kerro jos tiedät

puutteessa44

Jos tiedät että jotain petetään miksi et kerro?

Mun mies pihtaa ja epäilen että käy muualla kun seksi ei maistu!

Järjetön puute joten pistää miettimään.
Tiistaina taisi käydä jossain.

Jos joku mies pylsii sua laita vaikka tähän etunimi. Paikkakunta jne jotain tunnistetta.

En kestä tällaista puutetta!

15

389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipaatko.kumppania

      Jospa sinä avaaja kertoisit ensin, että miltä paikkakunnalta sinä olet, niin saadaan rajattua aluetta pienemmäksi. Voit myös laittaa ukkosi nimen.

    • hoton_hörhöt

      Miks puuttua toisten henk. kohtaisiin asioihin ja suhteisiin. Ei kannata työtää nenäänsä sinne mihin se ei kuulu. Ja jos vaikka perätön juttua leviää voi joutua oikeuteen, kannattais vähän miettiä jos on aikuinen ja terve pää.

    • Päivänjatkot

      Mee vain säkin panemaan, niin ootte tasoissa, jos kuvittelet, että miehesi haluttomuus johtuu siitä, että pettää jonkun toisen kanssa. Taitaa johtua kuitenkin ihan muista syistä kirjoituksestasi päätellen.

    • omalehmäköojassa

      Tiistaina taisi käydä jossain... Oisko käynyt kaupassa tai kaverillaan ilman sua? En ihmettele sun tyylistä päätellen vaikka pettäisikin sua. Ei me täällä ruveta sulle ketään paljastamaan. Saat ihan itse ottaa selvää onko epäilysi aiheellinen. Mielenkiintoista olisi tietää, että jos miehesi pettää niin mitä meinasit tehdä? Käytkö itsekin vieraissa? Todennäköisesti haet oikeutusta omiin touhuihisi. Vai?

      • omapalehmäse

        Senkin voi tehdä eli mennä itse vieraisiin silloin. Itse halusin varmuuden siksi ettei oma elämäni mene hukkaan petturin kanssa eläessä.


      • j_impact

        Kannattaa käydä vieraissa jo etukäteen. Jos se ukko ei ole ennen sinua käynyt vieraissa, niin varmasti on sitä ajatellut. Sen ajattelun taas voi laskea pettämiseksi, joten olet oikeutettu itsekin pettämään. Muista syyttää kuitenkin siitä miestäsi.


      • turha.miettiä

        Jos suhde on sillä tasolla että koko ajan pitää miettiä pettääkö toinen, niin kannattaa erota.


    • Tietoaonjamuuta

      Ei sitä kertoa kun petturit itse kertoilee panoistaan. Ei vaan tule miettyä tätä että tuo toinen joka pettää puhuu sivu suunsa ja itsensä pussiin. Kyllä tieto kulkee salaman tavoin.

    • Tämänkääntakia

      Miksi kukaan kertoisi, kun niitä vaimoja jotka miehensä pettämiset tietää, mahtuu 13 tusinaan? Erota ei siltikään kun on tuo hieno status saavutettu, vaikka ukko panisi muita sen minkä kerkeää. Hetkellinen haloo ehkä syntyy kiinni jäädessä mutta sitten voikin silmät taas ummistaa ja jatkaa "idylliä". Turha aiheuttaa sitä pientäkään haloota mistä kärsii vaan lapset. Niiden vikahan se ei ole että vanhemmat (molemmat) on idiootteja.

      • voioukkidoukki

        Miksi olet noin järkyttävän katkeroitunut ja kateellinen ja vieläpä noista haukkumistasi petetyistä vaimoista? Kuinka pahoja pettymyksiä sisälläsi kannat, jotka purkautuvat noin ilmoille? Miksi jahtaat petettyjä niin kiivaasti eroamaan, miten se sinua hyödyttää ja mitä se sinulle antaa?

        Katkeruus, kateus ja viha näkyy myös lapsellesi olit sitten eronnut, karannut tai mikä tahansa, joten on aivan turha lyödä kuvittelemassasi idyllissä eläviä lapsineen. Lapset voivat nykyään huonosti, olivatpa he ero tai idyllissä elävistä kulissiperheistä. Miksi näin?


      • Ykköseltäkakkoselle

        Olet kyllä katkera kakkonen. Se että suostun ykkösenä tähän on juuri tuo kuten kuvaat asian. Se status ja raha on mulle tärkeää kuten miehelle. Ei kuule tuollainen velassa elävä eronnut kakkonen kelpaa millään. Itsehän tarjoilet kotonasi niin mitä sitten? Olet katkera kun me erota niinkö? Älä katkeroidu se kuka siihen ryhtyy on itse se myös kannettava. Voisitko kohdistaa tuon katkeruutesi siihen pelehtijään äläkä siihen puolisoon joka nauttii muista eduista mitä sinä et saa. Kateushan on selkeästi syynä sulla.


      • nythyvä

        Erosin vaikka ei ollut mitään statusta. Oli kuitenkin kolmenkymmenen vuoden yhteinen taival takana ja kaksi lasta. En halunnut jakaa miestä muiden naisten kanssa.


      • Ykköseltäkakkoselle
        nythyvä kirjoitti:

        Erosin vaikka ei ollut mitään statusta. Oli kuitenkin kolmenkymmenen vuoden yhteinen taival takana ja kaksi lasta. En halunnut jakaa miestä muiden naisten kanssa.

        Se oli sinun näkemys ja mitä et siedä. Onko pakko syyllistää puolisoa niiden muiden syiden takia kun ei eroa? Olenko siis todella paha ihminen kun nautin rahasta ja statuksesta? Pakko sitä on katkeruus kohdistaa puolisoon jolle muut asiat ovat tärkeämpiä kun seksi.


      • vaimoonvaimo

        Niinpä. Miksi syylistää petettyä, joka ei hae eroa. Hän tekee omat ratkaisunsa olosuhteiden ja oman arvomaailmansa mukaan. Jos mies haluaa kakkosen parisuhteeseen, ottaa hän itse eron, ei siihen vaimon suostumusta tarvita. Jos mies haluaa jatkaa liittoaan ja kakkonen haluaa olla silloin tällöin siitä huolimatta suhteessa, tukkikoon suunsa. Hän on sivullinen perheen ratkaisuissa. Ja väliaikainen episodi.


      • Tämänkääntakia

        Kerroin vaan mielipiteeni miksi en itse kertoisi jos jotakuta petetään. Näitä tapauksia nyt vaan on. Ja paljon. Mutta täällä saa heti katkeran ja kakkosen leiman kun kertoo vastauksen aloittajan kysymykseen ;)
        En mä ole kenellekkään katkera ja jokainen hoitakoon omat suhteensa kuten parhaaksi näkee, joillekin se on tuo silmien ummistaminen. Mutta ulkopuolisena en lähtisi kenenkään pakkaa sekoittamaan käräyttelemällä, varsinkin jos mukana on lapsia. Jos saman kuvion on nähnyt toistuneen jo useampia kertoja; armoton riitely, mökötys ja mykkäkoulu ja seuraavassa hetkessä kaikki on taas anteeksi annettu. Kunnes taas...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe