Auto-center BoKoMotors

Bmwkappaleina

Autolle korjausta. Onko tämä uusi paikka luotettava ? Paikalla aikonaan toimi erikoinen yrittäjä, ettei olis samaa perua tämäkin ?

143

13129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakslondo

      Kalapada fipugeke. Lipatilooooooooo. Vänks doks. Gtrex. Leksadi troxlo.

    • juusovä

      Opettelisit ajamaan niin auto pysyisi tiellä eikä lähtisi käsistä reijolan rampilla

    • Bokomotors

      Hei,
      Olemme muuttaneet kuurnankatu 34 alkuvuodesta 2017.
      Meillä ei siis ole mitään yhteistä tekemistä toimitiloissa aikaisemmin toimivien yrittäjien kanssa.
      Luotettavuudesta sen verran että parhaamme pyrimme tekemään ja paljolti positiivista palautetta olemme saaneet.
      Tervetuloa käymään ja kokemaan itse palvelun laatu! :)

      -Boko-Motors/ Kimmo

      • huilumues

        Ihan selvä liikkeen omistajan oma viesti...


      • Anonyymi
        huilumues kirjoitti:

        Ihan selvä liikkeen omistajan oma viesti...

        No sinähän viisas olet


      • Anonyymi

        Tässä puhuu maksava asiakas.
        Olen korjauttanut autoni BOKOlla kahdesti.
        Molemmat tapaukset tulivat kuntoon nopeasti ja edullisesti.
        Kolmas oli 120 tkm huolto. Asiallinen ja nopea palvelu kohtuu hinta.
        Ajanvaraus, Kimmon toiminta ja joustavuus ansaitsee kiitokset.
        Suosittelen kaikille joilla auto tarvitsee korjausta tai huoltoa.


    • homosexu

      ei mahda pitkään tämäkään pulju tällä paikalla pyöriä

      -Kon-Kurs/Hemmo

      • Yrittämistä

        Näillä bokon kavereilla on aikaisemmatkin firmat olleet asiakkaan aliarvioimista, kusetusta, veron kiertoa ja jopa työntekijöiden kusetusta. Homma ei ilmeisesti ole mihinkään muuttunut. Kovasti koittavat näissä keskusteluissa puhdistaa mainettaan mutta taustat ja teot puhuu enemmän. En käyttäisi palveluitaan, jos joku ongelma tulee niin mitenhän sitten?


      • Anonyymi
        Yrittämistä kirjoitti:

        Näillä bokon kavereilla on aikaisemmatkin firmat olleet asiakkaan aliarvioimista, kusetusta, veron kiertoa ja jopa työntekijöiden kusetusta. Homma ei ilmeisesti ole mihinkään muuttunut. Kovasti koittavat näissä keskusteluissa puhdistaa mainettaan mutta taustat ja teot puhuu enemmän. En käyttäisi palveluitaan, jos joku ongelma tulee niin mitenhän sitten?

        Kateelliset puhuvat tosi hyvä ammatti maista työtä ja ripeää joitakin vaan harmittaa kun köyhän lappsi on kaunis TV an


    • AnusJuuso

      Hyvää ja asiansa hoitavaa väkeä. Järki hinnat ja siistit tilat. Siis täysin eri meininki kuin eräällä kestohuijarilla..

      • PerseVäänänen

        Ikinä en oo ketään huijannu!


    • boko-boko-booo

      Boko boko booo.

    • Runkkujuuso

      Asiallista palvelua järkihinnalla. Ei mitään tekemistä aiemman kestohuijarin kanssa.

    • BMW81

      Rahan kiilto vain silmissä!!! Ei edes tietoja voi katsoa y-tunnuksilla. Rehellinen kauppias/korjaaja voi laittaa tiedot nettiin. Arvopaperien pyörittäminen, tontit näillä myös jne. Tällä kyseisellä firmalla.
      Ja onhan omistajalla kuulema muutama poliisi asiakin ollut vuosien aikana.

    • Mersu89

      Ei työnantajarekisteriä ja haetaan työntekiöitä eikun harjotteliojoita.

      • enhetisuosittelisi

        Vähän kyllä tuolla periaattella kyseinen firma haiskahtaa myös pikkuhommien suhteen aika rahastukselta heidän tarjouksensa vaikutti, että en ihan heti ensimmäisenä tätä firmaa tarjousten perusteella suosittelisi


      • dsdfjh2

        Sama ääliö tuntuu kirjoittelevan joka yö viinahuuruissaan näitä kommentteja. Mene kysymään paikanpäältä, jos kiinnostaa. Minun auton ainakin laittoivat hyvin ja järkihintaan kuntoon.


      • enhetisuosittelisi
        enhetisuosittelisi kirjoitti:

        Vähän kyllä tuolla periaattella kyseinen firma haiskahtaa myös pikkuhommien suhteen aika rahastukselta heidän tarjouksensa vaikutti, että en ihan heti ensimmäisenä tätä firmaa tarjousten perusteella suosittelisi

        samaa ajattelen itsekkin pikkuhomma niin vaikutti tarjouspyynnön perusteella aivan täydeltä rahastukselta, että tein tämän pikkuhomman itse en suostunut minkään firman rahastettavaksi,


    • MitenLienee

      Hyviä kommentteja ainakin Facebookin sivuilla. Uskoisko niihin vai puskista huutelijaan?

      • booroobooroo

        Yrittäjien kavereita nämä arvostelijat. Vähän hävettäs


      • SepäJustSe
        booroobooroo kirjoitti:

        Yrittäjien kavereita nämä arvostelijat. Vähän hävettäs

        Yrittäminen vai se, että sinulla olisi kavereita?


      • rottaralli555

        Se ,että olet rotta :)


      • rottaralli666
        rottaralli555 kirjoitti:

        Se ,että olet rotta :)

        niisiekii :(


    • Sellerinauris

      Yritysteleen kun kirjoittaa toisen osakkaan nimen löytyy tietoa millainen yritys tämä myös on. Aika paljon puhalluksia ja maksamattomia veroja yms. Vahva veikkaus mutta kohta varmasti tilat taas vapaat

      • Batmanmobile

        On takuulla pian vapaana. Tuulen huuhtoma perse vaan vilkkuu.


      • Porkkanaperuna

        Hyvinhän tuolla homma pyörii. Mitä puhalluksia ja maksamattomia veroja löysit kun en itse löytänyt?


      • opettelukemaan

        osaatko reppana lukea ? Yritysteleen kun kirjoittaa toisen osakkaan nimen löytyy tietoa millainen yritys tämä myös on.


      • Selleripunajuuri

        minä löysin vaan jonkun e-seller oyn. e-seller oyn googleen kun laittoi niin vei protestilistan sivuille niin selvisi tämäkin asia. Ilmeisesti tämäkin samallainen firma.


      • Maiju686

        Ai sellaista porukkaa!? Eipä tarvitse autoa tuonne koskaan viedä


    • KuppaTippuri

      Onpa naurettavaa. Protestilistalla siis ollut joku firma, jolla ei ole mitään tekemistä keskustelun aiheen kanssa. Mahdollisesti toinen omistaja sama. Tällä perusteella tästäkin kaupungista löytyy lukematon määrä hyvin toimivia yrityksiä, joiden omistaja on voinut olla mukana huonosti toimineessa yrityksessä. So what? Hanki JV elämä.

      • palikkapalikka

        Velat näyttää olevan osa vuodelta 2017 protestilistalla ? Kusettaja pahimmasta päästä.


    • Toors

      Palveluista alennus -25% oli jossain. Mikä tunti hinta lienee kyseisessä liikkeessä?

    • Kotterokuski

      Tuolla on korjailtu minun ja veljeni autoa. Viime vuosituhannen kulkupelit kyseessä. En voi työn jäljestä valittaa. Hinta kohtuullinen. Asiakaspalvelu, yhteydenpito, maksamiset, kuitit yms. on hoitunut myös ilman moitteen sanaa.

    • Nissaniii

      Olen kerinnyt jo viisi kertaa tämän vuoden puolella omaa autoani tuolla eri syistä käyttämään. Ei ole valittamista. Auto on tullut aina kuntoon ja hinta on ollut kohdallaan.

    • rotanloukku

      Toinen omistaja semmonen rotta, ettempä sille antaisi edes lelu autoa.

    • homcenter

      huhuh miten nolo nimi pikku puljulla

    • sellai

      Asiallisesti autoni korjasivat ja hintataso oli edullisimmasta päästä.

    • Saabistismi

      Joo enpä veis autooni tonne tänää ohi ajaessa katoin kun erittäin epämääräisen näköiset asenatajat nortit huulessa räkivät pihalla ja sen jälkeen hyppäävät asiakkaan autoon. Olipa tonne joku suhteellisen uudenkin auton vienyt.

    • Palvelupelaa

      Ettei vaan olis kilpailevinen paikkojen/paikan kommentteja suurin osa herjauksista.. Minulla ei ole ainakaan huonoa sanottavaa kahden korjauskerran jälkeen. Sitäpaitsi kysyttiin kokemuksia, joka varmaankin tarkoittaa työnlaatua, hintaa ja palvelua ylipäätään. Siihen ei paljon tupakan poltot tms vaikuta. Aika tarkasti olet myös kyyläillyt, kun ohi ajaessasi olet jonkun nähnyt räkivän :D

    • 1pappa

      Joo, vähän kieltämättä ed kommentit haiskahtaa mustamaalaamiselta.. Meidän perheen autoja on käytetty bokolla ja tullaan käyttämään jatkossakin. Palvelu on aina ollut hyvää ja kaikki on hoitunut sovitusti. Hinnatkin taitaa olla Joensuun edullisimmasta päästä. Meidän perheeltä ainakin vahva suositus!

    • jdkkdod

      Kauheeta on meno. Onko tottakaan, että on nähty tupakkaa polttava auton asentaja? Voi luoja näitä juttujen tasoa.

    • KN1

      Olin autoni kanssa ongelmissa ja kyseinen liike sattui olemaan sillä hetkellä lähimpänä joten ajoin sinne. Olivat juuri menossa kiinni mutta ottivat silti autoni sisään ja korjasivat sen aukioloajan ulkopuolella. Mielestäni erittäin asiallista toimintaa!

    • KorjaamoitaKiertänyt

      Todella positiivinen yllätys! Suosittelen!

    • mazda

      Hyvä paikka. Työnjälki on hyvää ja asiallisia kavereita kaikki. Emännän autoa tuolla korjattu ja joka kerta hinta on alittanut tai ollut kustannusarvion mukainen. Ei siis valittamista.

      • Turaukkoja

        Työn jälki on kyllä ollut ihan täyttä patenttia patentin perään. Netistä löytyi jostain kuvia Googlen kautta kun harkitsin tätä firmaa. Ei ihmekkään että hinnat on alhaiset. Nopeasti ja paskasti tekevät hommat jotta seteliä jää taskuun enempi. Ei mitään häpyä ole touhussa.


    • amiska

      Suosittelen!!! Asia meininki!

    • Opeli

      Epärehellistä porukkaa Bokolla.

      • verottajasmies

        samaa mieltä.


    • Seppojoensuu

      Vieläkö tää Boko on kusettanut ihmisiä autokaupoissa?

      • Läxköbemaripois

        Jaa a... eiköhän tuo pian selviä ;)


    • Harnaa

      Tosi hyvin sujui vuosi pari sitten bokolta autoremontti ja vieläpä edullisesti ilman kuittia! 😁 sen jälkeen ei ole tullut mieleenkään käyttää.

      • Jututkiertääeikäsuotta

        Joo bokohan maksaa palkkojakin pimeänä "työssä käyville työttömille". Valot palaa hallissa pitkälle iltaan..


    • Pienkylä

      Jaaha taas tämä on pinnalla. Tuttava oli käyttänyt autoaan alustan osien vaihdossa niin Boko oli samalla diagnosoinut muitakin viallisia alustan osia jotka pitäisi vaihtaa ja epäilys oli herännyt. sitten oli käyttänyt autoaan toisaalla tarkastuksessa niin mitään vikaa ei ollut löytynyt, mennyt myös katsastuksesta moitteetta tuon jälkeen pari kertaa.

      • bokomotors

        Itsekkin vähän kyseenalaista bokomotorin toimintaa ja sitä kun agressiivisesti tarttuvat tarjouskilpailuun vaikka tiedän heidän korjaamonsa tason/osaamisen että autoani en heille vie laitettavaksi, kun siitä löytyy kuitenkin jotakin ylimääräistä laitettavaa tai mitä he eivät kerralla saa laitettu kuntoon. Että silloin on aivan sama se että laitanko itse vai laittaako tämä patalaistaka ja veltto bokomotors sen vian


    • Esellerieiolevihanmes

      Kun omistajat googlettaa ei homma ihmetytä...

    • BOKOTIBOOO

      Minä kävin kerran bokottamassa mutta autoon tuli boko. Sitten hain kaupasta pari bokoa ja uusin molempien puolien bokot. Samaan aikaa televisisosta tuli boko ja minua nauratti. boko boko.

      • Tyhjätynnyri

        Saattaa joskus otsassa paukahtaa Boko


    • läskifiksari

      Sama ukko jaksaa kirjotella tänne eri nimillä.. Ootko hieman katkera luuseri?

      • Lihavafiksaaja

        Jep, itsekin huomannu että tää toinen bokon pitäjistä on melkoisen ylipainoinen. Kuinkakohan terveys kestää fiksailla.


    • Penatoi

      Ei ole ollut koskaan ongelmia liikkeen kanssa. Huoltotyöt sujuu näppärästi ja laatukin yhtä hyvää kuin muissakin korjaamoissa. Edulliset hinnat.

      • Melkonenboko

        onko Bokolla suhteet suomi24 yllä pitoon kun viestit häviää sensiliän? :D Eli nyt ainaki on varmaa että bokon pitäjät ite kirjottelee tänne näitä hyviä kokemuksia.......


      • KO-rotta

        Onko rotta edelleen rotta jos sen paistaa voissa?


    • BOKOTIBOOO

      Jos haluaa uden BOkon, niin pitääkö sitten bokottaa kuinka pitkään. Itselläni on varastossa kaksi vanhaa bokoa ja uusi bokotin. Käykö nämä yhteen? VOiko samalla bokottaa ja bokotella. vai viekö bokotus tehon bokottelusta? Bokoti boo.

      • Miiumiii

        Saat vielä bokon kädestä


    • Mattimasat

      menneeköhän firmalla kovin hyvin kun kuulema johtaja itse kauppaa venäläistä tupakkaa FB kirppiksillä??

    • ylämyllyn_masa

      hyvä tupakki pokolla

    • Toyotakulkee

      Ei itsellä mitään valittamista, auto hoitui kuntoon nopeasti ja vieläpä hyvin edullisesti.
      Taitaa heillä muutenkin olla melko edullinen hinta verrate moneen muuhun, olikohan 60e/h

    • pokopoooooo

      Minä haluvan uuven pokon. pokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopokopoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

    • trattaako

      Jaa a... en tunne yritystä mutta maksuhäiriön jos 400€ laskulla ottaa niin kuin hyvin menee?

    • Hitsimies

      Toivotaan nyt, ettei taas pyöritetä pari vuotta ja vuoron veto. Alkaa vaan venyä ja paukkua luvatut ajat ja sopparit. Sopimuksista on pidettävä kiinni. Tai sitten pari vuotta ja vuoron vaihto. En pidä tyylistä.

    • Tittelintuureksi

      Ei ole ainakaan luotettava. Kaksi kertaa äijä lupaa, että pysytään sovitussa. 70 e yli sovitun. En suosittele kenellekään. Tsupparimeininkiä. Sovitut hinnat eivät pidä.

    • TUUBA

      hYVÄ MENO. HYVÄ ÄIJÄ. KYLLÄ LÄHTWW. SOVITU HINURI.

    • jonnepahonne

      Jos ei toi jonne osaa hommii duunaa, nii ei kukaa.

    • änti

      Vidun hyvä paja. mulla kympidonaa dasussa.

    • hyytijuu

      bobokkkokokobokokotitityy

    • hoituuhomma

      Homma hoituu.

    • kivasulle

      ok paikka

    • unski

      Voipi olla, tai voi olla olemattakkii.

    • ofry

      ihan hyvä. kävin alovajot ja muutainoli. jo sa ja sitten oli kans nuo parrut. Ihan hyvin njakso nostaa. KAIKENkaikkijaaan oli ok kokemus. sain ihan hyvänkokemusken. ja hyväoli asiakaspaslvelu.

    • ohimmy

      No onpas teillä kokemuksia. No mulla on vaan pelkkää hyvää sanottavaa. Aikataulut piti ja hinta ok.

    • Tomul

      Taitaa olla Kommolla kavereita. Ei siinä mittää. Koirat haukkuu ja karavaani kulukee.

    • Palaako

      Toimii yritys ja samalla paikalla ja voisin vaikka vannoa, että ehdottomasti ; " Vittuuks luotit."

    • Rosia

      Ihana ihimine. kaaleekki voi käyrä, ja ihan rahalla maksetaa.

    • tonny

      Jo miekii kävi, mut kyl täytyy sanua, et kunnon poika hää on. Otti meilä puolet siit, mitä meiol mKA. kiitos

    • mil

      ma kavin, minulle pesu javax, hyvä.

    • Alhamdu

      suber, laitta mu auto, siin alust laho, 0,4 cm ja tsel k toinen kaksio. käyntii. ma tykkaa. hien mmies

    • Äsa

      Siis aivan mahtava ihminen. Jaksoi kuunnelle, vaikka oli vaikea paikka hällekin. Kyllä se, tottakai riipii, toivon niin kaikkee parasta sulle Kimi, puss&kram <3

    • Boko

      Vieläkö boko bokottaa??

      • tsiisus

        Kai se bokottaa protesti listalle itteään kovaan tahtiin ja maha samaan tahtiin kasvaa


      • tziisus
        tsiisus kirjoitti:

        Kai se bokottaa protesti listalle itteään kovaan tahtiin ja maha samaan tahtiin kasvaa

        Eli kaikki kunnossa bokolla


      • Anonyymi

        Ite kävin heseltä veke pokon.
        Ei ollu lihhoo ensinkään.en suosittele, ranet oli maukkaat


    • boko

      Boko on boko vaikka bokossa paistaisi.

    • BOKOTIBOOO

      Kerran kävin Loviisassa. Näin matkalla kaksi bokoa. Olin ihmeissäni.

    • Bokbokbok

      Onko tää paikka edelleen pystyssä?
      Tuntuu protestilistalla olevan vähän väliä?

      • jeb

        Hyvin tuntuu pyörivän ja eihän se protestilista meinaa muuta kuin että on laskut vaan ollu myöhässä ja vaikka oiskin maksettu niin merkintä ei hävii ilman erillistä poistopyyntöä...


      • Anonyymi

        Ei kai se enää oo.taitaa tilalla olla joku autopesula.
        Tais ne asentajat olla kännissä nii lopetti.


    • Boooooy

      Kyllä ne vaan häviää automaattisesti.

    • i_kan

      Liekkö tällä limpulla minkäännäköistä osaamista autojen parista?

    • Minunauto

      Minä oli auto rikki boko piti korjata hyvejö osija auto on hyvä ja poko oli hyvä ja pokolla korjssivat.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia näkemyksiä ..... näköjään kova on kilpailu asiakkaista...heh heh.
      No, itse löysin ko. firman n. 1,5 vuotta sitten eikä mitään pahaa sanottavaa. Olen vahvasti korjaamouskollinen ollut aina ( jos siis korjaushommat onnistuu) ja kun aiempi korjaamo pisti pillit pussiin (eläke) niin uutta etsimään. Ja löytyipä aika vaivattomasti.
      Kaikki ongelmat on ratkaistu ja korjaukset suoritettu siten, ettei ole tarvinnut mennä uudestaan vaatimaan, ettei korjaus mukamas ole ok-tasolla. Omppuni on saanut jatkuvalla syötöllä lisää elinpäiviä ;o))) Hinta-laatusuhde on todellakin jees ja palvelu pelkkää
      Ja muutes kivan rentoa ja mukavaa jengiä!!!
      Ja kokeeksi kysykääs ympäriinsä, kuinka moni korjaamo enää suotuu laittamaan itse hankitut varaosat paikoilleen.....ja silti työlle tyytyväisyystakuu. Telkun mainoksen mukaan: kokeile ni näet!

    • Anonyymi

      Erittäin hyvää laadukasta palvelua.Hinnat edulliset.Suosittelen.

    • Anonyymi

      Jokainen voi katsoa protestilistalta tämän bokon ulosottorekisterin, että jos tälläista toimintaa haluaa tukea niin mikässiinä.

    • Anonyymi

      Y-tunnus 2781070-8
      Toiminimi BoKo-Motor's Oy
      Verovelkatieto Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa.

    • Anonyymi

      Hyvä firma, transporterin kanssa kävin Ja käyn uudestaankin! Sami

    • Anonyymi

      Minä ostin uuven pokon ja aina käyn sen kansa pokomotorsilla. Kun ei muut tiiä pokoista niin palijo kuon pokomotors. Pokotipoooooooo.

    • Anonyymi

      Ostin auton. Sovittiin jo asia. Ei ollut aikaa miettiä.. 🤔.. Tuulilasi rikki.. Sähköikkunat, mitkä ei toimi.. Taisin polkasta paskaan.. Olkaa tarkkoja!

    • Anonyymi

      Edes autossa ollu ovenkahvaa?!.. Vittu kun just 80v vanhenpien takia tarvii! Ei ole rahaa eikä kukaan auta.. Edes myyjä

    • Anonyymi

      Kortilla ei voi maksaa! Only money! Petyin todellakin! Älkää olko yhtä tyhmiä ku mä

    • Anonyymi

      Auton uusia osia lattialla?... En osaa vaihtaa.. Ei ole rahaa.. No toiv kestää 2kk..saan vanhemmat käymään saikulla jne

    • Anonyymi

      Itse käytin autoa toissa vuonna kytkin remontissa ja olin lähdössä pois pihasta, eipä auto käynnistynyt ollenkaan, oli jäänyt maadoitusjohto laittamatta paikalleen. Sitten vein uuden karhean auton kestovahaukseen ja vahaus oli aika arvokas, mutta kotona tarkastelin autoa tarkemmin niin työnjälki oli todella huonoa, valkoista vahauksen jälkeä oli siellä sun täällä. Vein auton seuraavana päivänä uudestaan käsittelyyn ja saivat vahauksen jäljet hävitettyä ja lupasivat hyvittää seuraavalla kerralla jotain, mutta seuraavaa kertaa ei tule kyseiselle korjaamolle. Maksan mielelläni työstä enemmän jos jälki on sen mukaista!

    • Anonyymi

      Jos sulla on uuden karhea auto, niin piruako viet kaiken maailman pokoille korjattavaksi. Eiköhän kannata jo itse katsoa peiliin.

    • Anonyymi

      Minulle tuli fiksiin auto bokolta joka oli käyttäny fiksissä bokolla. asiakas ei ollut tyytyväinen jälkeen, penkit ja auto pesty ja myllytetty ihan päin persettä.

      • Anonyymi

        Käytin käsijarruvaijerit kerran vaihdattamassa Volvoon niin särkivät sisustan muoviodia ,muka sanoivat että rikki entuudestaan kiertäkää pulju kaukaa saatanan räkänokat..


      • Anonyymi

        Älä Mikko jaksa.


    • Anonyymi

      Vilkaiskaa Bokon protestilistaa ennen kuin viette.

      • Anonyymi

        Protesti ei ole tuomio. Tuomioita näyttää olevan yksi. Varmaan sekin maksettu jo. Toki merkintä jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Protesti ei ole tuomio. Tuomioita näyttää olevan yksi. Varmaan sekin maksettu jo. Toki merkintä jää.

        No kertoo sekin jo jotain, että antaa laskujen mennä ulosottoon.


    • Anonyymi

      Todella pettymys ja kallis. Kiertäkää tämä pulju kaukaa.

    • Anonyymi

      Minä haluvan uuven pokon auton eteen niin saapiko tilattua pokottimen sieltä pokotti motorsilta. Onko niillä pokottimessä takuita. Pokoti poo.

    • Anonyymi

      Tämä paja ei korjaile asennusmokiaan takuutöinä. Välttääkää vaikka edulliset korjaushinnat saattaa houkuttaa.

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Tänne korjaamolle kannata mitään viedä.

      • Anonyymi

        Eipä niin. Mutta omistajaha oon niin haaskan näköinen pallukka et sitä kannattaa käyä kattelemassa jo ettäämpääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niin. Mutta omistajaha oon niin haaskan näköinen pallukka et sitä kannattaa käyä kattelemassa jo ettäämpääkin.

        Siis joo kyllä. Mutta siis en tule viemään koskaan tänne autoa.


    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa

    • Anonyymi

      sen tiedän että kyllä on kalliit hinnat... en tiedä mikä maksaa mutta ei anakaan varaosat :D pari hinta-arviota olen saanut, ja kaikki yli hintaisia.

    • Anonyymi

      Reklamaation tein. Kustannusarvio kuluttajansuojalain vastainen. Ja autoon tuli lisää korjattavaa.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä palvelu ja alansa osaavia työntekijöitä yksi Joensuun parhaista auto verstaita

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Teeppä perässä e30 ja itke sitten...


    • Anonyymi

      HALLELUJA!!

    • Anonyymi

      Kusetuksen makua on siinä hommassa. Turhia remontteja tehdään ja saadaan aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Käytin viime vuoden syyskuussa autoa rengastöissä ja jarrunesteen vaihdossa. Olivat penkoneet auton läpi etsien "vikoja" joille yritettiin myydä korjausaikaa.

      Oli olevinaan jarrut kuluneet alamittaan, iskari rikki ja molemmat takatukivarret väljiä muita vikoja.
      Näitä "vikoja" en korjannut, tarkistutin auton toisella ammattilaisella joka totesi kaiken olevan kunnossa. Auto meni vuoden jälkeenkin katsastuksesta läpi ilman yhtäkään huomautusta. Kusetuksen maku jäi kyllä.

    • Anonyymi

      Itsellä ei ole kuin hyviä kokemuksia, joten suosittelen 👍

    • Anonyymi

      Itse olen montaa korjaamoa kokeillut joensuussa ja kyllä tästä on muodostunut vakkarikorjaamo. Hinta on kyllä lähes aina ollut halvempi kuin muualla

    • Anonyymi

      paras paikka, ei kantsi mollata

      • Anonyymi

        No ei tosiaankaan paras eikä lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tosiaankaan paras eikä lähellekään.

        Perusteet? Sama haukkua prismaa kauppana jos tomaatti oli huonompi kun Lidlissä vaikka ostit 120€ ostoksia


    • Anonyymi

      Saanut sitä mitä olen tilannut. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Vaihdatin e36 bemariin moottorin, 5/5 palvelu ja työ oli valmis seuraavana päivänä koodausten kera

    • Anonyymi

      Vähän syrjässä ja hiukka epäsiisti pieni "toimisto", antaa sellasen likaisen nyrkkipajan kuvan ...mutta itse työssä ei valittamista, tekevät mitä lupaavat ja ennakkoon annettu hinta- ja aika-arvio myös pitää, liekkö vielä Joensuun halvin tuntihinta.

      Suosittelen !

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, pääasia on kuitenkin se että hommat hoituu kuntoon ajallaan ja hintakin on "siedettävää tasoa" verrattuna eräisiin muihin alan toimijoihin.


    • Anonyymi

      Enpähän menisi hintoja kehumaan..Valohoitoa asiakkaan mukaan..

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe