Rähähähähähhä

Spermainen.Peruukki

Ruhahahahahah

Muhahahahahah

Hahahahahahaha

T:Tekohampaat & Spermainen peruukki

17

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röhahahaitselles

      menepäs kloppi sinne opiskelijakämppään tai kysy isiltä pemaria lainaksi.
      olet varmasti helvetin katu uskottava pikku núlkki.

      sulle nauraa kaikki sedät ja tädit.
      pilalle hemmoteltu pikku-poika.
      onko taas pileet lauantaina? tulenko sinne paiskomaan pataan teitä ? mitäh?

      • Spermainen.Peruukki

        Tuleppa tänne paiskomaan ja lopeta toi uhoaminen. Toinen vaihtoehto on että et uskalla tulla ja jatkat uhoamista. Ihan sama mulle mitä teet. Ei kiinnosta mitä teet netissä.


      • oletvellipöksy
        Spermainen.Peruukki kirjoitti:

        Tuleppa tänne paiskomaan ja lopeta toi uhoaminen. Toinen vaihtoehto on että et uskalla tulla ja jatkat uhoamista. Ihan sama mulle mitä teet. Ei kiinnosta mitä teet netissä.

        "menepäs kloppi sinne opiskelijakämppään tai kysy isiltä pemaria lainaksi.
        olet varmasti helvetin katu uskottava pikku núlkki"...

        Tuon yllämainitun kommentin kirjoittaja on oikein sulle laittanut ja aivan ASIASTA!!! Olet kyllä melkoinen nulikka kun vielä satun tietämään mitä tarkoitit jutullasi.

        Koivuniemen herraa tollasille annetaan. Bemari juttu muuten hyvä, minkä edellinen kommentoija laittoi, mutta enpä usko että usko että omistat vielä edes ajokorttia kun olet apukoulussa.


      • Naamakirurgillemars

        Milloin eetupaul opit yhdyssanat?


      • voimasanojako
        Naamakirurgillemars kirjoitti:

        Milloin eetupaul opit yhdyssanat?

        Milloin sinä autisti lopetat joka ikisen sivun trollaamisen samalla jankutuksella?

        Vai onko eetupaul jotain sun homppelikavereita keiden kanssa asut jossain perämettäs änkyttämässä?

        Buhahahahahaha....

        Vai haluatko että Petri sanoo sulle kovan sanan, laittaa pojan hiljaseks?


      • Spermainen.Peruukki
        oletvellipöksy kirjoitti:

        "menepäs kloppi sinne opiskelijakämppään tai kysy isiltä pemaria lainaksi.
        olet varmasti helvetin katu uskottava pikku núlkki"...

        Tuon yllämainitun kommentin kirjoittaja on oikein sulle laittanut ja aivan ASIASTA!!! Olet kyllä melkoinen nulikka kun vielä satun tietämään mitä tarkoitit jutullasi.

        Koivuniemen herraa tollasille annetaan. Bemari juttu muuten hyvä, minkä edellinen kommentoija laittoi, mutta enpä usko että usko että omistat vielä edes ajokorttia kun olet apukoulussa.

        Yhyy. Olenko apukoululainen vellipöksy? Eikö mulla ole edes BMW:tä? Uhoat kuin pieni lapsi. Olet varmaankin todella älykäs ja menestyvä.


      • kovatpaskatpetrilhousus
        voimasanojako kirjoitti:

        Milloin sinä autisti lopetat joka ikisen sivun trollaamisen samalla jankutuksella?

        Vai onko eetupaul jotain sun homppelikavereita keiden kanssa asut jossain perämettäs änkyttämässä?

        Buhahahahahaha....

        Vai haluatko että Petri sanoo sulle kovan sanan, laittaa pojan hiljaseks?

        Ai petri? Homppeli paskaduunia tekevä paskapalkalla. Pää nykii kun vammasellla. :


    • kysymys.merkki

      "Tuleppa tänne paiskomaan ja lopeta toi uhoaminen. Toinen vaihtoehto on että et uskalla tulla ja jatkat uhoamista. Ihan sama mulle mitä teet. Ei kiinnosta mitä teet netissä."

      laitapa sitten osoite

      • Spermainen.Peruukki

        Miksi pitäisi laittaa osoite, kun tiedätte kaiken minusta? Tervetuloa kylään. Ettehän te ikinä valehtele.


    • ootkovähämamoooo

      vellii pöksyy vellii pöksyy vellii pöksyy läl läl lää
      läl läl läl läl lieru eetulta pääsi pieeeeeru

      tappelu tappelu luuta ja verta tappelu tappelu luuta ja verta
      öhö öhö mamis
      mamoooo

      aus teks teks teks tööt

    • VappuMies

      " Eikö mulla ole edes BMW:tä?"

      Ainoa miehisyyden pilkahde on se että sulla sentään ei ole tuota pikkulasten leluautoa
      Osta transporter tai lada, niin et turhia egoile ja pää asia on että ajat AUTOLLA,
      etkä lastenlelulla.

      • Spermainen.Peruukki

        Taitosi eivät riitä edes painamaan oikeassa kohdassa kommentoi-nappia.

        Vaikka yleensä tiedät kaikesta kaiken, niin nyt sattumalta kävi niin ettet tiedä mitä autoja omistan. En kuitenkaan kerro mitä autoja pihassani on, koska tiedät kuitenkin paremmin ja enemmän, joten turhaa se olisi.


      • viistoistaveetasolla
        Spermainen.Peruukki kirjoitti:

        Taitosi eivät riitä edes painamaan oikeassa kohdassa kommentoi-nappia.

        Vaikka yleensä tiedät kaikesta kaiken, niin nyt sattumalta kävi niin ettet tiedä mitä autoja omistan. En kuitenkaan kerro mitä autoja pihassani on, koska tiedät kuitenkin paremmin ja enemmän, joten turhaa se olisi.

        Minusta taas tuntuu, että sinulla ei ole edes ajokorttia, vaan pelkästään päässäsi spermainen peruukki.

        Ja myöskin eilen illalla selvisi sekin, että sulla on mopoauto. En voinut olla Kymen lukon risteyksessä huomaamatta kun törttöilit ja torvet soivat.


      • Spermainen.Peruukki
        viistoistaveetasolla kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu, että sinulla ei ole edes ajokorttia, vaan pelkästään päässäsi spermainen peruukki.

        Ja myöskin eilen illalla selvisi sekin, että sulla on mopoauto. En voinut olla Kymen lukon risteyksessä huomaamatta kun törttöilit ja torvet soivat.

        Sieltähän se totuus tuli. Olet älykäs ja menestyvä aikuinen, jolla on maagiset kyvyt kertoa totuus netissä. Okei, sovitaan että olen 15-vuotiaan tasolla ja sinä olet älykäs ja menestyvä aikuinen. Mitä on kirjoituksesi tarkoitus? Todistaa jotain itsestäsi tai minusta, vai onko sinulla kenties jotain asiaakin? Minä olen tyhmä 15-vuotias mopoautoilija ja sinä olet älykäs ja menestyvä aikuinen, joka ajaa kunnon autoilla jne. Oliko jotain asiaa, vai haluatko jankuttaa? Lainaan vähän sua: "Minusta tuntuu" ettet kykene tunnistamaan sarkasmia tai edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta saat taas tilaisuuden osoittaa olevasi minua parempi, aikuinen ja älykäs. Kerro taas lisää totuuksia ja todista älykkyytesi.


      • jokuonjokuei
        Spermainen.Peruukki kirjoitti:

        Sieltähän se totuus tuli. Olet älykäs ja menestyvä aikuinen, jolla on maagiset kyvyt kertoa totuus netissä. Okei, sovitaan että olen 15-vuotiaan tasolla ja sinä olet älykäs ja menestyvä aikuinen. Mitä on kirjoituksesi tarkoitus? Todistaa jotain itsestäsi tai minusta, vai onko sinulla kenties jotain asiaakin? Minä olen tyhmä 15-vuotias mopoautoilija ja sinä olet älykäs ja menestyvä aikuinen, joka ajaa kunnon autoilla jne. Oliko jotain asiaa, vai haluatko jankuttaa? Lainaan vähän sua: "Minusta tuntuu" ettet kykene tunnistamaan sarkasmia tai edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta saat taas tilaisuuden osoittaa olevasi minua parempi, aikuinen ja älykäs. Kerro taas lisää totuuksia ja todista älykkyytesi.

        Kukahan tässä tän koko homman aloitti jutulla missä ei päätä eikä häntää? Vai joko unohdit miten aloitit ketjun. Lueppa uudelkeen se ja mieti että onko fiksu veto.

        Tosin sun älykkyysosamäärää kun en tiedä, niin siinämielessä en välttämättä saisi haukkua, mutta suurimmasta osasta ihmisistä jokseenkin outo, järjetön aloitus.


      • Spermainen.Peruukki
        jokuonjokuei kirjoitti:

        Kukahan tässä tän koko homman aloitti jutulla missä ei päätä eikä häntää? Vai joko unohdit miten aloitit ketjun. Lueppa uudelkeen se ja mieti että onko fiksu veto.

        Tosin sun älykkyysosamäärää kun en tiedä, niin siinämielessä en välttämättä saisi haukkua, mutta suurimmasta osasta ihmisistä jokseenkin outo, järjetön aloitus.

        No kuka aloitti? Minäkö? Millä perusteella? Aloitus on järjetön, mutta samaa tasoa on sun arvailut kuka on kirjoittanut ja millainen yksilö on kyseessä. Jos sä astut koiran paskaan, niin alatko huutamaan ensimmäiselle vastaantulijalle että hän on paskonut kadulle ja hänen älykkyysosamäärä on alhainen, hän on mopoautoilija jne.? On asioita joista et tiedä yhtään mitään, eikä tämä asia muutu miksikään vaikka miten jankutat. Ihan yhtä hyvin voidaan väittää että sä kirjoitit aloituksen.


    • hajunaccikin

      Bemmikurko on pikkukokoinen tuhnupierru

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe