Haukutaan exiä

HOMO-ATM

Aloitan:

Exät numerojärjestyksessä:

1. Ruma harjoittelukappale, tasot eivät kohdanneet. Jätti onneksi minut.

2. Ikäero 5 v eli suunta oikea. Kaunis naapurin tyttö. Jätti minut, jäi vähän harmittamaan.

3. Inttieksä: rupesi lihomaan intin aikana, vaihdoin nopeasti.

4. Inttieksä numero 2: Halusi p*rkeleen nopeasti lapsia, ei onnistunut silloin ja teki jonkun toisen kanssa sitten tällä aikataululla.

5. 7 v ikäero, hyvä naapurintyttö. Ei lortto. Panin kuitenkin itse kaikkea liikuvaa ja seurustelin samanaikaisesti muitten naisten kanssa. Jätin lopulta.

6. Päihdeongelmainen lortto.

7. Petin jatkuvasti sitä ja kehtasi jättää. Jätti takaportin auki paluulle, mutta olin jo uuden kimpussa.

27

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen päässyt exieni aiheuttamista mielipahoista jo ylitse, joten enpä viitsi sanoa kuin hau hau. Hau meni.

    • voiVee

      Kumpikin exäni on sellainen mies, että on paljon hyviä ominaisuuksia. Ikävä kyllä pitkän ajan kuluessa tuli kummankin puolelta kyllästymistä. Kun suhde muistuttaa enempi siskon ja veljen kaverisuhdetta kuin parisuhdetta, niin huonolla tiellä ollaan. Seksikin alkoi olla aina ennalta arvattavaa. Hyvällä muistelen kumpaakin. Kivoja miehiä ja nimenomaan arjet sujuivat hienosti. Valitettavasti vaan alkoi ukkoutuminen ja jonkinlainen itsestäänselvyytenä pitäminen. Sinkkuus oli parempi vaihtoehto kuin tappava tylsyys.

      • alempi.atm

        Juuri siksi en tiedä kannattaako minun edes haaveilla suhteesta. Nainen todennäköisesti tympiintyisi nopeasti, kun en kykene tarjoamaan jännämiehen lailla jännitystä. Olisi epäreilua menettää nainen niin tyhjänpäiväisestä syystä, etenkin kun pitäisihän sen olla alusta asti selvää että olen atm.

        En pitäisi naista itsestäänselvyytenä, hän saisi minulta taatusti enemmän huomiota ja rakkautta kuin jännämiehiltä, mutta ei se taitaisi riittää.


      • Vaatimaton1

        Ei kaikki naiset halua jänniä miehiä. Määkun tykkään tutusta ja turvallisesta jolla jalat maassa. :)
        Toki huomiota ja rakkautta varmaan jokainen haluaa.


      • CaseClosed12

        Ennemmin jännämiehen tappava nyrkki kuin "tappava tylsyys"
        Selvä homma.


    • 41v-sinkkumies

      Existä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ihania naisia. Sain seksiäkin vaikka emme ole olleet yhdessä 10 vuoteen.

    • hyväitsetunto

      Ei ole syytä haukkua. Ne haukkuu jotka haluavat päteä jotenkin.

      • Homo-atm

        Itse haukun ja tuomitsen, koska olen sellaisessa asemassa jossa se on mahdollista.


    • alempi.atm

      Joskus toivon että minulla olisi edes ex-nainen. Se tarkoittaisi sitä, että olisin joskus ollut naisen kanssa yhdessä.

      Miksi exiä pitäisi vihata saati satuttaa/vainota? Ei minun rakkaus ainakaan loppuisi siihen, että suhde päättyy. Suhde toivottavasti jatkuisi jonkinlaisena hyvänä ystävyytenä.

    • Elämäonihanaaeikösvaan

      Yleensä suhde aloitetaan hullaantuneen rakastuneena ja vaikka lopusta jäisikin paha mieli,niin itse muistelen niitä hyviä hetkiä.Koskaan ei pidä katkeroitua.

    • fla.vio

      En keksi mitään syytä haukkua ketään niistä. Kaikkien kanssa on hetkensä ollut. Joidenkin kans on hetket ollut pitempiä, toisten kans lyhyempiä. Lämpimästi niitä edelleen muistelen, vaikken menneeseen kaipaakaan... :)

      • Jänkhänjätti

        Miten voi siirtyä seuraavaan jos muistelee edellisiä lämmöllä?


      • fla.vio
        Jänkhänjätti kirjoitti:

        Miten voi siirtyä seuraavaan jos muistelee edellisiä lämmöllä?

        Helposti. Miksi se olisi vaikea?

        Pahempi homma on se kun tuo edellisen suhteen vihan ja katkeruuden uuteen suhteeseen...


      • Jänkhänjätti
        fla.vio kirjoitti:

        Helposti. Miksi se olisi vaikea?

        Pahempi homma on se kun tuo edellisen suhteen vihan ja katkeruuden uuteen suhteeseen...

        Itse olen valmis uuteen suhteeseen vasta kun tunteet edelliseen on laimenneet täysin.


      • fla.vio
        Jänkhänjätti kirjoitti:

        Itse olen valmis uuteen suhteeseen vasta kun tunteet edelliseen on laimenneet täysin.

        Kukind tyylillään. Minulta ei tunteet lopu. Riittää useammallekin... :)


    • eräsnainenkohta40

      Ei oo haukuttavaa, hyviä muistoja vain. Ei oo kaikki seurustelueksiä, osa myös kevyempiä suhteita mut suhteita kuitenkin.

      1. Koulun komein poika.
      2. Fyysisesti kyvykäs nuori tanssijamies, hyvä sängyssä.
      3. Ihana, pehmeä ujohko nörtti.
      4. Elämäni mies, elämänkumppani. Mieletön rakkaus ja henkinen yhteys.
      5. Hyvä sängyssä ja mua fiksumpi kaikissa ihmissuhdeasioissa. Olin ihan pihalla ja hajosin kun suhde loppui.
      6. Laastari. Luova, älykäs, hyvä pano.
      7. Elämäni mies 2, elämänkumppani. Jaetaan kaikki.

      • huomasitteko

        joko on tiedossa mies numero 8? viitaten tuohon kuvioon 4 -> 5 -> 6.

        _jännä_ että hyvä pano oli se jota jäit hajonneena kaipaamaan, ei mieletön rakkaus ja henkinen yhteys.


      • TyypillinenNainen
        huomasitteko kirjoitti:

        joko on tiedossa mies numero 8? viitaten tuohon kuvioon 4 -> 5 -> 6.

        _jännä_ että hyvä pano oli se jota jäit hajonneena kaipaamaan, ei mieletön rakkaus ja henkinen yhteys.

        Panokeskeisyys on muutenkin taas pääosassa. Eikä rakkaus ja henkinen yhteys.


      • eräsnainenkohta40
        huomasitteko kirjoitti:

        joko on tiedossa mies numero 8? viitaten tuohon kuvioon 4 -> 5 -> 6.

        _jännä_ että hyvä pano oli se jota jäit hajonneena kaipaamaan, ei mieletön rakkaus ja henkinen yhteys.

        On kaksikin ehdokasta siihen kahdeksanneksi ja kolmaskin olis tulossa... Pientä flirttiä ja katellaan -vaiheessa ollaan. Vappuna taas nähdään.


      • eräsnainenkohta40
        huomasitteko kirjoitti:

        joko on tiedossa mies numero 8? viitaten tuohon kuvioon 4 -> 5 -> 6.

        _jännä_ että hyvä pano oli se jota jäit hajonneena kaipaamaan, ei mieletön rakkaus ja henkinen yhteys.

        Ja henkine yhteys antaa niin paljon, täyttää kokonaan, tyydyttää. Ei sitä jää kaipaamaan kun se jatkuu niin pitkään että saa kaiken. Mutta intohimo, joka katkeaa kesken kaiken, kun vielä olisi roihu ylimmillään, se on kuulkaas pojat suurta tuskaa se. Mutta ei niin suurta, että olisin ennemmin jättänyt koko jutun kokematta, ei.

        Sitä kadun, että en tajunnut aikaisemmin antaa intohimon viedä, jotta olisin saanut enemmän.


      • 121212121212
        TyypillinenNainen kirjoitti:

        Panokeskeisyys on muutenkin taas pääosassa. Eikä rakkaus ja henkinen yhteys.

        Jep. Palstatotuudet vahvasti esillä. Jos nainen käyttää termiä "pano", ei suhde tule kestämään.


      • 121212121212
        eräsnainenkohta40 kirjoitti:

        Ja henkine yhteys antaa niin paljon, täyttää kokonaan, tyydyttää. Ei sitä jää kaipaamaan kun se jatkuu niin pitkään että saa kaiken. Mutta intohimo, joka katkeaa kesken kaiken, kun vielä olisi roihu ylimmillään, se on kuulkaas pojat suurta tuskaa se. Mutta ei niin suurta, että olisin ennemmin jättänyt koko jutun kokematta, ei.

        Sitä kadun, että en tajunnut aikaisemmin antaa intohimon viedä, jotta olisin saanut enemmän.

        Kuulut kategoriaan naiset jotka ovat kelvottomia elämänkumppaneiksi.

        Tavoitteena on kokemuksien maksimointi, aivan kuin oltaisiin elokuvassa. Et ole kykeneväinen sitoutumaan ja rakentamaan, koska nurkan takana on aina kuumempia/uudempia tuntemuksia.


      • 121212121212

        Toinen varma merkki, WT-termi "panon" käyttämisen lisäksi, on jatkuva puhuminen saamisesta.

        Mitä saan, mitä olen saanut, mitä haluan saada.

        Elämänkumppaneiksi kelvollisilla naisilla pääpaino on antamisessa ja jakamisessa. Ei siinä mitä voi saada elämänkumppani nro 5:lta, fuckbuddy 3:ltä, irtopano 6:lta, jne ja siinä kuinka paljon kokemuksia ehtii keräämään elämän aikana.


      • Hyväävappuasulle
        eräsnainenkohta40 kirjoitti:

        On kaksikin ehdokasta siihen kahdeksanneksi ja kolmaskin olis tulossa... Pientä flirttiä ja katellaan -vaiheessa ollaan. Vappuna taas nähdään.

        Tietääkö nykyinen miehesi, elämäsi mies 2, että sinulla on kolme muuta miestä joista haluat valita seuraavat panot? Sanoit että jaatte kaiken, mutta taitaa olla niin että otat kaiken ja se mitä itse annat on läpimätää sisältä. Oletko milloinkaan pettänyt nykyistä miestäsi, siis muutoin kuin etsimällä mahdollisia panoja?


    • Ei.katkeruutta

      Exät ovat exiä ihan syystä, ketään en takaisin edes haluaisi saatikka ottaisi. Mitäpä heitä sen kummemmin haukkumaan, kun omanlaisiaan luusereita ovat kaikki. Jokaisen kanssa hyviäkin hetkiä oli, mutta sitten tuli liikaa huonoja ja lopulta ero ja hyvä niin, nyt on elämä hyvällä mallilla.

    • AvioATMies

      En hauku exiäni, ei ole jäänyt niistä suhteista katkeruutta. Lähinnä ahistaa että kohtelinko heitä huonosti.

    • ämkolmeviis

      Eksien haukkumiset on haukuttu päin näköä. On minussakin valittamista ;D
      Kehutaan nyt sitte selän takana: hyvin sai mällin lentämään ja teki hyvää ruokaa :) tää kehu koskee useampaa eksää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe