Mun mielestä ollaan velkaa se toisillemme.

      Muuten, kiusaako tää tunnistusohjelma välillä käyttäjiä? ;D
      Ei näin monta kuvaa voi enää tulla!

      • Joooooops

        Kenelle, n vai m? ( 3-4 kuvaa lykkää välillä :))


    • niintotta

      Tuttu tilanne. Tunteiden kuolettaminen on ollut mahdotonta, vaikka kuinka on yrittänyt. Hän on tärkeä minulle ja toki haluaisin enemmän. Kun edes voisimme puhua tilanteesta, voisi ehkä auttaa molempia, oli lopputulos mikä tahansa.

    • kullervonkiusaus

      Älä ole niin ujo, tee aloite ja sano mitä haluat! Mä haluan ensin harrastaa seksiä ja katsoo miten se toimii.
      Sit jos toimii niin vois harkita muutakin yhteistä juttua tulevaisuudessa. P.s ei kukaan sikaa säkissä osta.

    • Tunnesamamulla

      Sillähän olisi hyvä aloittaa että kertoisit syyn tekemisiin. Ja siihen valheeseen syyt niin voisi edes jotenkin sinuakin ymmärtää ja uskoa mitä sanot. Muutoin en pysty kanssasi jatkamaan. Olet varmaan jo huomannut? En odota mitään muuta sinulta ja siten voisi tämän ystävyydenkin käsittää. Odotan toki sitä päivää kun kykenet siihen. Ja älä selitä liikoja vaan suoraan se syy mitä aijoit tehdä? Turha pelätä että sinusta tiedetään en ole kertonut sinusta. Joten kun aukaiset sen syyn voidaan sitten huoletta jatkaa.

    • tiedätkylläkuka

      Odotan aloitettasi ja paljon. Kaikki ne tykkäilyt ja viestit, ääniviestisi.. Niitä jaksan kuunnella, sitä sun ihanan seksikästä "viskinpolttamaa" ääntäsi..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe