Kompensaatiolle hyvästit

Hyväkivajee

Nyt sitten lopullisesti heräsivät toivottavasati paikallisetkin päättäjät että sitä tulee mitä itse kylvää. Kompensaatio puheet olivat pelkkää huuhaata. Sitä samaa kusetusta tuli sitten ylemmältä taholta mitä itse harjoitatte kuntalaisia kohtaan.

Usko mennyt paikallisten päättäjien tahtoon yhteisten asioiden hoidossa. Jälkikäteen naristaan kyllä kun asiat on mennyt päin sitä itseään. Silloin kuin pitäisi tehdä ja puuttua asioiden kulkuun ollaan kusi sukassa hymistellään ja ajetaan omaa etua ja ylläpidetään sitä omaa hyväveli verkostoa, samalla kampitetaan muita kanssaeläjiä.

Toivottavasti nyt tämä uusi kunnan päättäjistö, kerta puolet vaihtui ei olisi ihan niin kaavoihin kangistunutta ja uskaltaisi tehdä päätöksiä ja vaateita asioiden ollessa esillä eikä sitten kun ne on jo päätetty. Pahoin pelkään, että näidenkin hienot kunnallisvaali lupaukset on yhtä pitäviä kuin valtakunnalliset kompensaatio puheet. Kerta suurin kohu vaalien aikaan oli jokin ihmeellinen makkaranpaistojupakka.

Kunnan päättäjät miten aiotte sote-uudistus maksun saada sitten tulevaisuudessa maksettua, kun se maakunnista lankeaa maksuun?

Kannattaako lentokenttää pitää yllä jos lentokentältä ei ole toimivaa julkista liikenneyhteyttä keskustaan ? Ihan vain muutaman oopperaturistin takia?

Puheet vuokratalojen purkamisista aivan yksityisten tahojen suosimista. Mitä sitten jos olisi ylitarjontaa vuokraasunnoista? Olisi kaikille kohtuuhintaista asumista paikkakunnalla, Ja halvemmaksi se tulee kuin purkaminen ja muutama kilinki lisää kaupungin kassaan. Saattaisi olla jopa yksi syy miksi jäisi joku asumaan pienemmälläkin palkalla paikkakunnalle nuutoinkin kuin ihan ympäristön takia. Jos siellä nyt muutama vuokragrynderi menettää tulojaan niin se on yrittämisestä koituva riski ja siihen on sopeuduttava.

Mamu asioihin ei uskalla edes puuttua kun alkaa suvakki / natsi kortit viuhua.

Eli lopettakaa se omannavan kaivelu ja ruvetkaa tekemään asioita yhteisen hyvän eteen jo silloin kun asiat on esillä ja vaatikaa niitä aktiivisesti silloinkin kun on mukamas luvattu. Tulokset on nähty jo moneen kertaan, odottamalla ei tule yhtään mitään!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        326
        3672
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1679
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1500
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        56
        1435
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        27
        1300
      6. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        48
        1260
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        56
        1243
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        192
        1198
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1190
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1157
      Aihe