Voisinpa kertoa sinulle

Olisiko.aika.luovuttaa

että olet ihana ja ihastun koko ajan syvemmin. Vaikutat kyllästyneeltä tai loukkaantuneelta, enkä pysty tekemään mitään vaikka tuntuu niin pahalta. En halua vielä päästää sinua menemään.

49

3070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanosuoraanse

      Minkätakia et kerro? Meneekö tää miehelle vai naiselle?

      • aloittajalletiedoksi

        KOSKA olen loukkaantunut.


      • Jskdbnxn
        aloittajalletiedoksi kirjoitti:

        KOSKA olen loukkaantunut.

        Miksi olet?


      • piilottelevakultani

        No, just sen takia,


    • miesläheltä

      Et taida ymmärtää että rakastan sua? Siksi olen välillä surullinen kun haluaisin niin paljon sanoa sen sulle. Mieheltä-Naiselle tänään nähdylle!

      • Auroramde

        No kerropas nyt, kenet/keitä olet tänään nähnyt, ikäänkuin pienenä vinkkinä. Muuten menee taas harakoille🤔


      • Olisiko.aika.luovuttaa

        Rakastunut olen minäkin.


    • miesmuispus

      Jep. Harakoille menee, taas kerran.

    • Miyäihmettä

      Tulet siis joka tapauksessa päästämään irti? Et lopulta halua häntä? En ymmärrä..

      • semmonense

        Sama pisti minunkin silmään, pelkkää leikkiä toisella.


    • Sanosuoraanse

      Onko välilläne jokin este? Tai hidaste?

      • Jokusivusta

        Välimatkaa paljon


    • älä.luovuta

      Kerro se hänelle tai mene hänen luokseen vaikka et voisikaan sitä kertoa niin mikset hakeudu hänen seuraansa?

      • Olisiko.aika.luovuttaa

        Olen kuvitellut tämän olevan molemminpuolista, nyt tuntuu että se on hänen puoleltaan ohi, eli en mene, enkä uskaltaisi muutenkaan. Ja hän on minua tasokkaampi monessa suhteessa. Jostain syystä kuitenkin haluaisin hänen tietävän että hän on minulle erityinen.


      • Oleterityinenminulle

        Tuskin on tarkoitettu minulle, mutta vastaan silti. Tällä hetkellä, tai jo pitkään, elämä on tuntunut raskaalta. En saa mistään otetta. Siksi varmasti näytän kyllästyneeltä. Et ole missään suhteessa huonompi. Itse ajattelen päinvastoin, olisin taakka sinulle.


      • yoh4Nna
        Olisiko.aika.luovuttaa kirjoitti:

        Olen kuvitellut tämän olevan molemminpuolista, nyt tuntuu että se on hänen puoleltaan ohi, eli en mene, enkä uskaltaisi muutenkaan. Ja hän on minua tasokkaampi monessa suhteessa. Jostain syystä kuitenkin haluaisin hänen tietävän että hän on minulle erityinen.

        Siispä kerro hänelle, että hän on sinulle erityinen.


    • Huokauss

      En ole kyllästynyt, ehkä väsynyt tähän tilanteeseen. Tästä ei voi syyttää, kuin itseään. Minkä tunteille mahtaa, ne tulee tilanteesta riippumatta.

    • josolethänmies

      Olen rakastunut sinuun

    • Kokeile ennen luovuttamista. Voit kertoa oman mielipiteen hänelle ja kuunella mitä hän sanoo. Ymmärät jos kannattaa päästä irti tai olla hänelle tukena. Loppujen lopuksi aika pienellä vaivalla pärjäät, jos edes yrität ihan oikeasti.

      • Olisiko.aika.luovuttaa

        En osaa ja mua pelottaa mennä puhumaan, muutenkin aina jalat tutisee kun näen hänet.


      • Olisiko.aika.luovuttaa kirjoitti:

        En osaa ja mua pelottaa mennä puhumaan, muutenkin aina jalat tutisee kun näen hänet.

        Sanot vain : "Hei voinko tutustua ?". Aika kevyt ja yksinkertainen ilmaisu. Voit jatkaa, että tarvitset uusia tuttavuuksia ja että töiden/opiskelun jälkeen olisi kiva nähdä ja käydä jossakin.

        Uskoisin, että tulet näkemään hänestä voiko teidän välille tulla jotain tai ei, mutta mitä pelottavaa tässä nyt olisi ? Mieti kuinka onnellinen olisit, jos teksit edes sen riippumatta lopputuloksesta. Eikö se helpottaisi sinua ? Olisit varma omista mahdollisuuksista.


    • Kaikessarauhass

      Hiljaa hyvä tulee!

      • Kuinkakauanajattelit

        Rajansa tuollakin. Jos liian kauan odottaa niin mielitietty voi luulla, ettet ole hänestä kiinnostunut ja kyllästyy odottamaan.


      • Niinnominä

        Haluan lähteä tyhjältä pöydältä liikkeelle uuteen suhteeseen.


      • Kuinkakauanajattelit

        Onnistuuko pöydän tyhjentäminen oikeasti koskaan? Epäilen, että ei. Ja sitä parasta hetkeä jos odottaa niin tuleeko sitä oikeasti koskaan?


    • Eikenellekkään

      Aika luovuttaa on . Pitää kaikki tuntemuksensa sisällänsä ja jatkaa matkaa.

    • tollaistastatuu

      Ilman tunnisteita, kerro tilanteesta enemmän niin yritetään miettiä yhdessä voitko lähestyä jne.

      Mut onhan se hankalaaa jos ei pysty puhuun toiselle. Toinenkin saa silloin kuvan ettei kiinnosta.

    • Eikenellekkään

      Täällä en avaudu yhtään enempää. Kunhan totesin ja piti saada kirjoittaa jonnekin.

    • TunteidenTeppo

      Yritä keskittyä pragmaattisiin asioihin, vaikka ei vois vähempi kiinnostaa. Olet varmaan opiskellut, tehnyt töitä ja nyt etsit uutta suuntaa elämällesi. Tunneasiat on kuitenkin hoidettava kuntoon.

    • Tupajumiko
    • hyvääyötänyt

      Kyllästymistä havaittavissa, kyllä niin, mutta ei ehkä siihen mihin luulisi. :)
      Maailmassa on vaan niin paljon muutakin kuin tämä paikka ja tämähän on jo nähty.
      Toivoisin niin kovin jotain muuta kuin tätä mutta en pysty siihen yksin vaikuttamaan. Jos ei toteudu niin sitten ei, ei siihen voi sitten jäädä vellomaan. Tämä paikka on Energiantuhlausta ja saa ikävöimään korkeampaa aivotoimintaa. Ymmärtäisitpä sen.

    • miehellenaiselta

      Mutta jotenkin joskus, olen varma siitä. En ole unohtanut.

    • uusimieskietoon

      Naiset rakastaa kaksi vuotta, sitten

    • Minunrakkaus

      On kestänyt kohta neljätoistavuotta. <3

      • kauanonsitkestänyt

        Oho kappas vaan. Tietääkö tämä kohde asiasta mitää'?


    • Etvoisaadaminuakoskaan

      Jos olet hän? Mies juuri tietty vastaan vain enään, tämän viimeisen kerran avoimesti täällä.
      Rakkauteesi en usko, se nimittäin näyttäytyy varsin erikoisella tavalla.
      Eikä sun kannata, edes yrittää lähestyä minua. Millään rakkaus puheilla, kaiken kokemani jälkeen - joista pitkälle syytän sinua valitettavasti vain yksin sua.
      Sinun estämisellä/päästämisellä ei ole minulle mitään merkitystä.
      Olen mennyt jo pois sinun ulottuviltasi. Jos kuitenkin kaikki jatkuu, samanlaisena pelleilynä.
      Niin tiedä että, sitten kun todella lähden - sen kouraisuna rinnassasi sä tulet tuntemaan...
      Vain aikaa siihen tarvitaan, kun katoan lopullisesti sinulta.

      • senkinkonkeloista

        Mitäpä jos hoitaisitte eroasiat jossain mualla kuin palstalla ja myrkytätte palstalaisten mieltä.


      • Tiedoksi_sullekin

        Ei kiinnosta pätkääkään enää, bimbohoro.


      • Tiedät-kyllä-49-v.-mies
        Tiedoksi_sullekin kirjoitti:

        Ei kiinnosta pätkääkään enää, bimbohoro.

        Tuula kuulen jo kuinka kostea karvakolmiosi
        kuiskii tatinvarrelleni.
        Aivan kuin hekumoitaisiin
        taas rinnetien saunan lauteilla
        paikat kuumina ja avoimina.

        Tuotkos mulle vappusimaa?
        Vai haluatkos simani karvamättääsi
        kostukkeeksi? Jos alkaisi vaikka hiiva kasvaa
        sulla?


    • lintubongari_

      Erikoinen ketju, onneksi en ole osallisena.

      • kurkilintujenkuningas

        Joo, ketju toisensa perään suomalainen miettii miksei saa suutaan auki oikeessa elämässä netissä avautumisen sijaan, oisko aika ottaa härkää sarvista ja tehdä asialle jotain muutakin kuin itkeä täällä suomi24:ssä? :)


      • lintubongari_

        Mielestäni kyllä maakotka on lintujen kuningas, kurki ehkä voittaa äänellään.
        Mitenkäs, kun se härkä on hukassa?
        Miten sitä silloin voi ottaa sarvista
        kiinni? ;)


      • äläootyhmä

        Missasit pointin aika pahasti mut rupea nyt saivarteleen kaikesta mahdollisesta.


      • lintubongari_

        Tajusin kyllä, en ole tyhmä vaikka välillä esitänkin.
        Olen itsekin ollut täysi surkimus siinä suhteessa. Se on vaan joillekin hankalaa, varsinkin jos jännittää. Joillekin sosiaaliset tilanteet voi olla vaikeita. Itselle saattaa joissakin tilanteissa tulla paniikkikohtaus jos rupean kauheasti jännittämään.


      • harjoitustekeemestarin

        Kerää rohkeutta pienin askelin, niin kai esiintyjätkin tekee, ei kaikki niistä kännejä tai huumeita vedä. Toi on asia jota voi harjoitella.


      • lintubongari_

        Ehkä se hieman auttaa asiaa, että tämä henkilö luultavastikin tietää tästä asiasta. Se on inhottava tunne, kun sydän hakkaa hillittömästi, tuntuu kuin vapisisi koko keho ja tunne ettei henki kulje. Koitappa siinä sitten saada sanoja suusta.
        Välillä kuitenkin on ollut ihan helppo puhua. Ehkä ei pitäisi miettiä tilannetta liikaa etukäteen eikä ajatella.


    • Tuulalle-Timolta

      Jollakinhan ne remppafirmani osingot on korvattava,
      vai mitä? Jollei asiantuntemus riitä,
      voi LADY TURKISSA ja TUULIPUVUSSA
      asettaa kostean tavaransa pöydälle - maksuvälineeksi.
      Mikä nautinko onkaan taas höylätä sinua,
      ja virkistäytyä V.ssi!

      Oi nam, nam!
      Vatkailen tässä yksikseni veitikkaa vetreäksi!
      oi-joi Sam Brown! Sieltä se kurkkii sepaluksesta malttamattomana!

      Pihtarit akat pysykööt kaukana.

    • Hirvee_rapula

      Miul on niin kipiä olo nii kipiä olo. Tällast rapulaa ei oo ollu miesmuistiin. Mie aloin vapun juhlinnan jo viime torstaina.
      Emmie kyl huomen verstaalle pääse ko ketään vatkaa iteksee sellast ravia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe