Häirikkö terrorisoi foorumia!

ftfrde

Ruokamkaroonikäyhätpötkis häirikkövajakki ei halua asiallista köuhyyskeskustelua tänne vaan ainoastaan terrorisoida köyhyyskeskustelua omalla vajakkisonnallaan ja spämmillään!

Mene helvettiin täältä skitso! Mikset kirjoita sitä makarooni ym. spämmiäs vaikka ihmisoikeudet foorumilla!? Miksi haluat terrorisoida tääll'ä köyhyysfoormunin keskustelun!!!?

Kevätpörriäinen täällä nälissään

makaroonimummo

24.4.2017 8:49
keittelee makaroonia. Huomenna keitetään makaroonia, keksiviikkona ei syödä mitään, mutta torstaina saadaan taas makaroonia.
Perjanaitaina ja lauantaina nukutuaan eikä syödä mitään mutta sunnuntaina on ruhtinaalliset 12 makaroonia keittymässä.

että siat eivät napsineet sieltä alhaalta käsin miehien killuttimia!!). Joillakin oli muutamia kotitarvekanoja, joille syötettiin myös ruuantähteitä ja kanat kuopivat myös ulkohuussin alusen melko tarkkaan.
Isovanhempani olivat Pohjanmaalla kauppiaina ja mummoni oli aivan kauhuissaan, kun jotkut toivat huussinalusella tuotettuja kananmunia kauppaan myytäväksi ja niiden kananmunien maku oli melkoinen...

27

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makarooniuutinen

      Siperiasta on löydetty valtavat makaroniesiintymät.
      Siperian ikiroutaan on auennut jalkapallokentän kokoisia kuiluja
      ja johtavien venäläistiedemiesten mukaan kuilujen pohjalta
      on löydetty miljardeja tonneja makaronia.

    • kovastisinuaaa

      Kovasti sinua näköjään ahdistaa no mutta lievitä ahdistusta työntämällä makaronia persreikääs ja annat lämmitä ja sit syöt,

    • mkmkmj

      Posteljooni arkielämän sekametelisopankeittäjäksi

      SimoHillonen

      25.4.2017 19:09
      kyl nykki posteljoonin sopis tuua kirjepostina 1dl makarolliwa postilukusta joka päewä.. nimittäi sotien jä lkeen oli vaikutava näkyku posteljoonila ol univormu koppalakki sekämyäs kiiltävä nahkasalakku kuorille ni sitte se ojensi karamelliä ja ol suut hevosenkengillä mukuloilla
      tulis säästiä näjetsen eikä pulantunnetta oismeinaa..?

    • gvgvgvfcf

      jos ei muuta näe kun makaroonilaatikko.

    • memuistamme

      Pötkis on tosiaan tämä häirikkö, joka on spämmännyt ahkerasti makarooni yms. asiattomuuksia palstalle.

      Eikö Pötkis olisi parempi käyttää aikasi ja energiasi gradun loppukiriin? Vai oletko vielä alkuvaiheessa, vaikka sen piti valmistua (vihdoinkin) tänä keväänä?

    • nhyuhghjhbnjk

      Pötkis haluaa tämän ketjun piiloon. Siksi massiivinen spämmäys palstalla.

    • jiijij

      mammuttien ylensyönti

      käyhällesipilää

      1.5.2017 20:44
      Mammuttien ylensyömä makarooni oli hätäratkasu sillä ne ei löyräneet lendtsiggaa mistä otais sarvista piru vie.
      T.ennen mammutteja käyhälle sipilää

    • rdrdrd

      Päivän köyhävitsi

      audijäbä

      3.5.2017 18:42
      Miten houkutellaan suuri joukko köyhiä yhteen paikkaan? Vastaus: Laitetaan kyseiseen paikkaan kyltti, jossa on teksti "Viinaa tarj

    • ijuhygtr

      Työnhaku maistuuuu

      lorvailutloppuu

      3.5.2017 19:33
      Kyllä nyt lorvailu loppuu kiäh kiäh kiäh.

    • lmlmlmlmk

      psykangradu

      26.10.2015 8:18
      Har har har kakkaa tulee taas pyllystä...

    • dxdxsesw

      lalalalaaaa

      7.5.2017 20:35
      Uusi
      Ei koske mua ei koske sua lalalalalaa...Syö lastenkoskija juustoo

    • dxdxdxdx

      toi on valhe, et ois vähävarane. yhteiskunta on kuin teatteri, mistä käyhätään just ne oikeet tyypit köyhyyteen. ei ihminen oikeesti ole vähävaranen. yhteiskunta on kuin toimintaelokuva, hehhe, käkä.

    • gtttgtt

      kokotkotkot

      12.5.2017 18:15
      kot kot kot kot kot, kukko kiakuu kiakuuuu kot kot kot saimpas kanan kiinni ja nyt muna pyllyyn.

    • ededededed

      kokotkotkot

      12.5.2017 18:15
      kot kot kot kot kot, kukko kiakuu kiakuuuu kot kot kot saimpas kanan kiinni ja nyt muna pyllyyn.

    • gvgvgvgvgvg

      köyhän kätevin ateria on, talven säästetyt lumet pannulle poriseen, suolakilo alle euron.

      t.euroja on muutama, vaikka suomessa on yks eura, käkä, hä, käkä.

    • gvgvgvgv

      makaroni toimii sosiaalisena liimana huomattu on
      jopa liimattu tapeettia ynnä käytetty pussinsulkijana

    • kokokkokoo

      ompuista saapi monenmoista sapuskata.itämeri oli sotie aikaan miinotettu ni ihmiset kasvatti omppupuita pihat täytehensä saadakseen c vitamiinija sekä suolenmutkaan täytettä.
      sitä aiemmi 1800 luvul esim.nämä sotaisat lajikkeet kuoli nälkään .kovilla pakkasilla ne haudattiin lapion kans kovaan maahan raukkojen rajamaille liian lähelle maanpintaa jollonka keväällä ominaistuoksu nousi arvoon arvaamattomaan KLINK!

    • drdrdrdrdrd

      imupullo on siitä sais 40 senttiä joten yks pussi makarooneja 19 senttii voisin saaha mutta pyhä, kaupat kiinni.
      Mie taidan shyödä riisiryynin niitä on vielä vähän.

    • käkäkähähähäää

      psykologia on vain rikkaiden

      käkäkähähähä


      Pillerinpyörittäjähomojen köyhä vitsi.

    • modehäirikö

      Minä keräsin tänään tuoreita heiniä ja koivunlehtiä. Niitä syön päivittäin, olen kuin lehmä syön heinää. Vettä oöölle. Muuhun ei ole varaa. Sipilä vei rahoistani itselleen ylipuolet joten hän saa varmasti kyljyksiä.
      Toivottavsti heinää riittää pakasteeseen, jotta saa talvellakin syödä. Nukun 1
      20 tuntia vrk ettei nälkä pääse yllättämään.

    • kokokiii

      Kaikkien aikojen suurin makaronivuori irtoaa pian Etelämantereesta – enää 13 kilometriä makaronia pidättelee.
      Etelämantereen Larsen C -makaronihyllyyn syntynyttä valtavaa railoa on seurattu tiiviisti ympäri maailman viimeiset puoli vuotta.

      Jättirailo on edennyt ennennäkemätöntä vauhtia monen kuukauden ajan, ja nyt 10 000 vuotta vanhan makaronihyllyn kaikkein suurin osa – Larsen C – on romahtamisen partaalla.

    • zszszszszsz

      Vielä lisäkysymys: Mitä keskustelua tuo muka on? Yhtä asiaa olen aina näissä julkisissa Suomi24-keskustelupalstakeskusteluissa ihmetellyt: Miksi minulle tuntemattomat anonyymit aloituksia näillä Suomi24-palstoilla julkaisevat julkaisevat tekstejä minun kaltaiseni ulkopuolisen luettavaksi, jos tarkoitus anonyymeilla internetin häiriköillä on kiusata toisensa tuntevia julkisessa internetissä? Kertooko tuo kaikki siitä, että "somessa"pitää olla niin maireana, että vihaa puretaan sitten tuntemattomiin Suomi24-palstoilla? Ja mitä pahaa mä muka olen tehnyt, kirjoittamalla satunnaisesti & aina nimettömiä &naamattomia kommentteja tällä tavalla tänne Suomi24- julkisiin keskustelupalstakeskusteluihin? Vastaus: en mitään, kosken ole koskaan ollut edes koko tän Suomi24- foorumin jäsen ja kirjoittanut sen mukaan, mitä tulee mieleen tuntemattomien nimettömien anonyymien kommenteista. Harva on osannut kirjoittaa asiallisesti, surullista. Ehkä kandeis valita joku muu kuin suomenkielinen palsta, jos ei ymmärrä mitä kirjoittaja sanoo.

    • jnjnnnnjn

      Minä keräsin tänään tuoreita heiniä ja koivunlehtiä. Niitä syön päivittäin, olen kuin lehmä syön heinää. Vettä oöölle. Muuhun ei ole varaa. Sipilä vei rahoistani itselleen ylipuolet joten hän saa varmasti kyljyksiä.
      Toivottavsti heinää riittää pakasteeseen, jotta saa talvellakin syödä. Nukun 1
      20 tuntia vrk ettei nälkä pääse yllättämään.

    • njnjnjjn

      Työnnä sä pappa betalaest noi sun ajatukses vaikka kyrpääs. Oletko saanut ison perinnön...voi voi. Kakki me ei saaha sitä rahaa kotoo että hakkaa pätäs seinään vaa.

    • kokokokoo

      Itsekin tein joskus kotiviiniä. Voikukkaviinistä tuli erikoista. Ajatus useamman kuukauden tai jopa vuoden kypsyttämisestä ei onnistu. Kunnon juopon pitää saada juotavaa heti. Päivä aloitetaan ja lopetetaan juomalla. Monet ivät pidä kotivalmisteista. Syynä yleensä juotu liian aikaisin, viini on sisältänyt vielä rikkiä (kova krapula) ja sitä on juotu liikaa.

    • okokooioi

      Pulmu sokeria. Se on mun juhannusruoka. Makea vie nälän tunteen, ettei tarvi ostella ruokaa.

    • olooolollooo

      Eipäs ku pihvii grillii...hähähähä.
      Nautintoaineita vain ne ansainneille. Parasiiteille pelkkää vettä.
      oikeus on muttei velvollisuutta....ja itse voi kyllä valita.
      Minä. juhannus ei ole ohi eikä vappu.
      Minä en oo ihan vielä.. neljä paukkuu yks aito lonkero 4 neljättä halpiskaljaa..kyl alkaa vähän "vaikuttaa"..näin vietän juhaNUKSEN..AATON
      kai jos sinne joku "arvokala" eksyy. Mitä mieltä? kai köyhällä on oikeus hankkii ruuan myös ihan OMATOIMISESTI.. käymättä hiilihydraattivarastolla?? Kyllä olen tosissani.
      Minä syön riisinjyviä ja kastiketta koska kaljaan meni niin paljon rahaa ettei ruokaa voinut ostaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe