Miehet pelkää seksiä ?

Merilokki_17

Olen kaunis, urheilullinen ja koulutettu 49 v eronnut nainen. Tykkään seksistä paljon ja seksissä tykkään kokeilla ihan erilaisia asioita.
Viime aikoina kun olen deittailut säännölisesti Suomi24ssa, huomasin että miehet haihtuvat heti kun tietää että tykkään seksistä ja haluan harrastaa sitä.
Siis tammainen yhtälö: eikös seksi on miehille tärkeä asia elämässä, suhteissa ja deittailussa? Eikö se on seksin takia että miehet pettävät, jättävät, valehtelevat ym. ym.
Jos seksi ei ole niin tärkeä, mitä ne miehet oikein naisista haluaa?

35

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käpylintu

      Aikasi meni jo Nymfi. Kokeilut on kokeiltu tuolla iällä/aseenteella. Vaihdevuodet edessä. Tosi vähän olet kuitenkin oppinut miehistä tuolla koulutuksella. Voithan yrittää löytää itsellesi ikioman seksiSaulin taikka jonkun kokeilunhaluisen teinin (varo alaikäisiä).

    • Merilokki_17

      No tässä yritän oppia miehistä vähän enemmään ) Onko minullla mielestäsi väärä asenne, miksi? Mikä olis oikea asenne? Teineista en tykkää, eikä papparaisista.

    • Miesselkäsuorana

      Tervehdys merilokki17
      Tässä ois sinulle mies joka ei pelkää seksiä.On vielä asiallinen ja katseenkestäväkin;)
      Vaihdetaanko osoitteita;)

      • Merilokki_17

        Varatut ei kiinnostaa ) Asun Pohjanmaan aluella )


      • raimo.oskari
        Merilokki_17 kirjoitti:

        Varatut ei kiinnostaa ) Asun Pohjanmaan aluella )

        Eikö edes ne hikiset juntit kelpuuta sua? LOL!!!


    • Huijariliikkeellä

      Sairasta kirjoittelua ylipäänsä eikä totta.

    • Merilokki_17

      Tässä kannatais varmaan mainita että monet eivät näe yhtään eroa pikapanon yökerhon vessässä ja oikei hyvän seksin välissä. Siis eri ihmiset pitävät eri asiat seksinä, that's the problem.

      • Hommaa maksullinen mies, saat sitä mitä olet vailla.


    • Tahvo52

      Voihan se olla että jotkut miehet menee hiukan jumiin kun kerrot että pidät seksistä ja paljosta sellaisesta. Kannattaa yrittää kumppani jolla samanlaiset halut kuin sinulla. Eihän seksissä mitään vikaa ole mutta jos se yhteinen aika nyt pääasiassa menee jyystämisen merkeissä niin onhan se vähän rasittavaa. Kyllä tuo parikymppisenä vielä oli ok mutta nyt tässä iässä ei vaan jaksa innostua määrästä, enemmän laadusta.
      Ei sinussa kyllä mitään vikaa ole, kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

      • Merilokki_17

        Yritin just kertoa että laatua olis minulle tärkeä eikä määrä. No suomi ei ole aidinkieleni, en varmaan onnistunut hyvin. Minulle riittäis 2-3 kertaa viikossa hyvälatuista seksiä.
        Mutta mitä miehet siis ehdottaa, pyydän anteeksi yksityiskohdista ? Joko pikapanoa pakettiautossa tai puoli tuntia päiväseksiä minulla kotona, tai "tulee minulle kylässä kun puolisoni on yövuorossa". Ne on kyllä varattuja ja sinkutkin ei ole parempi. Ne haluaa vaikka masturbointi sessiota skypessa ja niille riittä.
        Tiedän ihan varmasti ettei minussa ole vika )


      • Merilokki_17 kirjoitti:

        Yritin just kertoa että laatua olis minulle tärkeä eikä määrä. No suomi ei ole aidinkieleni, en varmaan onnistunut hyvin. Minulle riittäis 2-3 kertaa viikossa hyvälatuista seksiä.
        Mutta mitä miehet siis ehdottaa, pyydän anteeksi yksityiskohdista ? Joko pikapanoa pakettiautossa tai puoli tuntia päiväseksiä minulla kotona, tai "tulee minulle kylässä kun puolisoni on yövuorossa". Ne on kyllä varattuja ja sinkutkin ei ole parempi. Ne haluaa vaikka masturbointi sessiota skypessa ja niille riittä.
        Tiedän ihan varmasti ettei minussa ole vika )

        Sain käsityksen, että etsit seuraa juuri netin välityksellä.

        Tuolta Tindereistä seuraa hakevat.
        A. Ukkomiehet, jotka ovat kyllästyneet vaimoonsa ja haluavat vaihtelua suhteeseensa siis pelkkä pikapano baarin vessassa tai puolentunnin sessio luonasi.

        B. Toinen ryhmä ovat ne atm miehet, jotka eivät normaalissa elämässä osaa netin ulkopuolella tutustua ja vuorovaikuttaa naisten kanssa ja koittavat sitten hoitaa seksin kanssasi nopeasti ja haihtua tiehensä ennenkuin naisen kanssa tulee kommunikaatio ongelma.

        Netti tai ainakin Tinder kannattaa unohtaa seuranhakukanavan ja mennä vaikka vanhan ajan malliin tanssilavalle.


      • Merilokki_17

        Tinderiä en käyttää, ainoastaan suomi24. Sinun A ja B luokat löytyy kyllä suomi24ssa runsasti )) Tanssilavalla käsitykseni löytyy vain noin seitsemänkymppisiä ylpeenä että "olen vieläkin tanssitaitoinen" )) Kiitos neuvosta kumminkin ) en ole vielä täysin epätoivoinen nettideittailusta.


      • lahde.oma.maa
        Merilokki_17 kirjoitti:

        Tinderiä en käyttää, ainoastaan suomi24. Sinun A ja B luokat löytyy kyllä suomi24ssa runsasti )) Tanssilavalla käsitykseni löytyy vain noin seitsemänkymppisiä ylpeenä että "olen vieläkin tanssitaitoinen" )) Kiitos neuvosta kumminkin ) en ole vielä täysin epätoivoinen nettideittailusta.

        Meni sina heti pois kiimavittu meidan kotimaa


      • Tahvo52
        Merilokki_17 kirjoitti:

        Yritin just kertoa että laatua olis minulle tärkeä eikä määrä. No suomi ei ole aidinkieleni, en varmaan onnistunut hyvin. Minulle riittäis 2-3 kertaa viikossa hyvälatuista seksiä.
        Mutta mitä miehet siis ehdottaa, pyydän anteeksi yksityiskohdista ? Joko pikapanoa pakettiautossa tai puoli tuntia päiväseksiä minulla kotona, tai "tulee minulle kylässä kun puolisoni on yövuorossa". Ne on kyllä varattuja ja sinkutkin ei ole parempi. Ne haluaa vaikka masturbointi sessiota skypessa ja niille riittä.
        Tiedän ihan varmasti ettei minussa ole vika )

        No minäkin taisin lukea hutiloiden ja ei suomi ole minunkaan äidinkieli. Joka tapauksessa, sinähän olet mimmi hyvässä iässä, tiedät mitä haluat ja miten. Kärsivällisesti vaan etsit kaverin joka jakaa sinun intressit. En tiennytkään että seksiä viläkin harrastetaan jossain kuppasessa pakussa jne..


      • Merilokki_17

        Viimeistä minäkin en tiennyt mutta suomi24 kyllä yllättää )))


    • outolintuon

      mitä se sinun kauneus, koulutus ja urheilullisuus nyt tähän seksi kysymykseen liittyy ?

      • Merilokki_17

        Mielestäni kauneus ja viehättävä urheilullinen kroppa liittyy seksiin ihan suoraa. Mitä mielestäsi sitten liittyy seksiin?


    • noniin.heihei.sitten

      Ketä nyt viiskymppinen kurppa kiinnostaisikaan... voin oikein kuvitella peräpukamat sun muut härpäkkeet alapäässä, ryppyset ja suonikkaat kädet täynnä maksaläiskiä. Jos tuommoinen mulle henk.koht. ehdottelis - oksentaisin.

      Häivy.

      • Merilokki_17

        No kummalista mutta seitsemänkymppisetkin kiinnostaa. En kyllä ehdottaa, alä haaveilee ))))))))


      • huvasti
        Merilokki_17 kirjoitti:

        No kummalista mutta seitsemänkymppisetkin kiinnostaa. En kyllä ehdottaa, alä haaveilee ))))))))

        No niin kipinkapin pois tältä palstalta.


    • eikoultusta

      Koulutusko liittyy myös seksiin? Voihan olla että joku koulutusta tarvitsee siihenkin mutta itse olen oppinut ihan luonnostaan kaikki temput.

      • Merilokki_17

        Mielestäni koulutus, eli tarkoitin oikeastaan yleissivistystä, tekee naisestä/miehestä kiinnostavampi ja viehättävämpi myös seksuaalisesti, eiko niin? Ainakin minulle tekee, en tiedä muista.


      • eimilläänpahalla
        Merilokki_17 kirjoitti:

        Mielestäni koulutus, eli tarkoitin oikeastaan yleissivistystä, tekee naisestä/miehestä kiinnostavampi ja viehättävämpi myös seksuaalisesti, eiko niin? Ainakin minulle tekee, en tiedä muista.

        no en tiedä, yhdellä psykologian opiskelija haisi perse koira-asennossa pahasti, kun taas kaupan tädillä oli alapää puhdas....


      • Merilokki_17

        no tämä kutsuu kyllä hygieenia, tekee kaikille hyvää


    • olehavarovainen

      Tässä tapahtumakulkuarvio:

      ei SE seksin harrastaminen vaan sillä leuhkiminen, sellaisena mahtisonnipelotteena -
      ei ne harrasta vaan pelottelee sillä.
      Mies on tuossa iässä punakka, kireä ja kännissä jonkun terassilla. Nainen on vieressä pokaalina ja framina.

      ja miesHÄN tajuaa jossain vaiheessa/ lopulta , että niillä paukuilla, jotka tulevat sieltä letkun päästä
      --NE ITÄÄ JA NIISTÄ TULEE LAPSIA
      SITTEN ISKEE PANIIKKI JA HALUT LÄHTEE

      Ja jos on 20-30 kg edessä liikapainoa, kädet ei kestä kannatella edes itseään.
      Krooninen väsymys vaivaa ja kalja TVurheilu kiinnostaa enemmän
      kuin joku 50 v uratykki vaatimassa perjantaiseksiä.

      Miehen suuruudet on ...aika pitkälti kulissia.
      Mitä suuremmat puheet...
      Etsi hiljaisista vesistä.

      edellä kerrottu ei ole tositarina, vaan arvio

      • Merilokki_17

        On se kyllä ihan tositarina ja tuttu ))) hiljaisista vesista, niin, jännittävää ))


    • yoiik

      Ei miehet haluu, että niitä haluu. Naisten tarpeet tuntuvat olevan miehille ihan käsittämätön juttu.

    • Kaikennäköisiä lokkeja sitä näkee näillä palstoilla. Pysykää erossa.

    • Timppa.S

      Merilokki_17, sinun ikäisesi naisen ei oleteta olevan seksin kanssa missään tekemisissä.

      • Seksi kuuluu kaikille.


    • seksi.mies

      Oikeasti miehet toivovat seksiä.

    • Sotkuista.puuhaa

      Seksi on ihan jees, en vain jaksa enää siivota jälkiä.

    • Moppi.mies

      Viimeksi jouduin moppaamaan kaikki lattiat.

    • Seksin.jano

      Jos miehet pelkäisivät seksiä, ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon.

    • Iita-täti

      Minun mies tykkäsi seksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe