haluaisitko tavata ja nähdä palstan naiset

jospa.onkin.ihania

ja nähdä millaisia he oikeasti ovat jospa onkin super seksikkäitä ja mitä kun tapaisit ja rakastutkin heihin tai jopa yhdestä ottaisitkin vaimon siitä

73

990

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihanvaimo

      Ketä naisia täälllä on?

      • niinpä.tietysti

        kurppia ei lasketa naisiksi?


      • erkkifani
        niinpä.tietysti kirjoitti:

        kurppia ei lasketa naisiksi?

        Nimeä yksikin nainen, joka täällä kirjoittelee. Erkki-tätiä ei lasketa, kun häntä ei enää näy.


      • erkkifani kirjoitti:

        Nimeä yksikin nainen, joka täällä kirjoittelee. Erkki-tätiä ei lasketa, kun häntä ei enää näy.

        Meikäläinen esimerkiksi on nainen. :)

        Jos näin vanhat naisiksi vielä lasketaan.


    • voihantrolli

      Palstalla ei ole naisia. Vain trollailevia miehiä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Joo haluaisin niin saisin nauraa silmät sokeeksi. Eivät varmaan ole mitään kovin nättejä nää palstan naiset.

      • Teknodonna

        Minua on ainakin kiinnostanut aina palstan naiset. En edes aina oikein ymmärrä, että miksi.

        (reps)


      • jdkflsdfs

        Melko varmasti paremman näköisiä kuin palstan miehet.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Minua on ainakin kiinnostanut aina palstan naiset. En edes aina oikein ymmärrä, että miksi.

        (reps)

        Ehkä siksi, että näen heissä jotain ainutlaatuista (ainoa laatuaan).

        (hihitystä)


    • Minäpä tänään treffasin yhtä palstan miehistä 🙂 Tosi mukava kaveri, harvinaisen mukava 🙂

      • eikseiks

        harmaaritari? ;)


      • kurkoA

        Mitäs Kaappi tuumasi?


      • kurkoA kirjoitti:

        Mitäs Kaappi tuumasi?

        Mikä kaappi?


      • eikseiks kirjoitti:

        harmaaritari? ;)

        Ei :) en mie paljasta kuka se on, saapi itse kertoa jos haluaa , mut ainakin ny joku tietää mun olevan ihan todellinen ihminen ja nainen 😂


      • hearttoheart
        ExN38 kirjoitti:

        Ei :) en mie paljasta kuka se on, saapi itse kertoa jos haluaa , mut ainakin ny joku tietää mun olevan ihan todellinen ihminen ja nainen 😂

        Syntyykö romanssi?


      • tämä_selvä
        ExN38 kirjoitti:

        Ei :) en mie paljasta kuka se on, saapi itse kertoa jos haluaa , mut ainakin ny joku tietää mun olevan ihan todellinen ihminen ja nainen 😂

        Perttiää tietysti. Eipä edes muuta tullut mieleen.


      • ExN38 kirjoitti:

        Ei :) en mie paljasta kuka se on, saapi itse kertoa jos haluaa , mut ainakin ny joku tietää mun olevan ihan todellinen ihminen ja nainen 😂

        Voisit kyllä kertoa niin ei tarvitsisi meidän arvailla kuka palstamies on niin ovela että heti käynyt juuri vapautuneen naisen kimppuun joka kyllä vakuutteli sinkkuna pysyttelevänsä, pysyyköhän :) Jaa niin ja laittoiko se sulle ne renkaat ja koukkuja seiniin, jos ei niin ei se sitten mitenkään erityisen mukava ole.


      • tämä_selvä kirjoitti:

        Perttiää tietysti. Eipä edes muuta tullut mieleen.

        Pertin "mukavuuden" läpi kyllä näkisi naiiveimmatkin palstanaiset, on se sen verran imelä kaveri.


      • P.alstamaeki
        ExN38 kirjoitti:

        Ei :) en mie paljasta kuka se on, saapi itse kertoa jos haluaa , mut ainakin ny joku tietää mun olevan ihan todellinen ihminen ja nainen 😂

        Kuka palstan mies kirjoittaa saksalaisena naisena pohjoispohjanmaalaisittain tai karjalan murteella? Milloin tulet sun alkuperäisellä nimimerkillä todistamaan, että olet nainen? :D


      • kurkoA
        Harmaaritari kirjoitti:

        Voisit kyllä kertoa niin ei tarvitsisi meidän arvailla kuka palstamies on niin ovela että heti käynyt juuri vapautuneen naisen kimppuun joka kyllä vakuutteli sinkkuna pysyttelevänsä, pysyyköhän :) Jaa niin ja laittoiko se sulle ne renkaat ja koukkuja seiniin, jos ei niin ei se sitten mitenkään erityisen mukava ole.

        Tähänsekaappi on oikea vastaus.


      • fla.vio

        Ei vittu mitä ämmiä...

        Kuuluko ätmiläisyyden oppeihin ämmämäisyyskin? :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voisit kyllä kertoa niin ei tarvitsisi meidän arvailla kuka palstamies on niin ovela että heti käynyt juuri vapautuneen naisen kimppuun joka kyllä vakuutteli sinkkuna pysyttelevänsä, pysyyköhän :) Jaa niin ja laittoiko se sulle ne renkaat ja koukkuja seiniin, jos ei niin ei se sitten mitenkään erityisen mukava ole.

        Ei ne olleet romanttiset treffit 😃 Vaikka mieletön tyyppi onkin 🙂. Ei vaihtanut 🙂 Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja niin tutustuinkin 🙂

        Harmaaritarin kanssa mielelläni tutustuisin myös 🙂


      • selvä.se
        ExN38 kirjoitti:

        Ei ne olleet romanttiset treffit 😃 Vaikka mieletön tyyppi onkin 🙂. Ei vaihtanut 🙂 Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja niin tutustuinkin 🙂

        Harmaaritarin kanssa mielelläni tutustuisin myös 🙂

        Flavio aka Genio ;)


      • et.malttanutollahiljaa
        fla.vio kirjoitti:

        Ei vittu mitä ämmiä...

        Kuuluko ätmiläisyyden oppeihin ämmämäisyyskin? :D

        käry taisi käydä jo :P


      • fla.vio
        et.malttanutollahiljaa kirjoitti:

        käry taisi käydä jo :P

        Ööö...

        Heh, mua lähinnä huvitti palsta"miesten" ämmämäinen uteliaisuus ja käytös... :D

        Enkä mä ole tietoisesti ketään palstalaista tavannut. Kukaan ei ole ainakaan esittäytynyt sinkkupalstalaiseksi... :)


      • fla.vio kirjoitti:

        Ööö...

        Heh, mua lähinnä huvitti palsta"miesten" ämmämäinen uteliaisuus ja käytös... :D

        Enkä mä ole tietoisesti ketään palstalaista tavannut. Kukaan ei ole ainakaan esittäytynyt sinkkupalstalaiseksi... :)

        Muista kuitenkin ehkäisy.


      • ExN38 kirjoitti:

        Ei ne olleet romanttiset treffit 😃 Vaikka mieletön tyyppi onkin 🙂. Ei vaihtanut 🙂 Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja niin tutustuinkin 🙂

        Harmaaritarin kanssa mielelläni tutustuisin myös 🙂

        Jaa ei :(, eihän siinä ole sitten mitään jännää meidän muiden palstalaisten kannalta :D Houkuttelevasta tarjouksesta huolimatta Harmaaritari taitaa säilyttää kuitenkin anonyymiytensä kun ne treffit kääntyisi kuitenkin romanttisiksi, te naiset olette vähän semmoisia :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa ei :(, eihän siinä ole sitten mitään jännää meidän muiden palstalaisten kannalta :D Houkuttelevasta tarjouksesta huolimatta Harmaaritari taitaa säilyttää kuitenkin anonyymiytensä kun ne treffit kääntyisi kuitenkin romanttisiksi, te naiset olette vähän semmoisia :)

        Kokeillaanko ;D ei muutu :) olen ihan mukava perus ihminen 🙂 Joka tykkää tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin 🙂


      • AvioATMies
        fla.vio kirjoitti:

        Ööö...

        Heh, mua lähinnä huvitti palsta"miesten" ämmämäinen uteliaisuus ja käytös... :D

        Enkä mä ole tietoisesti ketään palstalaista tavannut. Kukaan ei ole ainakaan esittäytynyt sinkkupalstalaiseksi... :)

        Totta kait suhteettomat ätmit ovat kiinnostuneita jokaisesta tapauksesta missä sinkkupalstalainen on päässyt treffeille palstanaisen kanssa. Ja koska on liki mahdoton ajatus että kukaan palstanainen treffailisi ketään ätmiä, niin totta kai epäilykset kohdistuvat niihin keskustelijoihin joista palstanaiset tykkäävät, eli kärkkäimpien keskustelijoiden "valkoritareiksi" leimaamiin.

        Ja koska ExN38 väittää käyneensä treffeillä palstalaisen kanssa, niin tottahan me siihen uskomme, sillä eihän naiset valehtele. Joku onnekas on siis päässyt tapaamaan naisen IRL. Epäilyksen ulkopuolella ovat vain ätmit, ja jos joku ei-ätmi reagoi millään tapaa aiheeseen niin totta kai hän on se onnekas.


      • ExN38 kirjoitti:

        Kokeillaanko ;D ei muutu :) olen ihan mukava perus ihminen 🙂 Joka tykkää tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin 🙂

        Mukavat perusihmiset taitaa olla niitä vaarallisimpia, vielä kun olen täällä paljastanut mietymyksiäni niin saattaisin tulla pullantuoksulla houkutelluksi ensin keittiöön ja sitten asiat vaan tapahtuisivat ja sitten kohta pahaa aavistamatonta kilttiä & kunnollista miestä ykskaks riepoteltaisiinkin jossain s/m-seksisessiossa, huh huh, en ala :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mukavat perusihmiset taitaa olla niitä vaarallisimpia, vielä kun olen täällä paljastanut mietymyksiäni niin saattaisin tulla pullantuoksulla houkutelluksi ensin keittiöön ja sitten asiat vaan tapahtuisivat ja sitten kohta pahaa aavistamatonta kilttiä & kunnollista miestä ykskaks riepoteltaisiinkin jossain s/m-seksisessiossa, huh huh, en ala :D

        Tämä alkaa kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta 😁 Kerrohan niistä sm sessioista 😂


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mukavat perusihmiset taitaa olla niitä vaarallisimpia, vielä kun olen täällä paljastanut mietymyksiäni niin saattaisin tulla pullantuoksulla houkutelluksi ensin keittiöön ja sitten asiat vaan tapahtuisivat ja sitten kohta pahaa aavistamatonta kilttiä & kunnollista miestä ykskaks riepoteltaisiinkin jossain s/m-seksisessiossa, huh huh, en ala :D

        Jaiks. Onks exN38 sm- naisia? Minkä lajin mestaruus? 😂


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Jaiks. Onks exN38 sm- naisia? Minkä lajin mestaruus? 😂

        Saa arvailla vapaasti 😂


      • ExN38 kirjoitti:

        Tämä alkaa kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta 😁 Kerrohan niistä sm sessioista 😂

        Enhän minä kilttinä & kunnollisena niistä mitään tiedä, sinä semmoisista ruokottomuuksista jossain ketjussa jotain joskus muistaakseni maininnut, mitä lie bondageja, en minä tiedä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enhän minä kilttinä & kunnollisena niistä mitään tiedä, sinä semmoisista ruokottomuuksista jossain ketjussa jotain joskus muistaakseni maininnut, mitä lie bondageja, en minä tiedä :D

        Puna alkaa paistaa Harmiksen kirjoituksista ja exis sepittää halua tavata Harmis.... äää... mikä täällä käryää? 😆


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enhän minä kilttinä & kunnollisena niistä mitään tiedä, sinä semmoisista ruokottomuuksista jossain ketjussa jotain joskus muistaakseni maininnut, mitä lie bondageja, en minä tiedä :D

        Juu kerroin yhdelle naiselle kyllä et on parempia keskustelupaikkoja olemassa aiheeseen liittyen 😁


      • ExN38 kirjoitti:

        Mikä kaappi?

        Minua sanotaan kaapiks lyhyesti. Vaikka olomuoto on oikeesti korkeintaan hyllykkötasoa tai korkeintaan kulmakaappi. 😂


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enhän minä kilttinä & kunnollisena niistä mitään tiedä, sinä semmoisista ruokottomuuksista jossain ketjussa jotain joskus muistaakseni maininnut, mitä lie bondageja, en minä tiedä :D

        Etkö muka kokeillut?


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Minua sanotaan kaapiks lyhyesti. Vaikka olomuoto on oikeesti korkeintaan hyllykkötasoa tai korkeintaan kulmakaappi. 😂

        Aaaa Ok. Mikä olomuodossasi tekee susta muka hyllykön 😂


      • ExN38 kirjoitti:

        Aaaa Ok. Mikä olomuodossasi tekee susta muka hyllykön 😂

        Letkeä asenne. Viihdyn vaakatasossa. 😂


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Letkeä asenne. Viihdyn vaakatasossa. 😂

        Ok 😂 Kukahan ei siellä viihdy 😁


      • ExN38 kirjoitti:

        Etkö muka kokeillut?

        En tietenkään kun en semmoisita mitään tiedä, kerran tosin yksi aika nätti nainen tuosta bondagesta jotain kuiskutteli korvaan niin jälkeenpäin sitten sen verran googlella selvitin että jotain sitomisjuttuja lienee kyseessä mutta tarkempaa tietoa ei ole :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En tietenkään kun en semmoisita mitään tiedä, kerran tosin yksi aika nätti nainen tuosta bondagesta jotain kuiskutteli korvaan niin jälkeenpäin sitten sen verran googlella selvitin että jotain sitomisjuttuja lienee kyseessä mutta tarkempaa tietoa ei ole :D

        Höh, nainen kuiskutteli etkä kokeillut... hmmm... onko se nyt jo entinen nainen? 😂


      • ExN38 kirjoitti:

        Höh, nainen kuiskutteli etkä kokeillut... hmmm... onko se nyt jo entinen nainen? 😂

        Ei kun oli vaan samassa työpaikassa silloin ja vielä varattukin, ei siis omaksi tai muutenkaan voinut ajatella siinä mielessä ollenkaan mutta kaverina ihan hauska ja vähän turhankin mukava jutuissaan :D


    • Voisi tavatakin.

    • AvioATMies

      Mikä ettei, mutta vaimo tuskin päästäisi tapaamiseen. Sillä on se hassu kuvitelma, että muut naiset haluaisivat välittömästi iskeä mut itselleen. No, parempi kait näin päin kun että se tajuaisi että ketään muuta naista ei kiinnosta... sitten mun tilanteeni vasta huonoksi kävisi...

    • Homo-atm

      Mä ja exn38 tavattiin. Se kirjoittaa että ei ollut romanttiset treffit, koska torjuin TYLYSTI suudelmayritykset.

      • Kivaa kun paljastit 😂 Kävin vähän kuumana, mutten mie yleensä näin 😂 käyttäydy 😂


      • Ehkä-ensikerralla
        ExN38 kirjoitti:

        Kivaa kun paljastit 😂 Kävin vähän kuumana, mutten mie yleensä näin 😂 käyttäydy 😂

        Huonosti on mennyt kun et ole setämiehenä päässyt edes homon päälle ähkimään.


      • Ehkä-ensikerralla kirjoitti:

        Huonosti on mennyt kun et ole setämiehenä päässyt edes homon päälle ähkimään.

        Voi ziizassss.... setämiehenä 😂 Sinä se vain jaksat.


      • Ehkä-ensikerralla
        ExN38 kirjoitti:

        Voi ziizassss.... setämiehenä 😂 Sinä se vain jaksat.

        Vaan etpä sä ensimmäinen mies täällä ole joka naisena esiintyy. Mulkut ja kaikki löytyy, joskin ilmeisen mitätön käytöksestä päätellen :D


      • Ehkä-ensikerralla kirjoitti:

        Vaan etpä sä ensimmäinen mies täällä ole joka naisena esiintyy. Mulkut ja kaikki löytyy, joskin ilmeisen mitätön käytöksestä päätellen :D

        Voi että 😂 Epäiletkö yleensäkin kaikkea ja kaikkia? Noh, saat epäillä 🤓 Ei ole minulta pois 😁


      • Ehkä-ensikerralla
        ExN38 kirjoitti:

        Voi että 😂 Epäiletkö yleensäkin kaikkea ja kaikkia? Noh, saat epäillä 🤓 Ei ole minulta pois 😁

        Eihän sua tartte enää epäillä kun käry on käynyt jo aikoja sitten. Sinä se jaksat tota roolia vaan vetää :D


      • Ehkä-ensikerralla kirjoitti:

        Eihän sua tartte enää epäillä kun käry on käynyt jo aikoja sitten. Sinä se jaksat tota roolia vaan vetää :D

        Käry on käynyt 😂 Ja mikähän käry on käynyt ja missä? Missasin sen tässä muuton yhteydessä näköjään, linkitätkö kiitti 😂


      • Ehkä-ensikerralla
        ExN38 kirjoitti:

        Käry on käynyt 😂 Ja mikähän käry on käynyt ja missä? Missasin sen tässä muuton yhteydessä näköjään, linkitätkö kiitti 😂

        Ei kuule auta vaikka hätäpäissäsi laitat kymmenen nauruhymiötä. En jaksa kahlata läpi kaikkia vanhoja ketjuja mutta joo, mies mikä mies sinä olet.

        Tämä tiedoksi myös kaikille muille.


      • Ehkä-ensikerralla kirjoitti:

        Ei kuule auta vaikka hätäpäissäsi laitat kymmenen nauruhymiötä. En jaksa kahlata läpi kaikkia vanhoja ketjuja mutta joo, mies mikä mies sinä olet.

        Tämä tiedoksi myös kaikille muille.

        Minun piti oikein tarkistaa... ku niin vakuuttava olet 😂 Huh... ei ole elintä stringeissäni 😂

        Mut saat olla mieltä mitä hyvänsä haluatkin 😁 Vai uskallatko treffata? Ööö... tuskin varmaan... jos fantasiasi osoittautuukin vääräksi 😂


      • Pöhjapah
        ExN38 kirjoitti:

        Minun piti oikein tarkistaa... ku niin vakuuttava olet 😂 Huh... ei ole elintä stringeissäni 😂

        Mut saat olla mieltä mitä hyvänsä haluatkin 😁 Vai uskallatko treffata? Ööö... tuskin varmaan... jos fantasiasi osoittautuukin vääräksi 😂

        Oikein stringeissä? No kyllä sä sitten olet oikeasti nainen ja melkoinen huomio"harava" kaiken lisäksi.


      • ExN38 kirjoitti:

        Minun piti oikein tarkistaa... ku niin vakuuttava olet 😂 Huh... ei ole elintä stringeissäni 😂

        Mut saat olla mieltä mitä hyvänsä haluatkin 😁 Vai uskallatko treffata? Ööö... tuskin varmaan... jos fantasiasi osoittautuukin vääräksi 😂

        Mielenkiintoista mikähän siinä luki😂


      • Pöhjapah kirjoitti:

        Oikein stringeissä? No kyllä sä sitten olet oikeasti nainen ja melkoinen huomio"harava" kaiken lisäksi.

        Mikä on huomio"harava"?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      En halua koska palstan naiset ei taida olla ihan kunnollisia kuten me ätmit.

    • Mä olen ihan tyytyväinen luomiini mielikuviin tällä hetkellä, eikä ole tarvetta tarkistaa kuka on kukakin. Mutta kiitos tarjouksesta, kyllähän sitä ihmisille juttelis irl yhtälailla, jos jossain joku tulis vastaan kyltti kaulassa "palstalainen suomi 24". Pitäis ainakin kysyä uteliaana, että niin miltä palstalta olet tullut ulos tuulettumaan? ;)

    • kaisanoasaa

      Haluaisin nähdä palstan naiset alasti.

    • Itseäni kiinnostaa nähdä palstan miehet😂 mutta pelko on suurempi kuin toteutus.

    • Haluaisin harrastaa suunnistusta, seksikkäiden palstanaisten kanssa

      • Hyväidea-

        Kuntosuunnistukset ovat jo alkaneet.


    • Pah,sama monku että eihän täällä ole naisia. Kyllä on/oli mutta eihän täällä hyväksytä kuin tietynlaisia että up yours palsta lol > : p

      • 121212121212

        Eli millaisia "tietynlaisia"?


      • 121212121212 kirjoitti:

        Eli millaisia "tietynlaisia"?

        Sellaisia..tietynlaisia :) Onko mun pakko kertoa,epämiellyttävää lol


      • 121212121212
        peppupupu kirjoitti:

        Sellaisia..tietynlaisia :) Onko mun pakko kertoa,epämiellyttävää lol

        Tietysti on pakko. Ei muu auta.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Tietysti on pakko. Ei muu auta.

        Noh,mä en tarkoittanu mitään "naisten on pakko olla malleja, 18 vuotiaita ja monimiljonäärejä" Tuntuu että täällä on vähän nihkeä suhtautuminen jos ei ole puhdas eloveena tyyppinen nainen :) Mutta ei se mittään,rakkautta kaikille ja hyvää vappua ;) ---> https://www.youtube.com/watch?v=TMETa77dUrg


      • 121212121212
        peppupupu kirjoitti:

        Noh,mä en tarkoittanu mitään "naisten on pakko olla malleja, 18 vuotiaita ja monimiljonäärejä" Tuntuu että täällä on vähän nihkeä suhtautuminen jos ei ole puhdas eloveena tyyppinen nainen :) Mutta ei se mittään,rakkautta kaikille ja hyvää vappua ;) ---> https://www.youtube.com/watch?v=TMETa77dUrg

        Ei naisen tarvitse olla monimiljonääri.

        Hyvää vappua vaan, muista olla kiltisti.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Ei naisen tarvitse olla monimiljonääri.

        Hyvää vappua vaan, muista olla kiltisti.

        Rupes vähän nyppii kun mäkin tuppaan olee aktiivinen palstoilla aina joskus mut jos viestit ohitetaan ja heitetään ihme kommentteja kai sitä kuka tahansa lähtee lätkimään haha:D Kyl mä tääl suomessa käyn mut eri palstoilla,just oon ollu keskustelemassa säästä ja ilmastonmuokkauksesta,anonyyminä tietty.
        Mä vietän vappua äidin kanssa mökillä,voi kuulostaa tylsältä mutta mä tykkään,mikä rauha. Hyvät vaput sinnekkin ja ei oteta alkoa liian railakkaasti jookos;)


    • 121212121212

      Tavallaan kyllä.

      Alun perin olisin sanonut ei, en ole täällä keskustelemassa henkilönä tai persoonana. Palsta on vain ja ainoastaan paikka jossa voi vaihtaa mielipiteitä aiheista jotka ovat tabuja livenä (MAT, jne).

      Mutta haluaisin nähdä miltä palstakurpat näyttävät. Kaikilla riittää vientiä, punteissa roikkuu miesmalleja, toimitusjohtajia ja urheilijajulkkiksia. Jokaisen existä vähintään yksi on Super-YTM. Kaikki olivat nuorina tytönrimpuloita, nyt superhottiksia.

      Kuvauksien perusteella ulkonäkö ylittää helposti nelikymppisten supermallien, Hollywood-tähtien ym edustaman tason.

      Välillä jopa hieman epäilen palstakurppien kertomuksia, mutta olisi hauska nähdä millaisia jumalattaria LinerTerminator2, Pihtarikurppa, erika-täti ja Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ovat.

      Henkilöinä kiinnostavia ei ole montaa. Rose ja flowersreally voisivat olla livenä tapaamisen arvoisia. Ehkä zönggö, vaikka onkin perusnainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe