Salarakasmies soutaa ja huopaa

Queenqueenbee

Miten tän nyt sanois...kuinka salarakas mies voi olla niin "epätasapainossa" tän suhteen kanssa kun säännöllisin väliajoin pistää suhteen off-tilaan, kieltää viestittelemästä ja sitten jonkin ajan kuluttua on entistä enemmän täysillä mukana ja entistä rakastunempana? Omatuntoko se kolkuttaa vai mitä tää tällainen "pelleily" on?

75

1821

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7778

      En tiedä, samaa ihmettelen minäkin tahollani. Muutama viikko menee kuumissa merkeissä mutta yhtäkkiä seuraakin täysi vetäytyminen. Ikinä ei tavatessa voi tietää mistä tällä kertaa tuulee ja tämä kaava on toistunut jo monta kertaa. Kuvittelisin, että syynä voi olla huono omatuntunto, tai että kotona on herännyt epäilyjä, pyöritellään useampaakin naista kerrallaan tai halutaan välttää tunteiden herääminen, bipolaarisuus.. mene ja tiedä.

    • Nytpyöriipää

      Monta pyörittää ja se jatkuu aina vaan.

    • voisko.olla.jotenkin

      Oisko kyse siitä, että haluaisi heittäytyä enemmänkin, mutta ei sitten uskallakaan, liian suuret riskit. Tai on saanut jostain muualta välillä. Tai sitten on tullut jopa järkiinsä välillä. Kaipaus suurempaa välillä. Ota noista selvää.

    • samaa.ihmetellyt

      Ai jollain muullakin on siis noin, liekö yleistäkin? Kiitti tästä tiedosta...

    • onnitteluin

      Salarakasmiehelläsi on monta rautaa tulessa ja kun sinua kiinnostavampi antautuu, niin pääset hetkeksi piippuhyllylle. Sitten, kun kiinnostavampi puuhaa muuta ja haarat menee kiinni, niin ottaa tietysti yhteyttä seuraavaan mahdolliseen tarjokkaaseen. Tuossa leikissä olette vain eräänlaisia tylsyyden piristäjiä niihin hetkiin kun ei ole muuta tähdellisempää tekemistä.

    • Queenqueenbee

      No olipas mielenkiintoista kuulla että tätä samaa muillakin !!! Voisiko joku salarakas-mies nyt sitten valottaa miksi te käyttäydytte näin? Omasta salastani tiedän sen 100% että olen hänen ainut sala.

      • Tunnetaankyllä

        Ihan varmasti olet ainut oikea kakkonen. Usko siihen ja se miksi suhde on vaikea niin ihmettelet vielä. No sen verran vinkkiä sun naapurissa tiedetään.


      • nähtyon
        Tunnetaankyllä kirjoitti:

        Ihan varmasti olet ainut oikea kakkonen. Usko siihen ja se miksi suhde on vaikea niin ihmettelet vielä. No sen verran vinkkiä sun naapurissa tiedetään.

        Harva mies jaksaa pyörittää haaremia. Kyllä se on monella niin että on yksi vakikakkonen. Suhde on aina vaikea jos kuvioissa on kaksi naista eli vaimo ja rakastajatar. Miehellä on haastetta järjestää kuviot näiden kahden kanssa. Yhden kakkosen kanssa vielä pystyy luovimaan tapaamisissa mutta jos on monta niin aika äkkiä vaimo vaistoaa jutut.
        Matkatöissä helpompi pitää useampaa mutta normaalipäivätyötä tekevä mies ei jaksa hypätä eri iltoina eri naisten luona.


      • Jaakko..Kulta

        Hei!

        Minä olen salarakas mies ja tunnistan noita mainittuja oireita itsessäni.

        Olen yhden naisen mies mutta olen kuitenkin ajautunut suhteeseen nuoren naisen kanssa. Kotona menee siis ihan hyvin mutta uusi suhde on kuitenkin niin paljon täynnä tunnetta että pakko se on kokea. Fiilis on sellainen kun olisi rakastunut ensimmäistä kertaa.

        Huopaaminen ja soutaminen johtuu omalta osaltani siitä että kun on tuolle vaimolle luvannut pysyä uskollisena kuolemaan asti ( eikös se näin mene avioliitossa) niin sitten tämän uuden suhteen kanssa on hieman vaikeaa tasapainoilla. Välillä tekee mieli heittäytyä kokonaan uuteen suhteeseen mutta sitten välillä järki voittaa ja helppo kotielämä kutsuu.

        Haluaisin siis pitää molemmat vaikka päätös pitäisi kuitenkin tehdä. En osaa päättää että kumman pidän. Uusi ja jännittävä vai vanha ja vakaa?


      • EnTarkoitaOllaAnkara

        Öööh?? Muutoin ymmärsin sua, mutta pakko kyllä puuttua siihen kuinka epärehellinen olet itsellesi. Et nyt vain ole enää ikinä "uskollinen kuolemaan asti", se on jo menetetty. Et myöskään "yhden naisen mies" vaan kahden naisen loukussa. Tiedät itsekin, että tuosta ei ole mitään hyvää eikä helppoa ulospääsyä vaan silmukka kiristyy koko ajan. Maksat näistä rakastumisentunteista vielä kovan hinnan, myös siinä mielessä mitä näet kun katsot itseäsi peilistä. Pystytkö?


      • luuserimiehet
        Jaakko..Kulta kirjoitti:

        Hei!

        Minä olen salarakas mies ja tunnistan noita mainittuja oireita itsessäni.

        Olen yhden naisen mies mutta olen kuitenkin ajautunut suhteeseen nuoren naisen kanssa. Kotona menee siis ihan hyvin mutta uusi suhde on kuitenkin niin paljon täynnä tunnetta että pakko se on kokea. Fiilis on sellainen kun olisi rakastunut ensimmäistä kertaa.

        Huopaaminen ja soutaminen johtuu omalta osaltani siitä että kun on tuolle vaimolle luvannut pysyä uskollisena kuolemaan asti ( eikös se näin mene avioliitossa) niin sitten tämän uuden suhteen kanssa on hieman vaikeaa tasapainoilla. Välillä tekee mieli heittäytyä kokonaan uuteen suhteeseen mutta sitten välillä järki voittaa ja helppo kotielämä kutsuu.

        Haluaisin siis pitää molemmat vaikka päätös pitäisi kuitenkin tehdä. En osaa päättää että kumman pidän. Uusi ja jännittävä vai vanha ja vakaa?

        Kerro vaimollesi asiasta. Sen jälkeen tiedät melko varmasti JOUDUTKO heittäytymään uuteen suhteeseen vai vieläkö vanha ja vakaa huolii sinut. Uskallatko vai pelkäätkö yksin jääntiä?
        Muutenkin kumppanilla on oikeus tietää oman elämän suunnittelun takia missä mennään.


      • selitä
        Jaakko..Kulta kirjoitti:

        Hei!

        Minä olen salarakas mies ja tunnistan noita mainittuja oireita itsessäni.

        Olen yhden naisen mies mutta olen kuitenkin ajautunut suhteeseen nuoren naisen kanssa. Kotona menee siis ihan hyvin mutta uusi suhde on kuitenkin niin paljon täynnä tunnetta että pakko se on kokea. Fiilis on sellainen kun olisi rakastunut ensimmäistä kertaa.

        Huopaaminen ja soutaminen johtuu omalta osaltani siitä että kun on tuolle vaimolle luvannut pysyä uskollisena kuolemaan asti ( eikös se näin mene avioliitossa) niin sitten tämän uuden suhteen kanssa on hieman vaikeaa tasapainoilla. Välillä tekee mieli heittäytyä kokonaan uuteen suhteeseen mutta sitten välillä järki voittaa ja helppo kotielämä kutsuu.

        Haluaisin siis pitää molemmat vaikka päätös pitäisi kuitenkin tehdä. En osaa päättää että kumman pidän. Uusi ja jännittävä vai vanha ja vakaa?

        Voi ressukka sinnuu... oot joko pöljä tai muuten perrää jääny..... uskollisena kuolemaan asti siis kenelle... olisit edes itelles !!


      • MitäUskollisuus

        Uskollisuus vaimolle tarkoittaa sitä ettei ole muiden kanssa ollenkaan, eikä sitä että kituuttaa yhdessä tylsässä liitossa ja samalla käy kakkosnaisten luona panemassa.


    • Leikkiäikäkaikki

      Oisko syy siinä että olen " vihjaillut aina vähän väliä sille tietäväni. Hiki karpaloita näkyy otsalla. Pitää matalaa profiilia varmaan kanssasi sen jälkeen. Samoin sille sen kumppanille vihjaillen" varmaan sekin vaikuttaa asiaan seuraa tarkemmin sen menoja. Tämä on ollut pitkään kivaa leikkiä noiden tampioiden kanssa. No katsotaan enköhän taas keksi antaa vihjeitä" menee taas teillä huopaamiseksi ja soutamiseksi hetken aikaa. Älä siis ihmettele sen käytöstä. Pidän huolen että tuo kumppanikin vihjeitä saa.

    • ämmätonpimeitä

      Miks täällä vastailee kaikki katkerat miehensä omistaa haluavat vaimot ? ? Hankkikaa itellenne elämä älkääkä täällä uskottomuus-palstalla pyörikö itseänne jalustalle nostamassa ja toisia haukkumassa. Kun itse olette salarakkaana viimestään eronne jälkeen niin ymmärrättä elämästä ehkä sen ettei kaikki ole vain mustaa tai valkoista.

      • Vaimomielummin

        Mitä siis vaimotko ne täällä vittuilee kakkosille? Onpas törkeää kun eivät nyt ymmärrä toisten seksihaluja. Sitten vasta tajuaa elämää kun kakkonen on saanut panonsa eroamaan? Onpas katkeraa. Eikö vaimot osaa tätä leikkiä? No salasuhde on salassa eikä siitä puhuta. Yksi kysymys? Miten tuo tieto mennyt vaimolle? Sitten se täällä vittuilee kakkoselle. Eikö ykkönen ole aina jalustalla? Vasta salarakkaana siis ymmärtää elämää ei muutoin? No oletko nauttinut tuosta roolista? Nyt elämää ymmärtävänä odotat tuon vaimonkin ottavan salapanon jonka jälkeen eroaa? On sulla suunnitelma. Pidät siis kakkosia ymmärtäjinä ja parempina kuin vaimoja. No jos valita saan otan tuon vaimon roolin se paljon kunnioittavampi rooli kuin tuo salapatjana olo.


      • Minäkinvaimo

        Samaa nauraen täällä eikö teidän pitäisi pitää panonne salassa eikä kertoa vaimolle? Salaisuuttahan varjelet? Annat hyviä elämän ohjeita vaimoille miten toimia. Pidä kuule salapanosi tuskin sen vaimo tietää. Ellet ole itse käräyttänyt. Vai ei ne vaimot ymmärrä miten eletään. Sulla näkyy olevan oma moraali kunnossa. Pidä linjasi ja kiukuttele vaimoille kun eivät osaa elää.


      • Salasuhdepäällänsä

        Tuota et taida ymmärtää itsekkään mitä salapano tarkoittaa? Eihän siitä kerrota edes parhaalle ystävälle eihän? No miten vaimo tiedon saa? Joku kertoo sille mutta kuka? Voi voi koittakaa opetella elämään oikein. Salaa aloitettu on aina salainen. Se mistä tiedot tulee ilmi on joko itse petturit tai joku tuttu huomannut kuinka tapailee. Aina kun varattu kulkee sinkun tykönä on riski saada aikaan juttuja. Sitten kun lopetatte salailun niin ehkä se ihmisten ymmärtäminen tai tuomitseminen ajan kanssa muuttuu. Niin kauan kun jatkatte salapanojanne on tilanne se että joku aina tietää jotain.


      • mussukka72s
        Vaimomielummin kirjoitti:

        Mitä siis vaimotko ne täällä vittuilee kakkosille? Onpas törkeää kun eivät nyt ymmärrä toisten seksihaluja. Sitten vasta tajuaa elämää kun kakkonen on saanut panonsa eroamaan? Onpas katkeraa. Eikö vaimot osaa tätä leikkiä? No salasuhde on salassa eikä siitä puhuta. Yksi kysymys? Miten tuo tieto mennyt vaimolle? Sitten se täällä vittuilee kakkoselle. Eikö ykkönen ole aina jalustalla? Vasta salarakkaana siis ymmärtää elämää ei muutoin? No oletko nauttinut tuosta roolista? Nyt elämää ymmärtävänä odotat tuon vaimonkin ottavan salapanon jonka jälkeen eroaa? On sulla suunnitelma. Pidät siis kakkosia ymmärtäjinä ja parempina kuin vaimoja. No jos valita saan otan tuon vaimon roolin se paljon kunnioittavampi rooli kuin tuo salapatjana olo.

        Vaimothan täällä valittaa kun mies käy vieraissa, antakaa sille miehellekin huomiota niin ei vieras liha kiinnosta. Kyllä sen huomaa onko mies saanut vai ei. meillä pannaan säännölllisesti ja vaikka ei aina haluttaiskaan niin seksi tekee hyvää ainakin jossain muodossa. Keho rentoutuu ja mieli piristyy kun vähän muhinoidaan. En ole koskaan pihdannut pimperoa ja mies oikein nauttii kotona olosta ei tarvii kylillä juosta. Hoitakaa hommat kotona niin sujuu.


      • ohimennenluinvaan

        Sinäkö sitten haluaisit omistaa sen miehen? Ukon joka käy salaa panemassa muita? Varsinainen järjenjättiläinentaidat olla.


    • näitäkinon

      Onko niitä miehiä jotka haluavat vaimostaan eroon puhtain paperein. Odottavat vaimon päätöstä ja sitten voivat surkutella kuinka heidä on jätetty, vaimo jätti.

      • Syytjaseuraukset

        On varmasti myös niitäkin miehiä kun laittavat vaimonsa eroamaan. Hyvähän se on kylillä kertoa säälittävä tarina erosta. Koska jos taas tuo salapano syynä eroon on se hävettävää. Parempi se on saada ihmiset uskomaan muut syyt eroon kuin salapano. Yhdenkin tiedän salapanon ja kuinka kertoilee kylillä yhtä äkkiä vaimon olleen juoppo. Uskoo ne ihmiset ja ymmärtävät miksi uusi löytyi niin nopeaan.


    • juniversumi

      Mä en nyt alkuperäisen kysymyksestä saanut käsitystä että tähän olisi vaimoa tai tyttöystävää sotkettu vaan kyse oli miksi mies käyttäytyy noin että välillä on ON ja välillä on OFF salarakkaansa kanssa. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla kommenttia käytökseen joko miehiltä tai naisilta..en tiedä käyttäytyykö salarakas-nainen myös tuolla tavoin "epävarmasti" niinkuin ap pohtii ? Varmasti taustalla on sitä että hirvittää omien tunteiden voimakkuus kun haluaisi lähteä mutta ei vielä uskalla/ole valmis sitä eropäätöstä tekemään. Väliin saattaa nostaa myös huono omatunto päätään. Syyt myös siihen että ottaa salarakkaan ovat niin moninaisia eikä niitä voi yleistää. Olisihan se ihanne että yhden suhteen lopettaisi ennen kuin uutta alkaa mutta tosielämässä asiat ei mene näin. Eivätkä liitot kestä vaikka kuinka olisi asiat ihan ok ja elämä ihan hyvää.

      Harmi kun nämä keskustelut täällä usimmiten menevät siihen että haukutaan ja syytellään ja tuomitaan. Olisi hyvä kun näistä vaikeistakin asioista voitaisiin keskustella joka näkökulmasta ja kuulla syitä miksi toimitaan niin kuin toimitaan.

      Itse en ole salarakas mutta tunnen paljon ihmisiä joihinka kuuluu näitä kaikkia osapuolia: vaimo, aviomies, petetty, jätetty,pettäjä, salarakas ja keskusteluja tullut käytyä monen kanssa. Ihmisen toiminta ja ymmärrys siitä miksi toimitaan eri tilanteissa, niin kuin toimitaan, on kiinnostavaa ja se on myös inhimillistä ja sitä haluaa oppia ymmärtämään entistä paremmin.

      • tulilinjalla

        Nyt lisään kommentin vaikka minut tästä taas teilataankin.
        Aloittaja kirjoittaa kuin olisi vaimo joka ihmettelee miehensä toimintaa. Noh, niinhän se meidänkin suhteessa ollut salarakas aikoinaan väitti kuinka mies petti häntä minun, puolisonsa, kanssa,.
        Nämä salarakas kuviot ovat siis niin lokaa kuin lokaa voi olla, mutta kerron kuitenkin aloittajalle epäilykseni omien kokemusteni pohjalta. Luulen miehen pelkäävän käryä, joku on vihjannut vaimolle jotain ja siksi haluaa hiljentää tahtia.
        Meidän suhteessa ollut salarakas käräytti miehen minulle, eikä enää siis ollut salarakas jonka jälkeen vaati että minä päästäisin miehen lähteen. Kun mies ei ollutkaan samaa mietä kanssaan niin sai Narsisti nimityksen. Erottuamme he sitten saivat toisensa.

        Sinä aloittaja mitä tuota mietiti heitä mäkeen koko suhde. Miksi yleensä olet varatun kanssa. Etsi suhde jota ei tarvi miettiä etä miksi tekee mitäkin. Varatuilla on aina monta rautaa tulessa ja se heikoin lenkki joutuu pyllistyksen kohteeksi.
        Jossain joku tuolla kirjoitti että me eronneet- jätetyt alkaisimme kakkosiksi. Miten voi joku edes ajatella noin alhaisesti.


      • ihmeellistä
        tulilinjalla kirjoitti:

        Nyt lisään kommentin vaikka minut tästä taas teilataankin.
        Aloittaja kirjoittaa kuin olisi vaimo joka ihmettelee miehensä toimintaa. Noh, niinhän se meidänkin suhteessa ollut salarakas aikoinaan väitti kuinka mies petti häntä minun, puolisonsa, kanssa,.
        Nämä salarakas kuviot ovat siis niin lokaa kuin lokaa voi olla, mutta kerron kuitenkin aloittajalle epäilykseni omien kokemusteni pohjalta. Luulen miehen pelkäävän käryä, joku on vihjannut vaimolle jotain ja siksi haluaa hiljentää tahtia.
        Meidän suhteessa ollut salarakas käräytti miehen minulle, eikä enää siis ollut salarakas jonka jälkeen vaati että minä päästäisin miehen lähteen. Kun mies ei ollutkaan samaa mietä kanssaan niin sai Narsisti nimityksen. Erottuamme he sitten saivat toisensa.

        Sinä aloittaja mitä tuota mietiti heitä mäkeen koko suhde. Miksi yleensä olet varatun kanssa. Etsi suhde jota ei tarvi miettiä etä miksi tekee mitäkin. Varatuilla on aina monta rautaa tulessa ja se heikoin lenkki joutuu pyllistyksen kohteeksi.
        Jossain joku tuolla kirjoitti että me eronneet- jätetyt alkaisimme kakkosiksi. Miten voi joku edes ajatella noin alhaisesti.

        Lainausta: "Meidän suhteessa ollut salarakas käräytti miehen minulle, eikä enää siis ollut salarakas jonka jälkeen vaati että minä päästäisin miehen lähteen. Kun mies ei ollutkaan samaa mietä kanssaan niin sai Narsisti nimityksen. Erottuamme he sitten saivat toisensa."

        Aivan samanlaiseen kakkoseen oli kunnia tutustua. Pohdin, että onko joku tietyntyyppinen prototyyppi kakkosesta ja mikä tekee naisesta tuollaisen? Pitkä liitto alkoholistin kanssa, josta erosi, sitten uusi suhde ja uusine lapsineen ja runsaasti pettymyksiä, taas ero. Voiko olla, että kun ei osaa käsitellä pettymyksiään ja kaataa ne uuden harteille, niin lopulta itse jotenkin katkeroituu alkaen kakkoseksi ja ryhtyy mestaroimaan sitä kautta.


    • jkuio

      Lopettakaa ainakin rakkaus sanan alennusmyynti, ei ole mitään salarakasta vaan panomies, jolle kyllä löytyy ihan lääketieteellinen diagnoosi eli liiallinen seksuaalisuus.
      Mies tarvitsisi lääkärin puheille menon, sillä yhtä valhetta ja vaikeutta tuollainen elämä hänelle on. Hänellä on sitä rakkauttakin ja juuri sen vuoksi häälyy siellä sun täällä ja joka paikassa
      hänellä on toisaalta paha olla, kun tuo sairaus häiritsee elämää.
      Tuskin hän jaksaa loputtomiin salailla tai ainakin elämä hajoaa multa tahoilta, joka työelämä, mieli ja kyllä perhekin silloin alkaa päästä perille jonkin olevan vinossa. Mies on itsensä vanki, samoin nainen vastaavassa hallitsemattomuudessa.
      Mutta miksi nainen lähtee tällaiseen mukaan, hänhän on yhtä sairas seksuaalisesti, pettäminen on useimmiten hallitsematonta seksin tarvetta ja seksi ei ole todellakaan ole rakkautta.

      Varmasti tuo koskettaa sitä pettäjän perhettäkin, niin että siellä puoliso väsyy tuohon loputtomaan seksuaalisuuteen, jossa perheen elämä on toissijainen arvo. Mies ei jaksa vastustaa himoaan, vaan sitten etsitään tämä kakkonen, joka odottanee paljon enemmän kuin koskaan saa,

      Rakkaus ei ole millään muotoa asioissa mukana, pettäjä inhoaa itseään ja häpeää tekojaan.

      • 1452

        Kylläpä sinä lyttäät miehen seksuaalisuuden. Itse pidän tärkeimpänä arvona sitä että tietää mitä tekee ja vastaa teoistaan, perhe on tosiaankin toissijainen arvo. Toki lapset pitää hoitaa ja huolehtia kunnialla.

        Seksuaalisuus tai rakastuminen toiseen ei ole sairaus, toki se saattaa johtaa siihen jos jatkuvasti joutuu kieltämään itsensä ja tarpeensa perheen vuoksi. Tälläisistä perhekuvioista saattaa tulla hyvinkin sairaita jos mies/nainen on tavallaan kaapissa koko elämänsä. Perheessäkin tärkeintä on jokainen ihminen yksilönä.


      • valitseesitten
        1452 kirjoitti:

        Kylläpä sinä lyttäät miehen seksuaalisuuden. Itse pidän tärkeimpänä arvona sitä että tietää mitä tekee ja vastaa teoistaan, perhe on tosiaankin toissijainen arvo. Toki lapset pitää hoitaa ja huolehtia kunnialla.

        Seksuaalisuus tai rakastuminen toiseen ei ole sairaus, toki se saattaa johtaa siihen jos jatkuvasti joutuu kieltämään itsensä ja tarpeensa perheen vuoksi. Tälläisistä perhekuvioista saattaa tulla hyvinkin sairaita jos mies/nainen on tavallaan kaapissa koko elämänsä. Perheessäkin tärkeintä on jokainen ihminen yksilönä.

        Se että vastaa teoistaan tarkoittaa myös sitä että kumppani tietää niinkin tärkeän asian kun toisen vieraissa käynnin.


      • 1452

        Tietysti juuri näin. Mielestäni on niin että jos petetään niin sitten myös erotaan.


    • anlenox

      TOTUUS, salarakas tarvitsee huomiota enemmän kuin vaimo. Sen todistaa päivittäiset useat viestit ja ruikutukset. Ukko on kuin tulisilla hiilillä mistä sen tunnin ajan taas saisi, kun on työ, vaimo, koti, omat harrastukset ja vaimon kanssa yhteiset harrastukset ja hemmotteluhetket. Salarakkaat kuvitelkaa tälläisen miehen aikataulijärjestelyjä ja sitä valehtelun määrää mitä se joutuu tekemään. Kyllä siitä välillä haluaa levähtää oman vaimon kanssa:)

      • ajatmenneet

        Miksi ei tyydy omaan vaimoon pelkästään? Kyllä vieraan naisen saa häädettyä kokonaan jos tahtoa löytyy.
        Itse olin ns. salarakas samalle miehelle seitsemän vuotta. En ruikutellut enkä viestitellyt koskaan. Halusin elää omaa elämää ja tavattiin 1-2 kertaa kuukaudessa. Kyse ei ollut tunnista vaan useampi tunti vietettiin aikaa yhdessä. Hän sai elää omaa elämäänsä. Hänellä oli harvakseen työmatkoja Suomen sisäpuolella. Jonkin kerran olin mukana. Myös mökillä olin mukana kesäisin joinakin viikonloppuina.
        Olin eronnut parivuotta ennen tapaamistamme. Noiden seitsemän vuoden aikana huomasin etten halunnut enää parisuhdetta ollenkaan. Mies olisi ollut valmis muuttamaan luokseni jossain vaiheessa. En halunnut sellaista.
        Suhde alkoi kuivua kun en halunnut enää tapailla. Viimeisimmästä kohtaamisesta on yli vuosi. Silloinkin vaan kahvikupin äärellä. Tiedän että mies haluaisi tapailla edelleen mutta joskus asiat tulee tiensä päähän. Joskus tulee viesti ja kyselee kuulumisia, vastaan kyllä silloin.
        Parisuhdetta en halua edelleenkään. En yleensäkään minkäänlaista suhdetta. Elämä on ihanaa ihan ilman mitään draamaa ihmissuhteiden kanssa.


      • seitsemänvuotta

        Sinun elämä on ihanaa ilman draamaa. Ajatteletko koskaan toista osapuolta ja hänen perhettä. Etpä tietenkään, salarakas.


      • ajatmenneet
        seitsemänvuotta kirjoitti:

        Sinun elämä on ihanaa ilman draamaa. Ajatteletko koskaan toista osapuolta ja hänen perhettä. Etpä tietenkään, salarakas.

        Hänellä on jo aikuiset lapset niin kuin itselläni. Ei olla mitään teinejä enää siis itsekään. Lisäksi eronnut aikoinaan lasten äidistä. Nykyisen avokin kanssa ei lapsia.


    • Tiedetäänkylläsyy

      Kysy kuule siltä salapanosi kohteelta mikä mättää sillä hän selviää.

    • Oiskosyytässä

      Kysy tosiaan mikä on kun ei maistu? Onko kotona joutunut " antautumaan" enempi ja alkaa tuo siedätys olla maksimissaan ja ei jaksa enää pussejaan tyhjentää sinuun?

      • salasuhteet

        Kyllä näitä kun lukee ihmettelee ihmistä joka suostuu kakkoseksi ,eikö vapaitakin mukavia miehiä löydy joiden kanssa kaikki on rehellistä ja avointa eikä kähmäilyä toisen selän takana.Eikö kakkosena olo ole ajan tuhlausta kun ei se loppupeleissä johda mihinkään.Turhia lupauksia tulevaisuudesta joka ei ikinä toteudu.


      • vapaatonriippoja
        salasuhteet kirjoitti:

        Kyllä näitä kun lukee ihmettelee ihmistä joka suostuu kakkoseksi ,eikö vapaitakin mukavia miehiä löydy joiden kanssa kaikki on rehellistä ja avointa eikä kähmäilyä toisen selän takana.Eikö kakkosena olo ole ajan tuhlausta kun ei se loppupeleissä johda mihinkään.Turhia lupauksia tulevaisuudesta joka ei ikinä toteudu.

        Moni haluaa sellaisen suhteen mikä ei johda mihinkään. Se voi olla jopa suhteen ehto kakkosen puolelta.


    • gmjhn

      Miehen salarakas, ymmärräthän, että me vaimotkin haluamme seksiä säännöllisesti ja joskus vähän enemmän;)

      • vaimonpitäätietää

        En nussi aviomiestä toisen naisen jäljiltä. Salarakas saa pitää miehen ihan itsellään.


    • Omaonvalintasi

      Ihan turha sun on alkaa vaatimaan joltain varatulta mitään, tyydy osaasi tai lopeta koko suhde. Ihmetyttää, että miksi ylipäätään olet jonkun varatun kanssa edes alkanut mihinkään, jos tahdot normaalin suhteen. Nälkäsi on tainnut kasvaa vain syödessä ja tulet ennen pitkää rikkomaan vain oman sydämesi, kun varattu on saanut oman suhteensa kuntoon sinun kustannuksellasi ja jatkaa puolisonsa kanssa.

    • ewqe

      Epävakaa persoonallisuushäiriö narsistisin maustein. Näin meillä!

      • tulilinjalla

        Mies ei välttämättä ole mitenkään erikoinen seksihurjastelija, pikemminkin päinvastoin. Eikä hällä hyrrää yhtään enempää kuin puolisollaan. KUn sitten haluaa ja yrittää niin lopsahtaa roikkumaan kuin vanha kintas. . . Mielikuvitus seksiasioissa puuttuu täysin. Kun iän tuomat vaikuedet ja ongelmat vain lisääntyy niin alkaa oman arvon tunne miehenä laskea. Syyn kaikesta saa tietenkin puoliso, varsinkin jos puliso sairas josta voi kykenemättömyyttään syyttää. Yleensä tuossa tilanteessa päättää kokeilla jos vieraissa pelittää. Pelittäähän se
        uuden viehätys ainakin alussa, mutta pian tulee samat ongelmat. Jos ei osaa hakea lääkäriltä apua niin kohta on uusi kakkonen joka saa vehkeet pelittään. Vika ei ole naisessa vaan miehessä itsessään. Menkää miehet lääkäriin heti kun huomaatte että ei oikein pelitä. OIkea apu löytyy sieltä ja vaimon tuesta, eikä vieraasta sängystä.


    • tunnustaako.kukaan

      Täällä puhutaan vaan että miehellä on se kakkonen, se näyttää olevan yleisin näissä salarakaskuvioissa. Mutta eikö missään kenelläkään ole niin, että naisella olisikin se kakkonen??

      • Jymätetty

        En tunnusta mutta pyyntöjä on kyllä tullut. Yksikin oli niin nopea kun tanssiin haki ja suuteli suoraan suulle en kerennyt edes väistää. Se taisi olla elämäni lyhin ja nopein loppu suhteelle. En kyseistä miestä päästä lähelle. Seuraavaksi vedän turpaan kuka noin tekee. Kakkoseksi en Perkele ala vaikka kuinka upea olen ja ystävällinen. En edes mielestäni anna edes ymmärtää että olisin kiinnostunut varatusta. Tanssiin lähdin kun oli turvallinen tuttu jonka baarissa tapasin. En vain osannut uskoa miehestä että minua kokeilee. Aina kun näen sen pariskunnan tulee etova olo. Pysyn kaukana siitä parista. Kakkoseksi en todellakaan halua se että seurannut tässä yhtä ystävää niin ei kiitos! Turpaan tulee seuraavalle varatulle!


    • Kakkosenjonkatiedän

      Jos ei tuossa vaiheessa vieläkään ymmärrä mitä kakkonen tarkoittaa niin ilmankos kyselee tyhmiä. Opit sinäkin roolisi aikanaan. Tulee kun siltä tuntuu. Ei se pussien tyhjennys oikein joka päivä käy kai sen käsität. Perheelle kuuluu se suurin ajan käyttö. Se mitä perheeltä, työstä, harrastuksista aikaa jää niin se on sulle. Opit sinäkin aikanaan alistua ja odottaa kiltisti yhteyttä kun joutaa ja kerkiää. Vaimolla kun voi olla välillä niitä pyyntöjä enempi ja jaksaminen on miehelle kovaa. Riippuen iästä. Ihmettelet yhteyksien katkeilua no kaiken kiireen keskellä et taida s
      Olla se ensimmäinen joka mieleen tulee. Tärkeys järjestys olla pitää. Tyydy rooliisi ja odottamaan kiltisti äläkä laita miestä seinää vasten voi vaikka lopettaa kokonaan?

    • yksmiesvaa

      Miten nää rouvat jaksaa täällä uskottomuuspalstalla riehua? Missä on kaikki uskottomat joiden täällä pitäisi asioitaan pyöritellä?? Oikein naurattaa tää paheksunnan määrä. Mulla on salarakas ja kohta on rouva entinen rouva. Alottajalle että omatunto alussa mulla nosti päätään ja siksi toimin noin.

      • kohtakuitataaneihaittaa

        tänkin ajan kun täällä paheksuvat voisivat metsästää uutta miestä itselleen
        ei tarvitsisi otsa rypyssä etsiä syyllisiä omaan yksinäisyyteen


      • pysyisivätvaimonluona
        kohtakuitataaneihaittaa kirjoitti:

        tänkin ajan kun täällä paheksuvat voisivat metsästää uutta miestä itselleen
        ei tarvitsisi otsa rypyssä etsiä syyllisiä omaan yksinäisyyteen

        Siis varatut miehet metsästää salarakasta?


    • Enotajakorasiaa

      Voi voi on surkeaa kun pitää nykyään pitää ihan salarakasta. Tympeää hommaa joten jättäisin kyllä pois jos tuollaiset huolen aiheet ovat. Keltä sinun pitää salata tuo mies? Jospa sen vaimo tietää ja ihan turhaan leikit salaista? Eihän se nyt voi olla kahdessa paikkaa yhtäaikaa eihän? Jospa sinä sulkisit haarasi ja lopettaisit ikävät jutut. Opettelisit oikean rakkauden ja oikean suhteen mistä voisi vaikka nauttiakin? Oletko ajatellut kun löydät sen oikean niin meneekin sen korviin tuo sun kakkosena olosi ja ei sen takia sinua ota. Kannattaa miettiä hieman tulevaakin aikaa.

      • ihanaaelämääkö

        Haarakonttorien naisilla on joskus aika naurettavat puuhat. Muistelen erästäkin salaista, joka steppasi kotinsa ja lähikaupan väliä, kun tiesi kohteensa ohi ajavan töistä kotiin. Kytiksellä ja tyrkyllä siellä, jos vaan kohde huomaisi, mutta kyllähän sen koko tienoo tiesi - valitettavaa, mutta jos ei puheista välitä, niin mikäs siinä. Oli siis omassa kuplassaan salainen, mutta parin ison koulun lapsetkin jo tiesivät, koska molempien lapsia kiusattiin. Siinä kohtaa noiden rikkonaisten kotien lapset ovat toisilleen aika ilkeitä.
        Osaavathan nämä selitellä aina uudelle kohteelle omat juttunsa niin hyvin, ettei tule esiin, mitä on puuhasteltu. Kyllä täytyy kakkosenkin olla taitava kun kahta ukkoa muiluttaa samaan aikaan ja molemmille on olevinaan vain toisen kanssa.


      • eirikkii
        ihanaaelämääkö kirjoitti:

        Haarakonttorien naisilla on joskus aika naurettavat puuhat. Muistelen erästäkin salaista, joka steppasi kotinsa ja lähikaupan väliä, kun tiesi kohteensa ohi ajavan töistä kotiin. Kytiksellä ja tyrkyllä siellä, jos vaan kohde huomaisi, mutta kyllähän sen koko tienoo tiesi - valitettavaa, mutta jos ei puheista välitä, niin mikäs siinä. Oli siis omassa kuplassaan salainen, mutta parin ison koulun lapsetkin jo tiesivät, koska molempien lapsia kiusattiin. Siinä kohtaa noiden rikkonaisten kotien lapset ovat toisilleen aika ilkeitä.
        Osaavathan nämä selitellä aina uudelle kohteelle omat juttunsa niin hyvin, ettei tule esiin, mitä on puuhasteltu. Kyllä täytyy kakkosenkin olla taitava kun kahta ukkoa muiluttaa samaan aikaan ja molemmille on olevinaan vain toisen kanssa.

        Suurin osa häirikkölapsista on kyllä ihan ns. hyvästä perheestä.


      • mieshuorat

        Mies saa kirkkaan kruunun kyrvänsä jakamisesta? Koska sana leviää niin naapurit nauraa sekä miehelle että tämän vaimolle.
        Kannattaa miehenkin miettiä tulevaa aikaa ja laittaa sepalus kiinni. Jos ei muuten niin lasten silmissä aiheutetun häpeän takia.


    • Petoksenuhrikoolet

      Mitä mies venkuloi? Johan on tapaus. Soita sille salarakkaan ykköselle ja kysy mikä hitto on vialla? Kyllä se tietää mikä miestä vaivaa. Tuommonen venkuloija. Ei kannata yksikseen surra vaan kysy vaikka siltä itseltään.

    • Pakollaseon

      Olisiko tuossa kyseessä se pakkoavio kun ei eroa ja kanssasi tuuliviirin lailla muuttaa mieltään. Aina kun housussa pakottaa ottaa yhteyttä. Oisko tästä kyse?

      • hyvinluistaasuksi

        Sitä se on helppo paineen purku. Soitto ja kakkonen on jo itsensä lämmitellyt odotellessa, niin se menee. Helppoa kyllä kakkoset tarjoaa ja sitten ihmettelee, kun lopulta sai omakseen, että ei luistakaan. Kikkelliskokkelis vaan.


      • helppomuna
        hyvinluistaasuksi kirjoitti:

        Sitä se on helppo paineen purku. Soitto ja kakkonen on jo itsensä lämmitellyt odotellessa, niin se menee. Helppoa kyllä kakkoset tarjoaa ja sitten ihmettelee, kun lopulta sai omakseen, että ei luistakaan. Kikkelliskokkelis vaan.

        Myös mies on tarjoava osapuoli. Ei tuo kakkonen suostu seksiin jos ei sitä itse halua.. seksiä nimittäin. Monestikaan kakkoset ei halua miestä omakseen. Pelkkä seksi riittää.


    • SelvähänSe

      Mitä tuota kyselemään päivän selvää asiaa. VAIMO ja KOTI on miehelle tärkeintä, sille luuserillekin. Mitä muuta kakkonen miettii hurahtaneessa hörhöpäässään, se on vain hänen omien korvien välissä. Ei mies sinulle totuuksia kerro älä luule! Hyvä mies ei kakkosia tarvitse eikä petä. Aina saa vain huonon jolle ei ole ongelma pettää mennen tullen kakkostakin.

    • KiikkuTuolissa

      Hurahin joskus salarakasnaiseen ja sen ajan kun sitä kesti oli kyllä niiiiii mieletöntä kaikki.
      Kehnosti kauan kohdeltu nainen,sen ukko täys mulkku on ;) tunnekin sen vuosien takaa ja oikeesti kusipäisempää ihmistä saa etsiä... en viiti kertoo enempää,sattuu vielä tunnistamaan ihtensä:)
      Voi miten ihania päiviä ja öitä meillä oli,eikä tälle tarvinnu ku olla kohtelias ja huomaavainen...niskat jos hieroin tai jopa vaikka vaan oven avasin jo sukat pyöri jaloissa,miten tuommoseen paskaan kohteluun tottuuneelle voikin olla helppoa olla herrasmies!?

      Sitten kävi salajuttu tympimään ja kysyimpä hältä"mitä tehhään?"
      Ei jaksanu enää piilotella juttua!
      No ku pitäs sitte kertoo tälle perusäijälle,lapsille,äipälle...mitä ne pikkukylällä ihmiset aattelis?
      Jos kaverit ei ymmärrä?
      Voi ku on vaikiita!
      Taloki pitäs myydä!
      Jos lapset haluvaaki tään pahoinpitelevän ukon luo jäähä!?
      Voi jos se onkii vaikiita!?
      Jospa se tuo lopettaskii yhenäkin 20v jälkeen ryyppäämisen ja pahoinpitelemisen!?

      Eläkää ihmiset,jos siltä tuntuu ja tehkää päätökset,vaikka ne vaikeita onkin!
      On nii järetöntä aatella olla todella huonossa suhteessa,elätellä loputtomiin ajatusta onnesta täysin väärän ihmisen kanssa,elää paska elämä ottamatta sitä riskiä,jotta sen kanssa kenen arvot ja ajautukset jakaa täysin...voisikin joku pieleen mennä!

      Takuita onnesta ei saa koskaan,vaan ei myöskään muutosta jos ei siihen valmis ole!

    • Kakkosenjonkatiedän

      Eikö olekin paskamaisesti tehty aina palaa sen oikean rakkauden luokse. Siinäkö köyttä vedätte.

      • KiikkuTuolissa

        Ei mittään köydenvetoa,eikä paluuta sen oikean luo!
        Täydellistä kyvyttömyyttä päättää elämästään ja
        itsetunnon puutetta.
        Narsistisen alistajan kanssa eloa riittävän kauan,taloudellista riippuvuuta,pelkoa elää itsenäisesti ja omien arvojen mukaan.
        Ihmiset muuttuu,parisuhteet muuttuu,ei kukaan samanlaisena kestä täysin koko elämäänsä.
        Harva voi...jos rehellinen on...ikuista rakautta vannoa!?
        Sitä jotta onnenhuuma kestää kaikki elämän myrskyt.
        Ykkösenä kestäminen kumppanille vaatii jatkuvaa suhteen ylläpitoa,ei saa kukaan aatella toista itsestäänselvyytenä!!!
        Monikin kakkonen voi ikuisesti olla se todellinen ykkönen,vaikkei sitä uskaltas koskaan myöntää.
        Järki ja tunteet ei vaan monestikaan kohtaa ja siinä tilanteessa on valinta tehtävä,vaikee valinta jossa joku onnistuu ja joku ei,joku miettii kiikkutuolissa vielä sitä mitä olis voinu olla,saamatta koskaan tietää olisiko se onnen tuonut!?


    • Jos ei tarjoa miehelle tarpeeeksi hyvää, se johtaa siihen, että mies alkaa soutaa ja huopaa suhteiden välillä. Jos sitä samaa on kummassakin suhteessa tarjolla, miksi hän alkaisi tekemään valintaa toisen välillä? Kun tarjoaa parempaa kun hän saa ykköseltään, niin loppuu miehen soutelut. Olettaen, että on yleensä kiinnostunut alkamaan vakavampaan hänen kanssaan.

      • Duddam

        Kyllä oot pihalla Godam


      • sakset.levällään
        Duddam kirjoitti:

        Kyllä oot pihalla Godam

        Se on vain hyvä että joku nainen on niin kuutamolla kaikesta että sitä pääsee panemaan helposti kun vain selittää hänelle että hän on paljon parempi kuin ykkönen.


      • saksetpajustiinsa
        sakset.levällään kirjoitti:

        Se on vain hyvä että joku nainen on niin kuutamolla kaikesta että sitä pääsee panemaan helposti kun vain selittää hänelle että hän on paljon parempi kuin ykkönen.

        Ihmisillä on käsitys että kakkosta käytetään hyväksi ja että sitä PÄÄSEE panemaan. Kyllä se on niinpäin että kakkoset käyttää helppoa miestä kun eivät halua parisuhdetta. Mies saa selitellä mitä vaan ja selittelyt "kuunnellaan" ja surkutellaan kun vaimo on niin ja niin hankala. Ei niitä jorinoita oteta tosissaan. Oikeasti on ihan sama mitä miehen kotona tapahtuu. Kunhan mies palaa kiltisti vaimonsa luokse eikä jää nurkkiin roikkumaan.
        Kun miestä on käytetty riittävän kauan niin voikin paljastaa vaimolle millaisen niljakkeen kanssa tämä on naimisissa. Vaimo ansaitsee totuuden loppujen lopuksi.


      • KiikkuTuolissa

        Godam...oot oikeessa!
        Voisin vaan laajentaa kaiken koskemaan molempia,naista ja miestä.
        Tarpeet mitä on,oli ne sitten mitä hyvänsä pitäisi kohdata!
        Liian usein miusta aatellaan vaan panemista,nussimista,seksiä...voi olla sitäkin kun kaksi ihmistä saa hyvänolon muustakin ja oma kumppani ei sitä vaan tarjoa.
        Vaikka pantas miten ja mihin hyvänsä,voi olla niinkin jotta yhdessä vietetty aika muuten puuttuu ja sukupuoleen katsomatta se voi olla tärkeää.
        Sitä voi saada joltakin toiselta enemmän,vaikkapa se vois olla yhteisiä unelmia,tekemistä yhdessä tai vaikkapa vain se jos illalla kainaloon saa toisen/siihen pääsee!
        Tarpeiden pitää kohdata molemmilla...olipa nuo mitä vaan!


      • Eivaineivain

        Se juuri täydellinen yhteys. Täällä kirjoitetaan siitä miksi joku pettää vaikka seksiä on kotona. Osoittaa vain kirjoittajasta köyhän puolen. Suhteeseen tarvitaan muutakin.


      • harmietteitätätajuta
        Eivaineivain kirjoitti:

        Se juuri täydellinen yhteys. Täällä kirjoitetaan siitä miksi joku pettää vaikka seksiä on kotona. Osoittaa vain kirjoittajasta köyhän puolen. Suhteeseen tarvitaan muutakin.

        Niin, yhä olen sitä mieltä, että seksi on vain se kirsikka kakun päällä. Ehkäpä siksi suhteet menee vinksalleen, kun kuvitellaan, että seksi on pääroolissa. Täydellinen suhde on jotain niin paljon enemmän, jota kaikkea ei vaan voi kuvata, sellaista henkisyyttä.


      • Eivaineivain kirjoitti:

        Se juuri täydellinen yhteys. Täällä kirjoitetaan siitä miksi joku pettää vaikka seksiä on kotona. Osoittaa vain kirjoittajasta köyhän puolen. Suhteeseen tarvitaan muutakin.

        Niin, parisuhteeseen.
        Mutta kun on kyse vain muutamasta viikosta alle muutaman kuukauden kestävästä seksisuhteesta niin ei siinä tarvitse alkaa ottamaan muita parisuhdeasioita huomioon sen toisen naisen miehen kanssa oleilemisessa. Eiköhän sen miehen vaimo saa ihan itse hoitaa ne asiat miehensä kanssa siten kun vain itse siihen kykenee tai haluaa.


      • 651287
        sakset.levällään kirjoitti:

        Se on vain hyvä että joku nainen on niin kuutamolla kaikesta että sitä pääsee panemaan helposti kun vain selittää hänelle että hän on paljon parempi kuin ykkönen.

        Tunnustan tämän. Rakastuin naimisissa olevaan mieheen, uskoin ja kuvittelin miehestä kaikkea hyvää. Minä rakastin hän pani, minä sanoin ettei panojuttu käy, hän päätti minun puolestani että käy.

        Kesti aikansa ennen kuin tajusin kääntää ajatukseni miehestä täysin päinvastaisesti kuin mitä aluksi ajattelin. Olin tosiaan kuutamolla kun luulin että mies on ok. eipä ollut ei.

        Tajusin lopulta ja lopetin suhteen , mies siirtyi seuraavaan naiseen.

        Vaimon ajatuksissa mies rakastaa vaimoaan ja panee vain muita:) . Oli raskas erehdys. En tietenkään olisi huolinut miestä jos olisin tiennyt mikä hän oli. (muut aikaisemmat mies ystäväni ovat olleet kunnollisia) Uskomatonta että joku nainen on oikeasti päätynyt naimisiin tuollaisen sian kanssa. Pidä vaan hyvänäsi, itse en tietenkään ko. miestä huolisi.


      • 651287 kirjoitti:

        Tunnustan tämän. Rakastuin naimisissa olevaan mieheen, uskoin ja kuvittelin miehestä kaikkea hyvää. Minä rakastin hän pani, minä sanoin ettei panojuttu käy, hän päätti minun puolestani että käy.

        Kesti aikansa ennen kuin tajusin kääntää ajatukseni miehestä täysin päinvastaisesti kuin mitä aluksi ajattelin. Olin tosiaan kuutamolla kun luulin että mies on ok. eipä ollut ei.

        Tajusin lopulta ja lopetin suhteen , mies siirtyi seuraavaan naiseen.

        Vaimon ajatuksissa mies rakastaa vaimoaan ja panee vain muita:) . Oli raskas erehdys. En tietenkään olisi huolinut miestä jos olisin tiennyt mikä hän oli. (muut aikaisemmat mies ystäväni ovat olleet kunnollisia) Uskomatonta että joku nainen on oikeasti päätynyt naimisiin tuollaisen sian kanssa. Pidä vaan hyvänäsi, itse en tietenkään ko. miestä huolisi.

        Minulle on taas sopinut se, että kyse on ollut aina enemmänkin panojutuista. Myönnän etten ole ajatellut asiaa sen syvemmin, että millaista kuvaa se saattaisi minusta antaa miehille. Että he saattaisivat ajatella minun olevan kiva ja sopivan helppo pano naitavaksi.
        Nykyinen miesystäväni on onnellisen tietämätön siitä, että kuinka monen vapaan tai varatun miehen kanssa olen patjaa ollut pöllyttämässä. Onneksi hän ei ole sitä kysynyt, niin minun ei ole tarvinnut sanoa pienempää määrää kuin niitä muita miehiä onkaan ollut.

        Yritän siis pitää tästä kiinni ja katsoa tulisiko tästä jotain.


    • simaalasissa

      Hyvään suhteeseen kuuluu henkinen yhteys, kemia, huumori ja myös seksi.
      Nämä voivat myös toteutua salasuhteilijoiden välillä.
      Kaksi ihmistä suhteeseen tarvitaan, oli sitten salasuhde tai "virallinen" suhde.
      Jos ei kemia toimi, niin suhde ei pelitä.
      Joillakin voi olla toimiva seksi vaikka parin välillä on kitkaa muissa asioissa.
      Mutta sen varassa ei suhde toimi loputtomiin. Ja onhan myös seksi aivan toisella tasolla kun suhde on muutenkin hyvä.

    • KiikkuTuolissa

      No nii...tänä iltana/yönä vieraana synttäreillä joihin en etes ois varsinaisesti ollu menossa.
      Varattua salarakasnaista taas olis tarjolla,aivan oikiisti järetöntä tää nykyajan leikkiminen!
      Mikä ihme ihmisiä vaivaa?
      Menet johonkin pieneen porukkaan ja toki koetat olla seurallinen/kohtelias omien kykyjen mukaan...et hae muuta kun sen että pääset juttuun ja seurusteluun mukaan.
      Tupakalla käydessä ensimmäinen kysymys oli"ootko varattu?"...no en oo!
      Diibadaabaa sitten...hauskaa jutustelua ym.
      Kotiin lähdin selvinpäin ollessani aikasin,pesulle,pisulle ja nukkumaan.
      Puhelin soi ja se oli ystäväni joka bileisiin jäi...tai ei ollut,vaan tämä varattu omaa varaus tilannettani kysynyt nainen kaverini puhelimesta soittaa.
      Oli tuohtunut koska en hänen numeroaan ollut kysynyt!!!
      Ei vittu sentään...kaikki taas koska oven hänelle avasin tupakalla käydessä,tulta tarjosin,koitin keskustelua virittää...koska hiljaisuus vaivaa noissa tilanteissa.
      Ei tää miun itsetuntoo nostata tämmönen...hänellä kiva tupakoimaton mies sisällä oottamassa, jonka kanssa pajon juttelin.
      Alentavalta tuntuu miehenäkin tunne siitä ettei miusta tahtos kukaan muuta ku munaa saaha.Vaikka sinkkumies oonki toivosin aidompaa kontaktia ja mieluusti vapaalta naiselta välillä!
      Kaikenlaisia ollut on ja saatte uskoo jottei nää mittää ylemmyyven tuntua anna!!!
      Ei tullu numeroita vaihettua tai luetteli hän omansa,vaan en sitä taltionu!!!
      Helppoo näitä ois kerätä,jos tahtos!!!

    • 1093597633

      Minä olen myös ihmetellyt samaa. Mies on kiltti eikä mikään pelimies ja minä olen hänen ensimmäinen liiton ulkopuolinen suhde. On todella kiihkeetä ja kuumaa ja viestit lentää. Sitten tulee että ei kirjotella enää, ei nähdä enää. Ja taas jonkun ajan päästä alkaa sama uudestaan entistä isommilla tunteilla. Miksi mies edes alunperin aloitti seksisuhteen kanssani jos siihen ei kantti kestä vaan välillä pitää ottaa pakkia? Ei luulisi tuollaisen kiltin miehen lähtemään "seikkailemaan" jos ei ole tarkoin harkinnut mitä tekee, siksi uskonkin että hänelläkin on tunteet täysillä mukana.
      Olemme alun perin ystäviä jotka sitten ovat ihastuneet toisiinsa. Tiedän että mies on eroa pohtinut jo useamman vuoden ja tiedän heidät pariskuntana muutenkin että kovin omia menoja on molemmilla ettei siis ollut yllätys kuulla eromietinnöstä. Lapsia ei heillä ole, itselläni on juuri aikuinen tytär. Onko naisissa ja miehissä sitten niin isot erot ? Itseni tiedän, että jos aloittaisin varattuna suhteen toiseen, en "soutaisi ja huopaisi" vaan siinä olisin kun kerran mukaan olen lähtenyt.
      Pelottaako ottaa eron ensi askel? Nostaako katumus kuitenkin päätään? Vai pelottaako se että haluaisikin heittäytyä täysillä tähän meidän suhteeseen ja se vaatisi sitten toimintaa nykyisen liiton suhteen? Nyt mies on ollut kolme viikkoa jalka kipsissä kotona lasketteluonnettomuuden vuoksi ja sama juttu, välit poikki, älä viestittele. Voiko onnettomuus tai sairastuminen olla niin iso kriisin paikka että taas nostaa katumus päätään ja turvaudutaan siihen vaimoon? Alkaa kohta kyllä huumori loppua tän veivaamisen kanssa.

    • pupuhousuissa

      Usein miehen on vaikeampi laittaa elämänsä uusiksi. Mies kärvistelee huonommassakin suhteessa eikä saa aikaiseksi muuttaa kuvioitaan. Lisäksi mies pystyy helpommin laittamaan tunteensa sivuun. Nainen toimii tunteiden kautta ei järjen. Mutta poikkeuksia mahtuu aina.

      1093597633, nimimerkin tapauksessa, mies on vielä ns.kiltti mies, joten uuteen heittäytyminen lienee vielä vaikeampaa. Näin sivullisena on helppo heittää analyysi, että mies ei koskaan eroa. Mutta, eihän sitä koskaan tiedä. Raskasta on tälle salanaiselle. Lisäksi mies osoittaa melkoista vellihousutyyppiä, onhan tällaisen kaverin sanaan vaikea luottaa. Silloinkin kun on se "makea" vaihe menossa.

    • pleasureforboth

      No kokemuksesta voin kertoa että kyllä näitä intiimi suhteita voi pitää useitakin eikä oo mikään ongelma. Paras työ on todellakin kun pääsee reissaamaan ympäri maailmaa samalla saa tutustua toinen toistaan kauniimpiin naisiin joista vielä saa elämän pitusen ystävän. Ja ei ole koskaan tarvinnut ottaa vaimoa tämän asian takia. Suosittelen lämpimästi kaikille joilla on koulutus ja mahdollisuus näin tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe