M-nainen, oletko joutunut hoitoon

puutiaisen

Kysyypi yxi tuttu

42

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halujaonkyllä

      en ole päässyt

    • pääsyäuloseinäy

      Täällä mä oon ikäväpalstan suljetulla osastolla.

    • kaikki.hoituu

      Mulla on uus hoito, jolta saa hyvää hoitoa.

    • Mumman_Biili

      Kaahaaminen on kostautunut ja sen seurauksena muutamat osat ovat joutuneet vaihtoon. Enää ei selvitty purukumilla paikkaamisella, vaan jouduttiin tilaamaan varaosia. Eivät ne tietty ole alkuperäisen veroisia, mutta kohta tällä mummabiilillä voi taas ajaa. Ei ehkä kaasu pohjassa, vaan hitaasti ja vakaasti. Mutta niinhän sitä sanotaan, että tärkeintä ei ole päämäärä, vaan matka. 🚗🚙🚜

      • näin_on_

        Pukutan! :D Mumman biili on se paras biili :)


      • kyllä_pukutan
        näin_on_ kirjoitti:

        Pukutan! :D Mumman biili on se paras biili :)

        Siis "PEUKUTAN" :D :D Pitäisköhän minun vähän keskittyä oikein kirjoitukseen :)


      • dskjkjlfgjkgfjhkljdfhk
        kyllä_pukutan kirjoitti:

        Siis "PEUKUTAN" :D :D Pitäisköhän minun vähän keskittyä oikein kirjoitukseen :)

        Oisko kenelläkään palstalaisella sihteerin virka auki :D Tai edes oikolukijan pestiä :)


    • PuruluuPurtavaksi

      Onko M naista purrut puutiainen :(

      • elluhalloyb

        NOUP
        On tainnut kirppu purra peppuun..ain kiiru kiiru...
        Mut tänään olen teidän...T M


    • Iuhjibkjb

      Olet säälittävä stalkkeri.sun m-nainen ei ole sun takia täällä, mutta sinä olet hänen takiaan täällä. Hän on sun nyrkkeilysäkki. Katso peiliin senkin Pönttö ja mieti miten paljon haluat paljastaa typeryyttäsi täällä.. Tarpeexi on jo nähty!

      • puutiaisen

        Kenestä M-naisesta mahtanet puhua?


    • onkotämähaastattelu

      En ole joutunut. Osaan näytellä hyvin. En kerro, että millä asioilla olen ollut. Oletko seurannut menojani? Olen joskus huomannut oudon näköisiä henkilöitä kuljeskelevan lähipiirissäni.

      • Näyttelysinäkyyläpi

        Tiedän että osaat! Sähän oot narsisti, kaikki merkit viittaa siihen!


      • Aikaikävästi
        Näyttelysinäkyyläpi kirjoitti:

        Tiedän että osaat! Sähän oot narsisti, kaikki merkit viittaa siihen!

        Sanottu vieraalle ihmiselle.


      • lavastalavastavauva
        Näyttelysinäkyyläpi kirjoitti:

        Tiedän että osaat! Sähän oot narsisti, kaikki merkit viittaa siihen!

        Lapsellinen mustamaalauksesi näkyy läpi. Sinä olet se narsisti. Joku m-nainen on aiheuttanut egollesi kestämättömän loukkauksen ja aivan turhaan yrität kostaa sitä.


    • Lue.niin.tiedät.dorka

      Tiedätkö sen sanonnan, tuskin tiedät, kun kirjoitat jollekin moista sontaa millä olet tämän ketjun aloittanut...se sanonta menee "I am not what you think I am. You are what you think I am" kävitkös jo itse hoidossa, taidat olla sen tarpeessa!

    • ällöttää.tuollaiset

      Puutiainen vai mikä paskakärpänen oletkaan. Täällä on helppo huudella mitä vaan. Jos olet tuttu, niin miksi et kysy häneltä suoraan.? Ai niin, olet niitä selkäänpuukkottaja ystäviä, vai mitä?
      Toivottavasti M-nainen on tajunnut mikä käärme oletkaan.

      • älä.huoli

        Eiköhän se ole jo tajunnut aikaa sitten


    • Taasnäköjäänpäällä

      M naisen solvaukset.

    • YksMammavastaa
      • YksMammavastaaMlläsiis

        Se sun uus saa ton tehtävän. Hyvinhän se uus pärjää, kun valkkaa ystäväsi ja jopa musamaun. Just oikea mimmi sulle!


      • muuteneitulemitään
        oooooon kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=R0qmUn5AQxE :)

        Joitakin miehiä on parempi kuljettaa talutusnuorassa Niinkuin koiraa. Tällä tavoin pysyvät paremmin trimmissä ja näyttelykelpoisena. En aio silti ottaa " M - nainen Ei mia..":n Timoa omaan pantaani vaikka hän aina välillä erehdyksessä luulee kommenttiensa perusteella minua häneksi. En usko että puutiainenkaan sopisi minulle vaikka tunnisteet menevät usein aika samoihin oman kaivattuni kanssa.


    • Kannattaahuomioida

      Että hoitoon voi joutua myöskin yltäkylläisen kiusan takia.

    • voiko.olla

      Mistäpäin M-nainen on kotoisin?

    • joskusnäävähän

      ihmetyttää ...

    • Voimillaisiatuttuja

      Eikö olisi jo aika lopettaa.

      • Yhdelleroikkujalle

        Voihan sen lopettaa kun itse lopetat esittämisen. Etköhän ole itsesi löytänyt vihjeistä.


      • Voimillaisiatuttuja
        Yhdelleroikkujalle kirjoitti:

        Voihan sen lopettaa kun itse lopetat esittämisen. Etköhän ole itsesi löytänyt vihjeistä.

        Kommentoida saa vaikkei ole tietyn - kirjainen eikä omaa tuttuja nettipalstalla mutta sinun suhtautuminen mielestäni asialliseen ihmettelyyn kummastuttaa kovasti.


    • Sullesinne

      Kaunista viikonloppua.
      Hyvää mieltä.

    • WhatKind

      Näistä vastauksista saa kuvan, ettei monellakaan tule mieleen palstan perusteella ilmeisin vaihtoehto eli se rekisteröity nimimerkki "M-nainen-ei-Mia..", joka yhtäkkiä näyttää lopettaneen kaiken kirjoittelun kirjoiteltuaan sitä ennen aivan liikaakin.

      Jos joku todellakin on jonkun "tuttu", hän kysyy tällaista asiaa tutulta itseltään. Miten se täältä voisi selvitä, ei mitenkään.

      Ettei vain olis mustamaalausyritys n jälleen.

      • ripdude

        Se nimimerkki on itsessään mustamaalausyritys. Toivottavasti sen kirjoittaja - arvaan mieheksi - on hoidossa ja pakkopaidassa jossakin.


    • Päätäitsemitäteet

      Asia viety poliisille eteenpäin, jos kyseinen aloittaja jatkaa vielä toimintaansa, poliisi ryhtyy toimiin. Eli lopeta, ellet väkisin halua oikeudessa nähdä!

      • eikaivartti

        Ihana järkevä vastaus hölmölle aloittajalle! Itse jo aloin epäillä, että yxi varttilesbo on jostakin hokannut minut ja ahdistelee tällä palstalla. Onneksi m.naisia on niin paljon, että tuskin tuo puutiaisaivokuumeinen on kyseinen.


      • puutiaisen

        Asia ei kaipaa poliisitoimia, ainakaan vielä.


      • Eikaivartti
        puutiaisen kirjoitti:

        Asia ei kaipaa poliisitoimia, ainakaan vielä.

        Just mutta sinä kaipaat terapeuttia...u know sellasta valkotakkista setää, jolla on reseptivihko taskussa!


    • puutiaisen

      Ei vieläkään vastausta, onkohan jotain sattunut?

      • Uskonniin

        Ehkä.lääkitystä lisätty


      • näetteköedestilaanne
        Uskonniin kirjoitti:

        Ehkä.lääkitystä lisätty

        Tehän siinä sairaita roikkujia olette. Masennus- ja alkoholilääkitys päällä, mitä yritätte säälittävästi projisoida lääkkeettömiin ja raittiisiin ihmisiin. Aivan naurettavaa.


    • Nähdäänoikeudessa

      Nooo eiköhä j.w ja j.n (naisia kumpikin) lopu kirjoittelut kun tulee kutsu kuulusteluu =) siltähän tämä nyt näyttää! Itse ovat tien valinneet.
      Eipä tässä voi muuta kun toimia.

    • mnainen

      Auta armias en ole Mia. Avohoitopaikka jaettu mollaajan kanssa v2000 - 2004. Mollaa kun oon työkyvyttömyyselälkeellä ja hän töissä.

    • aurinko.risukasaankin

      Voimia kaikille joiden lähipiirissä on mielenterveysongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe