Minä seksituristina

Its_a_mans_world

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen eräs seksiturismitarina Pattayalta parin vuoden takaa.

Vingutin visaa oikein kunnolla tutussa goukkarissa. Yhtä Heinekeniään imeskeleviä korealaisia vitutti kun kaikki mimmit oli minun ympärillä ja sylissä. Alkoi olla valomerkin aika ja tytöt kyselivät barfinen maksamisesta.
Maksoin kaikkien jäljellä olevien tyttöjen (olisko ollut 15 tyttöä) barfinet ja tytöt siirtyivät vaihtamaan siviilivaatteet ylle. Korealaiset älysi siinä kohtaa lähteä ulos.

Goukkarin miespuolinen johtaja laittoi ovet kiinni ja tarjosi vielä kaikille drinkit, joissa oli aika reippaasti Tequilaa. Tytöt oli riehakkaalla päällä ja minä tarjosin vielä parit kaikille. Sain siinä nautiskella kuin sheikki konsanaan haaremistani. Pari tyttöä hinkkasi sylissäni ja pari hieroi hartioitani. Yhdet tytöistä innostui heittämään pientä lesboshowtakin siinä lavalla (tosin ne mimmit on oikeastikin bi-seksuaali lepakkopariskunta ja Facebook kavereitanikin)

Lähdettiin siitä sitten pihalle ja mietittiin jatkoja. Kello oli kuitenkin niin paljon ja minäkin sen verran humalassa että päätin lähteä hotellilleni. Osa tytöistä toivotti hyvää yötä, kiittivät ja lähtivät teilleen. Viisi tyttöä halusi lähteä jatkoille hotellilleni. Käytiin kaupasta hakemassa pari pulloa viinaa ja tyhjenneltiin niitä vielä beachillä ennen hotellille lähtöä.

Vinkattiin siitä sitten mopotaksit, kun hotellini oli kolmosen toisella puolen eikä jaksanut kävellä. Porukan pienikokoisin mimmi oli tullut melkoiseen humalaan siinä rannalla ja sai yhtäkkiä kamalan mustasukkaisuuskohtauksen. Riipaisi kolme tyttöä hiuksista alas mopon selästä ja huusi niille kuin palosireeni. Oli mielestään saanut sellaisen käsityksen, että vain hän ja lesbokaverinsa lähtee punkkaamaan hotelliini.

Rauhoittelin tilanteen ja annoin niille kolmelle tytölle hieman tippiä ja mopotaksirahat kämpilleen. Lähdin sitten tuon lesbokaksikon kanssa hotellille, jossa tuo pikkuinen tyttö alkoi voimaan pahoin. Hän nukahti vessaan pöntön viereen. Me kaksi jäljelle jäänyttä käytiin nukkumaan tai oikeastaan sammuttiin.

Aamulla kaveri koputtaa oveen kasin aikaan (nukuttuani noin 3 tuntia) että mennään. Mä että mihin mennään? Ni golfaamaan kuulema oli puhe ollut lähteä. Sanoin vaan että en vittu lähde mä oon ihan kännissäkin ja mulla on hommat tässä kesken..

Jatkettiin siinä sitten unia ja toinenkin tyttö saapui vessasta kainalooni nukkumaan. Heräsin siihen kun toinen tytöistä kyhnytti persettään jalkaani vasten. Häntä panetti. Toinen tytöistä sanoi että oottakaa hetki. Kävi pesemässä hampaat ja suihkussa ja pongahti vällyjen väliin seuraamme.

Olinpahan hemmetin iloinen mies, etten lähtenyt golfaamaan. Viime reissulla otin saman kaksikon heti ekana iltana. Nyttemmin he ovat eronneet, mutta väleissä kuitenkin.

Sanoisin että tuo on miehen elämää parhaimmillaan. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee tai on homo.

131

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainuun_juntti

      Ja sitten äiti herätti työvoimatoimistoon ja sulla oli spermalaikku pyhähousuilla.

      • Anonyymi

        Mä lähen Pattayalle sit ku sinne pääsee.


      • Anonyymi

        Sperma on sallittu sana, pippeli on kielletty sana khih hkhih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sperma on sallittu sana, pippeli on kielletty sana khih hkhih.

        Spermalaikkuna pyhähousuissa luoksesi pompin!
        Sitten mennään työkkäriin!!!!!!


      • Anonyymi

        Heh heh ja taas aktivoitiin Senssukkakakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lähen Pattayalle sit ku sinne pääsee.

        Millon Pattayalle pääsee?


    • Its_a_mans_world

      Kävipä muuten ihan uskomaton yhteensattuma just! Tuli messenger-viesti siltä toiselta tytöltä 5 minuuttia sen jälkeen kun tuon kirjoitin. :) Viimeksi jutellut hänen kanssaan vuoden vaihteessa.

      • Anonyymi

        Kysyikkönä siitä spermaläikästä?


    • Pomppu43

      Siis mitä Tällä on Tekemistä Thaimaan kanssa tai Pattayan ?
      Samaa voi tehdä samalla rahalla aika monessa paikassa ja et ole homo jos sitä kysyit.
      Saman saat Helsingistä Marskin edustalta... ja ihan mistä vain kaupungista, en tiedä
      junteista.
      Kiinassa oli vastaavia paikkoja vaikka kuinka paljon... Tokio taitaa olla ihan täynnä myös ?
      Voin kertoa kiinasta, että tyttö vinkkasi sormella ja sillai ... menin kysymään... tahdotko
      tanssia... Tyttö sanoi: I am not dancing... sanoi sitten muutakin.. no se jääkööt.

      Onko tämä Teille sitten jotenkin ihmeellistä ?
      Onko nämä kirjoittajat sitten maalta ja eivät ole nähneet näitä paikkoja ? ?
      Alanko nyt pikku hiljaa ymmärtämään.. Niin se oli kova juttu kun juntti kyliin
      tuli näitä palveluita... niistäkö puhutte... ?

      Kreikassa... ja Espanjassa on näitä paikkoja ollut jo vaikka kuinka pitkään...
      Ha.. Kuka muistaa lapsuudesta jo Top less... ?
      Siis juntteja ? ?

      • Its_a_mans_world

        Täh? Ootko Tapsa ihan sekaisin? Sillä on tekemistä Pattayan kanssa se, että se tapahtui Pattayalla. Se nyt vaan oli ihan tavallinen tarina yhdestä kivasta yöstä.

        Tämä on Pattayan palsta ja täällä puhutaan Pattayasta. Vain Pattayalla on Pattayan tunnelma ja Pattayan naiset.

        Mitä tekemistä noilla mainitsemillasi muilla paikoilla on Pattayan kanssa? Sinun englanninkielen taitosi on samaa luokkaa kuin järkesi noin yleensäkin.


      • perinteinenmies2
        Its_a_mans_world kirjoitti:

        Täh? Ootko Tapsa ihan sekaisin? Sillä on tekemistä Pattayan kanssa se, että se tapahtui Pattayalla. Se nyt vaan oli ihan tavallinen tarina yhdestä kivasta yöstä.

        Tämä on Pattayan palsta ja täällä puhutaan Pattayasta. Vain Pattayalla on Pattayan tunnelma ja Pattayan naiset.

        Mitä tekemistä noilla mainitsemillasi muilla paikoilla on Pattayan kanssa? Sinun englanninkielen taitosi on samaa luokkaa kuin järkesi noin yleensäkin.

        PUAAH HAHAH HAA!!!

        Kiva ilta? Viinaa vedettiin ja jätkä sammu hotelliin. Ei tosiaankaan. Samaa sekoilua toki näkee missä vain.


      • sinun-tarinasi
        perinteinenmies2 kirjoitti:

        PUAAH HAHAH HAA!!!

        Kiva ilta? Viinaa vedettiin ja jätkä sammu hotelliin. Ei tosiaankaan. Samaa sekoilua toki näkee missä vain.

        On se vähän eri hommaa kuitenkin Pattayalla tuo, kuin se mitä sinä näet tosielämässä. Menet sossupäivänä jonkun Pertsan kanssa paikalliseen räkälään kiskottuasi ensin kunnon pohjat. Sitten sönkkäät jollekin Riitta-Kaisalle räkä poskella ja tunget kolikkojasi hedelmäpeliin välillä vinkaten Riita-Kaisalle silmää kuin maailmanmiehet konsanaan. Sitten menet nostamaan lattialta kaveriasi Pertsaa, joka on juuri saanut turpaan mustalta mieheltä, jota nimitteli neek**iksi.

        Hoiputte kämpille nukkumaan, Riitta-Kaisa ei lähtenyt mukaasi ja aamulla heräät käsi Pertsan paljaiden pakaroiden välissä ja paska haisee.


      • perinteinenmies2
        sinun-tarinasi kirjoitti:

        On se vähän eri hommaa kuitenkin Pattayalla tuo, kuin se mitä sinä näet tosielämässä. Menet sossupäivänä jonkun Pertsan kanssa paikalliseen räkälään kiskottuasi ensin kunnon pohjat. Sitten sönkkäät jollekin Riitta-Kaisalle räkä poskella ja tunget kolikkojasi hedelmäpeliin välillä vinkaten Riita-Kaisalle silmää kuin maailmanmiehet konsanaan. Sitten menet nostamaan lattialta kaveriasi Pertsaa, joka on juuri saanut turpaan mustalta mieheltä, jota nimitteli neek**iksi.

        Hoiputte kämpille nukkumaan, Riitta-Kaisa ei lähtenyt mukaasi ja aamulla heräät käsi Pertsan paljaiden pakaroiden välissä ja paska haisee.

        En näe tossa tarinassasi mitään eroa näihin tarinoihin. Molemmat sammuivat ja jäivä ilman.


      • Anonyymi
        perinteinenmies2 kirjoitti:

        PUAAH HAHAH HAA!!!

        Kiva ilta? Viinaa vedettiin ja jätkä sammu hotelliin. Ei tosiaankaan. Samaa sekoilua toki näkee missä vain.

        Kuka lähtee Pattikselle?


      • Anonyymi

        Kuka lähtee Pattayalle?


      • Anonyymi
        perinteinenmies2 kirjoitti:

        PUAAH HAHAH HAA!!!

        Kiva ilta? Viinaa vedettiin ja jätkä sammu hotelliin. Ei tosiaankaan. Samaa sekoilua toki näkee missä vain.

        Såpermatahrana luokses pompin taas.


      • Anonyymi
        perinteinenmies2 kirjoitti:

        En näe tossa tarinassasi mitään eroa näihin tarinoihin. Molemmat sammuivat ja jäivä ilman.

        Kukakopas lähtee Pattayalle?


      • Anonyymi

        Mennään kohta Pattayalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lähtee Pattayalle?

        Mää voisin lähteä Pattayalle.


    • Pomppu43
      • tapsa_the_tampio

        Sinä olet sauhutellut aivosi viimeistään jo 80-luvulla, sekoboltsi. Tämä on Pattayan palsta.


      • Pomppu43

        Menikö sinulta Pohja Pattayan ja Thaimaan kirjoitteluun ?
        Ei voi mitää jos olet Juntti ja et ole nähnyt huori* etkä Baareja.

        Niin Teillä suljetaan Baari jo hyvin aikaisin ja vaihtoehtoja ei ole
        ja Portsari on Kuningas ?

        Se on kauhee Teillä tuo sosiaalinen elämä... ei ihme, että Helsinkiin
        tullaan ihan joukolla..

        Nyt minä alan ymmärtää... Se oli minun virheeni sorry...
        Se oli edelleen se katselkulma... Te katsotte sieltäpäin
        ja kirjoitatte sieltäpäin.


    • TaikaJimii

      Eikö ollut hyvä herätä kuin painajainen loppui, ja äiti huusi aamupalalle, oliko lakana märkä...

      • mursuporista

        Parasta antia näissä seksiturismikertomuksissa on nämä munattomien köyhien yksinäisten kateelliset kommentit. Näistä minä nautin! 8)


      • Pomppu43

        Missä kaupungissa sinä et saa rahalla pillu* ?
        Siis sinä paljastit itsesi.. Maalaiseksi.
        Tallinnassa on paljonkin paikkoja... edullisesti.
        Heslinki , Pietari, Viipuri...

        Ei niissä go go baareissa ole juuri ketään..... ja siksi sait koko revohkan.
        Pattayalla on liki 5000 baaria ja monta sinun kotikylässä ?
        Valomerkkejä ei tule ja kaikki on vähän niin kuin open 24 hours
        Se on jokaisessa isommassa kaupungissa näin paitsi kansantasavallassa.


      • kysymystapsalle
        Pomppu43 kirjoitti:

        Missä kaupungissa sinä et saa rahalla pillu* ?
        Siis sinä paljastit itsesi.. Maalaiseksi.
        Tallinnassa on paljonkin paikkoja... edullisesti.
        Heslinki , Pietari, Viipuri...

        Ei niissä go go baareissa ole juuri ketään..... ja siksi sait koko revohkan.
        Pattayalla on liki 5000 baaria ja monta sinun kotikylässä ?
        Valomerkkejä ei tule ja kaikki on vähän niin kuin open 24 hours
        Se on jokaisessa isommassa kaupungissa näin paitsi kansantasavallassa.

        Tuota... Milloin olet viimeksi Tapsa Tallinnassa ostanut 15 tyttöä raflasta ulos? Ei nimittäin onnistu enää tänä päivänä. Mafia ja poliisi jättivät henkiin vain kaikkein kalleimmat mestat. Niihin ei ole Tapsalla mitään asiaa. Sisäänpääsy useimmissa 100 euroa ja eka drinkki 50 euroa. Naiset tulee pyytämään 50 euron kuohuviinilasillisia heti ja jos et osta ne lähtee samantien pois ja saat istua yksin. Sinne ei todellakaan ole asiaa millään Tapsan budjeteilla enää. 20 vuotta sitten oli toisin.


      • Tapsa_0
        kysymystapsalle kirjoitti:

        Tuota... Milloin olet viimeksi Tapsa Tallinnassa ostanut 15 tyttöä raflasta ulos? Ei nimittäin onnistu enää tänä päivänä. Mafia ja poliisi jättivät henkiin vain kaikkein kalleimmat mestat. Niihin ei ole Tapsalla mitään asiaa. Sisäänpääsy useimmissa 100 euroa ja eka drinkki 50 euroa. Naiset tulee pyytämään 50 euron kuohuviinilasillisia heti ja jos et osta ne lähtee samantien pois ja saat istua yksin. Sinne ei todellakaan ole asiaa millään Tapsan budjeteilla enää. 20 vuotta sitten oli toisin.

        Mä omistan paikan Tallinnassa, joten ei ole ongelma tytöistä. Niitä on kyl 150 tyttöä, jotka imee mun munaa.


      • Anonyymi
        Pomppu43 kirjoitti:

        Missä kaupungissa sinä et saa rahalla pillu* ?
        Siis sinä paljastit itsesi.. Maalaiseksi.
        Tallinnassa on paljonkin paikkoja... edullisesti.
        Heslinki , Pietari, Viipuri...

        Ei niissä go go baareissa ole juuri ketään..... ja siksi sait koko revohkan.
        Pattayalla on liki 5000 baaria ja monta sinun kotikylässä ?
        Valomerkkejä ei tule ja kaikki on vähän niin kuin open 24 hours
        Se on jokaisessa isommassa kaupungissa näin paitsi kansantasavallassa.

        Mä voisin lähteä Pattayalle.


      • Anonyymi

        Älkää ruokkiko Sika-Amaliaa.


    • HankdaSilvas

      Mukava tarina! Kyllä Pattayan tytöt ymmärtää juhlimisen päälle erinomaisen hyvin, silloin kun matkamiehellä on muutakin matkassaan kuin tuulen huuhtoma perse.
      Tähänkin ketjuun tuli lerppa ja tapsa säätämään että "missä vaan muuallakin".
      Asia nyt ei ole ihan niin että missä vaan muualla.
      Tarinan viidentoista naisen juottaminen ja baarista ulos ostaminen vaatisi monessa paikassa Kimi Räikkösen lompakon (joka on juottanut Pattayallakin tyttöjä myös). Jopa nykyisissä Tallinnan porttoloissa menee tonni rahaa ennenkuin pääset edes neuvottelemaan seksistä.
      Espanja on edullinen, mutta kyllä sielläkin tuollainen ilta maksaa 2-3 tuhatta euroa.

      Saksassa on "all inclusive" mestoja, jossa voit viettää koko viikonlopun. Paketti sisältää kaikki ruoat, juomat ja naiset ja huoneen. Sellainen paketti on siellä 1500 euron paikkeilla, mutta se ei siltikään vedä vertoja Pattayan tuollaiselle illalle eikä tunnelmalle. Ei siellä Saksan porttolassa hääri kuitenkaan ympärilläsi kymmeniä naisia vaan max 2, jotka vetää röökiä ja ovat happaman oloisia ja seksi hoidetaan saksalaisella rutiinilla.

      Kyllä Pattaya on ehdoton ykkönen, jos halutaan naisten kanssa pitää porukalla hauskaa. Ne kun on aidosti mukana bileissä ja jaksavat hassutella loputtomiin keskenään ja kanssasi, kun pidät niitä hyvänä avokätisesti.

      Jos pelkkää seksiä taas halajaa, niin sitähän löytyy joka korttelista. Tuossa on ostarin nurkalla näkynyt taas pikimustia tyttöjä kaupittelemassa itseään viidelläkympillä. Minua ei vaan tuollaiset nappaa, vaikka nättejä tyttöjä onkin. Jos bileet haluan niin lähdenn Pattayalle. Persaukiset älkööt vaivautuko. Edes kommentoimaan.

      • perinteinenmies2

        Muuten hyvä, mutta thaitytöthän on ihan karseen näköisiä pikkuolentoja. En panisi vaikka maksettaisiin. Mutta jokainen toki tyylillään, eihän siinä mitään jos tykkää.


      • perinteetönmies5
        perinteinenmies2 kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta thaitytöthän on ihan karseen näköisiä pikkuolentoja. En panisi vaikka maksettaisiin. Mutta jokainen toki tyylillään, eihän siinä mitään jos tykkää.

        Jaa-a.. Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä. Minä diggaan alle 50 kiloa painavista tummista naisista, joilla on maitokahvin värinen virheetön iho ja terhakat pikkuiset tisut. Sellaisia ei oikein täällä länsimaissa ole. Näitä löytyy vain Aasiasta. Veikkaanpa että todellisuudessa "perinteinenmies" panisi vaikka vuohea, jos sellainen lähistöllä hiippailisi.

        http://www.thailandtravelhound.com/wp-content/uploads/2011/05/peppermint-agogo-pattaya-4.jpg


      • perinteinenmies2
        perinteetönmies5 kirjoitti:

        Jaa-a.. Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä. Minä diggaan alle 50 kiloa painavista tummista naisista, joilla on maitokahvin värinen virheetön iho ja terhakat pikkuiset tisut. Sellaisia ei oikein täällä länsimaissa ole. Näitä löytyy vain Aasiasta. Veikkaanpa että todellisuudessa "perinteinenmies" panisi vaikka vuohea, jos sellainen lähistöllä hiippailisi.

        http://www.thailandtravelhound.com/wp-content/uploads/2011/05/peppermint-agogo-pattaya-4.jpg

        Kuvassa näkyy hyvin, mitä minäkin tarkoitin. Pieniä ja jonkun mielestä varmaankin ihan viehättäviä tyttöjä. Eihän noita naisiksi voi sanoa. Ei silti, että naisessa arvostaisin vain muotoja, kyllä pienirintainenkin voi olla ihan sexy.

        Noita eläinjuttuja en ole kokeillut, joten niistä en mene sanomaan mitään. Sinulla on mitä ilmeisemmin niistä paremmin kokemuksia. Vaihtelu voi tietenkin virkistää tuollaisten tyttösten jälkeen.


      • 654767567657
        perinteetönmies5 kirjoitti:

        Jaa-a.. Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä. Minä diggaan alle 50 kiloa painavista tummista naisista, joilla on maitokahvin värinen virheetön iho ja terhakat pikkuiset tisut. Sellaisia ei oikein täällä länsimaissa ole. Näitä löytyy vain Aasiasta. Veikkaanpa että todellisuudessa "perinteinenmies" panisi vaikka vuohea, jos sellainen lähistöllä hiippailisi.

        http://www.thailandtravelhound.com/wp-content/uploads/2011/05/peppermint-agogo-pattaya-4.jpg

        Sinä unohdit yhden olennaisen asian se on rahalla saanti, sinä diggaat naisia joita voit ostaa rahalla, ensisijaisesti sitten tulevat tuo muut vaatimuksesi, lisäksi hinta pitää olla halpa, sellaista voi pitää 25euroa... joten älä resuperse puhu paskaa... säälittävää siis todella....


      • perinteetönmies5
        perinteinenmies2 kirjoitti:

        Kuvassa näkyy hyvin, mitä minäkin tarkoitin. Pieniä ja jonkun mielestä varmaankin ihan viehättäviä tyttöjä. Eihän noita naisiksi voi sanoa. Ei silti, että naisessa arvostaisin vain muotoja, kyllä pienirintainenkin voi olla ihan sexy.

        Noita eläinjuttuja en ole kokeillut, joten niistä en mene sanomaan mitään. Sinulla on mitä ilmeisemmin niistä paremmin kokemuksia. Vaihtelu voi tietenkin virkistää tuollaisten tyttösten jälkeen.

        Tossa on sulle pari täysikokoista länsinaista. Minä en valitettavasti pysty koskemaan yli 65 kiloiseen naiseen ollenkaan, Pimeässä panin kerran 85 kiloista, mutta se jäi ainoaksi kerraksi ja olin hillittömässä humalassa. Naiseus ei ole minun mielestäni koosta kiinni. Pienet on usein sisukkaampia ja tulisempia kuin suuremmat.

        https://ls1tech.com/forums/attachments/street-racing-kill-stories/311190d1313454981-c6-zo6-vs-03-04-cobra-fat.jpg
        https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2012/02/bilekuva15022012.png


      • perinteetönmies5
        654767567657 kirjoitti:

        Sinä unohdit yhden olennaisen asian se on rahalla saanti, sinä diggaat naisia joita voit ostaa rahalla, ensisijaisesti sitten tulevat tuo muut vaatimuksesi, lisäksi hinta pitää olla halpa, sellaista voi pitää 25euroa... joten älä resuperse puhu paskaa... säälittävää siis todella....

        Lerppakos se siellä on nyt tuo "perinteinekinmies"?

        Hmm... No kokeiles lerppa huviksesi hommata jostakin ilmaiseksi 15 naista, jotka juhlii kanssasi ja joista jokainen on valmis tulemaan sänkyysi yhdessä tai erikseen. Kerro minulle sitten, miten kävi.

        Se nyt on tiedossa, että sinua ei naiset kiinnosta ja nyt kun sulla se eturauhanenkin operoitu niin ei sitäkään vähää. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki miehet olisivat kaltaisiasi impotentteja seniilejä pihejä naisia vihaavia ukkeleita.

        Se on tunnetusti jokaikisen terveen heteromiehen toive päästä harrastamaan seksiä usean naisen kanssa yhtäaikaa. Sellainen on todella harvoin mahdollista ilman rahaa.

        Kaksi kertaa olen vain itse harrastanut kahden naisen kanssa ryhmäseksiä Suomessa ilman rahan käyttöä. Ihan ok kokemuksia nekin.

        Kaikki puheesi on sairaan ja katkeran henkilön tuotoksia.


      • 656456643535345

        Sinulle on kaikki naisten kanssa kaytävät kontaktit mahdottomia ilma rahaa, siksi oletkin resuperse.


      • Törnkvist

        Nooh tota, ( vidu mitä skudaa nää onnettomat vääntää?? Vain erittäin viisas mies makselee 15 hutsun barfinet? Huvikseen.

        "Ne kun on aidosti mukana bileissä ja jaksavat hassutella loputtomiin keskenään ja kanssasi, kun pidät niitä hyvänä avokätisesti."

        Tuo osa kirjoituksestasi on totta, ammattilaiset tekevät työnsä josta heille maksetaan, oli sitten kyse rakennusalan ammattilaisista tai thaikkuhuorista.

        " Se on tunnetusti jokaikisen terveen heteromiehen toive päästä harrastamaan seksiä usean naisen kanssa yhtäaikaa. Sellainen on todella harvoin mahdollista ilman rahaa.

        Kaksi kertaa olen vain itse harrastanut kahden naisen kanssa ryhmäseksiä Suomessa ilman rahan käyttöä. Ihan ok kokemuksia nekin. " Hah hah?

        Nuo ylemmän lauseesi toiveet kuuluvat ennemminkin nuorille miehille joilla pillunsaanti on ja tulee aina olemaan kiven alla. Alempi lauseesi onkin sitten jo ihan täyttä paskanjauhantaa. Tiedät sen varsin hyvin itsekkin, siksi en viitsi sitä edes mitenkään kommentoida.


      • perinteetönmies5
        Törnkvist kirjoitti:

        Nooh tota, ( vidu mitä skudaa nää onnettomat vääntää?? Vain erittäin viisas mies makselee 15 hutsun barfinet? Huvikseen.

        "Ne kun on aidosti mukana bileissä ja jaksavat hassutella loputtomiin keskenään ja kanssasi, kun pidät niitä hyvänä avokätisesti."

        Tuo osa kirjoituksestasi on totta, ammattilaiset tekevät työnsä josta heille maksetaan, oli sitten kyse rakennusalan ammattilaisista tai thaikkuhuorista.

        " Se on tunnetusti jokaikisen terveen heteromiehen toive päästä harrastamaan seksiä usean naisen kanssa yhtäaikaa. Sellainen on todella harvoin mahdollista ilman rahaa.

        Kaksi kertaa olen vain itse harrastanut kahden naisen kanssa ryhmäseksiä Suomessa ilman rahan käyttöä. Ihan ok kokemuksia nekin. " Hah hah?

        Nuo ylemmän lauseesi toiveet kuuluvat ennemminkin nuorille miehille joilla pillunsaanti on ja tulee aina olemaan kiven alla. Alempi lauseesi onkin sitten jo ihan täyttä paskanjauhantaa. Tiedät sen varsin hyvin itsekkin, siksi en viitsi sitä edes mitenkään kommentoida.

        Kyllä panomiehet on panomiehiä koko ikänsä. Heillä on korkeampi libido ja kovempi kunto. He tekevät töitä sen eteen että piparia tulee kaikkialta.
        Keski-ikäiset ylipainoiset viinamäen miehet taasen (kuten sinä) ovat menettäneet sekä libidonsa että itsetuntonsa. Kateuksissaan pitävät sitten panomiehiä mielikuvitusolentoina samaten kuin munaton lerppakin pitää.

        Nykypäivänä netin ansiosta olisi äärettömän helppoa sanavalmiille miehelle saada piparia vaikka 30 x vuorokaudessa, mutta kuka sellaista rallia jaksaisi tai edes haluaisi.

        En laske itseäni miksikään panomieheksi enkä ole erityisen aktiivinen ollut asian suhteen pitkiin aikoihin, mutta joskus tulee repäistyä oikein kunnolla. Olen saanut kuitenkin aina piparia tasan niin paljon kuin olen halunnut. Nuorena olin hieman ujo ja ylikohtelias naisille ja menin sitten jo nuorena naimisiin. Vasta eron jälkeen alkoi aktiivinen kausi näissä panohommissa. Minulla oli koko ajan toistakymmentä naista pyörityksessä ja vaihtuvuus oli suuri. Jokaikinen seurustelu johti seksiin ja useimmiten miltei heti kättelyssä. Ei suominaiset mitään pihtareita ole.

        Niin tuosta kimpakivasta.. Kyllä ainakin minun kaverit kaikki harrastaisivat sitä jos vain saisivat. Kaikilla ei riitä kantti eikä itsetunto siihen hommaan. Minulla riittää oikein hyvin. Ne kaksi ilmaista tapausta jotka mainitsin, olivat ihan luontevia tilanteita. Jälkimmäisestä tapauksesta ei ole kuin reilu vuosi aikaa. Molemmat tuolloin 30 ja 32 vuotiaat naiset olivat hyvät kaverukset ja tahoillaan naimisissa. Sepä ei menoa haitannut yhtään.

        Parhaat kimpat olen kuitenkin kokenut Thaimaassa.

        Tunnen pari todellista panomiestä. Aivan kipeitä tyyppejä sen suhteen. Kaataneet tuhansia naisia ja siviilikaatojen lisäksi heillä on parittajia sekä Suomessa että ulkomailla jotka hommaa heille makuunsa sopivia naisia. Ovat siis seksiaddikteja. Toinen heistä on varsin varakas ja pistänyt takuulla naisiin vähintään miljoonan tai kolme. Lennätellyt Brasiliastakin itselleen nettinaisia.

        Minun kimppakivani ovat noiden miesten rinnalla pikkupojan tumputtamista.

        Mutta Tönqvist-lerppa voi ihan vapaasti lohduttaa itseään ajatuksella että ei kukaan mies pane eikä saa piparia kun ei Tönqvistikään saa. ;) Eikö niin?


      • perinteetönmies5
        656456643535345 kirjoitti:

        Sinulle on kaikki naisten kanssa kaytävät kontaktit mahdottomia ilma rahaa, siksi oletkin resuperse.

        Lerpalle tiedoksi että noin puolet panoistani tapahtuu rahalla ja puolet ilman. Tosin en ole koskaan tavannut täysin ilmaista naista. Pyrin välttelemään lemmenkipeitä naisia, koska minulla ei ole aikaa heille. Siksi valitsen vain munahaukat ja maksulliset. Ei tarvi nääs seurustella eikä leperrellä.


    • GentlemenWay

      Avauksen tarinasta on vaikea sanoa onko tosi vain todellakin vain tarina, mutta tokihan rahalla saa ja hevosella pääsee.

      Se mikä tarinasta tekee suorastaan myöytähäpeää aiheuttavan surganstisen on tuo ääliö-rehvastelu (pelkän lompakon varassa) ja tarinaan liittyvä junttimainen alkoholin käyttö idiootti-örvellyksineen.

      Sen sijaan herrasmies on herrasmies vaikka maksullisten kanssa ja maltillinen alkoholin suhteen.

      Miksi ihmeessä kokee tarvetta läträtä viinan kanssa ja kaiken lisäksi juuri silloin se sammutta kaikki vermeet. Eikö ego kestä selvinpäin edes maksullisten seurassa?

      Ihmettelen kyllä miten ahkerasti maksullisissa viihtyvät diilaavat liikkeellä olevien tautien kanssa.

      Ymmärrän toki hyvin sen miten vaikkapa Thaikuissa herkullisten naisten runsaus, saatavuus ja lisäksi edullisuus länkkärimiehelle voi olla kuin 'paratiispaikka' eikä aika ja energia edes riitä kaikesta nautiskelemaan.

      Ps. Sääliksi käy kaikkia noita maksullisia (-kin) naisia, jotka joutuvat länkkäri-öykkäreitä sietämään.

      • MoiMoiSinneSuomeen

        Juuri noin ja sanatarkasti.

        Kun ei ole kykyä, ei ole myöskään halua ja lopputulos on pikapoikakaverin rooli ja sitten itsetunnon nostatus palstoilla, siinä se koko orkku.

        Sitte toiset valittaa tällä palstalla, että joku pilaa kirjoituksillaan Hua Hinin ja sielä asuvien maineen ym. paskaa, kun tosiasia on että me Thaimaassa asuvat ja Thaimaalaisten kanssa elävät häpeämme näitä suomalaisia kertakäyttörakastelijoita, sekä pyrimme välttämään kaiken kontaktin heidän kanssaan.



      • MoiMoiSinneSuomeen

        Vedä lapaseen Hellakoukkus kanssa ja oksenetele.

        Kerroppa mikä kirjoituksessani ärsytti, entä GentlemanWayn ?

        Entä onko Sinulla jotain kerrottavaa, kun otat käyttöösi kaiken sen aivokapasiteetin joka Sinulla on käytössäsi ?


      • GentlemenWay
        MoiMoiSinneSuomeen kirjoitti:

        Juuri noin ja sanatarkasti.

        Kun ei ole kykyä, ei ole myöskään halua ja lopputulos on pikapoikakaverin rooli ja sitten itsetunnon nostatus palstoilla, siinä se koko orkku.

        Sitte toiset valittaa tällä palstalla, että joku pilaa kirjoituksillaan Hua Hinin ja sielä asuvien maineen ym. paskaa, kun tosiasia on että me Thaimaassa asuvat ja Thaimaalaisten kanssa elävät häpeämme näitä suomalaisia kertakäyttörakastelijoita, sekä pyrimme välttämään kaiken kontaktin heidän kanssaan.

        "Thaimaassa asuvat ja Thaimaalaisten kanssa elävät häpeämme näitä suomalaisia kertakäyttörakastelijoita, sekä pyrimme välttämään kaiken kontaktin heidän kanssaan. "

        Ei tule antaa olemattoman marginaalisille asioille tuollaisia suhteettomia mittasuhteita. Oikea elämä ei ole muutaman tällä palstalla vuodesta toiseen kirjaimellisesti sairastelevan ulosantia.

        Realiteetti kuitenkin on se, että Tahaimassa on todella suuren mittakaavan täysin avointa ilotyttötpoimintaa ja asiakkaita maailman joka kolkalta, nuorista vähemmän nuoriin, timmin-normaaleista vähemmän sellaisiin, siisteistä vähemmän siisteihin ja fiksuista vähemmän fiksuihin.

        Sitten itse prostituutiosta voi olla montaa mileltä ja siitä argumentoida eri suuntiin vaikka ajan tappiin saakka, sill¨akyse on ns. ikuisuuskysymyksestä. Se tuskin koskaan katoaa ihmiskunnan keskuudesta, eli sen suhteen pyhästely menee tekopyhästelyn osiolle. Keskeisin ongelma on se toiminnan osuus jossa on kyse ihmiskaupasta, pakottamisesta ja ala-ikäisistä tai muutoin aivan liian nuorista, sekä tuota hommaa tekevien huonosta kohtelusta, tapahtukoon se keiden taholta tahansa.

        Ps. Hieman 'moraalisuuden' suhteutusta. Länsimaissa noin 50% avioliitoista päätyy eroon. Pettämistä esintyy myöskin n. 50%:ssa liitoissa ennemmin tai myöhemmin ja pettäjyys puolestaan jakautuu suunnilleen tasan miesten ja naisten kesken.

        Tähän kun sitten lisätään pariskunnat, jota pysyvät yhdessä vain koska eivät osaa jauskalla erotakaan, mutta eivät ole siihne tyytyväisiä, eli ei niin super-ruusuista.

        Sitten jos isoon kuvaan otetaan vielä mukaan "kultuurit" joissa naisilla ei ole juuri mitää arvoa ja ovat lähinnä misten omaisuutta ja mies tekee myös 'liiton' ulkopuolellaa patriarkan tavoin mitä haluaa.

        Maailman menoa ja realiteettejä.

        Ps.ps. Kritisoidakseen toisten käytöstä ja toimintaa, niin tulisi itse omata edes alkeellinen taso omassa käytöksessään, reagoinneissaan ja kielenkäytökssään ... myös s24-foorumeilla.


      • MoiMoiSinneSuomeen

        Olet oikeassa ja pahoittelen käytöstäni joka johtuu siitä, että asianmukaisissa kirjoituksissani kattavimmat palautteet ovat olleet varallisuuteni, terveydentilani, kehoni rakenteen ym. arvostelua, sekä tiedettäväksi tehty täysin tuntemattomilta henkilöiltä, että vaimoni on ollut ja on huora.


      • Taru-ja-Totuus
        GentlemenWay kirjoitti:

        "Thaimaassa asuvat ja Thaimaalaisten kanssa elävät häpeämme näitä suomalaisia kertakäyttörakastelijoita, sekä pyrimme välttämään kaiken kontaktin heidän kanssaan. "

        Ei tule antaa olemattoman marginaalisille asioille tuollaisia suhteettomia mittasuhteita. Oikea elämä ei ole muutaman tällä palstalla vuodesta toiseen kirjaimellisesti sairastelevan ulosantia.

        Realiteetti kuitenkin on se, että Tahaimassa on todella suuren mittakaavan täysin avointa ilotyttötpoimintaa ja asiakkaita maailman joka kolkalta, nuorista vähemmän nuoriin, timmin-normaaleista vähemmän sellaisiin, siisteistä vähemmän siisteihin ja fiksuista vähemmän fiksuihin.

        Sitten itse prostituutiosta voi olla montaa mileltä ja siitä argumentoida eri suuntiin vaikka ajan tappiin saakka, sill¨akyse on ns. ikuisuuskysymyksestä. Se tuskin koskaan katoaa ihmiskunnan keskuudesta, eli sen suhteen pyhästely menee tekopyhästelyn osiolle. Keskeisin ongelma on se toiminnan osuus jossa on kyse ihmiskaupasta, pakottamisesta ja ala-ikäisistä tai muutoin aivan liian nuorista, sekä tuota hommaa tekevien huonosta kohtelusta, tapahtukoon se keiden taholta tahansa.

        Ps. Hieman 'moraalisuuden' suhteutusta. Länsimaissa noin 50% avioliitoista päätyy eroon. Pettämistä esintyy myöskin n. 50%:ssa liitoissa ennemmin tai myöhemmin ja pettäjyys puolestaan jakautuu suunnilleen tasan miesten ja naisten kesken.

        Tähän kun sitten lisätään pariskunnat, jota pysyvät yhdessä vain koska eivät osaa jauskalla erotakaan, mutta eivät ole siihne tyytyväisiä, eli ei niin super-ruusuista.

        Sitten jos isoon kuvaan otetaan vielä mukaan "kultuurit" joissa naisilla ei ole juuri mitää arvoa ja ovat lähinnä misten omaisuutta ja mies tekee myös 'liiton' ulkopuolellaa patriarkan tavoin mitä haluaa.

        Maailman menoa ja realiteettejä.

        Ps.ps. Kritisoidakseen toisten käytöstä ja toimintaa, niin tulisi itse omata edes alkeellinen taso omassa käytöksessään, reagoinneissaan ja kielenkäytökssään ... myös s24-foorumeilla.

        Hyvä kirjoitus. Thaimaassa tasa-arvo, naisen asema ja tapakulttuurit ovat omien kokemuksieni perusteella huomattavasti paremmalla mallilla kuin suurimmassa osassa käymistäni maista.

        Jos prostituutiosta puhutaan, niin perinteinen "Pattayan tyttö" on huomattavasti onnellisemmassa asemassa kuin muissa maissa.

        Olen nähnyt julmaa ihmiskauppaa ja prostituutioon pakottamista useissa Euroopan maissa. Ranska, Unkari, Viro, Latvia, Kypros, Espanja ja Israel ovat olleet ulkomuistista lueteltuina kaameimpia. Siellä on paljon sitä, että köyhistä maista kuten Moldovasta houkutellaan tyttö muihin töihin, mutta otetaankin passi pois ja pakotetaan prostituutioon. Lopuksi heidät vielä surmataan sitten kun heidät on käytetty loppuun. Pariisi on esimerkiksi täynnä tuollaisia seksiorjia.

        Aasian maista Intian raiskaus ja orjuutuskulttuuri on omassa luokassaan. Intiassa järjestäytynyt rikollisuus puhkoo silmätkin katulapsilta, jotta nämä tuottaisivat heille enemmän kerjäysbisneksessä.
        Prostituution ja ihmiskaupan ykkönen Aasiassa on kuitenkin yllättäen Etelä-korea, joka on yhtä vauras maa BKT:llään kuin Suomi.

        Mitään viitteitä en ole Thaimaassa saanut tuollaisesta, vaikka siellä olenkin ollut pidempiä aikoja kuin muualla yhteensä. Ne naiset kenen kanssa olen Thaimaassa asioinut, ovat poikkeuksetta tehneet työtään vapaina ja ansaitsemismielessä ja miestä etsiessä. Euroopan maksullisista vähintään puolet ovat olleet mafioiden orjia enemmän tai vähemmän. Poikkeuksen ovat muodostaneet Suomi ja Saksa. Jopa vapaa Ruotsikin pursuaa rikollisjengejä, paritusta ja pakottamista.

        Thaimaan vahvat, iloiset ja seksikkäät naiset aiheuttavat ilmeisesti mustasukkaisuutta, ja heitä koetetaan latistaa joidenkin länsimaisten naisten ja naismaisten tossukkamiesten taholta.

        Tulee mieleen se yksi nuori naisbloggari, joka sanojensa mukaan olisi halunnut tappaa Pattayalla vanhemman farangimiehen, joka oli Mc Donaldsissa syömässä hampurilaista nuoren tytön kanssa. Myöhemmin kävi ilmi, että kyse oli isästä ja tyttärestä.

        Tuollaiset vainoharhaiset feministisellä ennakkoasenteella varustetut nuoret kokemattomat naikkoset sitten viljelevät noita paskapuheitaan blogeissaan ja monet katkerat kotirunkkarit vielä uskovat heitä ja huutavat hyihyitään.


      • GentlemenWay
        Taru-ja-Totuus kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Thaimaassa tasa-arvo, naisen asema ja tapakulttuurit ovat omien kokemuksieni perusteella huomattavasti paremmalla mallilla kuin suurimmassa osassa käymistäni maista.

        Jos prostituutiosta puhutaan, niin perinteinen "Pattayan tyttö" on huomattavasti onnellisemmassa asemassa kuin muissa maissa.

        Olen nähnyt julmaa ihmiskauppaa ja prostituutioon pakottamista useissa Euroopan maissa. Ranska, Unkari, Viro, Latvia, Kypros, Espanja ja Israel ovat olleet ulkomuistista lueteltuina kaameimpia. Siellä on paljon sitä, että köyhistä maista kuten Moldovasta houkutellaan tyttö muihin töihin, mutta otetaankin passi pois ja pakotetaan prostituutioon. Lopuksi heidät vielä surmataan sitten kun heidät on käytetty loppuun. Pariisi on esimerkiksi täynnä tuollaisia seksiorjia.

        Aasian maista Intian raiskaus ja orjuutuskulttuuri on omassa luokassaan. Intiassa järjestäytynyt rikollisuus puhkoo silmätkin katulapsilta, jotta nämä tuottaisivat heille enemmän kerjäysbisneksessä.
        Prostituution ja ihmiskaupan ykkönen Aasiassa on kuitenkin yllättäen Etelä-korea, joka on yhtä vauras maa BKT:llään kuin Suomi.

        Mitään viitteitä en ole Thaimaassa saanut tuollaisesta, vaikka siellä olenkin ollut pidempiä aikoja kuin muualla yhteensä. Ne naiset kenen kanssa olen Thaimaassa asioinut, ovat poikkeuksetta tehneet työtään vapaina ja ansaitsemismielessä ja miestä etsiessä. Euroopan maksullisista vähintään puolet ovat olleet mafioiden orjia enemmän tai vähemmän. Poikkeuksen ovat muodostaneet Suomi ja Saksa. Jopa vapaa Ruotsikin pursuaa rikollisjengejä, paritusta ja pakottamista.

        Thaimaan vahvat, iloiset ja seksikkäät naiset aiheuttavat ilmeisesti mustasukkaisuutta, ja heitä koetetaan latistaa joidenkin länsimaisten naisten ja naismaisten tossukkamiesten taholta.

        Tulee mieleen se yksi nuori naisbloggari, joka sanojensa mukaan olisi halunnut tappaa Pattayalla vanhemman farangimiehen, joka oli Mc Donaldsissa syömässä hampurilaista nuoren tytön kanssa. Myöhemmin kävi ilmi, että kyse oli isästä ja tyttärestä.

        Tuollaiset vainoharhaiset feministisellä ennakkoasenteella varustetut nuoret kokemattomat naikkoset sitten viljelevät noita paskapuheitaan blogeissaan ja monet katkerat kotirunkkarit vielä uskovat heitä ja huutavat hyihyitään.

        Jokin aika sitten ulkolaoisella kanavall aoli laaja dokumentti Thaimaan seksityöntekijöiden tilanteesta, paikan päällä filmattu ja yhteistyössa paikallisten viranomaisten, poliisin ja kansaivälisen rikollisuuden erityis-organisaation kanssa ja siitä kävi raadollisella tavalla ilmi tilanten todellisuus ja sen varjopuoli, joka vastaa alla olevia artikkeleita.

        Ihmiskaupan uhreja myös siirrettiin organisoidusti alueilta ja maistakin toisiin. Kieltäytyminen merkitisi perheenjäsenten kuolemaa. Uhreihin kohdistuva henkine ja fyysinen väkivalta raiskauksineen on osa alistamista. Noista raaoista ringeistä on liki mahdoton murtautua ulos hengissä.

        2014: "According to the U.N. Office on Drugs and Crime, Thailand is a “top destination for victims of human trafficking.” "

        - https://borgenproject.org/human-trafficking-bangkok/

        - https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Thailand#Human_trafficking

        - https://www.pri.org/stories/2015-05-21/darker-side-thailands-sex-industry-trafficking-underage-girls

        Ongelma. Missä tahansa sitten liikkuukin, niin jos escorttien palvelukset kiinnostavat, niin on melko haastavaa varmistua onko kyse todella vapaista henkilöistä vai ei. Vaikea arvioida kuinka suuri %-osuus Thaimaan neidoista on hommassaan todella vapaita ja omasta tahdostaan.

        Kun itse koettaa vain hetkeksikin asettua noiden neitojen asemaan, niin ihmettelee miten he ylipäätään kestävät hommaansa henkis-psykologisesti ja fyysisesti.


      • Nakluan-VM
        GentlemenWay kirjoitti:

        Jokin aika sitten ulkolaoisella kanavall aoli laaja dokumentti Thaimaan seksityöntekijöiden tilanteesta, paikan päällä filmattu ja yhteistyössa paikallisten viranomaisten, poliisin ja kansaivälisen rikollisuuden erityis-organisaation kanssa ja siitä kävi raadollisella tavalla ilmi tilanten todellisuus ja sen varjopuoli, joka vastaa alla olevia artikkeleita.

        Ihmiskaupan uhreja myös siirrettiin organisoidusti alueilta ja maistakin toisiin. Kieltäytyminen merkitisi perheenjäsenten kuolemaa. Uhreihin kohdistuva henkine ja fyysinen väkivalta raiskauksineen on osa alistamista. Noista raaoista ringeistä on liki mahdoton murtautua ulos hengissä.

        2014: "According to the U.N. Office on Drugs and Crime, Thailand is a “top destination for victims of human trafficking.” "

        - https://borgenproject.org/human-trafficking-bangkok/

        - https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Thailand#Human_trafficking

        - https://www.pri.org/stories/2015-05-21/darker-side-thailands-sex-industry-trafficking-underage-girls

        Ongelma. Missä tahansa sitten liikkuukin, niin jos escorttien palvelukset kiinnostavat, niin on melko haastavaa varmistua onko kyse todella vapaista henkilöistä vai ei. Vaikea arvioida kuinka suuri %-osuus Thaimaan neidoista on hommassaan todella vapaita ja omasta tahdostaan.

        Kun itse koettaa vain hetkeksikin asettua noiden neitojen asemaan, niin ihmettelee miten he ylipäätään kestävät hommaansa henkis-psykologisesti ja fyysisesti.

        Ihmiskaupan täytyy tapahtua jossakin maan alla ja pienillä paikkakunnilla, koska se ei näy Pattayalla millään tavalla. Tunnen kohtalaisen hyvin sellaiset 50-100 baarityttöä ja olen jututtanut heitä usein. Käytännössä miltei päivittäin. Puhun thaita melko hyvin.

        Olen jeesinyt heitä käytännön asioissa kuten kyytien muodossa kotiin jne. Usein olen ollut ainoana miehenä heidän kanssaan viettämässä jonkun synttäreitä yms. Upeasti pitävät toisistaan huolta, ainakin nämä minun tutut ja saavat juhlat aikaan vaikka kissan nimipäivästä. He osaavat suhtautua ammattiinsa huumorilla mutta silti työnä.

        Tarinat ovat liki identtisiä eikä ketään jututtamistani tai heidän kavereistaan ole pakotettu töihin. He ovat lähteneet liikenteeseen siksi kun kotonaan ei ole ollut mitään elinkeinoa ja heillä on kuitenkin elatusvelvollisuuksia. Kellään tuntemistani ei ole enää sitä alkuperäistä thaimiestä eikä lasten isää.

        Olen myös vieraillut monen kotona ja todennut että totta he ovat puhuneet.

        Kun syvällisiä puhutaan heidän kanssaan, niin tulevaisuus kyllä huolestuttaa liki kaikkia ja vanheneminen ja se että mitä jos sitä (elättävää farangia) tai muuta miestä ei löydykään.

        Olen nähnyt monen tytön baariuran alusta loppuun tässä 12 vuoden aikana.
        Uran loppu on ollut kolmijakoinen. Kolmannes löytää miehen, kolmannes kehittää muita töitä ja kolmannes palaa kotiseudulleen ja tekee kaikkea mitä tarjolla on. Yksikään tutuistani ei ole jatkanut esimerkiksi mamasanina. Osa kotiinpalanneista on tienannut ja rakennuttanut talon. Sosiaalinen media on monelle mahdollistanut sen, että parhaat entiset asiakkaat jatkavat sponsorointia vielä uran jälkeenkin.

        Thaita ei kannata suututtaa eikä loukata. Olen nähnyt ja kuullut tarinoita, joissa baarin pitäjä tai asiakas tai poikaystävä loukkaa toistuvasti tyttöä. Tiettyyn pisteeseen saakka he ovat hiljaa ja nielevät tappionsa, mutta tarpeeksi pahoissa tapauksissa maaseudulta tai kaupungista tulee veli, serkku tai kaverin mies, joka pistelee raivokkaasti pahantekijää turpaan tai tappaa. Kiusaaminen loppuu siihen.
        Siinä kohtaan jos ei pahantekijä nöyrry, niin hänellä ei ole mitään asiaa enää Thaimaahan paitsi mullan alla.

        Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
        Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

        Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään.


      • Jomtieniltaterkkuja
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Ihmiskaupan täytyy tapahtua jossakin maan alla ja pienillä paikkakunnilla, koska se ei näy Pattayalla millään tavalla. Tunnen kohtalaisen hyvin sellaiset 50-100 baarityttöä ja olen jututtanut heitä usein. Käytännössä miltei päivittäin. Puhun thaita melko hyvin.

        Olen jeesinyt heitä käytännön asioissa kuten kyytien muodossa kotiin jne. Usein olen ollut ainoana miehenä heidän kanssaan viettämässä jonkun synttäreitä yms. Upeasti pitävät toisistaan huolta, ainakin nämä minun tutut ja saavat juhlat aikaan vaikka kissan nimipäivästä. He osaavat suhtautua ammattiinsa huumorilla mutta silti työnä.

        Tarinat ovat liki identtisiä eikä ketään jututtamistani tai heidän kavereistaan ole pakotettu töihin. He ovat lähteneet liikenteeseen siksi kun kotonaan ei ole ollut mitään elinkeinoa ja heillä on kuitenkin elatusvelvollisuuksia. Kellään tuntemistani ei ole enää sitä alkuperäistä thaimiestä eikä lasten isää.

        Olen myös vieraillut monen kotona ja todennut että totta he ovat puhuneet.

        Kun syvällisiä puhutaan heidän kanssaan, niin tulevaisuus kyllä huolestuttaa liki kaikkia ja vanheneminen ja se että mitä jos sitä (elättävää farangia) tai muuta miestä ei löydykään.

        Olen nähnyt monen tytön baariuran alusta loppuun tässä 12 vuoden aikana.
        Uran loppu on ollut kolmijakoinen. Kolmannes löytää miehen, kolmannes kehittää muita töitä ja kolmannes palaa kotiseudulleen ja tekee kaikkea mitä tarjolla on. Yksikään tutuistani ei ole jatkanut esimerkiksi mamasanina. Osa kotiinpalanneista on tienannut ja rakennuttanut talon. Sosiaalinen media on monelle mahdollistanut sen, että parhaat entiset asiakkaat jatkavat sponsorointia vielä uran jälkeenkin.

        Thaita ei kannata suututtaa eikä loukata. Olen nähnyt ja kuullut tarinoita, joissa baarin pitäjä tai asiakas tai poikaystävä loukkaa toistuvasti tyttöä. Tiettyyn pisteeseen saakka he ovat hiljaa ja nielevät tappionsa, mutta tarpeeksi pahoissa tapauksissa maaseudulta tai kaupungista tulee veli, serkku tai kaverin mies, joka pistelee raivokkaasti pahantekijää turpaan tai tappaa. Kiusaaminen loppuu siihen.
        Siinä kohtaan jos ei pahantekijä nöyrry, niin hänellä ei ole mitään asiaa enää Thaimaahan paitsi mullan alla.

        Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
        Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

        Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään.

        Erinomaisen asiallinen kommentti herrasmieheltä. Respectiä!


      • 656546456456
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Ihmiskaupan täytyy tapahtua jossakin maan alla ja pienillä paikkakunnilla, koska se ei näy Pattayalla millään tavalla. Tunnen kohtalaisen hyvin sellaiset 50-100 baarityttöä ja olen jututtanut heitä usein. Käytännössä miltei päivittäin. Puhun thaita melko hyvin.

        Olen jeesinyt heitä käytännön asioissa kuten kyytien muodossa kotiin jne. Usein olen ollut ainoana miehenä heidän kanssaan viettämässä jonkun synttäreitä yms. Upeasti pitävät toisistaan huolta, ainakin nämä minun tutut ja saavat juhlat aikaan vaikka kissan nimipäivästä. He osaavat suhtautua ammattiinsa huumorilla mutta silti työnä.

        Tarinat ovat liki identtisiä eikä ketään jututtamistani tai heidän kavereistaan ole pakotettu töihin. He ovat lähteneet liikenteeseen siksi kun kotonaan ei ole ollut mitään elinkeinoa ja heillä on kuitenkin elatusvelvollisuuksia. Kellään tuntemistani ei ole enää sitä alkuperäistä thaimiestä eikä lasten isää.

        Olen myös vieraillut monen kotona ja todennut että totta he ovat puhuneet.

        Kun syvällisiä puhutaan heidän kanssaan, niin tulevaisuus kyllä huolestuttaa liki kaikkia ja vanheneminen ja se että mitä jos sitä (elättävää farangia) tai muuta miestä ei löydykään.

        Olen nähnyt monen tytön baariuran alusta loppuun tässä 12 vuoden aikana.
        Uran loppu on ollut kolmijakoinen. Kolmannes löytää miehen, kolmannes kehittää muita töitä ja kolmannes palaa kotiseudulleen ja tekee kaikkea mitä tarjolla on. Yksikään tutuistani ei ole jatkanut esimerkiksi mamasanina. Osa kotiinpalanneista on tienannut ja rakennuttanut talon. Sosiaalinen media on monelle mahdollistanut sen, että parhaat entiset asiakkaat jatkavat sponsorointia vielä uran jälkeenkin.

        Thaita ei kannata suututtaa eikä loukata. Olen nähnyt ja kuullut tarinoita, joissa baarin pitäjä tai asiakas tai poikaystävä loukkaa toistuvasti tyttöä. Tiettyyn pisteeseen saakka he ovat hiljaa ja nielevät tappionsa, mutta tarpeeksi pahoissa tapauksissa maaseudulta tai kaupungista tulee veli, serkku tai kaverin mies, joka pistelee raivokkaasti pahantekijää turpaan tai tappaa. Kiusaaminen loppuu siihen.
        Siinä kohtaan jos ei pahantekijä nöyrry, niin hänellä ei ole mitään asiaa enää Thaimaahan paitsi mullan alla.

        Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
        Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

        Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään.

        Velkku puhuu taas paskaa, kommentoinpa muutamaa...

        1. Sinulla ei taida olla yhtään pattayan ulkopuolelta thai ystäviä, minulla on... tavallisia työssä käyviä siis ei maksullisia, ei oikein enää jaksa vuodesta toiseen jauhaa samasta asiasta, täällä on paljon tyttöystävä ja jalkavaimo kandidaatteja, siis paljon et ole koskaan tavannut, ilman että käyt koskaan pattayalla tai hua hinin maksullisilla alueilla, miksi kukaan ei koskaan ole puhunut tästä, et sinä etkä kukaan muukaan.

        2. Kävin viime vuonna monta kertaa pattaylla myös baareissa, pääosin oppaat oli myanmarista, tuskin heillä on työlupaa ja oleskelulupaa... Aivan sama on hua hinissä täälläkin iso osa oppaista on samasta paikasta, eikä heilläkään ole työlupaa, eli ovat laittoman ihmiskaupan uhreja.

        Entiseen aikaan lähes kaikki maksulliset oli isanista, mutta paikka on kehittynyt, ja tarjoaa jo muitakin vaihtoehtoja kuin perseenmyynti, tai fyysisesti erittäin raskas riisinkeruu työ.

        Niinkuin sanoin Thaikkua ei kannata suututtaa oli se mies tai nainen, pataa tulee varmasti... ja kovaa, muutos enkelistä demoniksi voi tapahtua sekunnissa, pahoinpitely hua hinissä olisi helposti vältetty yksinkertaisella "sorry" sanalla ja nauramalla päälle, niin tilanne olisi purkautunut... kolmekymppiset thaimiehet on yleensä tehneet raskasta fyysistä työtä...

        Olen itse joutunut muutaman kerran vaaralliseen tilanteeseen, mutta aina anteeksi pyyntö, sorry auttaa, kerran olen töpännyt raskaasti yhdessä ohitustilanteessa näytin keskisormea yhdelle 30 v. thaikku miehelle ja ajoi minun perässä 30 kilsaa, mutta kun näki että farangi lopeeti leikin siihen, en näytä enää keskisormea, jos olisin ollut thaikku olisi tullut varmasti tappelu, vaikka tämä ohittaja ajoi keltaisella viivalla ohi, vaikka vastaan tuli autoja.

        Muuten olen pitkän aikaan epäillyt näitä juttujasi, et koskaan kerro mitään olennaista, tällä on paljon muutakin kuin pattayan maksulliset, jotka ei minun elämään vaikuta mitään, muutakin säälittää heidän elämä.


      • Nakluan-VM
        656546456456 kirjoitti:

        Velkku puhuu taas paskaa, kommentoinpa muutamaa...

        1. Sinulla ei taida olla yhtään pattayan ulkopuolelta thai ystäviä, minulla on... tavallisia työssä käyviä siis ei maksullisia, ei oikein enää jaksa vuodesta toiseen jauhaa samasta asiasta, täällä on paljon tyttöystävä ja jalkavaimo kandidaatteja, siis paljon et ole koskaan tavannut, ilman että käyt koskaan pattayalla tai hua hinin maksullisilla alueilla, miksi kukaan ei koskaan ole puhunut tästä, et sinä etkä kukaan muukaan.

        2. Kävin viime vuonna monta kertaa pattaylla myös baareissa, pääosin oppaat oli myanmarista, tuskin heillä on työlupaa ja oleskelulupaa... Aivan sama on hua hinissä täälläkin iso osa oppaista on samasta paikasta, eikä heilläkään ole työlupaa, eli ovat laittoman ihmiskaupan uhreja.

        Entiseen aikaan lähes kaikki maksulliset oli isanista, mutta paikka on kehittynyt, ja tarjoaa jo muitakin vaihtoehtoja kuin perseenmyynti, tai fyysisesti erittäin raskas riisinkeruu työ.

        Niinkuin sanoin Thaikkua ei kannata suututtaa oli se mies tai nainen, pataa tulee varmasti... ja kovaa, muutos enkelistä demoniksi voi tapahtua sekunnissa, pahoinpitely hua hinissä olisi helposti vältetty yksinkertaisella "sorry" sanalla ja nauramalla päälle, niin tilanne olisi purkautunut... kolmekymppiset thaimiehet on yleensä tehneet raskasta fyysistä työtä...

        Olen itse joutunut muutaman kerran vaaralliseen tilanteeseen, mutta aina anteeksi pyyntö, sorry auttaa, kerran olen töpännyt raskaasti yhdessä ohitustilanteessa näytin keskisormea yhdelle 30 v. thaikku miehelle ja ajoi minun perässä 30 kilsaa, mutta kun näki että farangi lopeeti leikin siihen, en näytä enää keskisormea, jos olisin ollut thaikku olisi tullut varmasti tappelu, vaikka tämä ohittaja ajoi keltaisella viivalla ohi, vaikka vastaan tuli autoja.

        Muuten olen pitkän aikaan epäillyt näitä juttujasi, et koskaan kerro mitään olennaista, tällä on paljon muutakin kuin pattayan maksulliset, jotka ei minun elämään vaikuta mitään, muutakin säälittää heidän elämä.

        Nämä kaikki tuntemani tytöt ovat Pattayan ulkopuolelta. Heidän kotinsa ei ole Pattayalla vaan ainoastaan työsuhdeasunto. Minä muistutan sinua numeromiestä siitä, että olen ollut nuorena thainyrkkeilijänä ensi kertaa Thaimaassa vuonna 1987, eli aika paljon ennen sinua.

        Toiseksi kerron sinulle, että minä olen sosiaalinen ihminen ja tullut aina kaikkien kanssa toimeen ja minulla on takuulla enemmän tuttuja ja ystäviä kuin sinulle perusnegatiivisella suun soittajalla. Minulla on kymmeniä sydänystäviä täällä muitakin. Jos kertoisin oikean nimeni, niin voisit kysyä keneltä vaan. Kaikki tuntevat minut.

        Liikun paljon Pattayalla ja olen tuttu kasvo koko alueella. Tunnen farangibaarien pitäjät ja paikalliset. Tiedän Pattayan asiat kuin omat taskuni.
        Sinä et tiedä etkä voi tietää mitään seuranaisien elämästä koska et heitä tunne etkä heidän kanssaan asioi. Minä tunnen ja minulla todellakin on monta ystävää heidän joukostaan. Meillä on molemminpuolinen arvostus toisiamme kohtaan. Olen monelle kuin kummisetä. Sinä et ole. Minun autoni peiliin ilmestyy roikkumaan tuore malai tuottamaan onnea, aina kun edellinen menee vanhaksi taustapeilissäni. Sinun peiliisi ilmestyy vain linnunpaskaa, koska olet ikävä ihminen.

        En tunne yhtäkään tyttöä Myanmarista ja epäilen että puhut siitäkin paskaa. Myanmarin tytöt ovat Bangkokin halpahalleissa joissa minä en käy. Heitä on pelloilla ja rakennuksilla, tietyömailla ja golfkenttiä hoitamassa. Pattaya on tarkka työluvistaan nykyään eikä baarinpitäjät ota riskejä elleivät ole täysin idiootteja. Hua Hinin tilannetta en tiedä. Sen tiedän että ennenvanhaan Hua Hinin poliisi oli pahemmin korruptoitunut kuin Pattayan poliisi. Nykyään Pattaya on tiukoissa pihdeissä ja poliisiakaan ei enää uskalla lahjoa. Tosin minua ne ei sakota enää mistään. Sen verran ollaan tuttuja jo tämän uudenkin kaartin kanssa.

        Tuosta Hua Hinin tapauksesta olen samaa mieltä. Anteeksi olisi pitänyt pyytää, mutta humalaisille sattuu ja tapahtuu. Pahoinpitelijät olivat sitäpaitsi teinipoikia, eikä mitään kolmekymppisiä.

        Tuota tuota... Kukas täällä palstalla niistä maksullisista oikein höpöttää ja toitottaa? Käsittääkseni se olet 99,9% vain sinä ja sitten tuo yksi tai kaksi seksituristia harvakseen silloin tällöin kertovat reportaasia mutta senkin he kertovat ihan asiallisesti ja kunnioittavasti.

        Isanista nämä tytöt edelleen tulee. Kaikki ei kuitenkaan sieltäkään tule köyhistä oloista. Elintaso heidän kotipuolessaan on useimmilla ihan samaa luokkaa kuin suomalaisella pientilallisella.

        Sinä sanot Pattayaa päivittäin huorataloksi ja tunkioksi ja nytkö siis ihmettelet sitä miksi joku kommentoi niitä maksullisia? Taitaa olla lääkitys taas vaihteeksi kohdillaan kun ihmettelet omaa käytöstäsi.


      • GentlemenWay
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Ihmiskaupan täytyy tapahtua jossakin maan alla ja pienillä paikkakunnilla, koska se ei näy Pattayalla millään tavalla. Tunnen kohtalaisen hyvin sellaiset 50-100 baarityttöä ja olen jututtanut heitä usein. Käytännössä miltei päivittäin. Puhun thaita melko hyvin.

        Olen jeesinyt heitä käytännön asioissa kuten kyytien muodossa kotiin jne. Usein olen ollut ainoana miehenä heidän kanssaan viettämässä jonkun synttäreitä yms. Upeasti pitävät toisistaan huolta, ainakin nämä minun tutut ja saavat juhlat aikaan vaikka kissan nimipäivästä. He osaavat suhtautua ammattiinsa huumorilla mutta silti työnä.

        Tarinat ovat liki identtisiä eikä ketään jututtamistani tai heidän kavereistaan ole pakotettu töihin. He ovat lähteneet liikenteeseen siksi kun kotonaan ei ole ollut mitään elinkeinoa ja heillä on kuitenkin elatusvelvollisuuksia. Kellään tuntemistani ei ole enää sitä alkuperäistä thaimiestä eikä lasten isää.

        Olen myös vieraillut monen kotona ja todennut että totta he ovat puhuneet.

        Kun syvällisiä puhutaan heidän kanssaan, niin tulevaisuus kyllä huolestuttaa liki kaikkia ja vanheneminen ja se että mitä jos sitä (elättävää farangia) tai muuta miestä ei löydykään.

        Olen nähnyt monen tytön baariuran alusta loppuun tässä 12 vuoden aikana.
        Uran loppu on ollut kolmijakoinen. Kolmannes löytää miehen, kolmannes kehittää muita töitä ja kolmannes palaa kotiseudulleen ja tekee kaikkea mitä tarjolla on. Yksikään tutuistani ei ole jatkanut esimerkiksi mamasanina. Osa kotiinpalanneista on tienannut ja rakennuttanut talon. Sosiaalinen media on monelle mahdollistanut sen, että parhaat entiset asiakkaat jatkavat sponsorointia vielä uran jälkeenkin.

        Thaita ei kannata suututtaa eikä loukata. Olen nähnyt ja kuullut tarinoita, joissa baarin pitäjä tai asiakas tai poikaystävä loukkaa toistuvasti tyttöä. Tiettyyn pisteeseen saakka he ovat hiljaa ja nielevät tappionsa, mutta tarpeeksi pahoissa tapauksissa maaseudulta tai kaupungista tulee veli, serkku tai kaverin mies, joka pistelee raivokkaasti pahantekijää turpaan tai tappaa. Kiusaaminen loppuu siihen.
        Siinä kohtaan jos ei pahantekijä nöyrry, niin hänellä ei ole mitään asiaa enää Thaimaahan paitsi mullan alla.

        Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
        Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

        Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään.

        Thaimaan omat asiaa hoitavat viranomaistet, poliisi ja asiaan erikoistunut U.N. Office on Drugs and Crime puolestaan ovat tulleet toiseen lopputulemaan asiaintilan todellisuuden suhteen.

        Ihmiskaupan uhreina olevat seksityöläiset toimivat juurikin kaikissa niissä seksikaupan suurissa keskittymissä joissa rikollisliigat saavat maksimalisesti tuottoa, sekä toiminta on potentiaalisti helpompi sulauttaa alan kokonais-volyymiin. Kyseessä on huume- ja asekauppaan rinnastettavista suurista rahavirroista, joita ei edes ole mahdollista sada aikaan kuin vain siellä missä asiakasvolyymi on suuri. Kyseiset ihmiskaupan uhrit eivät ole vapaita liikkeissään ja liikkumisessaan vaan ovat jatkuvan kontrolin alaisia. Millaista %-osuutta heidän arvioitiin edustavat alan kokonais-volyymistä, sitä en muista.

        Mitä escort-tyttöjen tulevaisuuteen tulee, niin jonkun aiheesta kiinnostuneen tulisi laittaa pystyyn jokin assiosisaatio, joka kouluttaa heitä taloudenhoidossa, eli laittamaan sivuun ja sijoittamaan vaikka osinkoja tuottamaan maksimin tienisteistään tulevaisuuttaan ajatellen, mikäli se statuksestaan käsin on laillisesti mahdollista. Pelkän talon kustantaminen ei vielä tuo kuukausittaisia tuloja.

        Muistaakseni Thaimaassa verotuksellisesti asuville pörssiosakkeiden voitot ovat verovapaita (?), mutta miten osinkoja verotetaan, sitä en tiedä.

        * https://en.wikipedia.org/wiki/Capital_gains_tax#Thailand

        .


      • 656546456456
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Nämä kaikki tuntemani tytöt ovat Pattayan ulkopuolelta. Heidän kotinsa ei ole Pattayalla vaan ainoastaan työsuhdeasunto. Minä muistutan sinua numeromiestä siitä, että olen ollut nuorena thainyrkkeilijänä ensi kertaa Thaimaassa vuonna 1987, eli aika paljon ennen sinua.

        Toiseksi kerron sinulle, että minä olen sosiaalinen ihminen ja tullut aina kaikkien kanssa toimeen ja minulla on takuulla enemmän tuttuja ja ystäviä kuin sinulle perusnegatiivisella suun soittajalla. Minulla on kymmeniä sydänystäviä täällä muitakin. Jos kertoisin oikean nimeni, niin voisit kysyä keneltä vaan. Kaikki tuntevat minut.

        Liikun paljon Pattayalla ja olen tuttu kasvo koko alueella. Tunnen farangibaarien pitäjät ja paikalliset. Tiedän Pattayan asiat kuin omat taskuni.
        Sinä et tiedä etkä voi tietää mitään seuranaisien elämästä koska et heitä tunne etkä heidän kanssaan asioi. Minä tunnen ja minulla todellakin on monta ystävää heidän joukostaan. Meillä on molemminpuolinen arvostus toisiamme kohtaan. Olen monelle kuin kummisetä. Sinä et ole. Minun autoni peiliin ilmestyy roikkumaan tuore malai tuottamaan onnea, aina kun edellinen menee vanhaksi taustapeilissäni. Sinun peiliisi ilmestyy vain linnunpaskaa, koska olet ikävä ihminen.

        En tunne yhtäkään tyttöä Myanmarista ja epäilen että puhut siitäkin paskaa. Myanmarin tytöt ovat Bangkokin halpahalleissa joissa minä en käy. Heitä on pelloilla ja rakennuksilla, tietyömailla ja golfkenttiä hoitamassa. Pattaya on tarkka työluvistaan nykyään eikä baarinpitäjät ota riskejä elleivät ole täysin idiootteja. Hua Hinin tilannetta en tiedä. Sen tiedän että ennenvanhaan Hua Hinin poliisi oli pahemmin korruptoitunut kuin Pattayan poliisi. Nykyään Pattaya on tiukoissa pihdeissä ja poliisiakaan ei enää uskalla lahjoa. Tosin minua ne ei sakota enää mistään. Sen verran ollaan tuttuja jo tämän uudenkin kaartin kanssa.

        Tuosta Hua Hinin tapauksesta olen samaa mieltä. Anteeksi olisi pitänyt pyytää, mutta humalaisille sattuu ja tapahtuu. Pahoinpitelijät olivat sitäpaitsi teinipoikia, eikä mitään kolmekymppisiä.

        Tuota tuota... Kukas täällä palstalla niistä maksullisista oikein höpöttää ja toitottaa? Käsittääkseni se olet 99,9% vain sinä ja sitten tuo yksi tai kaksi seksituristia harvakseen silloin tällöin kertovat reportaasia mutta senkin he kertovat ihan asiallisesti ja kunnioittavasti.

        Isanista nämä tytöt edelleen tulee. Kaikki ei kuitenkaan sieltäkään tule köyhistä oloista. Elintaso heidän kotipuolessaan on useimmilla ihan samaa luokkaa kuin suomalaisella pientilallisella.

        Sinä sanot Pattayaa päivittäin huorataloksi ja tunkioksi ja nytkö siis ihmettelet sitä miksi joku kommentoi niitä maksullisia? Taitaa olla lääkitys taas vaihteeksi kohdillaan kun ihmettelet omaa käytöstäsi.

        Tuo sinun kirjoituksesi herättää montakin ajatusta, aloitetaan nyt vaikka muslimeista... kun toisessa ketjussa totesit ettet ole niitä pattayalla nähnyt 11 vuoteen, koko burgaa pitävät vain tietynlaiset yleensä noor-al-islam hyvin fanaattisesti lukevat muslimit,
        hauska oli myös jonkun reppanan kommentti jätesäkistä, joka on kaiketi musta, burga on sininen....
        kerrot myös että liikut paljon pattayalle, minä kävin viime vuonna monta kertaa ja näin varsikin kauppakeskuksissa kymmeniä muslimeita, mutta en ole koskaan nähnyt missään thaimaassa koko burkaa, siispä herää kysymys miksi minä näen niitä sinä taas et, lisäksi herää toinenkin kysymys pattayalla on viisi muslimien moskeijaa, sekä vilkas muslimiyhteisö jolla on jopa omat www sivut, kuten suuremmilla moskeijoillakin on....

        Tästä joutuu väkisinkin tekemään johtopäätöksen kahdesta eri asiasta, et ole pattayalla koska et et näe myanmarin oppaita sekä näitä musliminaisia, kumpaakin olen itse nähnyt useasti....


      • LerpanSatutunti
        656546456456 kirjoitti:

        Tuo sinun kirjoituksesi herättää montakin ajatusta, aloitetaan nyt vaikka muslimeista... kun toisessa ketjussa totesit ettet ole niitä pattayalla nähnyt 11 vuoteen, koko burgaa pitävät vain tietynlaiset yleensä noor-al-islam hyvin fanaattisesti lukevat muslimit,
        hauska oli myös jonkun reppanan kommentti jätesäkistä, joka on kaiketi musta, burga on sininen....
        kerrot myös että liikut paljon pattayalle, minä kävin viime vuonna monta kertaa ja näin varsikin kauppakeskuksissa kymmeniä muslimeita, mutta en ole koskaan nähnyt missään thaimaassa koko burkaa, siispä herää kysymys miksi minä näen niitä sinä taas et, lisäksi herää toinenkin kysymys pattayalla on viisi muslimien moskeijaa, sekä vilkas muslimiyhteisö jolla on jopa omat www sivut, kuten suuremmilla moskeijoillakin on....

        Tästä joutuu väkisinkin tekemään johtopäätöksen kahdesta eri asiasta, et ole pattayalla koska et et näe myanmarin oppaita sekä näitä musliminaisia, kumpaakin olen itse nähnyt useasti....

        Kuten Naklua tuossa jo kirjoitteli niin keskustassa ei musulin tyttöjä näe kuin todella harvoin ja Thaimaan musuja ei pidä sekoittaa lähi-idän musuihin. Siksipä musutytöt eivät ole katukuvassa tunnistettavissa koska ne harvemmin huivittaa itsensä. Lisäksi musut pysyttelevät omilla alueillaan eivätkä hillu kartsalla. Mikes mallissa on tosin pari musumyyjää, nyt kun muistelen.
        He eivät kuitenkaan elä kivityksen ja kunniamurhien pelossa kuten lähi-idän siskonsa.
        Sinun kaikki juttusi ovat peräisin lehdistä ja googlesta. Taas jäit myös paskapuheistasi kiinni kun sanoit että "kävit viime vuonna monta kertaa Pattayalla" ja unohdit samalla että olet sanonut käyneesi tänäkin vuonnakin jo kahdesti. Toinen kerta oli se kun matkustit sillä uudella lautalla Pattayalle silloin kun se vielä ilmainen oli.

        Miten on edes mahdollista että mies joka haukkuu Pattayaa työkseen, hilluu siellä jatkuvasti ostareilla musuja kyttäämässä välillä vaimojensa ja lastensakin kanssa ja esiintyy inhoamiensa baarityttöjen ja tyttömarkkinoiden asiantuntijana, vaikka ei koskaan ole edes jutellut heidän kanssaan? Sinä se vasta olet rattayapoi, jos kuka. Et pysty yhtä lausetta kirjoittamaan ilman ristiriitoja.


      • Bitteriski
        656546456456 kirjoitti:

        Tuo sinun kirjoituksesi herättää montakin ajatusta, aloitetaan nyt vaikka muslimeista... kun toisessa ketjussa totesit ettet ole niitä pattayalla nähnyt 11 vuoteen, koko burgaa pitävät vain tietynlaiset yleensä noor-al-islam hyvin fanaattisesti lukevat muslimit,
        hauska oli myös jonkun reppanan kommentti jätesäkistä, joka on kaiketi musta, burga on sininen....
        kerrot myös että liikut paljon pattayalle, minä kävin viime vuonna monta kertaa ja näin varsikin kauppakeskuksissa kymmeniä muslimeita, mutta en ole koskaan nähnyt missään thaimaassa koko burkaa, siispä herää kysymys miksi minä näen niitä sinä taas et, lisäksi herää toinenkin kysymys pattayalla on viisi muslimien moskeijaa, sekä vilkas muslimiyhteisö jolla on jopa omat www sivut, kuten suuremmilla moskeijoillakin on....

        Tästä joutuu väkisinkin tekemään johtopäätöksen kahdesta eri asiasta, et ole pattayalla koska et et näe myanmarin oppaita sekä näitä musliminaisia, kumpaakin olen itse nähnyt useasti....

        Olen vuodesta 93 pyörinyt Pattayan nurkilla,mutta en muista törmänneeni yhteenkään Myanmarin tyttöön. Kyllä heitä siellä varmasti on,etenkin raksoilla,mutta baareissa heitä ei näy. Ehkä kaikissa pahimmissa ja surullisimmissa luolissa heitä voi olla,mutta en käy niissä. Ehkä sinä käyt,kun olet heihin törmännyt...


      • Anonyymi
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Kaksi ämmää siellä lässyttää joutavia. Cittarimiehen roolin olet heittänyt roskikseen ja nyt leikit lerpan kaveria. Tulee oksennus.

        Mannerheim oli kunnon panomies, eikä mikään lerppa:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704262200111953_uu.shtml

        Hellakoukku se jaksaa monessa!


      • Anonyymi
        Bitteriski kirjoitti:

        Olen vuodesta 93 pyörinyt Pattayan nurkilla,mutta en muista törmänneeni yhteenkään Myanmarin tyttöön. Kyllä heitä siellä varmasti on,etenkin raksoilla,mutta baareissa heitä ei näy. Ehkä kaikissa pahimmissa ja surullisimmissa luolissa heitä voi olla,mutta en käy niissä. Ehkä sinä käyt,kun olet heihin törmännyt...

        Minä olen nainut pari kertaa nainut Myanmarin tyttöä, oli töissä siinä Beer Gardenini edessä olevassa baariryppäässä. Tosi hoikka ja kiva, vähän ujo, ei ilmeisesti puhunut hyvin Thaita, kertoi olevansa Myanmarista ja tulleena sinne töihin koska oli joku suhde mamasaniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainut pari kertaa nainut Myanmarin tyttöä, oli töissä siinä Beer Gardenini edessä olevassa baariryppäässä. Tosi hoikka ja kiva, vähän ujo, ei ilmeisesti puhunut hyvin Thaita, kertoi olevansa Myanmarista ja tulleena sinne töihin koska oli joku suhde mamasaniin.

        Niin, hän oli sellainen pelokas bambi ja hiljainen, otin hänet mukaan parina iltana, hoikka oli jä lähes nälkiintyneen näköinen, ujo ja pelokas, mutta hotellilla kyllä hommat hoiti hyvin, en olisi muuten toista kertaa ottanut. Tästä on 2-3 vuotta, en ole häntä enää siinä nähnyt myöhemmillä reissuilla.


      • Anonyymi
        GentlemenWay kirjoitti:

        "Thaimaassa asuvat ja Thaimaalaisten kanssa elävät häpeämme näitä suomalaisia kertakäyttörakastelijoita, sekä pyrimme välttämään kaiken kontaktin heidän kanssaan. "

        Ei tule antaa olemattoman marginaalisille asioille tuollaisia suhteettomia mittasuhteita. Oikea elämä ei ole muutaman tällä palstalla vuodesta toiseen kirjaimellisesti sairastelevan ulosantia.

        Realiteetti kuitenkin on se, että Tahaimassa on todella suuren mittakaavan täysin avointa ilotyttötpoimintaa ja asiakkaita maailman joka kolkalta, nuorista vähemmän nuoriin, timmin-normaaleista vähemmän sellaisiin, siisteistä vähemmän siisteihin ja fiksuista vähemmän fiksuihin.

        Sitten itse prostituutiosta voi olla montaa mileltä ja siitä argumentoida eri suuntiin vaikka ajan tappiin saakka, sill¨akyse on ns. ikuisuuskysymyksestä. Se tuskin koskaan katoaa ihmiskunnan keskuudesta, eli sen suhteen pyhästely menee tekopyhästelyn osiolle. Keskeisin ongelma on se toiminnan osuus jossa on kyse ihmiskaupasta, pakottamisesta ja ala-ikäisistä tai muutoin aivan liian nuorista, sekä tuota hommaa tekevien huonosta kohtelusta, tapahtukoon se keiden taholta tahansa.

        Ps. Hieman 'moraalisuuden' suhteutusta. Länsimaissa noin 50% avioliitoista päätyy eroon. Pettämistä esintyy myöskin n. 50%:ssa liitoissa ennemmin tai myöhemmin ja pettäjyys puolestaan jakautuu suunnilleen tasan miesten ja naisten kesken.

        Tähän kun sitten lisätään pariskunnat, jota pysyvät yhdessä vain koska eivät osaa jauskalla erotakaan, mutta eivät ole siihne tyytyväisiä, eli ei niin super-ruusuista.

        Sitten jos isoon kuvaan otetaan vielä mukaan "kultuurit" joissa naisilla ei ole juuri mitää arvoa ja ovat lähinnä misten omaisuutta ja mies tekee myös 'liiton' ulkopuolellaa patriarkan tavoin mitä haluaa.

        Maailman menoa ja realiteettejä.

        Ps.ps. Kritisoidakseen toisten käytöstä ja toimintaa, niin tulisi itse omata edes alkeellinen taso omassa käytöksessään, reagoinneissaan ja kielenkäytökssään ... myös s24-foorumeilla.

        Asiaa, juuri näin!


      • Anonyymi
        Taru-ja-Totuus kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Thaimaassa tasa-arvo, naisen asema ja tapakulttuurit ovat omien kokemuksieni perusteella huomattavasti paremmalla mallilla kuin suurimmassa osassa käymistäni maista.

        Jos prostituutiosta puhutaan, niin perinteinen "Pattayan tyttö" on huomattavasti onnellisemmassa asemassa kuin muissa maissa.

        Olen nähnyt julmaa ihmiskauppaa ja prostituutioon pakottamista useissa Euroopan maissa. Ranska, Unkari, Viro, Latvia, Kypros, Espanja ja Israel ovat olleet ulkomuistista lueteltuina kaameimpia. Siellä on paljon sitä, että köyhistä maista kuten Moldovasta houkutellaan tyttö muihin töihin, mutta otetaankin passi pois ja pakotetaan prostituutioon. Lopuksi heidät vielä surmataan sitten kun heidät on käytetty loppuun. Pariisi on esimerkiksi täynnä tuollaisia seksiorjia.

        Aasian maista Intian raiskaus ja orjuutuskulttuuri on omassa luokassaan. Intiassa järjestäytynyt rikollisuus puhkoo silmätkin katulapsilta, jotta nämä tuottaisivat heille enemmän kerjäysbisneksessä.
        Prostituution ja ihmiskaupan ykkönen Aasiassa on kuitenkin yllättäen Etelä-korea, joka on yhtä vauras maa BKT:llään kuin Suomi.

        Mitään viitteitä en ole Thaimaassa saanut tuollaisesta, vaikka siellä olenkin ollut pidempiä aikoja kuin muualla yhteensä. Ne naiset kenen kanssa olen Thaimaassa asioinut, ovat poikkeuksetta tehneet työtään vapaina ja ansaitsemismielessä ja miestä etsiessä. Euroopan maksullisista vähintään puolet ovat olleet mafioiden orjia enemmän tai vähemmän. Poikkeuksen ovat muodostaneet Suomi ja Saksa. Jopa vapaa Ruotsikin pursuaa rikollisjengejä, paritusta ja pakottamista.

        Thaimaan vahvat, iloiset ja seksikkäät naiset aiheuttavat ilmeisesti mustasukkaisuutta, ja heitä koetetaan latistaa joidenkin länsimaisten naisten ja naismaisten tossukkamiesten taholta.

        Tulee mieleen se yksi nuori naisbloggari, joka sanojensa mukaan olisi halunnut tappaa Pattayalla vanhemman farangimiehen, joka oli Mc Donaldsissa syömässä hampurilaista nuoren tytön kanssa. Myöhemmin kävi ilmi, että kyse oli isästä ja tyttärestä.

        Tuollaiset vainoharhaiset feministisellä ennakkoasenteella varustetut nuoret kokemattomat naikkoset sitten viljelevät noita paskapuheitaan blogeissaan ja monet katkerat kotirunkkarit vielä uskovat heitä ja huutavat hyihyitään.

        Juuri näin, pelkkää asiaa.


      • Anonyymi
        GentlemenWay kirjoitti:

        "Thaimaassa asuvat ja Thaimaalaisten kanssa elävät häpeämme näitä suomalaisia kertakäyttörakastelijoita, sekä pyrimme välttämään kaiken kontaktin heidän kanssaan. "

        Ei tule antaa olemattoman marginaalisille asioille tuollaisia suhteettomia mittasuhteita. Oikea elämä ei ole muutaman tällä palstalla vuodesta toiseen kirjaimellisesti sairastelevan ulosantia.

        Realiteetti kuitenkin on se, että Tahaimassa on todella suuren mittakaavan täysin avointa ilotyttötpoimintaa ja asiakkaita maailman joka kolkalta, nuorista vähemmän nuoriin, timmin-normaaleista vähemmän sellaisiin, siisteistä vähemmän siisteihin ja fiksuista vähemmän fiksuihin.

        Sitten itse prostituutiosta voi olla montaa mileltä ja siitä argumentoida eri suuntiin vaikka ajan tappiin saakka, sill¨akyse on ns. ikuisuuskysymyksestä. Se tuskin koskaan katoaa ihmiskunnan keskuudesta, eli sen suhteen pyhästely menee tekopyhästelyn osiolle. Keskeisin ongelma on se toiminnan osuus jossa on kyse ihmiskaupasta, pakottamisesta ja ala-ikäisistä tai muutoin aivan liian nuorista, sekä tuota hommaa tekevien huonosta kohtelusta, tapahtukoon se keiden taholta tahansa.

        Ps. Hieman 'moraalisuuden' suhteutusta. Länsimaissa noin 50% avioliitoista päätyy eroon. Pettämistä esintyy myöskin n. 50%:ssa liitoissa ennemmin tai myöhemmin ja pettäjyys puolestaan jakautuu suunnilleen tasan miesten ja naisten kesken.

        Tähän kun sitten lisätään pariskunnat, jota pysyvät yhdessä vain koska eivät osaa jauskalla erotakaan, mutta eivät ole siihne tyytyväisiä, eli ei niin super-ruusuista.

        Sitten jos isoon kuvaan otetaan vielä mukaan "kultuurit" joissa naisilla ei ole juuri mitää arvoa ja ovat lähinnä misten omaisuutta ja mies tekee myös 'liiton' ulkopuolellaa patriarkan tavoin mitä haluaa.

        Maailman menoa ja realiteettejä.

        Ps.ps. Kritisoidakseen toisten käytöstä ja toimintaa, niin tulisi itse omata edes alkeellinen taso omassa käytöksessään, reagoinneissaan ja kielenkäytökssään ... myös s24-foorumeilla.

        Minä taas ihmettelen ja ehkä häpeänkin suomalaisten kännäyskulttuuria, ei siinä mitään, kyllä minäkin kännään, mutta en Thaimaassa. Kun olen siellä ei ole mitään syytä kännätä kun on prempaakin tekemistä. Thaimaa lienee niitä harvoja maita joissa turistina en juo kuin muutaman kaljan illassa ja lähden sitten tytön kanssa hotellile. Ei tarvitse ryypätä kun tietää että kohta on parempaakin tekemistä luvassa.


      • Anonyymi
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Ihmiskaupan täytyy tapahtua jossakin maan alla ja pienillä paikkakunnilla, koska se ei näy Pattayalla millään tavalla. Tunnen kohtalaisen hyvin sellaiset 50-100 baarityttöä ja olen jututtanut heitä usein. Käytännössä miltei päivittäin. Puhun thaita melko hyvin.

        Olen jeesinyt heitä käytännön asioissa kuten kyytien muodossa kotiin jne. Usein olen ollut ainoana miehenä heidän kanssaan viettämässä jonkun synttäreitä yms. Upeasti pitävät toisistaan huolta, ainakin nämä minun tutut ja saavat juhlat aikaan vaikka kissan nimipäivästä. He osaavat suhtautua ammattiinsa huumorilla mutta silti työnä.

        Tarinat ovat liki identtisiä eikä ketään jututtamistani tai heidän kavereistaan ole pakotettu töihin. He ovat lähteneet liikenteeseen siksi kun kotonaan ei ole ollut mitään elinkeinoa ja heillä on kuitenkin elatusvelvollisuuksia. Kellään tuntemistani ei ole enää sitä alkuperäistä thaimiestä eikä lasten isää.

        Olen myös vieraillut monen kotona ja todennut että totta he ovat puhuneet.

        Kun syvällisiä puhutaan heidän kanssaan, niin tulevaisuus kyllä huolestuttaa liki kaikkia ja vanheneminen ja se että mitä jos sitä (elättävää farangia) tai muuta miestä ei löydykään.

        Olen nähnyt monen tytön baariuran alusta loppuun tässä 12 vuoden aikana.
        Uran loppu on ollut kolmijakoinen. Kolmannes löytää miehen, kolmannes kehittää muita töitä ja kolmannes palaa kotiseudulleen ja tekee kaikkea mitä tarjolla on. Yksikään tutuistani ei ole jatkanut esimerkiksi mamasanina. Osa kotiinpalanneista on tienannut ja rakennuttanut talon. Sosiaalinen media on monelle mahdollistanut sen, että parhaat entiset asiakkaat jatkavat sponsorointia vielä uran jälkeenkin.

        Thaita ei kannata suututtaa eikä loukata. Olen nähnyt ja kuullut tarinoita, joissa baarin pitäjä tai asiakas tai poikaystävä loukkaa toistuvasti tyttöä. Tiettyyn pisteeseen saakka he ovat hiljaa ja nielevät tappionsa, mutta tarpeeksi pahoissa tapauksissa maaseudulta tai kaupungista tulee veli, serkku tai kaverin mies, joka pistelee raivokkaasti pahantekijää turpaan tai tappaa. Kiusaaminen loppuu siihen.
        Siinä kohtaan jos ei pahantekijä nöyrry, niin hänellä ei ole mitään asiaa enää Thaimaahan paitsi mullan alla.

        Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
        Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

        Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään.

        Jälleen erittäin asiallinen kirjoitus mitä Pattayn tyttöihin tulee.


      • Anonyymi
        656546456456 kirjoitti:

        Velkku puhuu taas paskaa, kommentoinpa muutamaa...

        1. Sinulla ei taida olla yhtään pattayan ulkopuolelta thai ystäviä, minulla on... tavallisia työssä käyviä siis ei maksullisia, ei oikein enää jaksa vuodesta toiseen jauhaa samasta asiasta, täällä on paljon tyttöystävä ja jalkavaimo kandidaatteja, siis paljon et ole koskaan tavannut, ilman että käyt koskaan pattayalla tai hua hinin maksullisilla alueilla, miksi kukaan ei koskaan ole puhunut tästä, et sinä etkä kukaan muukaan.

        2. Kävin viime vuonna monta kertaa pattaylla myös baareissa, pääosin oppaat oli myanmarista, tuskin heillä on työlupaa ja oleskelulupaa... Aivan sama on hua hinissä täälläkin iso osa oppaista on samasta paikasta, eikä heilläkään ole työlupaa, eli ovat laittoman ihmiskaupan uhreja.

        Entiseen aikaan lähes kaikki maksulliset oli isanista, mutta paikka on kehittynyt, ja tarjoaa jo muitakin vaihtoehtoja kuin perseenmyynti, tai fyysisesti erittäin raskas riisinkeruu työ.

        Niinkuin sanoin Thaikkua ei kannata suututtaa oli se mies tai nainen, pataa tulee varmasti... ja kovaa, muutos enkelistä demoniksi voi tapahtua sekunnissa, pahoinpitely hua hinissä olisi helposti vältetty yksinkertaisella "sorry" sanalla ja nauramalla päälle, niin tilanne olisi purkautunut... kolmekymppiset thaimiehet on yleensä tehneet raskasta fyysistä työtä...

        Olen itse joutunut muutaman kerran vaaralliseen tilanteeseen, mutta aina anteeksi pyyntö, sorry auttaa, kerran olen töpännyt raskaasti yhdessä ohitustilanteessa näytin keskisormea yhdelle 30 v. thaikku miehelle ja ajoi minun perässä 30 kilsaa, mutta kun näki että farangi lopeeti leikin siihen, en näytä enää keskisormea, jos olisin ollut thaikku olisi tullut varmasti tappelu, vaikka tämä ohittaja ajoi keltaisella viivalla ohi, vaikka vastaan tuli autoja.

        Muuten olen pitkän aikaan epäillyt näitä juttujasi, et koskaan kerro mitään olennaista, tällä on paljon muutakin kuin pattayan maksulliset, jotka ei minun elämään vaikuta mitään, muutakin säälittää heidän elämä.

        Tässäkin kommentissa oli jonkin verran asiaa, myönnettäköön.


      • Anonyymi
        LerpanSatutunti kirjoitti:

        Kuten Naklua tuossa jo kirjoitteli niin keskustassa ei musulin tyttöjä näe kuin todella harvoin ja Thaimaan musuja ei pidä sekoittaa lähi-idän musuihin. Siksipä musutytöt eivät ole katukuvassa tunnistettavissa koska ne harvemmin huivittaa itsensä. Lisäksi musut pysyttelevät omilla alueillaan eivätkä hillu kartsalla. Mikes mallissa on tosin pari musumyyjää, nyt kun muistelen.
        He eivät kuitenkaan elä kivityksen ja kunniamurhien pelossa kuten lähi-idän siskonsa.
        Sinun kaikki juttusi ovat peräisin lehdistä ja googlesta. Taas jäit myös paskapuheistasi kiinni kun sanoit että "kävit viime vuonna monta kertaa Pattayalla" ja unohdit samalla että olet sanonut käyneesi tänäkin vuonnakin jo kahdesti. Toinen kerta oli se kun matkustit sillä uudella lautalla Pattayalle silloin kun se vielä ilmainen oli.

        Miten on edes mahdollista että mies joka haukkuu Pattayaa työkseen, hilluu siellä jatkuvasti ostareilla musuja kyttäämässä välillä vaimojensa ja lastensakin kanssa ja esiintyy inhoamiensa baarityttöjen ja tyttömarkkinoiden asiantuntijana, vaikka ei koskaan ole edes jutellut heidän kanssaan? Sinä se vasta olet rattayapoi, jos kuka. Et pysty yhtä lausetta kirjoittamaan ilman ristiriitoja.

        Asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellakoukku se jaksaa monessa!

        Jaksuhalit myös sinulle Amalia.


      • Anonyymi
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Ihmiskaupan täytyy tapahtua jossakin maan alla ja pienillä paikkakunnilla, koska se ei näy Pattayalla millään tavalla. Tunnen kohtalaisen hyvin sellaiset 50-100 baarityttöä ja olen jututtanut heitä usein. Käytännössä miltei päivittäin. Puhun thaita melko hyvin.

        Olen jeesinyt heitä käytännön asioissa kuten kyytien muodossa kotiin jne. Usein olen ollut ainoana miehenä heidän kanssaan viettämässä jonkun synttäreitä yms. Upeasti pitävät toisistaan huolta, ainakin nämä minun tutut ja saavat juhlat aikaan vaikka kissan nimipäivästä. He osaavat suhtautua ammattiinsa huumorilla mutta silti työnä.

        Tarinat ovat liki identtisiä eikä ketään jututtamistani tai heidän kavereistaan ole pakotettu töihin. He ovat lähteneet liikenteeseen siksi kun kotonaan ei ole ollut mitään elinkeinoa ja heillä on kuitenkin elatusvelvollisuuksia. Kellään tuntemistani ei ole enää sitä alkuperäistä thaimiestä eikä lasten isää.

        Olen myös vieraillut monen kotona ja todennut että totta he ovat puhuneet.

        Kun syvällisiä puhutaan heidän kanssaan, niin tulevaisuus kyllä huolestuttaa liki kaikkia ja vanheneminen ja se että mitä jos sitä (elättävää farangia) tai muuta miestä ei löydykään.

        Olen nähnyt monen tytön baariuran alusta loppuun tässä 12 vuoden aikana.
        Uran loppu on ollut kolmijakoinen. Kolmannes löytää miehen, kolmannes kehittää muita töitä ja kolmannes palaa kotiseudulleen ja tekee kaikkea mitä tarjolla on. Yksikään tutuistani ei ole jatkanut esimerkiksi mamasanina. Osa kotiinpalanneista on tienannut ja rakennuttanut talon. Sosiaalinen media on monelle mahdollistanut sen, että parhaat entiset asiakkaat jatkavat sponsorointia vielä uran jälkeenkin.

        Thaita ei kannata suututtaa eikä loukata. Olen nähnyt ja kuullut tarinoita, joissa baarin pitäjä tai asiakas tai poikaystävä loukkaa toistuvasti tyttöä. Tiettyyn pisteeseen saakka he ovat hiljaa ja nielevät tappionsa, mutta tarpeeksi pahoissa tapauksissa maaseudulta tai kaupungista tulee veli, serkku tai kaverin mies, joka pistelee raivokkaasti pahantekijää turpaan tai tappaa. Kiusaaminen loppuu siihen.
        Siinä kohtaan jos ei pahantekijä nöyrry, niin hänellä ei ole mitään asiaa enää Thaimaahan paitsi mullan alla.

        Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
        Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

        Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään.

        Ihmiskauppa ja pakottaminen on jotain joka tapahtuu jossain ihan muualla, kaikki tytöt, joita oon tavannut kaljabaareissa ovat olleet vapaita ja valmiita jäämään moneksi yöksi ja tekemään muutenkin ihan mitä haluavat.

        Olen parin tytön kotonakin käynyt Isaanissa, ihan normaalisti vapaita ovat tekemään mitä tahtovat. moni lähtee turistin mukaan moneksi viikoksi ja ilmoittaa baariin että lähtee nyt.

        Paitsi että go go paikoissa joutuvat kuulemma kirjoittamaan jonkun sopimuksen että ovat töissä vähintään 2 vuotta, niin yksi gogo tyttö selitti.Joutuvat kuulemma myös maksamaan jos ei tule töihin ajoissa ja eivät saa tarpeeksi lady drinkkejä illassa. Hän työskenteli Phuketissa Syzy Wongissa ja sen jälkeen lopetin go go paikoissa käymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskauppa ja pakottaminen on jotain joka tapahtuu jossain ihan muualla, kaikki tytöt, joita oon tavannut kaljabaareissa ovat olleet vapaita ja valmiita jäämään moneksi yöksi ja tekemään muutenkin ihan mitä haluavat.

        Olen parin tytön kotonakin käynyt Isaanissa, ihan normaalisti vapaita ovat tekemään mitä tahtovat. moni lähtee turistin mukaan moneksi viikoksi ja ilmoittaa baariin että lähtee nyt.

        Paitsi että go go paikoissa joutuvat kuulemma kirjoittamaan jonkun sopimuksen että ovat töissä vähintään 2 vuotta, niin yksi gogo tyttö selitti.Joutuvat kuulemma myös maksamaan jos ei tule töihin ajoissa ja eivät saa tarpeeksi lady drinkkejä illassa. Hän työskenteli Phuketissa Syzy Wongissa ja sen jälkeen lopetin go go paikoissa käymisen.

        Sis Suzy Wongs, ehkä Patongin kuuluisin paikka,jossa tytöt piiskaavat asiakkaita, mutta paskat työehdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sis Suzy Wongs, ehkä Patongin kuuluisin paikka,jossa tytöt piiskaavat asiakkaita, mutta paskat työehdot.

        Kuulemma piti kerätä 20 ladydrinkkiä illassa ennen kuin sai lähteä asiakkaan mukaan, eli kusettaa iso määrä miehiä ostamaan drinkki ennen kuin voi lähteä ja sittenkin vähintään 1000 bathin baarimaksu ja ennen klo 1:00 2000 bathia, ihan järjetöntä.

        Itellä oli hyvä tuuri kun tutustuin tyttöön jo tavallisessa baarissa jo vuosi ennen kun hän meni töihin sinne ja sovittiin että vain ehkä käväisen siellä ja sitten illalla kun hänen työt loppuu hän tulee mun luo hotellille ilman mitään baarimaksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma piti kerätä 20 ladydrinkkiä illassa ennen kuin sai lähteä asiakkaan mukaan, eli kusettaa iso määrä miehiä ostamaan drinkki ennen kuin voi lähteä ja sittenkin vähintään 1000 bathin baarimaksu ja ennen klo 1:00 2000 bathia, ihan järjetöntä.

        Itellä oli hyvä tuuri kun tutustuin tyttöön jo tavallisessa baarissa jo vuosi ennen kun hän meni töihin sinne ja sovittiin että vain ehkä käväisen siellä ja sitten illalla kun hänen työt loppuu hän tulee mun luo hotellille ilman mitään baarimaksua.

        Hauskaa on myös että niinä vuosina kuin nämä asiat tapahtuivat (2015-20i8) hän myös kertoi että hän pyytää vähintään 8000 bathia yöstä, jos eivät maksa niin sitten hän tulee mun luo yöksi. No ei maksaneet,lähes joka yäö tuli neljältä kun Suzy Wongs suljettiin, mutta sitten oli yksi yö oli joku japsi oli maksanut, hän soitti että japsi otti mukaan, mutta oli heti nukahtanut hotellilla, ei edes pystynyt naimaan, oli niin väsynyt.Aamuyöstä tyttö tuli mun hotellille ja naitiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksuhalit myös sinulle Amalia.

        Kiitos että ajattelet minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että ajattelet minua.

        Mä aattelen vaan Pattayaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä aattelen vaan Pattayaa.

        Joo niin mäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskauppa ja pakottaminen on jotain joka tapahtuu jossain ihan muualla, kaikki tytöt, joita oon tavannut kaljabaareissa ovat olleet vapaita ja valmiita jäämään moneksi yöksi ja tekemään muutenkin ihan mitä haluavat.

        Olen parin tytön kotonakin käynyt Isaanissa, ihan normaalisti vapaita ovat tekemään mitä tahtovat. moni lähtee turistin mukaan moneksi viikoksi ja ilmoittaa baariin että lähtee nyt.

        Paitsi että go go paikoissa joutuvat kuulemma kirjoittamaan jonkun sopimuksen että ovat töissä vähintään 2 vuotta, niin yksi gogo tyttö selitti.Joutuvat kuulemma myös maksamaan jos ei tule töihin ajoissa ja eivät saa tarpeeksi lady drinkkejä illassa. Hän työskenteli Phuketissa Syzy Wongissa ja sen jälkeen lopetin go go paikoissa käymisen.

        Thaimaassa on suht. sama lainsäädäntö parittamisesta kuin suomessa, thaimaan viranomaisille maksamalla pääsee pälkähästä, suomessa odotettavissa on 5-8 vuoden kakku, rikos on rikos pääsee siitä sitten maksamalla eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa on myös että niinä vuosina kuin nämä asiat tapahtuivat (2015-20i8) hän myös kertoi että hän pyytää vähintään 8000 bathia yöstä, jos eivät maksa niin sitten hän tulee mun luo yöksi. No ei maksaneet,lähes joka yäö tuli neljältä kun Suzy Wongs suljettiin, mutta sitten oli yksi yö oli joku japsi oli maksanut, hän soitti että japsi otti mukaan, mutta oli heti nukahtanut hotellilla, ei edes pystynyt naimaan, oli niin väsynyt.Aamuyöstä tyttö tuli mun hotellille ja naitiin.

        Ahaa. Minun huoneestani ei ole poistunut aamu yöstä yksikään REHELLINEN vuokrakone? Viimeinen tikki olisi, jos joku olis lähteny siksi, että oon väsynyt hotelliin mennessä?? Silloin nukun ja rassaan vasta aamulla. Mitens, saiko tuo sinun fantasiatarinasi tyttö tuon 8000thb samantien käteensä jo baarissa? Vai maksoiko niin kun muutkin vasta session jälkeen? Eli huoneelle, 8000 käteen ja nukkumaan ja tyttö juoks mirrimärkänä sun huoneelle?

        Noi haaveilu tarinasi on välillä ihan kivoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaassa on suht. sama lainsäädäntö parittamisesta kuin suomessa, thaimaan viranomaisille maksamalla pääsee pälkähästä, suomessa odotettavissa on 5-8 vuoden kakku, rikos on rikos pääsee siitä sitten maksamalla eroon.

        Ei tule Suomessa parittamisesta 5-8 vuotta, ellei se sisällä merkittävää taloudellista hyötyä ja ihmiskauppaa se paritus. Thaimaassa ei nykyään selviä rahalla ulos tuomioista. Pidätykset uutisoidaan heti nimineen ja henkilötietoineen. Kaikkia ei saada poliisiasemalla mukaan korruptoitumaan ja poliisit käräyttelee toisiaan jatkuvasti. Heidän ei kannata ottaa pienen korvauksen takia riskiä korruptituomiosta. Tänä vuonna pari turistipoliisia ja pari thaipoliisia koetti vongata huumekauppiaalta parikymmentätuhatta euroa vapauttamista vastaan, vaan huumekauppias tekikin rikosilmoituksen ja kaikki osalliset poliisit pidätettiin, irtisanottiin ja saivat vankeustuomiot.


      • Anonyymi
        Nakluan-VM kirjoitti:

        Nämä kaikki tuntemani tytöt ovat Pattayan ulkopuolelta. Heidän kotinsa ei ole Pattayalla vaan ainoastaan työsuhdeasunto. Minä muistutan sinua numeromiestä siitä, että olen ollut nuorena thainyrkkeilijänä ensi kertaa Thaimaassa vuonna 1987, eli aika paljon ennen sinua.

        Toiseksi kerron sinulle, että minä olen sosiaalinen ihminen ja tullut aina kaikkien kanssa toimeen ja minulla on takuulla enemmän tuttuja ja ystäviä kuin sinulle perusnegatiivisella suun soittajalla. Minulla on kymmeniä sydänystäviä täällä muitakin. Jos kertoisin oikean nimeni, niin voisit kysyä keneltä vaan. Kaikki tuntevat minut.

        Liikun paljon Pattayalla ja olen tuttu kasvo koko alueella. Tunnen farangibaarien pitäjät ja paikalliset. Tiedän Pattayan asiat kuin omat taskuni.
        Sinä et tiedä etkä voi tietää mitään seuranaisien elämästä koska et heitä tunne etkä heidän kanssaan asioi. Minä tunnen ja minulla todellakin on monta ystävää heidän joukostaan. Meillä on molemminpuolinen arvostus toisiamme kohtaan. Olen monelle kuin kummisetä. Sinä et ole. Minun autoni peiliin ilmestyy roikkumaan tuore malai tuottamaan onnea, aina kun edellinen menee vanhaksi taustapeilissäni. Sinun peiliisi ilmestyy vain linnunpaskaa, koska olet ikävä ihminen.

        En tunne yhtäkään tyttöä Myanmarista ja epäilen että puhut siitäkin paskaa. Myanmarin tytöt ovat Bangkokin halpahalleissa joissa minä en käy. Heitä on pelloilla ja rakennuksilla, tietyömailla ja golfkenttiä hoitamassa. Pattaya on tarkka työluvistaan nykyään eikä baarinpitäjät ota riskejä elleivät ole täysin idiootteja. Hua Hinin tilannetta en tiedä. Sen tiedän että ennenvanhaan Hua Hinin poliisi oli pahemmin korruptoitunut kuin Pattayan poliisi. Nykyään Pattaya on tiukoissa pihdeissä ja poliisiakaan ei enää uskalla lahjoa. Tosin minua ne ei sakota enää mistään. Sen verran ollaan tuttuja jo tämän uudenkin kaartin kanssa.

        Tuosta Hua Hinin tapauksesta olen samaa mieltä. Anteeksi olisi pitänyt pyytää, mutta humalaisille sattuu ja tapahtuu. Pahoinpitelijät olivat sitäpaitsi teinipoikia, eikä mitään kolmekymppisiä.

        Tuota tuota... Kukas täällä palstalla niistä maksullisista oikein höpöttää ja toitottaa? Käsittääkseni se olet 99,9% vain sinä ja sitten tuo yksi tai kaksi seksituristia harvakseen silloin tällöin kertovat reportaasia mutta senkin he kertovat ihan asiallisesti ja kunnioittavasti.

        Isanista nämä tytöt edelleen tulee. Kaikki ei kuitenkaan sieltäkään tule köyhistä oloista. Elintaso heidän kotipuolessaan on useimmilla ihan samaa luokkaa kuin suomalaisella pientilallisella.

        Sinä sanot Pattayaa päivittäin huorataloksi ja tunkioksi ja nytkö siis ihmettelet sitä miksi joku kommentoi niitä maksullisia? Taitaa olla lääkitys taas vaihteeksi kohdillaan kun ihmettelet omaa käytöstäsi.

        Mennäänkö Pattayalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa.

        Mä taidan lähteä Pattayalle.


    • 66554477

      Asiallista kirjoitusta Nakluan-VM, kiitos siitä.

    • Voittaja2010Fiksu

      Voi hyvänen aika sanon minä, muuta ei voi tuumata.

    • Anonyymi

      Olis se hienoa taas päästä Pattayalle

      • Anonyymi

        Juuolis se saatanan kivaa päästä pattayalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuolis se saatanan kivaa päästä pattayalle

        Mäkin haluun Pattayalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluun Pattayalle.

        Mä en haluu Pattayalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en haluu Pattayalle.

        Mä voisin haluta Pattayalle.


    • Anonyymi

      "Nämä pienet tyttöset eivät siis ole ollenkaan niin avuttomia, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, tai jokin pornoteollisuus antaa ymmärtää.
      Nämä tytöt eivät myöskään ole mitään tunteettomia lutkia, vaan tavallisia ihmisiä tavallisine toiveineen ja unelmineen. Sitä olen jaksanut ihmetellä ja ihailla, että työstään huolimatta ne romanttiset unelmat tulevaisuudesta eivät tuppaa karisemaan näistä pikkujättiläisistä.

      Jos havaitsemme ihmiskauppaan viittaavaa lähipiirissämme, oli sitten kyse Suomesta tai Thaimaasta, niin meidän kaikkien velvollisuus on ilmoittaa siitä välittömästi viranomaisille. Sen kauhistelu ja paheksunta ei riitä. Thaimaassa on kovat lait ja ihmiskauppiaat eivät palaa koskaan ammattiinsa kerran kiinni jäätyään"

      Aivan mahtavasti sanottu! Tuli tippa linssiin! Vanha juttu mutta pitää edelleen paikkansa.

    • Anonyymi

      Hämmästyttävää että Amalia ei ole (vielä) poistanut yhtään Amalian säänttöjen vastaista viestiä tästä ketjusta!

      • Anonyymi

        Näe myös Amaliasta unta.


    • Anonyymi

      Vielä muistuu mieleen tuo bowlingrata Royal Cliffin vieressä 1977 . tyttö otti suihin ja toinen syötti mua viinirypälellä ;-*

    • Anonyymi

      Mä en vois aatella meneväni Pattayalle.

      • Anonyymi

        Kyl kai mää sit Pattayalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl kai mää sit Pattayalla.

        Mä meen Pattayalle ainaskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä meen Pattayalle ainaskin.

        Mäkin haluun mennä Pattayalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluun mennä Pattayalle.

        Mä en oo koskaan ollu Pattayalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo koskaan ollu Pattayalla.

        Mä meinasin kerran lähtee Pattayalle.


    • Resupetterit mä olin kerran seksituristina jo. Äiteen kanssa saatiin soppalasta ilmaiset vapaa bussi liput tuurin kylä kauppaan ja yöpyminen paikallisessa modellissa.
      Sain oman laatu huoneen katu tasosta missä oli ikkuna kadulle. Istuin kiihottuneessa mielen tilassa pöydällä ikkunan edessä ilman housuja ja katselin ohikulkevia ihmisiä
      ja veivasin menemään. Paikalle tuli boliisit mutta äiti sai puhuttua ne pois. Jatkoin verhon raosta.

      • Anonyymi

        Mä en pääse ikinä Pattayalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pääse ikinä Pattayalle.

        no tostakin munkin reissusta tuli jälki pyykkiä sitten. modellin johtaja oli soittanut äiteelle. äiti kysyi multa että veivasitko verhoon? vastasin rehellisesti että verhoon veivasin.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        no tostakin munkin reissusta tuli jälki pyykkiä sitten. modellin johtaja oli soittanut äiteelle. äiti kysyi multa että veivasitko verhoon? vastasin rehellisesti että verhoon veivasin.

        ja ihan ku mutsi ei mukamas tiennyt. Samassa huoneessahan me oldiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pääse ikinä Pattayalle.

        Mä lähden Pattayalle heti kun sinne pääsee.


      • Anonyymi

        Mäkin lähen Pattayalle. Kai.


      • Anonyymi

        Näin taas mennään thaimaassa on suht. sama lainsäädäntö parittamisesta kuin suomessa, thaimaan viranomaisille maksamalla pääsee pälkähästä, suomessa odotettavissa on 5-8 vuoden kakku, rikos on rikos pääsee siitä sitten maksamalla eroon.


    • Anonyymi

      Seksituristina on kiva olla... no en ala laulaa, mutta ihan oikeasti, miksi ei?

      Aina on ollut kivaa Pattayalla, tapaa uusia ihmisiä ja kun rahaa on niin miksi sitä ei jakaisi muille.

    • Anonyymi

      Pitäisi oikeastaan kirjoittaa muistelmat seksiturismista Thaimaassa, onhan sitä nyt 20 vuotta tullut harrastettua, monennäköistä on nähty ja koettu, ja moneenlaiseen juttuun on joutunut.

      Varmaan olisi hauskaa luettavaa, toisaalta voisi olla yksi suuri yllätyskin, nimittäin se, että vaikka 20 vuotta ja 200 tyttöä on tullut harrastettua, niin ikinä en ole hairahtanut ladyboyhin, se kun on se Thaimaan klassikko, mutta itse en ole niihin ikinä sekaantunut, ja kun ne tunnistaa jo niin kaukaa, niin ei ole koskaan ollut lähelläkään sellainen vahinko että sellaisen kanssa olisin hotellille lähtenyt. Se varmaan olisi myös pettymys osalle lukijoista. Mutta ei voi mitään kun autenttisista muistelmista olis kysymys.

      • Anonyymi

        Minä haluan mennä Pattayalle joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan mennä Pattayalle joskus.

        Mä lähen Pattaylle heti ku akka kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lähen Pattaylle heti ku akka kuolee.

        Mä kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kans.

        Mäkin voisin lähteä Pattayalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan mennä Pattayalle joskus.

        Äiti. mää meen Pattikselle.


    • Anonyymi

      Nyt Pattayalle.

      • Anonyymi

        Kuka lähtee Pattayalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lähtee Pattayalle?

        Resupetterit mä olin jo Parkanossa ja kysynkin istuiko tytöt ollen siinä heti oikealla kun astuu ovesta sisään? Tonidsit söivät ja birdelöt joivat. Makuna mansikka.


    • Anonyymi

      Oltiin porukalla hiekkakuopalla ja vuoron perään napattiin mällit lentoon samalta viivalta mitaten matkan.
      Voitin kaikki, 2,5 metrii.

      • Anonyymi

        Pannaas mennen Paattaijalle.


    • Anonyymi

      Omakin unirytmi sekaisin vaippapöksyn kanssa. Nukahdin äitinsä ohella kasin aikaan viereensä ja nyt ei sitten enää nukuta.

      Hän joka tuntee thaikulttuuria, tapoja, asenteita, thai-ihmisiä ja buddhalaisuutta, niin hän tietää sen että se on täysin eri juttu se kaupallinen rakkaus Thaimaassa kuin muualla maailmassa.

      Se muistuttaa useimmiten perinteistä seurustelua, eikä prostituutiota.
      Kaikki on vapaaehtoista. Useimmiten korvauksen suuruuskin. Toki Thaimaassa on tuntiluoliakin, mutta niissä käy yleensä vain paikalliset, ja silloin ei puhuta "seksiturismista".

      Oikeat thaimaalaiset eivät tuomitse toisiaan, eivätkä huorittele edes alan ammattilaista. Mustasukkaisuuspäissään korkeintaan, mutta katuvat pian, koska toisten tuomitseminen ja haukkuminen tuo haukkujalle itselleen huonoa karmaa ja huutaminen tarkoittaa kasvojen menetystä.

      Huono karma täytyy hyvittää jotta pääsee sen tuomasta taakasta. On itsetuhoista hankkia itselleen huono karma harkitsemattomilla teoilla ja sanoilla. Thaimaalainen arvostaa viisautta ja viisaat saavat johtaa heitä.

      Aito buddhalainen antaa toisten olla sellainen kuin on, sen näköinen kuin on ja sen uskontoinen kuin on. He katsovat ettei heillä ole oikeutta asettua toisten yläpuolelle ja kertoa toisille mikä on oikein, tai mikä on väärin.

      Tavoite on tulla onnelliseksi ja onnelliseksi ei tulla arvostelemalla ja nimittelemällä toisten tapaa olla ja elää. Se on buddhalaisuudessa ajan haaskaamista miettiä toisten asioita ja puuttua niihin.

      Lapset jo kasvatetaan Thaimaassa tähän ja lapset saavat olla lapsia ilman että heille puhutaan kuin vähämielisille. He ovat heti osa perhettä, yhteisöä ja kansaa. Heitä ei tarvitse erikseen määrätä kotitöihin, vaan he tekevät osansa heti kun siihen mitta riittää. Ovat ylpeitä kun osaavat ja voivat.

      Pattayalla tuli ennen vaimoa tutuiksi ja kavereiksi niin monet baaritytöt, että tiedän heidän sielumaisemaa varsin hyvin. Ei he häpeä kulkea farangin matkassa vaan ovat ylpeitä siitä että kelpaavat ja pääsevät tienaamaan.

      Ravintoloissa, kaupassa tai missä vaan seuralainen liikkuukin farangin kanssa niin kukaan myyjä tai virkailija ei katsele paheksuvasti tai kohtele huonosti, vaan he ovat täysin tasavertaisia ihmisiä tuon seuralaisuuden ammattilaisen kanssa.

      Kateeksi saattaa myyjällä korkeintaan käydä miettiessään, että tuo tienaa varmaan enemmän päivässä kuin minä viikossa.

      Kaikenlainen paheksunta ja tuomitseminen kuuluu länsimaiseen kulttuuriin. Se ei kuulu Thaimaahan. Thai tarkoittaa vapaata. Jokainen saa vapaasti olla sellainen kuin on.

      T 2010

      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus ja olen samaa mieltä. Mutta eikös meitin sensukka jo mennyt ja kopioinut tuosta osan uuteen aloitukseensa.. on se varsin erikoinen käki. Varastaa toisen pesästä munat ja hautoo niitä sitten omassaan. Käänteinen käki tuo arvostettu sensei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus ja olen samaa mieltä. Mutta eikös meitin sensukka jo mennyt ja kopioinut tuosta osan uuteen aloitukseensa.. on se varsin erikoinen käki. Varastaa toisen pesästä munat ja hautoo niitä sitten omassaan. Käänteinen käki tuo arvostettu sensei.

        Vastaa asiassa Pepu-punen jos kykyä muuhunkin kuin Pep-pusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus ja olen samaa mieltä. Mutta eikös meitin sensukka jo mennyt ja kopioinut tuosta osan uuteen aloitukseensa.. on se varsin erikoinen käki. Varastaa toisen pesästä munat ja hautoo niitä sitten omassaan. Käänteinen käki tuo arvostettu sensei.

        Tottakai sensukka kopioi, koska ei ikinä kykenisi itse kirjoittamaan mitään Thaimaasta oman kokemuksen pohjalta koska hänellä ei ole sitä omaa kokemusta. Edes oma kokemus ei toisi tuollaista järkeä senssun päähän koska se pää on tehty puusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sensukka kopioi, koska ei ikinä kykenisi itse kirjoittamaan mitään Thaimaasta oman kokemuksen pohjalta koska hänellä ei ole sitä omaa kokemusta. Edes oma kokemus ei toisi tuollaista järkeä senssun päähän koska se pää on tehty puusta.

        No mutta siinähän kutakuinkin tulikin sinun pääasiallinen aiheesi thaimaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sensukka kopioi, koska ei ikinä kykenisi itse kirjoittamaan mitään Thaimaasta oman kokemuksen pohjalta koska hänellä ei ole sitä omaa kokemusta. Edes oma kokemus ei toisi tuollaista järkeä senssun päähän koska se pää on tehty puusta.

        Se on hyvä että sensui pääsee Thaimaan suomalaisten kautta tutustumaan Thaimaahan keskustelupalstalla, koska muulla tavalla ei tule koskaan pääsemään.
        Kodinhoitajaksi Suomeen tilattu postimyyntimorsian ei tuo tullessaan Thaimaata Suomeen. Se Thaimaa on edelleen tuolla reilun 8000 kilometrin päässä.


      • Anonyymi

        Milloinhan sinulta katoaa nuo ruusunväriset lasit silmiltäsi, toivotaan että et saa päin kuonoasi märkää rättiä, noin niinkuin vertauskuvallisesti joka johtaisi sinut epäilemättä varsin syvään kriisiin, oikeastaan mikään kertomasi ei ole 100% totta, tosi olet itsellesi uskotellut osatotuuksia, ja tulkitset kaikki noiden ruusun väristen llinssien kautta, mulla meni viisi vuotta tajuta missä mennään sinä et näytä tajuavan viellä 10 vuodessa, joskin olin ollut silloin jo kauan aviossa thaimaalaisen kanssa, puutun vain yhteen väitteeseesi, se on kateus,, thaikut on eräs kateellisin väestöryhmä mitä olen tavannut,toinen väitteesi minkä haluan korjata on se että entisellä vuokrasellaisella on hyvin heikot mahdollisuudet pärjätä aviomarkkinoilla, aina löytyy morsian jolla ei ole koskaan ollut tuota vuokrarasitetta.


      • Anonyymi

        Vika todellakin löytyy peilistäsi, kun et sanaakaan omaa käytöstäsi muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika todellakin löytyy peilistäsi, kun et sanaakaan omaa käytöstäsi muista.

        No voi sentään taasen Neidin metrinen pursotus taasen poistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika todellakin löytyy peilistäsi, kun et sanaakaan omaa käytöstäsi muista.

        Ei ne sitä tarkoittaneet, vaan vastapuolen peilistä.

        On muutes vaimoni ylpeä myös fyysisestä voimastani. Pidän nimittäin tarvittaessa puolia vaikka puhvelia vastaan.

        Kerran ajeltiin Buriram citystä takaisinpäin, kun tiellä oli jokin farmarien sähläämä tukos. Nuorimies riehui siellä nyrkkiä punoen meille autoilijoille, joista jotkut paineli torvea.

        Kundi lähti sitten kävelemään autoja kohti uhmakkaasti viittoen nousemaan autosta, niin vaimoni hyppäsi autosta ulos ja sanoi hälle että jos haluat nyrkkeillä, niin voit kokeilla sitä minun mieheni kanssa. Kun nousin autosta niin poika teki wain ja käveli takaisin sinne mistä tulikin.

        Myös liha puhuu Thaimaassa tarvittaessa. Dalai laman sanoin: "Väkivalta on hyväksyttävää jos sillä vältetään suurempi paha"

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sitä tarkoittaneet, vaan vastapuolen peilistä.

        On muutes vaimoni ylpeä myös fyysisestä voimastani. Pidän nimittäin tarvittaessa puolia vaikka puhvelia vastaan.

        Kerran ajeltiin Buriram citystä takaisinpäin, kun tiellä oli jokin farmarien sähläämä tukos. Nuorimies riehui siellä nyrkkiä punoen meille autoilijoille, joista jotkut paineli torvea.

        Kundi lähti sitten kävelemään autoja kohti uhmakkaasti viittoen nousemaan autosta, niin vaimoni hyppäsi autosta ulos ja sanoi hälle että jos haluat nyrkkeillä, niin voit kokeilla sitä minun mieheni kanssa. Kun nousin autosta niin poika teki wain ja käveli takaisin sinne mistä tulikin.

        Myös liha puhuu Thaimaassa tarvittaessa. Dalai laman sanoin: "Väkivalta on hyväksyttävää jos sillä vältetään suurempi paha"

        T 2010

        Olet kaikkien miesten esikuva ja naisten kuolaamisen kohde, olet mahtava, kuinka tuletkaan toimeesi itsesi kanssa, se edellyttää äärimmäisen korkeatasoista sietokykyä.


      • Anonyymi

        Olenkohan kovastikin väärässä kun väitän, että tämän 2010:n kahden exän mielipiteet eroaa räikeästi miehen omista mielipiteistään itsestään?
        Kun ihmisellä on noin kova tarve anona anoille alituiseen egoaan pönkittää tuollaisilla kertomuksilla, on hän eitoivottu ilmestys aina paikalle tullessaan tarpeenaan ryhtyä ykköshuomioiduksi.


      • Anonyymi

        Pep-pu-sesi ei ole vähäjärkinen joten kastinne järkisyys samalla aaltopituudella.


      • Anonyymi

        Neidillä kovin oudoksuttava käsite Buddhalaisuudestaan ja karmasta, varsinkin kun on kyse hänestä itsestään ja hänen käytösmallistaan, jossa minä en havaitse mitään yhtäläisyyttä aiheen ja hänen ulosannin tason kanssa.


      • Anonyymi

        Siellä Hin Lek Faissa on asunut joku muu kui numba tai senssu, jotka ovat sama henkilö. Näistä vajaista ei kumpikaan ole käynyt Suomen ulkopuolella, vaan ovat olleet laitoshoidossa jo pitkään. Olisko isäukkonsa vai veljensä joka on Thaimaassa asunut ja tämä Suomeen jäänyt koettaa netissä elää hänen elämäänsä. On kaikenlisäksi vielä nainen.

        Kuka siellä Hin Lek Faissa on joskus asunutkaan, ei asu enää. Terveys meni ja ei ole varaa hoidattaa itseään siellä ja nyt on korona-peloissaan tullut Suomeen. Tämä numbasenssu on nyt päässyt kuntouttavalle kurssille suunnittelemaan tietokoneohjelmalla parketinpalasia ja pellinkappaleita.
        Ihan turhaan, koska työelämässä häntä ei tulla näkemään eikä ulkoilmassa. Mökkihöperö loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Hin Lek Faissa on asunut joku muu kui numba tai senssu, jotka ovat sama henkilö. Näistä vajaista ei kumpikaan ole käynyt Suomen ulkopuolella, vaan ovat olleet laitoshoidossa jo pitkään. Olisko isäukkonsa vai veljensä joka on Thaimaassa asunut ja tämä Suomeen jäänyt koettaa netissä elää hänen elämäänsä. On kaikenlisäksi vielä nainen.

        Kuka siellä Hin Lek Faissa on joskus asunutkaan, ei asu enää. Terveys meni ja ei ole varaa hoidattaa itseään siellä ja nyt on korona-peloissaan tullut Suomeen. Tämä numbasenssu on nyt päässyt kuntouttavalle kurssille suunnittelemaan tietokoneohjelmalla parketinpalasia ja pellinkappaleita.
        Ihan turhaan, koska työelämässä häntä ei tulla näkemään eikä ulkoilmassa. Mökkihöperö loppuun saakka.

        Miksi tämä Neiti-Nössönen-2010 aina tarvitsee jonkun laitapuolen aivottoman kirjoittelemaan noita mielisairaita päätelmiään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Hin Lek Faissa on asunut joku muu kui numba tai senssu, jotka ovat sama henkilö. Näistä vajaista ei kumpikaan ole käynyt Suomen ulkopuolella, vaan ovat olleet laitoshoidossa jo pitkään. Olisko isäukkonsa vai veljensä joka on Thaimaassa asunut ja tämä Suomeen jäänyt koettaa netissä elää hänen elämäänsä. On kaikenlisäksi vielä nainen.

        Kuka siellä Hin Lek Faissa on joskus asunutkaan, ei asu enää. Terveys meni ja ei ole varaa hoidattaa itseään siellä ja nyt on korona-peloissaan tullut Suomeen. Tämä numbasenssu on nyt päässyt kuntouttavalle kurssille suunnittelemaan tietokoneohjelmalla parketinpalasia ja pellinkappaleita.
        Ihan turhaan, koska työelämässä häntä ei tulla näkemään eikä ulkoilmassa. Mökkihöperö loppuun saakka.

        Tuo lienee se ainoa järkeenkäypä selitys hänen täysin järjenvastaiselle käytökselleen, porkkanoilleen, villalangoilleen ja aivopesuilleen.

        Joku sairas suomalainen resupetteri siellä Hin Lek Faissa on aiemmin asustellut vuokratöllissä. Tämä palstan sankari on ihaillut ja kadehtinut häntä niin suuresti että päätti kaapata hänen elämänsä mielikuvitustasolla.

        Täällä on ollut niin kuuma joka ikinen päivä että ulkotyöt jää lyhyiksi pyrähdyksiksi. Harkinnassa on tulla Suomeen syksyllä pariksi kuukaudeksi vilvoittelemaan mökille, jotta muistaa taas miksi täällä on kiva asua.

        T 2010


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe