Miksi Pertti & co eivät ymmärrä omaa tasoaan?

Tuli vaan mieleen noista Pertin ätmittelyketjuista että täällähän tosiaan on näitä liittonsa ryssineitä ex-elättäjämiehiä jonkin verran jotka poikkeuksetta katsoo olevansa jollain tapaa parempia kuin me "ätmit".

Tuo paremmuuden käsitys tulee ilmeisesti siitä että kun nämä valkoritaroivat veijarit, liitossaan jo aisuroimaan tottuneet, ovat joskus aikoinaan saaneet jonkun surkean akankuvatuksen huijattua tekemään lapsen/lapsia itselleen niin nämä nyt sitten kuvittelee olevansa jotakin. Vai onko olemassa joku muu syy tuohon ylemmyyden käsitykseen? Oikeastihan noiden tyyppien elämä on ollut pelkkää epäonnistumisten jatkumoa, painamista vastatuuleen itku kurkussa eikä sekään riittänyt kun silti tuli monoa omien lasten äidiltä, heikoin lenkki poistettiin perheen ravintoketjusta.

Palstalaisten pitäisikin keksiä joku vielä ätmiäkin alempi nimitys näille surkeista surkeimmille luusereille, ätmihän olisi niille kunnianimitys ja loukkaisi kaikkia koskaan eläneitä ätmejä, niistä alimmantasoisiakin.

40

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • numerokurppa

      Pertsan ketjussa TAAS moni nainen kehui häntä.

      Oliko liikaa?

      Mitä voisit tehdä, jotta saisit itse myönteistä palautetta?

      • Käyt.sääliksi

        Sinähän Pertti näytätkin tekevän kaikkesi että saisit myönteistä palautetta.
        Harmi vaan että se on noin 99% itsesi antamaa eri nikkien takaa :D
        Kuinka mielisairas sitä ihmisen pitää olla ja vapaalla jalalla ilmeisesti vielä, lukkojen taakse tuollaiset päävammaiset kuuluu.


      • heheheehee
        Käyt.sääliksi kirjoitti:

        Sinähän Pertti näytätkin tekevän kaikkesi että saisit myönteistä palautetta.
        Harmi vaan että se on noin 99% itsesi antamaa eri nikkien takaa :D
        Kuinka mielisairas sitä ihmisen pitää olla ja vapaalla jalalla ilmeisesti vielä, lukkojen taakse tuollaiset päävammaiset kuuluu.

        :D Mielisairaus näyttää olevan yleistä.


      • GoPertti
        heheheehee kirjoitti:

        :D Mielisairaus näyttää olevan yleistä.

        Käyhän pertti vielä tykkäämässä tuosta omasta kommentistasi lisää, kun eihän tuo riitä vielä mihinkään!


      • ne.lääkkeet
        GoPertti kirjoitti:

        Käyhän pertti vielä tykkäämässä tuosta omasta kommentistasi lisää, kun eihän tuo riitä vielä mihinkään!

        :D Pertti sulla on kaikkialla. Ei ihme ettei oo kovin tervettä porukkaa. Sä oot varmasti sit harmaaritari. ;)


      • jhgjfhjgfhgj

        Mulle ätmien ruikutukset on ihan se ja sama.

        Mulle tärkeintä on se, että Pertsa itse tietää ettei tätä itse kirjoittanut, vaan nainen.


      • Minä.tässä
        jhgjfhjgfhgj kirjoitti:

        Mulle ätmien ruikutukset on ihan se ja sama.

        Mulle tärkeintä on se, että Pertsa itse tietää ettei tätä itse kirjoittanut, vaan nainen.

        Kiitos sinulle nainen.


    • ToivonTodellakin

      Toivon sinulle vastavuoroisesti sitä että tulet huijatuksi laskelmoivan ja manipuloivan naisen toimesta itsekin. Sitten tiedät paremmin mistä puhut. Ja se olisi sinulle juuri oikein tuon kommenttisi perusteella.

      • Kommenttini oli ansaittu vastaus jo pitkään palstalla jatkuneeseen ätmittelyyn, se ätmittely kun tuntuu miehiltä tullessaan tulevan aina noilta avauksessa kuvatun kaltaisilta luusereilta jotka harhoissaan kuvittelee olevansa meitä parempia vaikka juuri kuten mainitsit, ovat a) itse huijareita b) heikkolahjaisina tomppeleina tulleet itse huijatuiksi eikä se tosiaankaan kieli minkäänlaisesta tasokkuudesta.


      • tiedä.sä.se
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kommenttini oli ansaittu vastaus jo pitkään palstalla jatkuneeseen ätmittelyyn, se ätmittely kun tuntuu miehiltä tullessaan tulevan aina noilta avauksessa kuvatun kaltaisilta luusereilta jotka harhoissaan kuvittelee olevansa meitä parempia vaikka juuri kuten mainitsit, ovat a) itse huijareita b) heikkolahjaisina tomppeleina tulleet itse huijatuiksi eikä se tosiaankaan kieli minkäänlaisesta tasokkuudesta.

        Kaikkihan on teitä parempia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kommenttini oli ansaittu vastaus jo pitkään palstalla jatkuneeseen ätmittelyyn, se ätmittely kun tuntuu miehiltä tullessaan tulevan aina noilta avauksessa kuvatun kaltaisilta luusereilta jotka harhoissaan kuvittelee olevansa meitä parempia vaikka juuri kuten mainitsit, ovat a) itse huijareita b) heikkolahjaisina tomppeleina tulleet itse huijatuiksi eikä se tosiaankaan kieli minkäänlaisesta tasokkuudesta.

        "b) heikkolahjaisina tomppeleina tulleet itse huijatuiksi"

        Niih, eli sinäkin hyökkäät SiniSilmien kimpuun.. Eli olet itse sitä mieltä, että jos joku on ollut tai on sellainen, että uskoo ihmisistä ("liian"?) hyvää ja luottaa ihmisiin jne., niin kaikki paska mitä hän on siitä hyvästä saanut jne. on ihan hänen oma syynsä ja on ihan oikein hänelle?.. ;P

        Siis sinun mielestä ihmisiä saa kusettaa, huijata, pettää jne..jne, jos se vain onnistuu?.. ;P

        Sulla on ollut ennenkin vastaavia aivopieruja.. Mut joo.. Monet ihmiset on paskempia, kuin muiden eläinlajien edustajat.. ;P


      • novoivoivoi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kommenttini oli ansaittu vastaus jo pitkään palstalla jatkuneeseen ätmittelyyn, se ätmittely kun tuntuu miehiltä tullessaan tulevan aina noilta avauksessa kuvatun kaltaisilta luusereilta jotka harhoissaan kuvittelee olevansa meitä parempia vaikka juuri kuten mainitsit, ovat a) itse huijareita b) heikkolahjaisina tomppeleina tulleet itse huijatuiksi eikä se tosiaankaan kieli minkäänlaisesta tasokkuudesta.

        Ätmi on laatusana, jolla ei voi haukkua koska se on alun perin ätmeiltä itseltään lähtöisin. Ja rehellisestihän täällä ätmejä on kuvattu.


    • En ihan alleviivaa pertin ajatuksia... siis kaikkia. Mutta mua on valkoritarisoitu ja aseteltu vaikka mihin kategoriaan. Mulle yks lysti.

      Mutta oon oikeasti kurkannut peiliin. Ja taatusti teen virheitä jatkossakin, mutta en samoja. Ja edelleen oon sitä mieltä, että niin tekee naisetkin. Minä ainakin haluan kunnon naisen itselleni ja se ei muuten jää minusta kiinni. En ole täydellinen, mutta en kyllä sitä vaadi naiseltakaan. Mutta teen itseni paremnaksi ja sitä haluan naiseltanikin.

      Jos joku tie ei vie perille, en lähde sitä enää tutkimaan. Se on nähty. Siksi vaihdan suuntaa. Miks täällä moni valittaa umpikujiaan vaan..???

    • oi.ikis.kerro

      Ikis, mikä sulla on Pertin perään? MIkä siinä kiihottaa? Mikä osuu sieluun ja sydämeen? Mikä vetoaa niin että päivästä toiseen heilastelet häntä palstaketjuilla? Tarjoat huomiotasi kuin kukkaan puhkeava voikukkka.

      Haluaisitko olla kuten hän? Yhtä sulava ja viehättävä? Naisille puhuva?

      Vai pelottaako hän, kun rikkoo veljeskunnan pyhää koodia? Että hän tuo naiset ja normaaliuden palstalle? Että sinä väistyt taas varjoon kuin oikeassa elämässäkin?

      Mitä teidän välillänne oikein tapahtui? Mitä halusit ja mitä olit halusi toteuttamiseksi valmis tekemään?

      • GoPertti

        Nyt Persa vaan hurjasti tykkäyksiä omalle kommentillesi!


      • naomikk
        GoPertti kirjoitti:

        Nyt Persa vaan hurjasti tykkäyksiä omalle kommentillesi!

        Tykkäyksetkö se on, että Pertsan jutuista tykätään liikaa? Mutta tykätäänhän monista ätmienkin jutuista. On riittävästi ätmiveljiä, jotka peukuttavat, eikö? Mistä tiedät että ne on nimenoman naiset jotka niistä tykkää? Vaikka epätoivon vimmalla toivot, että Pertsa olisi niin kuin sinä, itse omia juttujaan peukuttava.

        Pertti on parasta, mitä palstalle on aikoihin tapahtunut. Raikas tuulahdus tunkkaisten ätmien hienhajussa.


      • 1217
        naomikk kirjoitti:

        Tykkäyksetkö se on, että Pertsan jutuista tykätään liikaa? Mutta tykätäänhän monista ätmienkin jutuista. On riittävästi ätmiveljiä, jotka peukuttavat, eikö? Mistä tiedät että ne on nimenoman naiset jotka niistä tykkää? Vaikka epätoivon vimmalla toivot, että Pertsa olisi niin kuin sinä, itse omia juttujaan peukuttava.

        Pertti on parasta, mitä palstalle on aikoihin tapahtunut. Raikas tuulahdus tunkkaisten ätmien hienhajussa.

        Tämä. Se on joidenkin vaikea ymmärtää, ettei kaikki tee ja toimi niin kuin he itse.


      • gfdsfdsfdsg
        naomikk kirjoitti:

        Tykkäyksetkö se on, että Pertsan jutuista tykätään liikaa? Mutta tykätäänhän monista ätmienkin jutuista. On riittävästi ätmiveljiä, jotka peukuttavat, eikö? Mistä tiedät että ne on nimenoman naiset jotka niistä tykkää? Vaikka epätoivon vimmalla toivot, että Pertsa olisi niin kuin sinä, itse omia juttujaan peukuttava.

        Pertti on parasta, mitä palstalle on aikoihin tapahtunut. Raikas tuulahdus tunkkaisten ätmien hienhajussa.

        No niin on!


      • Minä.tässä

        Hyvä kirjoitus, sai mut nauramaan.


      • palstamuutoksenkannalla

        "Vai pelottaako hän, kun rikkoo veljeskunnan pyhää koodia? Että hän tuo naiset ja normaaliuden palstalle?"

        Tämä! Ätmejä kiukuttaa ja pelottaa samaan aikaan tutun ja turvallisen palstan mahdollinen muuttuminen. Nyt he vastaavat tähän käymällä henkilöön kiinni.


      • pulla.muista.lääkkeesi
        palstamuutoksenkannalla kirjoitti:

        "Vai pelottaako hän, kun rikkoo veljeskunnan pyhää koodia? Että hän tuo naiset ja normaaliuden palstalle?"

        Tämä! Ätmejä kiukuttaa ja pelottaa samaan aikaan tutun ja turvallisen palstan mahdollinen muuttuminen. Nyt he vastaavat tähän käymällä henkilöön kiinni.

        "Tämä!"

        Käytit tuota fraasia jatkuvasti expuanakin. Muutkin manööverisi on ihan samaa, trollikuoron käyttö on yksi niistä.


      • palstamuutoksenkannalla
        pulla.muista.lääkkeesi kirjoitti:

        "Tämä!"

        Käytit tuota fraasia jatkuvasti expuanakin. Muutkin manööverisi on ihan samaa, trollikuoron käyttö on yksi niistä.

        Et voisi enempää yössä olla arvailunesi.


    • hullu_aloitus

      Vaikuttaa pikemminkin siltä että teidän ätmien elämä on pelkkää epäonnistumista ja surkeimmata surkeinta, mitään ei elämässä ole aikaan saatu. Elämä junnaan paikoillaan suomi24:ssä vuodesta toiseen, samat tarinat ja narinat.

    • lihatipunen

      Pertti on täys ätmi, huomion kipeä vieläpä.

      • säälittävää

        Niinhän sä toivot. Tuliko pakit? ;D


      • seems.legit

        Harmaaritari kävi peukuttamassa omaa kommenttiaan. :D


      • super-atm-eikirj

        Huomionkipeä on yhdyssana.


      • Tyydas
        seems.legit kirjoitti:

        Harmaaritari kävi peukuttamassa omaa kommenttiaan. :D

        Mutta pertilläpä on kymmeniä eri rekattuja nimimerkkejä, millä se käy tykkäämässä omista jutuistaan. Jokainen kyllä ymmärtää miten läpinäkyvää sen homma on, paitsi Pertin tolvana itse 😀
        Kyllä huomaa että se on jo kuuskymppinen ukon ruikula vaippahousu.


      • sadyyT
        Tyydas kirjoitti:

        Mutta pertilläpä on kymmeniä eri rekattuja nimimerkkejä, millä se käy tykkäämässä omista jutuistaan. Jokainen kyllä ymmärtää miten läpinäkyvää sen homma on, paitsi Pertin tolvana itse 😀
        Kyllä huomaa että se on jo kuuskymppinen ukon ruikula vaippahousu.

        Onko muka vaikea uskoa että moni muu on pertin kanssa samaa mieltä?


      • no.trollolloo
        Tyydas kirjoitti:

        Mutta pertilläpä on kymmeniä eri rekattuja nimimerkkejä, millä se käy tykkäämässä omista jutuistaan. Jokainen kyllä ymmärtää miten läpinäkyvää sen homma on, paitsi Pertin tolvana itse 😀
        Kyllä huomaa että se on jo kuuskymppinen ukon ruikula vaippahousu.

        Mäkin peukutan perttiä säännöllisesti, ihan vain siksi kosks pystyn ja se saa teillä verenpaineet kohoomaan.

        Välillä peukutan harmaaritaria, että se kuvittelee sen juttujen olevan hyviä. :D

        Parasta on tietty se, että moni kuvittelee tietävänsä kuka peukutti ja ketä.


      • Minä.tässä
        sadyyT kirjoitti:

        Onko muka vaikea uskoa että moni muu on pertin kanssa samaa mieltä?

        Ikiksellä näyttäisi menneen yöunet.😂😂


      • kokeneemmanneuvo
        Minä.tässä kirjoitti:

        Ikiksellä näyttäisi menneen yöunet.😂😂

        Ei oo ikiksellä helppoa kun vaha rakas saa huomiota muilta.
        Tota se on kun yli kolmikymppisenä kokee ensimmäisiä ihastumisiaan. Suuret tunteet roihuaa ja sitten tekee tyhmiä asoita kuten jatkuvia aloituksia palstalla.

        Voi ikis, älä sure,kyllä se ohi menee. Helpottais jos pitäisit vähän palstataukoa.


    • lälläslää

      Onneksi ikis lukee joka viestin.

      • lälläslää

        Tulee muuten aina uusi ilmoitus merkintä. :D


      • lälläslää

        Pääset olee palstan suosituin. :D


      • lälläslää

        En oo fla.vio. ;)


    • ikisharmaaritarifani

      Ikis perttiä himoitsee
      yöt läpeensä ajattelee
      palstalle tekee aloituksia
      toivoo että sais tykkäyksiä

      ei ikis oo naista koskaan saanut
      kohdata uskaltanut
      on miesten kanssa turvallisempi olo
      ei tarvii miettiä riittääkö molo

      • 097878979987

        Tule vain expua (palstamäki) rohkeasti sieltä kaapista ulos, kukaan ei tuomitse.


      • lkjlkjölkjölkjj

        Ei hitto!!!!
        :D :D :D


    • m-i-e-z

      Kristallipallostani havaitsin, että ikis odottaa minun astuvan ansaan, kuten kala käy ahnaasti matoiseen koukkuun. =) Luonnollisesti viesti sisältää agendan, sillä mitään ei tapahdu ilman tarkoitusta.

      Luonnollisesti alennutaan rahvaan joukkoon, täältä valkoisten arjalaisten, siis tuolta hyväosaisten asuinalueelta, jossa ei värivirheitä esiinny katukuvassa. Vok on Hepreaa, eikä semmoista täältä löydy. Mystisiä siiderivalaitakaan ei jostain käsittämättömästä syystä esiinny. Tietenkään en ole rasisti, vaan hyvin suvaitsevainen ihminen. Ostan likaisten Etelä-Amerikkalaisten keräämiä banaaneja. =D

      En ymmärrä mistä olet saanut käsityksen ryssimisestä, ei tapahdu täällä semmoisia asioita. Elätettäviä kyllä löytyy, ei vain omat lapset, mutta muidenkin. (Tulevaisuudessa Människä FF ehkä tuottaa Allsvenkanissa sijoitukset takaisin. =P)

      Muuten kyllä oli täysin ihmeellisiä heittoja, mutta kerrankin oli jotain muuta, kuin mitäänsanomatonta harmaata tasapaksua mössöä. Toki se ainoa kiinnostus ja agenda osuu tuohon tasonsa ymmärtämiseen. Omaa tasoaan on hyvin vaikea ymmärtää. Mikä se taso on, kun kaksi naista ilmoittautuu yökyläilemään samalle ajankohdalle? Ovathan he toki kurppaikäisiä, mutta muuten ne kaikki kliseesi loistaa poissaolollaan.

      Vappu, mistä te perustatte enemmän tulee kyllä toteutumaan. Toimisto kiinni - kauppaan - ylenpalttisesti kaikkea - Viaplay ja chill ( onnistuu myös HBO ja chill, tietenkin myös se Netflix ja chill luonnistuu, mutta se on niin wt-punaniskaista. =P )
      Tanssikengät jalkaan, takapiha tulille, naiset humalaan ja tiistaina uuteen nousuun.

      Hyvää, hauskaa ja riehakasta vappua, meillä kaikki luonnollisesti on aina jättebra. Palataan tähän ehkä tiistaina klo 1000.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe