Kuka oli taannoinen pääsiäisen yliajaja naikkonen?

hämmentävää

Muutama vuosi sitten ajoi joku nainen pääsiäisenä viattoman sivullisen yli. Sivullinen kuoli. Yliajaja on käsittääkseni vapaalla.

Onko perhe vielä Okussa ja onko yliajaja Okussa esim perheensä luona? Ajaako hän vielä hurjastellen?

Olisin kiinnostunut tiedoista, sillä minulla on pieniä lapsia, enkä halua naikkosen ajelevan heidän ylitseen.

Siis jos yliajaja on Okussa, niin mikä on hänen nimensä ja missä päin Okua asustelee? Rehellisellä veronmaksajallla on nämä oikeus tietää.

16

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olit.oikeudessa

      Kyllä sinä rehellinen veronmaksaja tiedät. Olithan itse mukana oikeudessa.
      Eikä sinulla muuten ole lapsia, joten valepukki olet

    • aloitalääkitys

      Jaahah, oletko päässsyt hoidosta pois vai jäokö aamulääkitys ottamattta? Et ole aikohin hörhöillyt täällä!

    • HrZZ

      Taisit itse ajaa yli silloin aikoinaan olet ilmeisesti päässyt avohoitoon mutta unohtanut lääkkeidesi säännölisen ottamisen...

      Mene hoitoon takaisin ja pysy loitolla Outokummusta sillä täällä ei sinua kaivata...

    • käsisydämelle

      Onpa paljon puolustajia surmaajalla. Ei olisi jos olisi oman lapsen yli ajettu.

    • Siis.olet

      Kuolleen tytön isä tai äiti väität olevasi.
      En usko

    • teretaas

      Näitä aloituksia ei ole vähään aikaan näkynykkään.

    • PolvijärvenMatti

      Eikö Okulaisilla ole munaa kertoa vuosien jälkeenkään kuka yliajaja oli? Mitä pelkäätte?

      • taaskotätä

        mitäpä se enää kenenkään persettä kaivaa kuka ajoi? tuomion on siitä saanut ja sen kärsinyt ja kauheat muistot painaa varmasti loppu elämän mieltä. hän ei varmastikkaan ikipäivänä olisi halunnut ajaa tahallaan kenenkään ylitse, mutta näin vain kävi. tällä kylällä on ennenkin jäänyt ihmisiä auton alle, eikä niistä täällä kukaan vouhota. joten voisko tämä psykopaatti aloittaja lopettaa taas nämä kirjoitukset heti alkuunsa


      • Järkeä-Kehiin
        taaskotätä kirjoitti:

        mitäpä se enää kenenkään persettä kaivaa kuka ajoi? tuomion on siitä saanut ja sen kärsinyt ja kauheat muistot painaa varmasti loppu elämän mieltä. hän ei varmastikkaan ikipäivänä olisi halunnut ajaa tahallaan kenenkään ylitse, mutta näin vain kävi. tällä kylällä on ennenkin jäänyt ihmisiä auton alle, eikä niistä täällä kukaan vouhota. joten voisko tämä psykopaatti aloittaja lopettaa taas nämä kirjoitukset heti alkuunsa

        Olen sanasta sanaan samaa mieltä kanssasi. Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...


      • nomoresecrets
        Järkeä-Kehiin kirjoitti:

        Olen sanasta sanaan samaa mieltä kanssasi. Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...

        muista unohtaa jos sun läheisille tehdään pahaa!

        mikä kumma saa okulaiset suojelemaan tappajaa?


      • taasmennään1

        unohtaa ei varmasti pysty mutta ei kyllä tervettä touhua oo tuollainen vainoaminenkaan. "tappaja" ihan kuin olisi joku hirveä rikollinen joka tarkoituksella ihmisiä tappaa. sinun kannattaisi oikeasti hakeutua hoitoon!


    • rikollinenteko

      Autolla ylinopeutta kisaamistarkoituksessa ajanut nainen teki valintansa. Hänen ei olisi tarvinnut kisata eikä ajaa ylinopeutta keskellä yötä. Siksi on oikein, että hänen loppuelämänsä ja lähiomaistensa loppuelämä muistutetaan tehdystä virheestä.

      Ketään ei kuitenkaan syytetä eikä vainota, vaan muistutetaan ainoastaan. Eli oliko tekijä syntyperäinen outokumpulainen, asuuko hän paikkakunnalla edelleen? Miten mahdolliset vanhemmat ajattelevat asiasta?

      Muistutus toimii ennaltaehkäisevänä toimena, jotta nainen ei enää koskaan syyllistyisi samaan tekoon.

      • sogga

        oletko kipeä päästäsi kun haluat hänen lähiomaisillekin asiasta vittuilla? tietääkseni heillä ei ole asiaan osuutta.


    • EnToivoPahaaEnhän

      Kyllä se vastuuton teko oli, kortti pois loppuelämäksi ainakin.
      Jos ajaa kovaa vauhtia kilpaa paikassa jossa on 40km h nopeusrajoitus ei voi kuin sanoa että lähes tahallinen teko oli. Nuori ihminen kuoli turhaan.
      En vainoa enkä ole aloittaja, mutta mikäli oma lapseni olisi ollut uhri, en hurjastelijalle antaisi anteeksi ikinä.

    • KansanÄäni

      Yliajaja naisen teko oli harvinaisen brutaali! Eikö kukaan tiedä asuuko nainen enää Okussa?

      • etehtinytlpettaaajoissa

        Sinä tiedät vastauksen. Sinut on tunnistettu ja prosessi sinun hoitoon saamiseksi on käynnissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe