MIELENTERVEYSASIAT RIIHIMÄELLÄ

todellisuudentajuinen

Mitä, jo rupeasitte tässä ketjussa käsittelemään mielenterveyden hoitoa, ettekä tulisi trollaamaan tukkoon aina sitä ketjuja, joissa käsittelen itseeni kohdistuvaa vainoa.

Tilastojen mukaan Riihimäellä on eniten mielenterveysongelmaisia koko Kanta_Hämeessä.

138

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervemummu

      No niin hullut, itsehoitoa, kun muuta ei ole tarjolla.

      • rasitettuväsytetty

        Nyt kun olen erikoissh:npäiväsalissa, katselin Inhimillistä tekijää. Siinä tuotiin esille, miten luonto hoitaa. Metsästä ja puistoistakin omia kokemuksia ja pientä tutkimustietoakin.

        Varokaa näitä paikkoja.


    • Plehat.Sta

      Tai muistat itse pysyä omissa ketjuissasi, niin ei tarvitse muiden ketjuja trollata jollain stalkki, värinä seteillä. Oikeassa olet että mielenterveys potilaita on. Mutta jos menisivät kunnon tutkimuksiin, niin suurin osa olisikin vaan lääkkeiden perässä roikkujia.

      • asiantuntijaoon

        Sorry, kun minun ketjuni poistettiin. Gs-ketjut poistetaan helposti. Trolli/stalkkeriketjuja ei. Sen takia kannattaa käyttää niitä.

        Nuoriso oireilee pahasti ja lukuisasti. Voi olla terve merkki, että oireilevat tällaisessa sairaassa kaupungissa ja hirviövanhempien perheissä. Opet vielä ties mitä lahkohulluja.

        KARU TOTUUS: vaino ja elektroninen häirintä ovat tappavan todellisia.

        Mitähän ne kunnolliset tutkimukset ovat? Käy nyt sen trolliketjun säteilytys loppupuolella lukemassa niitä linkkejä.Minä en ole niitä sinne pannut.

        Kanntaisi ottaa huomioon, että kuittailet nyt ex-ammattilaiselle, joka vainon takia, valvotetuna ja ahdisteltuna, pakeni paniikissa lukkojen taakse psyk.osastolle, kun muuta paikkaa ei tiennyt. 16 v.sitten.-Ja sen systeemin kynsiin joutuneena kertyikin omaa kokemusta ja kulissien takaista tietoa. Hoidon aiheuttamia traumoja hoidan edelleen. - Kun kuulemma riihimäkeläiset eivät halua erikoissairaanhoitoon, on se fiksuuden merkki. -Siellä tulisi vain pää täyteen lääkettä.

        Olen yleisesti tunnettu varoittava esimerkki siitä asiasta.

        Viestistäsi päätellen olet asiaa tuntematon taukki.


      • kokoomusko

        Vai hoidat traumoja edelleen(naurua). Tyylillä patja kainalossa yökaudet pitkin kämppää. Liekkö moni parantunut.


      • tyhmäkokoomusko

        Patjan siirtelyyn pakottavat hullut rikolliset aallotuksineen.

        Hoidon traumoja olen hoidellut vertaisten kanssa yleistä mielenterveydestä-palstalla. Tämä ei ole vastine tyhmälle nimimerkille Kokoomusko, vaan vihje muille traumatisoituneille.
        -En ole ollutkaan ainoa, vaan meitä on paljon , jotka ovat joutuneet maantavan mukaisen psykiatrien kaltoinkohtelun kohteeksi. Yksityinen kokemus muuttuu kollektiiviseksi kokemukseksi. Ja myös ymmärtää, mistä kuviosta on ollut kyse.


      • kokoomusko

        Juu,,, katsos kun se menee niin tämä maailma, että täällä on hulluja ja vielä hullumpia. Ne jotka auttaa jollain mielenterveyspalstalla muita, onkin sitten ryhmä hoille en viitsi nimeä sanoa, ettei kukaan pety sairautensa kanssa.


    • Plehat.Sta

      Hyvä vaan että olet ex-ammattilainen, meinaan kun rupeat ihmisiä haukkumaan taukeiksi, ym. Tuollaisen ammattilaisen hoitoon en haluaisi, varmaan olet kertonut potilaittenkin asioita ympäri kyliä. Aloita vielä joku kymmenkunta eri viestiketjua samoista asioista, hieman muunneltuna.

      • jatkakaaominavuin

        Nyt vitsin lykkäsit. Olen olen ollut ehdoton vaitioloelvollisuuden suhteen. Se kestää hautaan saakka. Sen pitämistä helpottaa se, etten juurikaan muista mitään kenenkään asioista, en edes ketä on vastaanotollani käynyt tai keiden asioista olen saanut(joutunut) tietämään. - Olen ollut jo parikymmentä vuotta poissa työelämästä. -Muiden ihmisten asiat EEVK.

        Yleisellä tasolla otan vielä jkv. kantaa . Lähinnä enää seuraan Kupittaan oikeudenkäyntejä.

        On kiva, että nykyään alkaa minullakin olla yleisiä ihmisoikeuksia. Voin ihan vapaasti haukkua taukiksi, jos siltä tuntuu.

        Psykiatrisen hoidon traumatisoimille suositten ketjua Psykiatrian valtaoikeudet. Minulle oli ajatuksia selkeyttävä kokemus lukea se. Ei tarvitse niin olla yhdelle psykiatrille vihainen, kun tajuaa, että kyseessä on yhteiskunnallinen vallankäyttökuvio.

        Jos taukki sana suututti , niin kävisikö yksinkertainen = yksioikoiset käsitykset hyvin monimutkaisista asioista. -Ajattelin, että taukki olisi tuollainen yleinen nimittely, ei ihmeemmin voisi osua mihinkään arkaan paikkaan.


      • ontrollejakin

        Psykiatrian valtaoikeudet näyttää olevan poistettu. Näin tehdään usein asiallisille asiantunteville ketjuille. - Kun käy mielenterveysforumilla jollakin palstalla katselemassa itseä kiinnostavaa ketjua, kannattaa muistaa, että somessa ollaan. MUTTA olen löytänyt sieltä sellaista tietoa, mitä muualta ei saa. On ihmisiä, jotka ovat älykkäitä, fiksuja ja ottaneet asioista selvää.


      • Plehat.Sta

        Mites toi poliittinen puoli? Oletko ollut mukana niissä?


      • ihme.moderointia
        ontrollejakin kirjoitti:

        Psykiatrian valtaoikeudet näyttää olevan poistettu. Näin tehdään usein asiallisille asiantunteville ketjuille. - Kun käy mielenterveysforumilla jollakin palstalla katselemassa itseä kiinnostavaa ketjua, kannattaa muistaa, että somessa ollaan. MUTTA olen löytänyt sieltä sellaista tietoa, mitä muualta ei saa. On ihmisiä, jotka ovat älykkäitä, fiksuja ja ottaneet asioista selvää.

        Voihan paskat!


      • Plehat.Sta

        Niin, oliko epäselvä kysymys? Vai olikohan tuo epäselvä vastaus?


      • sininenlaser

        En ole politiikassa mukana. -Paitsi, että demarit stalkkaavat. Syytä en tiedä.


      • sininenlaser

        Ovat itse ilmoittaneet minulle.


    • Plehat.Sta

      Ajattelin vaan, kun yleensä poliittisissa kuvioissa mukana oleia stalkataan. Mutta nyt taitaa olla poikkeus.

    • Tuulaeim

      Eli pidät itseäsi niin tärkeänä henkilönä, että ajattelet harhaisesti koko maailman pyörivän ympärilläsi. Mukaanlukien ambulanssikuskit, poliisit, vartijat jne jne.

      Vakavan narsismin laukaiseva paranoidi skitsofrenia.

    • sininenlaser

      Tuulaeim nimimerkin IP kannattaa selvittää, huom.POLIISI.

      • kokoomusko

        Oletpa kummallinen otus, jos joku vähänkin totuuden suuntaan vihjaakin sinusta, heti on IP ja poliisit. Ei poliisi sinua auta yhtään, uusi pää siinä tarvitaan.


      • Keisarin-Vaatteet

        Heti ollaan poliiseja kutsumassa kun joku selväjärkinen huomauttaa oireistasi... sääliksi käy


    • Sivusta

      Ei niistä poliiseista mitään apua ole, kun koko poliisihallitus on perustettu vain sinun stalkkaamistasi varten.

    • Xanor.depot

      Ja helppoa käyttää muuttuvaa ip:tä

    • lastenpuolesta

      Lehdestä näin, että lapsille ja nuorille haettiin tukihenkilöitä. Olisi kurssitus alkamassa. Pidän ehdottoman tärkeänä, että taustat tarkistetaan ja lahkolaisia ei hyväksytä.

    • hyihyi

      Kaikki hurmioituneet ilmaiseen urean poistoon ja mainittava -.-yläpäästä-.- !
      Asian kyllä huomaa , on pakko huomata erikoiset käytöstavat.

      • lastenpuolesta

        Lahkolaisia työskentelee terveydenhoidossa eri alojen lääkäreinä. On erilaisia hoitajia. Kaupungin henkilöstöön kuuluu lahkolaisia. ---Ei ne arkena hommissaan hurmoksessa esiinny.


    • ent.sininenlaser

      LEIKATAAN, LEIKATAAN

      On mielenterveysporukat apeina. Inkilänhoviin huolella suunnitellut ja lämpimällä asenteella ja ammattitaidolla pidetyt mielenterveysryhmät lopetetaan ( 2 x 20 henkilöä). - Ja Rautatienpuistossa taas sullotaan samaan paikkaan eri erityisporukoita.( Joskus aikoinaan Harjunrinteellä oli ihan uskomaton tungos.)

      Tulee maksamaan enemmän kuin nyt säästetään.

    • ent.sininenlaser

      ÄLKÄÄ SYÖTTÄKÄ NUORILLE LÄÄKKEITÄ.

    • ent.sininenlaser

      Minulle käytiin tiputtamassa tiputtamassa kirje, jossa ilmoiettiin, että kaksi tätiä tulee kotikäynnille.Kielsin sen mutta suostuin tapaamaan sossun virastolla. Hän ilmoitti, että Ketterässä psykiatri, psyk.hoitaja, joku sossu ilm. päättävät, mikä olen, mitä minulle pitää tehdä, jne.
      -Olin aivan loppuun väsyneessä kunnossa, ilmoitin , etten jaksa yhtään mitään. oli valvotettu niin pahasti ja rääkätty.

      Viime yönä nukuin lähes 6 tuntia. Päivällä vielä nokosia. -Nyt alkaa ajatus kulkea. MINÄHÄN OLEN SIIRTÄNYT PAPERINI HYVINKÄÄLLE:

      Niin että adjöö ketterät. En aio olla missään tekemissä kansanne.

      • ent.sininenlaser

        Muistakaa, että siskoni on stalkkeri, ja toimii niiden tavoitteiden mukaan.


      • Kerro.nyt

        Kerro nimi.


      • Tukip

        Tuskin kertoo on se sen verran....


    • ent.sininenlaser
    • ent.sininenlaser

      Kun kävin sossun vast.otolla 1.6.17, laahauduin sinne aivan väsyneen, lähinnä kun halusin tiedon toisesta valituksesta, kuka asialla. En saanut. Ja pyysin labralähetetteen pyytämistä lääkäriltä.

      Tarkoitukseni oli muutamalalauseella kuvata viimeiset 20 v. Traumaan toisensa jälkeen tökkästiin ja muutenkin oli puhe vaikeista asioista. Sossu kirjoitti koko ajan. Sitten lopusi hän sanoi, etten varmaan halua lukea paperia/reita, kun en halua muistaa ko.asioita. Mutta että hän tarvitsee nimeni paperin alle. En tiedä olenko vain hyväksynyt, että paperi on peräisin siitä tilanteesta vai että tiedot pitävät yhtä puhumani kanssa.

      Kuinkahan paljon väsyneet/huonossa kunnossa olevat asiakkaat allekirjoittavat papereita, joita eivät jaksa lukea.

      Olen voinut allekirjoittaa paperin, jossa olen tunnustanut terrorisoineeni talonasukkaita, varsinkin huumepöpperössä. -On pari asukasta tullut voimansa tunnossa vastaan. -Rivarin edessä liikkuneet olleet vaikeina. -Mitähän tämä arvoisa vastapuolen ilkeitten puheitten perusteella näkemyksensä/ehdotuksensa kirjoittava tiimi saa aikaan.

      • umpihullutrikolliset

        Niin sossu innokkaasti pyysi lupaa saada soittaa isännöitsijälle. Enhän edes voisi kieltää sellaista. Ehkä hän katsoi minun antaneen luvan kertoa asioitani. Tai ikään kuin omaisen puolesta isännöitsijä antaa luvan viedä hullulaan.---Niin sossuhan ensin kyseli, olisiko ketään, jolle hän voisi soittaa...en jaksanut ajatella miksi...Minä vaan toistelin, etten jaksa välittää mistään---minun pitää saada nukkua--sossu veemäisesti: ai tääkö kaikki johtu siitä, ette ole saanut nukkua--no miten sä voisit jäädä siihen taloon, JOS siellä kerran on niin kauheaa---


        TÄMÄ ON SITÄ KETTERÄN TOIMINTAA


        eli jos vihaatte jotakuta, piinatkaa ensin niin, että käyttäytyy epätavallisesti, sitten Ketterään viesti, että tarvitsee apua ja porukalla antamaan hänen hulluudestaan vihjaavia juttuja niin eiköhän saada elämänsä sotkettua, ihan vikkelän ketterästi.


      • hirviöitä

        Avun pyytäjän nimeä ei uhrille kerrota, ei ainakaan minulle kerrottu. Ei myöskään häiriökäyttätymisestä ja mielenvikaisuutta epäilleiden nimiä. Että hyvin suojellaan kimppuunkävijöitä.

        Ei muuta kuin hommiin. Yksi vainomuoto virallistettu vilkkaasti toimivaksi.


      • kumma.sossu
        umpihullutrikolliset kirjoitti:

        Niin sossu innokkaasti pyysi lupaa saada soittaa isännöitsijälle. Enhän edes voisi kieltää sellaista. Ehkä hän katsoi minun antaneen luvan kertoa asioitani. Tai ikään kuin omaisen puolesta isännöitsijä antaa luvan viedä hullulaan.---Niin sossuhan ensin kyseli, olisiko ketään, jolle hän voisi soittaa...en jaksanut ajatella miksi...Minä vaan toistelin, etten jaksa välittää mistään---minun pitää saada nukkua--sossu veemäisesti: ai tääkö kaikki johtu siitä, ette ole saanut nukkua--no miten sä voisit jäädä siihen taloon, JOS siellä kerran on niin kauheaa---


        TÄMÄ ON SITÄ KETTERÄN TOIMINTAA


        eli jos vihaatte jotakuta, piinatkaa ensin niin, että käyttäytyy epätavallisesti, sitten Ketterään viesti, että tarvitsee apua ja porukalla antamaan hänen hulluudestaan vihjaavia juttuja niin eiköhän saada elämänsä sotkettua, ihan vikkelän ketterästi.

        Minä kyllä ihmettelen enemmän että mitenkähän ne häiriköt sitten voivat jäädä taloon, kun ne kerran tekevät siellä olon sinulle niin kauheaksi.


    • ent.sininenlaser

      Aikanaan, kun luin Ketterästä, samantien puistatti. Ajattelin sitten vaan, ettei kuulu minulle.Ihan jo tällä perusteella vainopomo päättäisi, että pannaan kuulumaan.

      Jos Ketterä on ihan tietoisesti osallistunut gs-vainooni, on moraali tosi alhainen. Ei kylläkään mitenkään poikkeuksellista RMK:ssa.
      Ja jos Ketterän tiimin nimissä toiminut sossutäti edustaa tavanomaista tasoa ja tyyliä sosiaalitoimessa, niin kaikki myötätuntoni asiakkaita kohtaan. -

      • kokoomusko

        Minä kyllä ihmettelen mitä sossussa päävikaiselle mahdetaan, siellähän on eri alan ihmiset luullakseni.


      • ent.sininenlaser

        Et näköjään ole lukenut Ketterästä. Se on ensi paikka jossa sekä mt-pulmaisten että päihdepulmaisten asioita ruvetaan setvimään. (Minuthan yritettiin lavastaa narkkariksi.) Ohjataan heidät oikean ihmisen vo:lle.

        Kun minulta nyt uhattiin ottaa omistusasuntoni haltuun ja häätää, niin kai sossun piti tarkistaa, että mihinkäs minä sitten menen. Viime perjantaina on ollut Ketterän kokous, jossa asiakaitten asiat arviointiin tiimissä. Tämä sossu kuuluu siihen tiimiin.

        En yhtään tiedä, mitä ovat minusta päättäneet - . Olen ilmoittanut, että olen siirtänyt paperini Hyvinkään terv.keskukseen. Kaikki terv.asiani kuuluvat Uudellemaalle.


      • Auttava.Käsi

        hienoa että saat apua


      • ent.sininenlaser

        En tiedä saanko minä apua vai saavatko stalkkaajani lisäapua vainoonsa.

        Tässä kun olin saanut vähän enemmän nukkua ja e-hyökkäykset olivat lieviä, kirjoitin siskolle, että olo vaikuttaa jo normaalin oloiselle ja ettei kyseessä ollut mikään itsestä lähtöisin ollut mielententerveyspulma. -Kestämiseen vaikuttavat lukuisten vertaisten samanlaiset kokemukset. Sieltä saan apua.-En tiedä saaneeni apua muualta.


      • hirvioidenuhri

        Eiköhän se sossutäti ole ihan pelkkä stalkkeri.En nyt viitsi sanoa, mikä tässä parhaillaankin tukee näkemystä.


    • hirviöidenuhri

      Kun minulle on niin kovasti apua pyydetty, käyty Ketterässä selittämässä vaikka mitä, pitäisiköhän tehdä vastapalvelus.

      Sitä saatanan sirinää aina vaan. Ainakin mh:n seinäntakana on sirinälaite, jonka mimmi voi sulkea tai avata. Jos aloittaisin siitä äipästä avunpyyntöesitykseni.

      • hirviöidenuhri

        ÄIPÄN SEURAKSI OPE. kOKO AJAN NYTKIN HÄIRITSEE MIKROAALLOLLA.


        Kyllä tulee Ketterälle pulmia, mihin tommoset lajitellaan.


    • eienäähoidossa

      Ei ole ainakaan psykiatrinen sairaanhoitaja kovinkaan kannustava. Kun olin kerran hänen vastaanototlla niin kun hetken mietin jotain pidempään hiljaa siiinä niin se sanoi että "mieti sitä siellä pienessä päässäsi" Ajatella että herjasi päätäni, että se on pieni. Toinen älytön ehdotus myös jäi mieleen kun ehdotti urheilulllista harrastusta vaikka olen hyvin heikkokuntoinen, sydänvaivainenkin.

    • hirviöidenuhri

      ANNAN ANTEEKSI SOSSUTÄDILLE

      Kävin äsken hakemassa Ketterän väliraportin,sossutädin kirjoittama.

      Sossutädillä on se koulutus kuin on ja tiettyyn ammattitaitoon. Ja sillä ammattitaidolla, ottaen huomioon mihin ryhmään on sidoksissa, ei minun tapauksessa juuri mitään hyväkseni voi tehdä.


      Gang stalking ja electronical harassment on julma organisoitu vainomuoto , ei psykiatrinen diagnoosi. -Se päättyy vasta kun kohde kuolee.

      Kirjoitan tätä istuen ristivedossa, siltikin kannabiskäryn keskellä.

      • hirviöidenuhri

        Kyllä, sanoin lasiluukun takana olevalle miehelle, että jos en tykkää siitä, mitä tässä paperissa on, saatan tappaa itseni. Pääsette sitten tekin kunniasta osalliseksi.

        Oli ihan vaan muodolinen ilmoitus, jonka olen tehnyt muuallekin. Että tämä vaihtoehto on tullut lisätyksi muihin.

        Lähdin Hirvijärvelle uimaan. Pari mimmiä ilmestyi. Ja sitten kaksi gorillaa. Käyttäytyivät kuin henkilökohtaiset uimavalvojat.

        Tulin kuitenkin kotiin hyväntuulisena. Just ehdin sisään päästä, kun ovea räplättiin. Avasin. Kaksi mimmiä. Kyyi, mikäs mt-patrulli täällä on, sisään, ette tule. -Kuulemma, kun sellaisia puhuin.lääkärile on soitettu .Minun pitää mennä vo:lle, niin kirjoittaa tarkkailulähetteen.
        Mainitsivat, että heidän velollisuutensa on toimia näin.

        Ilmoitin. että jos vaikka kirjeessä olisi ilmoitettu, että häätö tuli ja sossu tarjoaa tilapäismajoitusta, saattaisi tilanne nousta syyksi. Mutta siellähän ei ollut "mitään". En ole välittömässä itsemurhavaarassa.

        Ovi menee nyt kiinni, eikä sisään pääse kuin moottorisahalla.

        ETTE VOI TEHDÄ MITÄÄN HYVÄKSENI. Asian hyväksi voisitte tehdä sen, että tutustuisitte vainoon nimeltä gang stalking .On asiallisia lähteitä.


      • heihin.pettynyt
        hirviöidenuhri kirjoitti:

        Kyllä, sanoin lasiluukun takana olevalle miehelle, että jos en tykkää siitä, mitä tässä paperissa on, saatan tappaa itseni. Pääsette sitten tekin kunniasta osalliseksi.

        Oli ihan vaan muodolinen ilmoitus, jonka olen tehnyt muuallekin. Että tämä vaihtoehto on tullut lisätyksi muihin.

        Lähdin Hirvijärvelle uimaan. Pari mimmiä ilmestyi. Ja sitten kaksi gorillaa. Käyttäytyivät kuin henkilökohtaiset uimavalvojat.

        Tulin kuitenkin kotiin hyväntuulisena. Just ehdin sisään päästä, kun ovea räplättiin. Avasin. Kaksi mimmiä. Kyyi, mikäs mt-patrulli täällä on, sisään, ette tule. -Kuulemma, kun sellaisia puhuin.lääkärile on soitettu .Minun pitää mennä vo:lle, niin kirjoittaa tarkkailulähetteen.
        Mainitsivat, että heidän velollisuutensa on toimia näin.

        Ilmoitin. että jos vaikka kirjeessä olisi ilmoitettu, että häätö tuli ja sossu tarjoaa tilapäismajoitusta, saattaisi tilanne nousta syyksi. Mutta siellähän ei ollut "mitään". En ole välittömässä itsemurhavaarassa.

        Ovi menee nyt kiinni, eikä sisään pääse kuin moottorisahalla.

        ETTE VOI TEHDÄ MITÄÄN HYVÄKSENI. Asian hyväksi voisitte tehdä sen, että tutustuisitte vainoon nimeltä gang stalking .On asiallisia lähteitä.

        Siis: Heidän velvollisuutensa on toimia näin. Minä luulin että heidän velvollisuutensa on toimia oikein. Eli siis toimittaa hoitoon häiriköt eikä häirittyjä. Kukahan heidät velvoittaa toimimaan nimenomaan väärin?

        Keillähän muilla on velvollisuus toimia nimenomaan väärin? Keillähän muilla on ollut? Keiden nimet ovat sen vuoksi jääneet historiaan ja keitä on etsitty heidän saattamisekseen vastuuseen teoista, jotka he ovat tehneet siksi, että he ovat katsoneet että se on ollut heidän velvollisuutensa? Keiden?


      • pidäsuuskiinni

        Menneillään on hyvin suunniteltu operaatio. En tiedä ovat hyvikset pelastamassa minua varmalta tuholta vai pahikset toimittaneet psykiatrian hoideltavaksi. -Aika näyttää.


      • turpaatukitaan

        Siis on kohdistettu määräys: pidä suusi kiinni. Ei ollut kohdistettu nimimerkkiin heihin.pettynyt.


    • ihmettelenpä.vähän

      Ja tässä yksi:
      http://indietarget.blogspot.fi/2015/01/psykiatrian-rooli-joukkovainoamisen.html

      Teksti on jo kaksi ja puoli vuotta vanha. Mitenkähän en ole ennen huomannut. Tuolloin minäkin viruin mielisairaalassa, samasta syystä.

      Jos muuten psykiatrit ovat tästä tietoisia, niinkuin joku parisen viikkoa sitten väitti jossain ketjussa, ja siitä huolimatta tekevät vääriä hoitoonmääräämispäätöksiä, eikös se osoita heiltä suoranaista rikollisuutta, järjestäytynyttä sellaista. Tahallisuushan on yksi asia mikä erottaa rikoksen erehdyksestä.

    • yksikohteista

      Käykää lukemassa yhteiskunta- salaliitto palstalta ketjun Ajatuksia gang stalkingista loppuosaa. Siellä mielenkiitoisia viestejä , useita infaääntä koskeviakin.

    • ihanvaansivullinen

      Joskus saatetaan hoidon tavoitteeksi ilmoittaa se. että myöntää/sanoo , ettei yksikään ihminen vainoa/ole vainonnut koskaan. Siihen asti pakkolääkettä laitoksessa. - Onko tuttua kenellekään.

      • voin.uskoa.psykoista

        Kuulostaa vakavalta henkiseltä väkivallalta ja pakottamiselta sekä rikolliselta henkilökohtaisen vapauden ja sananvapauden rajoittamiselta. On käytännössä tuttua, mutta ei sitä ole kehdattu sanallisesti ilmoittaa.


    • zeesusteipattu

      On vähän nk. uhrilta teipattaisiin zeesus-teipillä suu kiinni jajat ja kädet nippusiteisiin. Pahoinpiteilyissä ei voi paeta, ei puolustautua eikä kertoa muille.

    • hirviöidenuhri

      Niinpä, pöpilässä ollaan, ja juuri taas piti lääkettä ottaa. On PAKKO.

      Ei pitäisi puhua mitään eikä kirjoittaa. Vainopomo käyttää kaikki tiedot vainoamisen työkaluiksi.

      esim.

      Kun olen sanonut, etten koskaan enää suostu psykiatrille puhumaan, niin
      - nyt olen joutunut viikon sisällä puhumaan kolmen eri psykiatrin kanssa yht. kuusi kertaa.

      Olen sanonut, etten koskaan enää syö psyykken lääkkeitä enkä juuri muitakaan, niin
      - parhaillaan on menossa pakkolääkitys.

      Olen sanonut, että sossutäti oli viimeinen viranomainen jonka kanssa puhun, niin
      - tässä odottelen, että mitä ne kaikki tulevatkaan olemaan.

      - Kun olen aloittanut ketjuja ja kirjoitellut muihinkin ketjuihin, olen sanonut, että psykiatriseen hoitoon en enää ota muuta kantaa,kuin seuraan Kupittaan oikeuden käyntejä. Niin
      -kyllähän taas kirjoittelen.

      Olen ihan taviksille jutellut small talkina. kuinka tykkään olla ulkona, liikkua luonnossa ja taas pääsee uimaankin järviin. (Vainoon kuuluu, että kaikki iloa ja mielihyvää tuottava estetään tai pilataan.)Niin
      - täällä olen suljetulla osastolla SISÄLLÄ. Saan liikkua vain saatettuna. Ja eihän hoitsut ihmeesti ehdi talutella. Että tämmöinen juhannus.

      Kotiin ei päästetä käymään edes niin, että maksaisin taksikyydin edestakaisin ja hoitaja olisi mukana. (Ei ole mitään mukana, 2 ekeä rahaa.)

      • tutulta.tuntuu

        Vaikuttaa olevan yhtä sadistista kuin ennenkin. Eivät ole hiukkaakaan viisastuneet.


      • ehdotus.vain

        Voithan sanoa vaikka että suostut puhumaan vain jos pakkolääkitys loppuu. Vai voitko?


      • hurjienuhri

        Olen ilmoittanut stalkkereille, että eivät voi julistaa minua hulluksi Kanta-Hämeen alueesairaala on sitten Hyvinkäällä , eriksh.HUS:ssa.
        Stalkkerit näyttivät, että kyllä voivat.

        Kyllä tässä on pykälia ja sopimuksia rikottu.

        ehdutus.vain nimimerkille, en ala pelejä pelaamaan niitten kanssa. Minulla on hyvä itsesuojeluosasto, toimin sen ohjeiden mukaan.


      • kylläonmaantapaa

        Mode ei tykkää näistä kirjoituksista. On katkonut ja sekoitellut lauseita.
        Siis: koska olen siirtänyt terveysasiani Uudelle maalle, kuuluisin HUS:n erikoissairaanhoitoon.


      • ehdotus.vain
        hurjienuhri kirjoitti:

        Olen ilmoittanut stalkkereille, että eivät voi julistaa minua hulluksi Kanta-Hämeen alueesairaala on sitten Hyvinkäällä , eriksh.HUS:ssa.
        Stalkkerit näyttivät, että kyllä voivat.

        Kyllä tässä on pykälia ja sopimuksia rikottu.

        ehdutus.vain nimimerkille, en ala pelejä pelaamaan niitten kanssa. Minulla on hyvä itsesuojeluosasto, toimin sen ohjeiden mukaan.

        OK. Siihen luotinkin.


    • hirviöidenuhri

      Tässä koulussa on meneillään oppijakso, jossa taotaan nuijalla päähän,
      -etten saa puhua mitään: en vainoon liittyvää eikä muutakaan.
      - en luulla itsestäni mitään plusmerkkistä
      - että pitää olla nöyrä/NÖYRÄ.

      Vastaanosastolla oli kaksi heppua, joista en päässyt perille, mitä oikeastaan olivat.
      Toinen oli tai olevinaan narkkari. Huomautti minulle, että on helluntailainen, minä en saa haukkua sitä lahkoa. - Tiesi huumeista. Kun puhui niistä, yritin kysyä jotakin asiatietoa, sanoi, ettei voi auttaa minua. MUTTA minä pitää ymmärtää olla nöyrä.

      Toisesta en päässyt perille myöskään, Tyylinsä oli muutenki oli yks'oikoisen selkeästi ja kovaäänisesti ilmoittaa kantansa minun puheeni katkaisten. "Ei ole mitään vainoa, kehenkään ei käytetä e-häirintää Suomessa, jne.

      Katson, saanko lähetettyä tämän viestin..

      • kummastelen.tässä

        Onko mahdollista että olisivat toimittaneet pakkohoitoon myös stalkkereita, uhrien ohella? Sehän olisi hiukkanen edistystä, jos näintosiaan on. Vai komentamassako ne siellä vain ovat? Komentavatkohan ne henkilökuntaakin? Vai ovatko ne henkilökuntaa?


      • jokapaikassaniitäon

        Kyselin kämppiksiltä siitä toisesta kaverista. On kuulemma ollut paljon hoidoissa. Että niistä olisi tämän hoitajalta kuulostava peräisin.

        Mistähän seuraava voisi olla kotoisin:

        Taisi olla neljäs päivä menossa. Menin päiväsaliin. Siellä oli ruokailu meneillään. Tämä mies nousi seisomaan ja sanoi: minulle on tullut olo, että aina kun tulen johonkin, aiheutan pahaa oloa muissa ihmisissä. Pyydän anteeksi .
        Sitten paukkasi, että minun pitäisi pyytää anteeksi niiltä, joita olen loukannut.
        Minä: no, huh huh. Pyysin ensin anteeksi ko.mieheltä ja samantien kaikilta, jotka tykänneet huonoa puheistani. Myös etukäteen. Kun taas omasta tilanteestani jatkossa puhun, voi joku loukkaantua.

        Sillä osastolla kävi pappiharjoittelijakin. Kertoi olevansa h-srk:n papin puoliso. Miten sattuikin viereeni ja kas kun sattui jututtamaankin. -Ihan yleisellä tasolla puhuttiin.


      • sama.laulu.aina
        kummastelen.tässä kirjoitti:

        Onko mahdollista että olisivat toimittaneet pakkohoitoon myös stalkkereita, uhrien ohella? Sehän olisi hiukkanen edistystä, jos näintosiaan on. Vai komentamassako ne siellä vain ovat? Komentavatkohan ne henkilökuntaakin? Vai ovatko ne henkilökuntaa?

        Stalkkerit laulavat nyt joka paikassa tuota samaa laulua että "Ei ole vainoa eikä kehenkään käytetä e-häirintää Suomessa". Eivätkä ole yhtään vähentäneet vaan lisäävät ja pahentavat koko ajan. Onkohan niillä kuitenkin pieni hätä?


      • sama.laulu.kaikilla
        sama.laulu.aina kirjoitti:

        Stalkkerit laulavat nyt joka paikassa tuota samaa laulua että "Ei ole vainoa eikä kehenkään käytetä e-häirintää Suomessa". Eivätkä ole yhtään vähentäneet vaan lisäävät ja pahentavat koko ajan. Onkohan niillä kuitenkin pieni hätä?

        Siitähän stalkkerit nykyään tunnistaakin, poliiseissakin.


      • ehkävielätavataan

        Pahalle näyttää:
        Luulenpa, että minun täytyy tunnustaa harhoiksi tähän astinen vaino. - Lääkäri kysyi onko vielä ollut harhoja? Minä: ei olen ollutkaan. Olen tietenkin voinut käsittää väärin joitakin asioita.

        Siis jatkossa minua sitten stalkata vapaasti. Jos kerron tapahtuneesta, pääsen taas pakkohoitoon. -Lääke huonontaa muistia. Olen kirjoittanut ylös joitakin asioita.


      • viipaloitavasorkittava

        Taidanpa siirtyä valikoivaan vastaamiseen, kun kysytään. Onhan minulla oikeus suojella itseäni.

        Itsesuojeluosasto HOI, hoidapa hommasi.


      • hoopeekpäät

        IHMETTELEN , mikä on psykiatrisen puolen todellinen syy pitää minua täällä pakolla ja pakottaa syömään karseaa vanhanaikaista lääkettä, jolla monia rankkoja ja vaarallisia sivuvaikutuksia.
        Äkilliset sydänperäiset kuolematkin ovat mahdollisia ihan tällä kemiallisella aseella.

        - Löytyykö esikuva Neuvostliitosta vai DDR:stä?

        Olen siis IHMETELLYT jaAJATELLUT, mitäs muita sanoja taas onkaan matkittu.


      • toinen.kaltoinkohdeltu
        hoopeekpäät kirjoitti:

        IHMETTELEN , mikä on psykiatrisen puolen todellinen syy pitää minua täällä pakolla ja pakottaa syömään karseaa vanhanaikaista lääkettä, jolla monia rankkoja ja vaarallisia sivuvaikutuksia.
        Äkilliset sydänperäiset kuolematkin ovat mahdollisia ihan tällä kemiallisella aseella.

        - Löytyykö esikuva Neuvostliitosta vai DDR:stä?

        Olen siis IHMETELLYT jaAJATELLUT, mitäs muita sanoja taas onkaan matkittu.

        Sanoisin että psykiatreilla on hätä kädessä, viimeiset hetket saada kaikki julistamaan että kukaan ei häiritse ketään eikä mitään gang stalkingia ole olemassa. Vaihtoehtona kun voi olla että koko psykiatria tai ainakin psykiatrien arvovalta romahtaa. Veikkaan että siitä johtuu että toimivat niin kuin rikollisten kerrotaan toimivan, kiinnijäämisen uhatessa pyrkien kaikin tavoin peittelemään mitä ovat tehneet, rankempia rikoksiakaan kaihtamatta.

        Vanhanaikaiset kauhulääkkeet, kuten Risperdal ja mitä niitä nyt olikaan, tekivät minusta hoippuvan raihnaisen vanhuksen, joka ei nukkunut millään lääkkeillä eikä paskantanut kuin vähän löysää kuraa. Mielestäni ne ovat koston välineitä eivätkä mitään lääkkeitä.

        Joka tapauksessa lääkkeiden pakkosyöttäminen on melkoisella varmuudella sinun tapauksessasi niin kuin minunkin laitonta, vai mitä arvelet tästä:

        Mielenterveyslaki

        4 a luku (21.12.2001/1423)

        Potilaan perusoikeuksien rajoittaminen tahdosta riippumattoman hoidon ja tutkimuksen aikana

        22 a § (21.12.2001/1423)

        Potilaan määritelmä ja perusoikeuksien rajoitusten yleiset edellytykset

        Potilaalla tarkoitetaan tässä luvussa edellä 2–4 luvuissa säädetyllä tavalla tarkkailuun otettua taikka tutkimukseen tai hoitoon määrättyä henkilöä.

        Potilaan itsemääräämisoikeutta ja muita perusoikeuksia saa tämän luvun säännösten nojalla rajoittaa vain siinä määrin kuin sairauden hoito, hänen turvallisuutensa tai toisen henkilön turvallisuus taikka muun tässä luvussa säädetyn edun turvaaminen välttämättä vaatii. Toimenpiteet on suoritettava mahdollisimman turvallisesti ja potilaan ihmisarvoa kunnioittaen. Itsemääräämisoikeuden rajoitusta valittaessa ja mitoitettaessa on erityistä huomiota kiinnitettävä potilaan sairaalassa olon perusteeseen.

        22 b § (21.12.2001/1423)

        Psyykkisen sairauden hoito

        Potilasta on mahdollisuuksien mukaan hoidettava yhteisymmärryksessä hänen kanssaan. Hoitoa toteutettaessa on laadittava hoitosuunnitelma.

        Potilaan psyykkisen sairauden hoidossa saadaan hänen tahdostaan riippumatta käyttää vain sellaisia lääketieteellisesti hyväksyttäviä tutkimus- ja hoitotoimenpiteitä, joiden suorittamatta jättäminen vakavasti vaarantaa hänen tai muiden terveyttä tai turvallisuutta.

        (Molemmat pykälät jatkuvat tekstillä joka ei ole mitenkään sovellettavissa sinun tapaukseesi.)


        Koko lakiteksti löytyy netistä googlaamalla lain nimeä tai menemällä sivulle finlex.fi/ajantasainen lainsäädäntö/mielenterveyslaki.


      • senkuntapatteyxlysti

        Turha taistella tutkainta vastaan. En tuollaiselle stalkkerimäärälle mitään mahda. Ja psykiatrit haluavat oman kostonsa. -Voi jessus, mitä olen joutunut kuulemaan ja näkemään.

        Tämä gang stalking on minulle itseeni kohdistuvan vainon nimi, psykiatreilla se joku
        kaatopaikkadiagnoosi NUD.

        En ole vaaraksi ympäristölle enkä muiden turvallisuus ole uhattuna. Ilman pakkohoitoa oma turvallisuuteni on uhattuna. Eikä tarkoiteta itsaria. Että mitähän sitten tarkoittavat, ei vastattu.

        Ilman pakkohoitoa sairauteni voi pahentua. Siis mikä? Se NUD vai vaino.

        Jos nyt lähtisin sairaalasta pois, saattaisin kyllä joutua matkalle tähtitarhoihin alle aikayksikön. Ei tämä sairaala edes mikään turvasäilö ole.


      • Sairauden-Tunnottomuus

        Sinulla on vakava mielisairaus etkä itse sitä tajua.


      • toinen.kaltoinkohdeltu
        senkuntapatteyxlysti kirjoitti:

        Turha taistella tutkainta vastaan. En tuollaiselle stalkkerimäärälle mitään mahda. Ja psykiatrit haluavat oman kostonsa. -Voi jessus, mitä olen joutunut kuulemaan ja näkemään.

        Tämä gang stalking on minulle itseeni kohdistuvan vainon nimi, psykiatreilla se joku
        kaatopaikkadiagnoosi NUD.

        En ole vaaraksi ympäristölle enkä muiden turvallisuus ole uhattuna. Ilman pakkohoitoa oma turvallisuuteni on uhattuna. Eikä tarkoiteta itsaria. Että mitähän sitten tarkoittavat, ei vastattu.

        Ilman pakkohoitoa sairauteni voi pahentua. Siis mikä? Se NUD vai vaino.

        Jos nyt lähtisin sairaalasta pois, saattaisin kyllä joutua matkalle tähtitarhoihin alle aikayksikön. Ei tämä sairaala edes mikään turvasäilö ole.

        Just niin. Sairautesi voi pahentua ilman hoitoa. Ongelma on vain siinä että ne hoitavat väärää ihmistä, pitäisi hoitaa häiriköitä eikä häirittyjä, muuten ongelma ilman muuta pahenee. Häiriköt pitää lain mukaan paitsi pakkohoitaa myös pakkolääkitä, koska sen tekemättä jättäminen vaarantaa vakavasti SINUN terveytesi ja turvallisuutesi. Psykiatrit ovat sekopäitä!

        Vaikka sinä olisit sairaskin ja he jostain syystä (mikä se syy muka olisi?) katsoisivat että sairaus voisi ilman sinun hoitamistasi pahentua, heillä ei ole oikeutta pakkolääkitä sinua koska sinun lääkitsemättä jättämisesi ei vaaranna kenenkään terveyttä ja turvallisuutta. Käske niiden lukea laki vielä uudelleen ja oikeista kohdista!


      • toinen.kaltoinkohdeltu
        toinen.kaltoinkohdeltu kirjoitti:

        Just niin. Sairautesi voi pahentua ilman hoitoa. Ongelma on vain siinä että ne hoitavat väärää ihmistä, pitäisi hoitaa häiriköitä eikä häirittyjä, muuten ongelma ilman muuta pahenee. Häiriköt pitää lain mukaan paitsi pakkohoitaa myös pakkolääkitä, koska sen tekemättä jättäminen vaarantaa vakavasti SINUN terveytesi ja turvallisuutesi. Psykiatrit ovat sekopäitä!

        Vaikka sinä olisit sairaskin ja he jostain syystä (mikä se syy muka olisi?) katsoisivat että sairaus voisi ilman sinun hoitamistasi pahentua, heillä ei ole oikeutta pakkolääkitä sinua koska sinun lääkitsemättä jättämisesi ei vaaranna kenenkään terveyttä ja turvallisuutta. Käske niiden lukea laki vielä uudelleen ja oikeista kohdista!

        Sen sijaan ne lääkkeet vaarantavat sinun terveytesi ja turvallisuutesi. Sen ne tekivät ainakin minulle. Olin raihnas enkä jaksanut kävellä ja kaatuilin pyörällä vielä kuukausia sieltä kidutuslaitoksesta päästyäni ennen kuin tasapaino alkoi palautua sen pakkolääkityksen jälkeen ja ja kuntokin vähän kohentua. Ei vanha ihminen kestä sitä mitä ehkä joku nuori. Stalkkereiden ei ole niin väliäkään, eivät hekään välitä siitä mitä muille ihmisille tapahtuu vaan tekevät sitä kaiken aikaa, paskapäät.


      • kaikenlaisia.hoopoja
        Sairauden-Tunnottomuus kirjoitti:

        Sinulla on vakava mielisairaus etkä itse sitä tajua.

        Tämä yksi hoopo täällä, nimimerkki Sairauden-Tunnottomuus, toikkaroi väärällä palstalla. Sillä on varmaan psykiatreilta indusoitunut harhaisuus kun luulee ettei e-häirintää ole olemassa eikä tajua mennä muiden mielisairaiden ketjuihin ongelmiaan työstämään. Siksi se häiriköi täällä. Nimimerkkinsä on onneksi osannut valita oikein, joten ehkä se siitä pikku hljaa.


      • Sairauden-Tunnottomuus
        kaikenlaisia.hoopoja kirjoitti:

        Tämä yksi hoopo täällä, nimimerkki Sairauden-Tunnottomuus, toikkaroi väärällä palstalla. Sillä on varmaan psykiatreilta indusoitunut harhaisuus kun luulee ettei e-häirintää ole olemassa eikä tajua mennä muiden mielisairaiden ketjuihin ongelmiaan työstämään. Siksi se häiriköi täällä. Nimimerkkinsä on onneksi osannut valita oikein, joten ehkä se siitä pikku hljaa.

        Hanki ensiksi vakuuttavia todisteita e häirinnästä niin uskon.Jos tunnet e häirintää etkä pysty todistamaan muulla tavoin kuin kertomalla omia tuntemuksia vika voi olla silloin omassa päässä joka voidaan korjataJos virkavalta puuttuisi häirintään ja niin sanotut stalkkerit tuomittaisiin ilman kongreettisia todisteita olisi vuoden päästä puolet suomalaisista vankilassa syytettyinä stalkkaamisesta ja vainoaminen jatkuisi.


      • vaikkapatenteista

        Yrität esittää niin fiksua ja filmaattista, että k:npaikalla on g.

        Olen toiselle palstalle kirjoittanut asiasta. Käy salaliittopalstalla lukemassa.


      • kaikenlaisia.hoopoja
        Sairauden-Tunnottomuus kirjoitti:

        Hanki ensiksi vakuuttavia todisteita e häirinnästä niin uskon.Jos tunnet e häirintää etkä pysty todistamaan muulla tavoin kuin kertomalla omia tuntemuksia vika voi olla silloin omassa päässä joka voidaan korjataJos virkavalta puuttuisi häirintään ja niin sanotut stalkkerit tuomittaisiin ilman kongreettisia todisteita olisi vuoden päästä puolet suomalaisista vankilassa syytettyinä stalkkaamisesta ja vainoaminen jatkuisi.

        Esitä sinä todisteet siitä että sitä ei ole olemassa ennen kuin tulet tälle palstalle määkimään. Sairaaloihin suljetaan jatkuvasti uhreja ilman minkäänlaista näyttöä sairauksista, vaan ainoastaan psykiatrien harhoista. Yhtä hyvin sinne voidaan sulkea uhrien rääkkääjiä. Yhdenvertaisuuslakikin sitä edellyttää. Mutta eiväthän psykot sellaista tajua.


      • psykopäitä
        kaikenlaisia.hoopoja kirjoitti:

        Esitä sinä todisteet siitä että sitä ei ole olemassa ennen kuin tulet tälle palstalle määkimään. Sairaaloihin suljetaan jatkuvasti uhreja ilman minkäänlaista näyttöä sairauksista, vaan ainoastaan psykiatrien harhoista. Yhtä hyvin sinne voidaan sulkea uhrien rääkkääjiä. Yhdenvertaisuuslakikin sitä edellyttää. Mutta eiväthän psykot sellaista tajua.

        Minä en ymmärrä miksi uhreja toimitetaan jatkuvasti hoitoon. Jos tavoitteena on ottaa selville onko gang stalking todellista vai ei niin ehdottomasti johonkin muuhun paikkaan! Psykiatrit ovat aitoja paskapäitä jotka vain kiduttavat ihmisiä ja keksivät omasta päästään syitä miksi ei tarvitsisi uskoa. Huonoimpia ihmistuntijoita mitä maa päällään kantaa, vaikka heistä muuta oletetaan, perusteitta.


      • nyttuntematon

        DDR:ssä stasi zerzetung-vainollaan toimitti ihmisiä sairaalaan, koska oli huomattu, että tehokkain tapa tuhota ihminen, oli hankkia hänelle psykoatrinen diagnoosi. -NL:ssä toisinajattelijat toimitettiin sairaalaan ja pantiin kauheaan lääketokkuraan.

        Ei mikään pyri selvittämään onko GS totta. Hyvin monet tahot tietävät, että on, kun ovat itse vainossa mukana.


      • kun.kerran.mestaroit
        Sairauden-Tunnottomuus kirjoitti:

        Hanki ensiksi vakuuttavia todisteita e häirinnästä niin uskon.Jos tunnet e häirintää etkä pysty todistamaan muulla tavoin kuin kertomalla omia tuntemuksia vika voi olla silloin omassa päässä joka voidaan korjataJos virkavalta puuttuisi häirintään ja niin sanotut stalkkerit tuomittaisiin ilman kongreettisia todisteita olisi vuoden päästä puolet suomalaisista vankilassa syytettyinä stalkkaamisesta ja vainoaminen jatkuisi.

        Sinulleko ne todisteet pitää esittää että virkavalta puuttuisi asiaan. Kuinka korkeassa asemassa olet? Sitä paitsi hoitoon toimittamiseen ei ole koskaan mitään todisteita tarvittu. Sinne voisi toimittaa ilman todisteita häiriköt vähintään yhtä hyvällä syyllä kuin häirityt. Sanopa miksi ei toimiteta?


    • nyttuntematon

      Kyllä täällä pakkohoidossa on kivaa.
      HYVÄÄ ruokaa, kiitos Tekme. Ja sitä on vähän väliä.
      Ja uloskin pääsen yksinäni kolme kertaa, siihen lisäksi porukalla tehtävät jutut.

      Ekaksi kun tälle osastolle tulin, iskin silmäni tosi ihanaan taidepainokuvaa: neljä vakoista kyyhkysta sukimassa itseään, anemone kimppu lasissa. -Muutkin kuvajäljennökset hiveleviä.

      Ja maisemat: ikkunasta toiseen juoksin niitä kurkkimassa, aamuin, päivin illoin, vaihtuvat eri tunnelmaan.

      Onkohan nyt jotakin vialla, kun pöpilässä näin tykkään olla.

    • nytlueskelemaan

      Kirjoittelen nyt linkkejä sellaisiin ketjuihin, joissa asiallista vainoon liittyen.
      Esim.Ajatuksia gang stalkinsta, Kirjoita oik.ylhäällä olevaan haku kohtaan. Nyt siellä maalaisjärjellä ymmärrettävissä olevaa kovaa faktaa.

      • tutustukaa

        Ketjun loppupuolella

        - teknisiääänitietoja
        1.7.2017 13:30
        sisaltää hyvän linkin

        samoin
        vammoja nähnyt 13.31


    • lekurikoasialla

      En saanut pöpilästäkään lähetettä THL:n testiin, siihen laajan

      Nyt olen AJATELLUT, että bentsojohdanainen, joka jo syksyllä näkyi kotitestissä ja nyt taas keväällä, on saattanut olla lääke, jota nyt saan virallisesti. On voimakkaasti väsyttävä.
      Selittäisi ne ihmettelyt, joita tuli, kun alle neljän tunnin unen jäljiltä olin useinkin virkeämpi kuin reilun viiden tunnin nukkumisen jälkeen. - Kun poikkeuksellisesti nukuin 6 tuntia , olin ihan pökkyrässä iltaan asti. - Että olisiko ollut lääketokkuraa.

      On erilaista olla väsynyt ja voimaton kuin pää ihan pökkelönä.
      Poliisi kai tätä lääkitsemistä pitäisi lievänä pahoinpitelynä. Huumeiden ujuttamista elimistööni piti.

    • tuntematonyt

      Avasin RMK -palstalle oman ketjus gs-asioita varten. Ihan vain mt-asioihin kuuluva ketju, siis tämä, saisi olla gs:stä rauhassa.

      Laitoin siihen ketjuun linkin:
      Googlaa: Organized Gang Stalking What you need to know Atlanta forum

      • tämänverrannyt

        Se ketjuhan hävisi alta aikayksikön. - On ruvennut päässä jotakin tapahtumaan voimakkaasti väsyttävästä lääkkeestä huolimatta.
        -kun ei sillä, että itsemurhan toin esille kirjallisesti ja suullisesti, ollut mitään merkitystä hoitoon toimittamisen suhteen enkä ollut vaaraksi muille ihmisille niin miksi???

        Olisiko syy ollut se, että olin kertonut rupeavani kasaamaan rikosilmoituksia. Nyt poliisi voi siihen vedoten, jättää käsittelemättä. -En tiedä pykälää, mutta näin on toimittu joiden tietämieni kohteiden kanssa. -Eihän minulle ole tehty mielentilatutkimusta. Lekurit vaan porukalla päättäneet jotakin.

        Jos ei itsari ollut kyseessä, mutta turvallisuuteni oli uhattuna, niin miten?- Minun turvallisuutta uhkasivat ja uhkaavat stalkkerit.


      • vieläsesama

        Lisäys: lekurit päättivät diagnoosta. Ja siihen ovat poliisit muualla vedonneet.


      • vähän.tietoa
        vieläsesama kirjoitti:

        Lisäys: lekurit päättivät diagnoosta. Ja siihen ovat poliisit muualla vedonneet.

        Lekurit ovat vaitiolovelvollisia diagnooseista ja muusta. Tuomioistuimen luvalla ainakin voivat joissakin tapauksissa todistaa, ja silloinkin voivat usein kieltäytyä todistamasta. Muuta en muista joskus lukemastani Suomen lääkärilehden artikkelista. Nyt löytyi linkki Potilaan lääkärilehteen. En tiedä onko se sisällöltään sama vai eri:

        http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/moni-laki-murtaa-laakarin-vaitiolon/

        Sen perässä on toinenkin hyvä linkki jne.


      • niidenkin.vainoama
        vähän.tietoa kirjoitti:

        Lekurit ovat vaitiolovelvollisia diagnooseista ja muusta. Tuomioistuimen luvalla ainakin voivat joissakin tapauksissa todistaa, ja silloinkin voivat usein kieltäytyä todistamasta. Muuta en muista joskus lukemastani Suomen lääkärilehden artikkelista. Nyt löytyi linkki Potilaan lääkärilehteen. En tiedä onko se sisällöltään sama vai eri:

        http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/moni-laki-murtaa-laakarin-vaitiolon/

        Sen perässä on toinenkin hyvä linkki jne.

        Minulle on kerran yksi lääkäri kirjoitti lähetteen mielentilatutkimukseen, ihan tosi. Se ei tainnut löytää sitä tarkkailulähetelomaketta eikä kai muistanut mitä sen oikein piti tehdä. Siinä se vain hillui valkoinen takki päällä. Siitäkin tuli mielisairaalareissu, siis minulle, ei sille lääkärille, vaikka enemmän kai se olisi sen tarpeessa ollut. Niiden kai pitää vain olla jotain tekevinään palkkansa eteen niin kuin noiden vaarallisten hullujen psykiatrienkin.


      • ent.tuntematon

        Yksi vainokohtalotoveri teki rikosilmoituksen. Poliisi ei ottanut sitä vastaan. Vetoso tämän kaverin psykiatriseen diagnoosiin. .Mistä lie saanut sen tietää. Ja jos paineen alla on kerran pää pettänyt ja on saanut dg:n, se jää loppuiäksi.


      • rikoskumappanit.asialla
        ent.tuntematon kirjoitti:

        Yksi vainokohtalotoveri teki rikosilmoituksen. Poliisi ei ottanut sitä vastaan. Vetoso tämän kaverin psykiatriseen diagnoosiin. .Mistä lie saanut sen tietää. Ja jos paineen alla on kerran pää pettänyt ja on saanut dg:n, se jää loppuiäksi.

        Tiedän, tapauksia on. Poliisit eivät tunne lakia tai erehdyttävät psykiatreja tahallaan. Psykiatrit ainakin rikkova lakia tahallaan, sillä onhan heille tiedotettu että ovat vaitiolovelvollisia. Poliisien pitäisi tutkia nämä psykiatrien rikokset, mutta ovat pukkeja kaalimaan vartijoina. Poliisien ja psykiatrien rikoskumppanuus pitäisi saada jotenkin poikki, en tiedä kuka sen tekisi ja miten. Muuten tämä salassapito- ja syrjintärikollisuuden kehä jatkuu loputtomiin.


      • harhoja.riittää.noilla
        niidenkin.vainoama kirjoitti:

        Minulle on kerran yksi lääkäri kirjoitti lähetteen mielentilatutkimukseen, ihan tosi. Se ei tainnut löytää sitä tarkkailulähetelomaketta eikä kai muistanut mitä sen oikein piti tehdä. Siinä se vain hillui valkoinen takki päällä. Siitäkin tuli mielisairaalareissu, siis minulle, ei sille lääkärille, vaikka enemmän kai se olisi sen tarpeessa ollut. Niiden kai pitää vain olla jotain tekevinään palkkansa eteen niin kuin noiden vaarallisten hullujen psykiatrienkin.

        Psykiatrin lausunto olisi tarvittu ajokorttilääkärintodistuksen liitteeksi. Ei voinut kuulemma kirjoittaa kun ei kysynyt milloin olen viimeksi autoillut. Mihinkähän se arveli tietoa tarvitsevansa? Tiedoksi hänelle, stalkkaa kuitenkin, että en ole ajanut sillä välin kun minulla ei ole ollut ajokorttia, koska se on hänen viivyttelynsä vuoksi vanhentuntut. - Pitäisikö?

        Toivottavasti sillä ei ole sellaista harhaluuloa että ajokorttilausunnon saadakseen pitää omistaa auto, minä en nimittäin tällä hetkellä omista. Vai pitäisiköhän ensin ostaa ja sitten vasta anella häneltä sitä lausuntoa? Minkähän lain perusteella? Suomen laki ei kyllä sellaista edellytä, muuten kuin ehkä psykiatrien harhoissa.


      • hullun-horinat

        Toivottavasti psykiatrit lukevat kirjoituksiasi ja lisäävät lääkitystäsi..


      • monenkirjoittamia

        Siis nk.kenen kirjoituksia? Sinulla on harhaluulo, että yksi ihminen kirjoittelee.


    • nyk.tuntematon

      En enää kirjoita mielenterveysasioista yleisellä tasolla. Niin monet muut pitää aihetta aktiivisesti esillä.
      Omista asioista en kirjoita, tähän aiheeseen liittyen. Niin että kaikki "tiedot", mitä puskaradioon ilmestyy, on muista lähteistä peräisin.

    • vertaistukea.estetty

      Tuli mieleen että PPSHP:n psykiatrisella osastolla oli ainakin pari vuotta sitten asiakastietokoneella estetty pääsy Suomi24-palstalle. Se oli sairaalan johdon ihmisten sananvapautta rajoittava päätös. Valitettavan monet, joilla on päätösvaltaa, eivät osaa arvostaa vertaistukea hyvinvoinnin lähteenä. Eivät vissiin millään soisi sitä asiakkailleen jotta ei lääkkeiden menekki vähenisi....

    • kauanvainottu

      Kerta kiellon päälle. vielä kerran kirjoitan. kun sen verran adrenaliinia sai liikkeelle A4 täynnä psykiatrien harhoja ja johtopäätöksiä asioista, josta eivät tiedä muua kuin, mitä stalkkerit kävivät kertomassa peittääkseen tekojaan.

      salaliittoteoria
      potilas turvaton 26.7.17 10:51

      " Kun psykiatri tekee tätä, hän voi kirjoittaa mitä tahansa harhojaan potilasasiakirjoihin, etkä ekä koskaan saa tietää, ellet vaadi niitä luettavaksi. Sekin voidaan evätä sillon kun tiedon antamisesta saattaisi aiheutua vakavaa vaaraa rekisteröidyn terveydelle tai oidolle tai jonkun oikeuksille (henkilötietolaki 153/1999 27§). Diagnoosiaan , virheellistäkin, on aivan mahdollista väärinkäyttää jo tässä tilanteessa. Sinne jäävät ikuisiksi ajoiksi. Et ehkä koskaan saa sanomisiasi tai lääkärin sanomisia oikaistuksi. Voit vaatia, mutta siihen ei ole pakko suostua. Lain mukaan pitäisi siinä tapauksessa antaa perusteltu kirjallinen päätös, mutta annetaanko sitäkään? Ja onko siitä hyötyä, kun vastapuolella on psykiatri?


      Minä lähetin lääkärille lukemista ja ilmoitin, että annan anteeksi harhaluulonsa ja väärät johtopäätökset. -Siinähän kirjoittelevat.

      • kauanvainottu

        VIELÄ YKSI VIESTI

        Nyt jälkeenpäin kun sain lyhyen yhteenvedon siinä lukee:

        "Osastojaksolla potilaan luona kotikäynnillä.."
        Tämä kotikäynti on tehty tietämättäni, ei kysytty lupaa, en ollut mukana.

        KERTOKAA NYT , MILLÄ OIKEUDELLA NÄIN ON TOIMITTU. KETÄ KAIKKA ON OLLUT MUKANA.


    • kauankidutettu

      Hämeenlinnan palstalla on ketju: Hämeenlinnan "Kupittaa". Siellä on pakkohoitokemusteni kirvoittamaa yleisenkin tason keskustelua aiheesta.

      • älä.mee

        Keskustelua? Pikemminkin yhden onnettoman monologia.


      • kauankidutettu

      • kauankidutettu

        Siinäkin ketjussa, kuten asiaan kuuluu, on epäasiallista huulenheittoakin, varsinkin aluksi. Eri kirjoitustyyleistä päätellen olisi kymmenkunta eri kirjoittajaa lisäkseni . On myös sellaista arviointia hoitajista/psykiatreista, etteivät ko. henkilöt välittäisi, että ketjua ltaan.


      • kauankidutettu

        Lukekaa ihmeessä se ketju. Stalkkerit ovat raivoissaan ja kostonhimoisena.


    • kauankidutettu

      Luepa tätä ketjua, niin pääset harhaluuloistasi psykiatrisen "hoidon"suhteen.

      http:keskustelu.suomi24.fi/t/14968523/kokemuksia-sairaalaan-menosta

      • kauankidutettu

    • kauankidutettu
      • kauankidutettu

        Voi, voi. Ketju poistettiin juuri.


      • miksikähän
        kauankidutettu kirjoitti:

        Voi, voi. Ketju poistettiin juuri.

        Minkähän ihmeen takia, en ehtinyt lukea sitä.


      • ettäihanasiaaoli

        Siinä oli pitkiä lainauksia kirjoista, arikkeleista, luennoista, jne. Ehkä tällaisten lainausten esittäminen ei ole tekijänoikeuslakien tai suomi24 sääntöjen mukaista.


    • kauankidutettu

      Psykiatrialla on synkkä historia. Kun nykyaika siirtyy menneeksi, siihen synkkään historiaan tulee yksi synkkä luku lisää.

    • aivotmenneetpilalle

      Kannattaa käydä lueskelemassa seuraavia ketjuja:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/15007162/kupittaan--tuomiot-lieviä

      Tässä ketjussa on yleistäkin keskustelua psykiatrisen hoidon tilanteesta. Suoraa puhetta.


      http://keskustelu.suomi24.fi/t/quotmielialalaake-on-masentuneelle-yhta-tarkea-kuin

      Siinä on kansantajuisia näkemyksiä Pekka Roposen artikkelin herättäminä. Siis Roponen esittää vanhan vertauksen, että mielialalääke masentuneelle on yhtä tärkeä kuin insuliini diabeetikolle.
      Kannattaa lukea.


      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14109949/uusi-hyva-kirja-psyykkenlaakkeista

      Pitkä ketju, kohta täysi. aljon hyvää lukemista.

      Psykiatrinen hoito on rankaisua ja kontrollointia. Hoito on pakottamista, pakottamista lääkkeiden syöntiin.

    • jokosaisiolla
      • samatyyppi

        Jos ylläolevakin viesti poistetaan, niin klikatkaa toista toimivasta linkistä. Pääsette Yleistä mielenterveydestä palstalle. Sieltä löydätte Roposen ketjun. -On näköjään kuumaa kamaa.


    • Ent.sininenlaser

      Tätäkin palstaa kun seuraa, niin lääkkeet olisi yhdelle jos toiselle tärkeitä, heh, heh, hee 😂

    • Anonyymi

      tällaista oli ennen ja jälkeen, kun minut muilutettiin, hyvä, että löytyi tämä ketju

      • Anonyymi

        Vaikka ketjussa on paljon ihan reaaliaikaisestikin kirjoitettuja viestejä, kannattaa lueskella. Myöhemmin kun oli jo vähän etäisyyttä asiaan, olen kirjoittanut raportteihin asiasta.

        Olen kirjoittanut raportin 2 kuukauden ajalta, noin touko-kesäkuu 2017 jolloin minut rankalla ja monipuolisella, sairaalla stalkkaamisella väsytettiin niin, etten ajoittain pystynyt enää tuolilla istumaan. - Nyt kun sain taloyhtiön pj;ltä mielevikaisen syytöskirjeen liittyen lintujen ruokintaan ja nimenomaan hätäapuun taka-talven pakkasilla: ihan muutaman kerran rusinaan ja kerran kourallinen pähkinöitä ja hän aloittaa kirjeen kysymällä:MINKÄLAINEN IHMINEN OIKEIN OLEN.
        Varustettuna kysymyksellä, minkälaisia ihmisiä te olette,kävin pudottamassa tuon raportin postiluukusta hänelle. -Ei ole enää silmille tullut.


    • Anonyymi

      kun avaa ketjun, näkee, että on ollut 1338 seuraajaa, kun ketju näkyy vain otsikkona, muka vai 17 seuraajaa

      miksiköhän?

    • Anonyymi

      MISSÄ TILASSA RIIHIMÄELLÄ ON PSYYKKISEN TUEN/HOIDON SAAMINEN?

      Ketterä on lopetettu. Tutkimuksen mukaan vain hidasti hoitoon pääsyä ja aiheutti turhaa toimistotyötä.

      Miten nykyään pääsee psyk.hoitajalle, psykiatrille tai joutuu osastolle?

      Kun Monari lopetetaan vai joko on lopetettu, nuoret menettää matalan kynnyksen avun mahdollisuutta.

      En ole ajantasalla, mutta ei varmaan moni muukaan,

    • Anonyymi

      Jos on rahnaa tai hyvä vakuutus, yksityiseltä puolelta löytyy monenlaista apua.

      Jos ei ole, julkiselta puolelta ei saa kuin pitkän jonotuksen jälkeen.

      -Koulupsykologien jonoista kerrottiin telkussa äskettäin: 10 vk - 3 vuotta.

      -Sairaalahoitoon lapsensa saaminen, pitkä tie.

      - Aikuiset, työterveyshuollon kautta jotakin, ehkä.

      - Sairaanhoitopiiri, teveyskeskus ?????

      - kolmas sektori. mitä riksussa, auttavat puhelimet tukossa

      - NETTI_ sieltä neuvontapalstoja, masennusterapiaa, jne chatteja, suomi24 yleistä mielenterveydestä -keskustelupalsta, ainakin vertaisia löytyy, jne

      Suunnitellaan, että terapeuttikoulutuksesta tehtäisiin ilmaista ja niin saataisiin paljon lisää terapeutteja.

      MITEN OLISI ENNALTA EHKÄISY.

      LÄÄKKEITÄ VÄLTTÄKÄÄ.

      • Anonyymi

        Netistä löytyy tiedot, minne ja miten voi ottaa yhteyttä.

        Kirjoittelin tänne ketjun loppuun "täytettä", minkä jälkeen olisi voinut kirjoittaa kokemuksia ja näkemyksiä paikallisesta avusta.


    • Anonyymi

      CORONA on oma lukunsa.

      Elinkeinon ja työpaikan menetys tai sen uhka ja rahavaikeudet. Ahdistusta ja pelkoa ja myös LUOVAA ONGELMANRATKAISUA.

      Rajoitusten takia ei voida tavata, kokoontua, harrastaa, etäopetus tuo pulmia, oppilaita kadonnut koulun piiristä, ym.

      Rajoitukset kai loppuvat joskus. Pitkään varmaan kuullaan sen seurauksista, myös myöteisistä.

      Kesämökit käy kaupaksi. Rautakaupan ja puutarhakauppojen tuottaat uhkaa loppua. Kansallispuistot ruuhkautuneet, äänikirjoja kuunneltu ennätysmäärä, käsityöt innostaneet niin, että langat ovat loppuneet, sun muuta vanhaa löydetty uudestaan,

    • Anonyymi

      Perheväkivaltaa on ollut jo aikaisemminkin. Nyt koko maassa sen on kerrottu pahentuneen, kin on jouduttu olemaan kotona etätyössä, -opetuksessa tai työttömänä ja on pitänyt ryypätäkin kotona.

      Lastensuojelussa on ollut ruuhkaa ja lienee lisääntynyt.

    • Anonyymi

      Toivottavasti täällä ei ole otettu coronan lohdutukseksi ja ajankuluksi lemmikkiä.

    • Anonyymi

      ERILAISET ADDIKTIOT EIVÄT KUULU tähän ketjuun, vaikka mielenterveyttä huonontavat ja aiheuttavat läheisille kärsimystä. Kaikista toiminta-addiktioista eivät läheiset eikä valitettavasti poliisikaan tiedä.

    • Anonyymi

      Tapahtui Lontoossa, mutta ilmenee joka puolella maailmaa.

      Kadulla liikehti levottomasti kiiluvasilmäinen mies valkoisessa kaavussa ja puhui käsittämättömiä, kielillä. Ihmiset huolestuivat. Soittivat ambulanssin ja mies vietiin läheiseen mielisairaalaan. Hän pyysi saada soittaa yhden puhelun. Sen jälkeen sairaalaan ilmestyi 9 samanlaista tapausta. Joku heistä kertoi, että kuuluvat uskonlahkoon xx. Lääkäri sanoi: selvä juttu, voitte ottaa tuon yhden mukaanne ja lähteä.

      Mikäs siinä, jos eläisivät muurien sisällä tai saaressa, mutta kun yksi ei-lahkolainen joutuu elämään niin hullujen kanssa samassa taloyhtiössä.

    • Anonyymi

      Miksi ihminen/ihmiset EIVÄT TEE ITSEMURHAA, vaikka on ihan kauheaa????

      • Anonyymi

        En tarkoita kysymyksellä, miksi ovat niin tyhmiä, etteivät poistu tästä maailmasta

        vaan

        millä keinoilla selviytyvät hengissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita kysymyksellä, miksi ovat niin tyhmiä, etteivät poistu tästä maailmasta

        vaan

        millä keinoilla selviytyvät hengissä?

        Voi olla vaarallista kertoa, jos vihamiehiä. Iskevät niiden keinojen kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla vaarallista kertoa, jos vihamiehiä. Iskevät niiden keinojen kimppuun.

        Tämä on vähän sopimaton aihe paikkakunnan palstalle. Yleistä mielenterveydestä palstalla tavallinen aihe. Siellä tosin tyyliin: miten saisi helpoiten tapettua itsensä. - Ei siellä kukaan enää jaksa rohkaista elämään. Siksi täällä yritin kysellä selvitymiskeinoja rankassa elämänvaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vähän sopimaton aihe paikkakunnan palstalle. Yleistä mielenterveydestä palstalla tavallinen aihe. Siellä tosin tyyliin: miten saisi helpoiten tapettua itsensä. - Ei siellä kukaan enää jaksa rohkaista elämään. Siksi täällä yritin kysellä selvitymiskeinoja rankassa elämänvaiheessa.

        En ole ajan tasalla,paljonko itsemurhia vuodessa nykyään tehdään. Viimeksi luku oli n.800.

        Asioita on salattu. Ensimmäinen hätkähdys aikoinaan oli seniorien määrä Silloin joka toinen päivä yksi yli 65 vuotias otti hengen itseltään.

        Ehkä vuosi sitten kuulin, että reilu kolmasosan suisiideista tekee kroonisesta kivusta kärsivät.

        Yrityksiä on moninkertainen määrä ja ajatusten määrästä ei kukaan tiedä.

        Ja mitenkä korona monine seurannaisvaikutuksineen mahdollisesti nostaa lukua. Ennalta ehkäisyä!


    • Anonyymi

      Riihimäen nuoriso, sinne ennalta ehkäisy, koulukin loppuu kohta. Ja kotona perheasiat kärjistyneinä.

      Mediasta luin, että pääkaupunkiseudulla psykiatrisen hoidon tarpeessa olevia nuoria on niin paljon, että joutuvat nukkumaan käytävillä.

      1990-luvun laman aikana itsemurhia tehtiin n.1800 vuodessa. Velkasaneerauksessa oltiin. Sun muuta alakuloista. On huomattu,että tämän laman lapsilla näkyvät jäljet vieläkin.

      jumankiuta, nyt tarttee tehdä jotakin

      • Anonyymi

        NYT SUUNNITTELEMAAN JA TOTEUTTAMAAN TUKEA LAPSILLE/NUORILLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT SUUNNITTELEMAAN JA TOTEUTTAMAAN TUKEA LAPSILLE/NUORILLE.

        TUKEA LASTEN ÄIDEILLE!!!!


    • Anonyymi

      TK:N lastenneuvoloilla on oma psykologi. Nyt hätistelemään sitä, että rupeaa tekemään jotakin extraa ennaltaehkäisyn hyväksi.

    • Anonyymi

      Siltä tuolla kaupungilla ja työpaikalla vaikuttaakin. En kerro lisää yksityiskohtia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe