Tietoa koosta

Tiedontuoja

28

373

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi muistaa, että Suomessa pienemmät? Miksi muistaa, kun sinulla on varmaan siitä jotain näyttöä kirjoituksesi tueksi, vai onko?

      Ei ole se riittävä tuki, että vilkaiset likaisiin kalsareihisi ja toteat, että onpa meillä Suomessa pienet kullit :D

    • esdrftgy

      Eiköhän perus kulli oo jotain kuus tuumanen suomessakin. Lopetetaan jo ne lässytykset et täällä muka olis pienemmät penikset kun muilla. Häxy kerto jo

      • Pekka-Peräseinäjoelta

        5.16 tuumaa keskimäärin pituus..mitä se on senteissä?


      • Opettaja-Savosta

        5.16 x 2.54 = 13.1cm.


      • MitatKohdilleen

        Jee. tuo 13cm on hyvä ison rajaksi. Kaikilla on isot kullit ja hyvä mieli.


      • Olet-sekopää

        Ei se ison raja ole, vaan keskikoon.


      • Olet-sekopää kirjoitti:

        Ei se ison raja ole, vaan keskikoon.

        Eikös keskikokoa isommat olekaan enää isoja?


      • Isokikkelinen
        h-x kirjoitti:

        Eikös keskikokoa isommat olekaan enää isoja?

        Kyllähän keskikoossa vähän hajontaa on. Keskipituus Suomessa 12 - 14cm ja keskipaksuus 9- 11cm.


      • Isokikkelinen kirjoitti:

        Kyllähän keskikoossa vähän hajontaa on. Keskipituus Suomessa 12 - 14cm ja keskipaksuus 9- 11cm.

        Onko nuo mitat ylittävät jo isoja?


      • h-x kirjoitti:

        Onko nuo mitat ylittävät jo isoja?

        Ja Asko muistaa, että jos laittaa nikikseen isokikkelinen, niin uskottavuuden vuoksi pitää laittaa mittakuva. Eiks niin?

        Minä olen odotellut kuin kuuta nousevaa, milloin tulee näkyviin joku tutkimus, jossa todetaan keskikoko 13/10-lukemiin.

        Google ei löydä sellaista tutkimusta ja se yleensä löytää kaiken nettiin kirjoitetun.


      • Isokikkelinen
        h-x kirjoitti:

        Onko nuo mitat ylittävät jo isoja?

        Isohko on 14 - 16cm ja iso on 16 ja päälle. Edellyttää tietenkin, että on oikein mitattu. Oikein mittaaminen on harvinaista.


      • Isokikkelinen kirjoitti:

        Isohko on 14 - 16cm ja iso on 16 ja päälle. Edellyttää tietenkin, että on oikein mitattu. Oikein mittaaminen on harvinaista.

        Voisiko se 13-senttinen olla väärin mitattu?


      • Kyllä-voi
        h-x kirjoitti:

        Voisiko se 13-senttinen olla väärin mitattu?

        Voi. Ja usein onkin. Oikeasti on lyhyempi.


      • Kyllä-voi kirjoitti:

        Voi. Ja usein onkin. Oikeasti on lyhyempi.

        Mikähän koko voisi olla oikein mitattu?


      • Se-tiedoksi
        h-x kirjoitti:

        Mikähän koko voisi olla oikein mitattu?

        Ei se koosta ole kiinni, mutta yleisesti miehet luulevat väärien mittaisten takia isoa tai pientä penistään isommaksi kuin se on.


      • Se-tiedoksi kirjoitti:

        Ei se koosta ole kiinni, mutta yleisesti miehet luulevat väärien mittaisten takia isoa tai pientä penistään isommaksi kuin se on.

        Eli mikään koko ei ole pääsääntöisesti oikein mitattu? Asia alkaa olla selvä.


      • Kiitos-sinulle-kuvista

        Harvemmin mitataan oikein, kuten on kuvista saatu nähdä. Hyvä kun asia alkaa olla selvä. Sanotaanko nyt näkemiin ja toivotellaan hyvää jatkoa?


      • Kiitos-sinulle-kuvista kirjoitti:

        Harvemmin mitataan oikein, kuten on kuvista saatu nähdä. Hyvä kun asia alkaa olla selvä. Sanotaanko nyt näkemiin ja toivotellaan hyvää jatkoa?

        Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä, sanottiin ennen vanhaan.

        Olen sen todennut monesti, että Askolle ei oikein mitattua kullia ole kukaan pystynyt esittelemään. Oli koko mikä tahansa. Ja miksi hänelle toisten miesten kullien pituus tai koko yleensä on niin kauhean tärkeää?


      • Kiitos---

        Esittele kuvassa oikein mitatava kulli?


      • Kiitos--- kirjoitti:

        Esittele kuvassa oikein mitatava kulli?

        Minä taas olen kovasti kysellyt niitä muokattuja kulleja AS:sta. Arvaatko, kuinka monta on tuotu näytille?

        Joo. Ei yhtään. Miksiköhän ei? Eikös niitä olekaan, vaikka joku on kovasti sellaista väittänyt.

        Kaikki kullit ovat oikeasti mitattavia. Sinä vaan väität kaikkia, myös oikein mitattuja, väärin mitatuiksi.


      • Senaattori-

        Ei muokattuja kullin kuvia näytille tarvitse tuoda, niitä on joka paikka täynnä. Jos ei muuten muokattu kuvia, niin kuvakulmalla. Jos muokattuja kulleja haluat, kuten pyydät, niin niitäkin löytyy, kun menet nettiin ja etsit. Ilmeisesti moni kuva otettu penispumppailun jälkeen.

        Eli asia on loppuun käsitelty. Suomessa kullin keskikoko on 12 - 14 X 10 - 11cm.

        Nyt häxy sinun on aika pärjätä ilman Onko koolla väliä -palstaa. Onnistuuko?


      • Senaattori- kirjoitti:

        Ei muokattuja kullin kuvia näytille tarvitse tuoda, niitä on joka paikka täynnä. Jos ei muuten muokattu kuvia, niin kuvakulmalla. Jos muokattuja kulleja haluat, kuten pyydät, niin niitäkin löytyy, kun menet nettiin ja etsit. Ilmeisesti moni kuva otettu penispumppailun jälkeen.

        Eli asia on loppuun käsitelty. Suomessa kullin keskikoko on 12 - 14 X 10 - 11cm.

        Nyt häxy sinun on aika pärjätä ilman Onko koolla väliä -palstaa. Onnistuuko?

        NIIN.
        Kun vaan on niiiin kovasti väitetty AS-kullien kuvia muokatuiksi, niin kun olen kysynyt sellaista nähtäväksi, niin arvaas mitä? En ole saanut yhtään muokatun kullin kuvaa nähtäväksi.

        Netissä on tosiaan paljon isoja mulkkuja, osa jopa muokattuja.

        Minä nyt kuitenkin pyytelin AS-sivuilta kuvaa muokatusta kullista ja vaikka kovin olet väittänyt niitä siellä olevan, et ole kuitenkaan laittanut yhtään sellaista iloksemme.

        Tuolla keskikoolla taas ei ole hevonvitun väliä, kun puhutaan muokatuista AS-kulleista. Eikö se mene sinulle, pöhkö, jakeluun?

        btw. Miksi sinä haluat rajoittaa minun kirjoittelua? Minä ainakin haluan, että sinä kirjoittelet edelleen tänne hauskoja postejasi.


    • Koonmerkitys

      No…sanotaanko näin että teini-iässä oli 2 kreikkalaista miestä. Tosi pitkät ja -toisella paksu- olivat molemmilla, olin aivan yllättynyt koska Suomessa en ollut ikinä nähnyt vastaavaa. Mahtavia rakastajia olivat sen voin sanoa. Suomessa pisin on omalla rakkaallani mitä tulee Suomalaisiin miehiin. Haluan häntä 24/vrk. Olemme olleet yhdessä nyt 6 vuotta enkä saa tarpeekseni :D Olen nyt 40 vuotias. Suomi-miestä ei voita kukaan...

      • Kauko-Kiito

        Otappa mitta käteen ja arvioi paljonko ne oli ja paljonko nykyiselläsi on. Keskipituus Suomessa ja muuallakin maailmassa on siellä 12 - 14cm pituus ja paksuus 10 -11cm keskimäärin, niinpä pysy realiteeteissa. 🙃


      • Kauko-Kiito kirjoitti:

        Otappa mitta käteen ja arvioi paljonko ne oli ja paljonko nykyiselläsi on. Keskipituus Suomessa ja muuallakin maailmassa on siellä 12 - 14cm pituus ja paksuus 10 -11cm keskimäärin, niinpä pysy realiteeteissa. 🙃

        Kerrotko, mistä olet tuon kymmenen senttiä keskiympärysmitaksi keksinyt? Google ei sellaista kerro.

        Miksi juttusi eivät ole luotettavia? Osaatko selittää?


      • MitatKohdilleen
        Kauko-Kiito kirjoitti:

        Otappa mitta käteen ja arvioi paljonko ne oli ja paljonko nykyiselläsi on. Keskipituus Suomessa ja muuallakin maailmassa on siellä 12 - 14cm pituus ja paksuus 10 -11cm keskimäärin, niinpä pysy realiteeteissa. 🙃

        http://www.vauva.fi/keskustelu/1096786/ketju/miten_iso_dildo?page=1

        Katellut tuolta googlesta nin menee haut tuone vauva palstalle niin onkohan siellä mittaustekniikka hakusessa, kun puhelevat tyyliin : Miehellä siis 18/4cm, eli hiukan normia isompi (?)

        Eli keskikoon ollessa 13cm niin toi 18cm on tosi paljon normaalia isompi. Muutenkin näyttäisivät paksuista dildoista tykkäävän ettei tuo 10cm paksuus varmaan sitten ole ideaali vaikka olisikin normi?


      • Siinä-syy
        MitatKohdilleen kirjoitti:

        http://www.vauva.fi/keskustelu/1096786/ketju/miten_iso_dildo?page=1

        Katellut tuolta googlesta nin menee haut tuone vauva palstalle niin onkohan siellä mittaustekniikka hakusessa, kun puhelevat tyyliin : Miehellä siis 18/4cm, eli hiukan normia isompi (?)

        Eli keskikoon ollessa 13cm niin toi 18cm on tosi paljon normaalia isompi. Muutenkin näyttäisivät paksuista dildoista tykkäävän ettei tuo 10cm paksuus varmaan sitten ole ideaali vaikka olisikin normi?

        Väärin mitataan ja arvioidaan sielläkin.


    • törmäys.syöksy

      Pitää olla miehiä kellä on iso ja pitää olla mies pienen omistavia. Kerron tähän syyn minkä tosin moni tietääkin.

      Eli kun kaikki luulevat että koolla on tärkein merkitys sillä, miltä se tuntuu pillussa tai perseessä. Esimerkiksi oikeat gay miehet eivät nussi toisiaan anaaliin. Mutta niillä on koolla iso merkitys ja kumppanit on oltava VASTAKOHTIA.

      Toisella on oltava isohko ja virtsaputki oltava iso etenkin. Koska peniksestä tuleva neste eli liukaste ennen siemensyöksyä liukastaa virtsaputken jolloin toinen pystyy työntämään peniksensä toisen virtsaputkesta sisään.

      Kun molemmat saavat sisäkkäin yhtaikaa siemensyöksyn, niin se tunne on sellainen, mitä ei voi saada naisen kanssa, vaikka nainen puskisi paskaa anaalista vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe