Dacia käytettynä?

Järkiostosko

Mielessä kävi sellainen vaihtoehto, että ostaisi kuljettimeksi logan mcv:n käytettynä, suoraan yksityiseltä.

Liikkeiden hintapyynnöt tuntuu vähän korkeahkoilta, kun katettakin pitää saada.

Luotettavuus takuun jälkeen? Oikeita kokemuksia kiitos, ei jaksa huonoa huumoria ja trolleja...

Nykyään kaikki autot tehdään huonosti ja huonolaatuisista osista, mutta onko esim dacian sähköliittimet tai nivelet erityisen heikkoa haperoa?
Ainakin olisi kai vähemmän turhaa hajoavaa nippeliä kuin esim. Rellussa??

11

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justus4852

      Terve, mulla on Logan MCv 1,6 16v Lautreau jonka ostin käytettynä 266000km. En tiedä mitä aikaisempi omistaja on vaihtanut siihen mutta nyt on mittarilukema 305000km. Tiedän vain varmanpäälle koska olen ollut autonkorjaus alalla 40 v että pakoputki oli alkuperäinen vielä vuoteen 2017. Silloin rupesi vuotamaan ensimmäinen vaimentaja,vilkkuvivun vaihdoin pari viikkoa sitten Muut on vielä vanhaa ,näissä alkuperäinen putki on yhtä kappaletta. Kytkin , laturi ,moottori, vaihdelaatikkoa ovat vielä tehtaan jäljiltä. Kytkimen kunto voi johtua siitäkin kun ostin auton niin se oli vielä ilman vetokoukkua .Ei kuluta oljyä, lämpö riittää talvellakin ja täysin konstailematon peli, Dacia tulee tämän jälkeenkin !!!

    • Justus4852

      Unohdin vielä sanoa että toimintavarmuutta on myös veivit ikkunoille ja kaapelit etuovien ja rungon välillä' on järkiperiaatteella vedetty , ei tule mutumia kaapeleihin kuin joissain toisissa merkeissä !!!

    • peräkylänerkki

      Mitkä ihmeen trollit? Ei oo täällä näkyny muutakun faktaa datsiasta.

    • Heikoinpenkki

      Nivelet on heikoin lenkki, erityisesti raidetangonpäät.

    • Loganisti_Espoo

      Ihan kehän Metroautosta löytyi 2016 mallin Logan MCV ja takuuta melkein kaksivuotta jäljellä. Hinnasta pudonnut pahimmat pois ja ensimmäinen huolto juuri tehty. Nyt ajettu 5tkm huolettomia ja edullisia kilometrejä. Ihan sama ostatko liikkeestä tai suoraan kunhan takuu on voimassa. Käytetyssä yleensä tuplarenkaat, lämmittimet ja muut tarvittavat jo hinnassa mukana. Kakkosautoksi ostin, mutta pienen kulutuksen takia tuntuu olevan nykyisin ykköskulkine.

    • OnkoRahaaRuokaan

      Jo on köyhyys huipussaan, kun Dacia pitää ostaa käytettynä.

    • Kamalajokatsoakin

      Tämähän on kurjaliston suosituin automerkki.Niin sanottu "pers'aukisen auto". Ei kukaan normaali ihminen ostaisi Daciaa vaikka olisi kuinka romanialainrn "helmi"!

    • Justus4852

      Onko Rahaa Ruokaan........hm.. Olet varmaan siitä ryhmästä joka ajelee pakostakin koslalla jossa on mittarissa 10 kertaa maailmanympäri matka ja olet jo joutunut kustantamaan varaosiin ja korjauksiin viimeiset ruokarahasi. Tuo kyllä tuntuis ihan oikealta tokaisulta ONKO RAHAA RUOKAAN, Daciamiehet tai naiset ajattelevat paljon pitemmälle asiansa ja ottavat varman päälle !!!!

    • fyffex

      Vaikea löytää Daciaa käytettynä, kun on liian hyvä hintalaatusuhde. Mutta onneksi uusi maksaa vain loppuun ajetun Toyotan tai Mersun verran.

    • Hyundaimies

      Jos tarvitset autoa paikasta A paikkaan B liikkumista varten osta Dacia. Jos tarvitset autoa sukuelinten kokoa tai heikkoa talouttasi kompensoimaan osta joku muu. Olen ajellut parilla eri mallisella Dacialla työn puolesta ja minun mielestäni hinta laatu suhde on ok.

      • Justus4852

        Komppaan Hyundai miestä,, asia on juuri niin !!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe