Tehot hävisivät

Eioleriemukasta

Joo eli laitoin moponi takaisin vakioksi. Laitoin kurin putkeen ja vakio suuttimen takaisin (88). Nyt ei kulje kuin max 30 kmh ja kiihtyy vitun laiskasti. Missä ihmeessä vika? Mopo siis rieju mrt

3

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      No mitä laitoit takaisin vakioksi, tuo on vähän sama kuin yrittäisit takaisin äitisi kohtuun. Sielläkin ololle oli aikoinaan syynsä mutta ei sinne yleensä kuulu palata.

      On myös hyvä muistaa että itse asiassa et laittanut takaisin vakioksi jota se oli ilman kureja, vaan tukit suotta moisilla hirveyksillä moposi. Vakiohan mopo on silloin kun kaikki kurit on pois ja muuten ei ole viritelty. Kurien kanssa se on kuristettu ja viri osilla viritetty.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

      http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

      http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

    • Älä_yritä_tehdä_vakiota

      ainut tapa on saada vakioksi on purkaa ja kasata uusiksi. Mitata kaikki ja tarkistaa onko asetuksia tai kokoja muutunut. helvetin suuri homma. tietysti jos itse on virityksen tehnyt ja alkuperäiset osat tallessa. mikäs siinä. paljon on enemmän tehtävä kun yksi suutimen vaihto.
      Mopokorjaamotkaan ei ota mielellään projekstia jossa muutetaan viritetty mopo vakioksi. ainut helppo keino on ostaa luovutus mopo, josta otat osia. mutta..... mutta se on sama että alat ajamaan sillä luovutusmopolla :D ottaen katteet ja ym. muoviosat viritetystä versiosta.

      hyvää yrittäämistä. olet kusessa jos joku sut tuohon projektiin pakottaa..

    • seovikaataitaaolla

      säädä seos suhde optimal.
      -säädä tyhjäkäynti melkein nollaan. niin että moottori käy mahdollisemman hitaasti.
      -sammuta
      -pyöritä seos ruuvi kiinni ja laske pyörähdykset maksimiin asti.
      -nyt pyöritä seos ruuvia 1/2 saamasi luku kiinnipäin.
      -käynnistä
      -odota mahdollinen ryypyn poistuminen.
      -säädä seosta tarvittaessa ilman että kosket kaasuun.
      (-jos sammuu olet pyörittänyt liikaa kiinni)
      -kun pakokaassu tuntuu hyvältä. nosta tyhjäkäyntiä ylemmäksi.
      -käy ajamassa kierros ja säädä vähän lisää---

      muista poistaa mahdollinen karsta ja tekeytyminen. ennen kun aloitat mitään säätöjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe