Miksi Suomi24 on Suomi24

Retroäiti

No siksi, että vauvapalstat ovat täynnä.

(naurua)

21

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mun pitää kyllä rekkautua tähän blogijatkumoon, sillä eihän sitä koskaan tiedä, missä se elämäni donna luuraa.

      (hihitystä)

      • Teknodonna

        Mjaa

        Kieltämättä kyllä aika vittumainen fontti. Fontti on juuri se asia, joka saa mirreihin liikettä. Liike taas on tapahtumia, ja ilman sellaisia ei ole mitään tämän merkityksettömän ja tyhjän todellisuuden rinnalla.

        Kaikki kuivuu kasaan.

        Aivan kaikki.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Kieltämättä kyllä aika vittumainen fontti. Fontti on juuri se asia, joka saa mirreihin liikettä. Liike taas on tapahtumia, ja ilman sellaisia ei ole mitään tämän merkityksettömän ja tyhjän todellisuuden rinnalla.

        Kaikki kuivuu kasaan.

        Aivan kaikki.

        (reps)

        Lisäksi olen aina inhonnut liikennemerkkejä.

        Kuka idiootti sellaisen tänne keksi?

        Se oli kysymysmerkki.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Lisäksi olen aina inhonnut liikennemerkkejä.

        Kuka idiootti sellaisen tänne keksi?

        Se oli kysymysmerkki.

        (hihitystä)

        Ensimmäiset kokemukseni Suomi24:n ulkopuolelta ova tyrmääviä.

        Materiaalia kehiin.

        "Hei. Löysin onnekseni tämän palstan. Eli minulla on 2 ihanaa, mutta haasteellista autismin kirjon lasta ja olen ehkäisystä huolimatta raskaana. Olen erittäin ahdistunut ja peloissani, eikä asiaa auta lähipiirin kauhistelut ja kehotukset harkita aborttia. Olen kyllä varsinainen riskisynnyttäjä, koska olen jo 42-vuotias ja valmiiksi stressaantunut, väsynyt ja pahoinvoiva äiti. Eniten minua ahdistaa äitini "realismi", jonka mukaan syntyvä lapsemme on satavarmasti ainakin autisti, jopa monivammanen en, terve tyttö on utopiaa. Auttakaa ja lohduttakaa minua jotenkin:(

        #1
        ErityistenÄitiMinäkin, 15.05.2016"

        Mä laitoin Sannia soimaan.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ensimmäiset kokemukseni Suomi24:n ulkopuolelta ova tyrmääviä.

        Materiaalia kehiin.

        "Hei. Löysin onnekseni tämän palstan. Eli minulla on 2 ihanaa, mutta haasteellista autismin kirjon lasta ja olen ehkäisystä huolimatta raskaana. Olen erittäin ahdistunut ja peloissani, eikä asiaa auta lähipiirin kauhistelut ja kehotukset harkita aborttia. Olen kyllä varsinainen riskisynnyttäjä, koska olen jo 42-vuotias ja valmiiksi stressaantunut, väsynyt ja pahoinvoiva äiti. Eniten minua ahdistaa äitini "realismi", jonka mukaan syntyvä lapsemme on satavarmasti ainakin autisti, jopa monivammanen en, terve tyttö on utopiaa. Auttakaa ja lohduttakaa minua jotenkin:(

        #1
        ErityistenÄitiMinäkin, 15.05.2016"

        Mä laitoin Sannia soimaan.

        (naurua)

        Muu tässä paskassa ei mua kiinnosta kuin sana"äiti".

        Oheistuotteena sai taas ostaa Tenaa.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Muu tässä paskassa ei mua kiinnosta kuin sana"äiti".

        Oheistuotteena sai taas ostaa Tenaa.

        (reps)

        Autistille käsitehierarkia on mysteeri. Autisti ei ymmärrä mitään siitä mitä muut kokevat, ajattelevat tai edes sitä, miksi he toimivat kuin toimivat.

        Autisti on yksin jäsentelemättömyysessä ja planetaarisessa umpiossaan.

        (hymiö)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Autistille käsitehierarkia on mysteeri. Autisti ei ymmärrä mitään siitä mitä muut kokevat, ajattelevat tai edes sitä, miksi he toimivat kuin toimivat.

        Autisti on yksin jäsentelemättömyysessä ja planetaarisessa umpiossaan.

        (hymiö)

        Minusta tällaisten ihmisten käyttäminen kotitalousvähennyksiin on lähes arveluttavaa,

        Mutta niin tätä päivää.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Minusta tällaisten ihmisten käyttäminen kotitalousvähennyksiin on lähes arveluttavaa,

        Mutta niin tätä päivää.

        (naurua)

        En millään tavalla voi käsittää sitä, että ihmisen heikkouksia/vahvuuksia voidaan käyttää tällä tavalla "hyväksi".

        Ne snaja

        (naurua)


      • Teknokin
        Teknodonna kirjoitti:

        En millään tavalla voi käsittää sitä, että ihmisen heikkouksia/vahvuuksia voidaan käyttää tällä tavalla "hyväksi".

        Ne snaja

        (naurua)

        Silloin kun vielä kävin Paulin (Altto-Tätilä) kanssa sauvakävelemässä, niin me tulimme siinä kaiken "ähkimisen" lomassa funtsineeksi vaihtoehtoa, että jopa tervein prosentti striimistä voisi edustaa jotain muutakin kuin räppiä.

        Kyllä siinä vähän hiki tuli.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknokin kirjoitti:

        Silloin kun vielä kävin Paulin (Altto-Tätilä) kanssa sauvakävelemässä, niin me tulimme siinä kaiken "ähkimisen" lomassa funtsineeksi vaihtoehtoa, että jopa tervein prosentti striimistä voisi edustaa jotain muutakin kuin räppiä.

        Kyllä siinä vähän hiki tuli.

        (naurua)

        Kun kukaan ei tiedä, niin pitää kysyä:

        Mikä on maailman vanhin kaupunki?

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kun kukaan ei tiedä, niin pitää kysyä:

        Mikä on maailman vanhin kaupunki?

        (Naurua)

        Se on Jeriko, imbesillit.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna

        Ei mulla ole mitään tarvetta purkautua. Olen loggautunut Vauvaan ja käynyt Etnalla;

        Siis aivan ihana paikka se huippu. Toiselta puolelta vuori sylkee laavaa ja toinen puoli kumisee jalkojen alla. Henkilöauton kokoisia vuorenkappaleita lentelee ilmassa.

        Vitun siistii.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään tarvetta purkautua. Olen loggautunut Vauvaan ja käynyt Etnalla;

        Siis aivan ihana paikka se huippu. Toiselta puolelta vuori sylkee laavaa ja toinen puoli kumisee jalkojen alla. Henkilöauton kokoisia vuorenkappaleita lentelee ilmassa.

        Vitun siistii.

        (hihitystä)

        Kuitenkin vuori oli jollain tasolla... femiini.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kuitenkin vuori oli jollain tasolla... femiini.

        (reps)

        TUosta tuli mieleen, että mun järkkäri oli ainut asia, joka reissulla kilahti. Se ei vain yksinkertaisesti kestänyt sitä tuhkaa. Tuhka oli niin vitun hienoa, ettäsitä ei edes tuntenut. Se oli tuntoaistin tuolla puolen

        Soli niin kuin kaput.

        (naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään tarvetta purkautua. Olen loggautunut Vauvaan ja käynyt Etnalla;

        Siis aivan ihana paikka se huippu. Toiselta puolelta vuori sylkee laavaa ja toinen puoli kumisee jalkojen alla. Henkilöauton kokoisia vuorenkappaleita lentelee ilmassa.

        Vitun siistii.

        (hihitystä)

        Mjoo, mullakin lähinnä purkautuu sukka tai vatsa. Ei siitä paljon kerrottavaa saa aikaan, mutta jonkinlaista rutinaa ja rätinää ainakin vähäksi aikaa. Perästä kuuluu ja silleen.

        Haaa, nyt tiedänkin (kiitos ideasta) kun iskee se kiukkupäivä tituleeraan sen Etna-päiväksi. Sekin on ihan vitun siistiä, kun päässä on painetta ja sen saa venttiilistä valutettua ilmaan. Äkkiä siinä saastuttaa muidenkin hyvän ilman, mutta sekös silloin jaksaa kiinnostaa. Millään en osaa nyt vaihtaa kaistaa, jyrään menemään nyt tämän purku teemani kimpussa. Ihan kun olis semmoinen Etna-päivä kehkeytymässä. Mitään lääkettä vaivaan?

        (nuhaista nurinaa)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        TUosta tuli mieleen, että mun järkkäri oli ainut asia, joka reissulla kilahti. Se ei vain yksinkertaisesti kestänyt sitä tuhkaa. Tuhka oli niin vitun hienoa, ettäsitä ei edes tuntenut. Se oli tuntoaistin tuolla puolen

        Soli niin kuin kaput.

        (naurua)

        Funtsikaa, että mä olen kiertänyt maailmaa aivan sairaan paljon, ja että joku helvetin Etna on ainut, joka mieleen pullahtaa kuin itsestään. Se niin kuin tekee tuloaan minussa koko ajan, herpaantumatta hetkeksikään.

        Juuri näin muhun voi tehdä vaikutuksen. Muu luonto ei siihen yksinkertaisesti pysty. Ja nopeasti tästä päästää loppupäätelmään, että ollessasi netissä sen keskustelupalstoilla, niin sinun on aina ja jatkuvasti ajateltava, että juuri sinä olet kaiken toiminnan kohde.

        Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Näin se vain menee ja toimii.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

        Mjoo, mullakin lähinnä purkautuu sukka tai vatsa. Ei siitä paljon kerrottavaa saa aikaan, mutta jonkinlaista rutinaa ja rätinää ainakin vähäksi aikaa. Perästä kuuluu ja silleen.

        Haaa, nyt tiedänkin (kiitos ideasta) kun iskee se kiukkupäivä tituleeraan sen Etna-päiväksi. Sekin on ihan vitun siistiä, kun päässä on painetta ja sen saa venttiilistä valutettua ilmaan. Äkkiä siinä saastuttaa muidenkin hyvän ilman, mutta sekös silloin jaksaa kiinnostaa. Millään en osaa nyt vaihtaa kaistaa, jyrään menemään nyt tämän purku teemani kimpussa. Ihan kun olis semmoinen Etna-päivä kehkeytymässä. Mitään lääkettä vaivaan?

        (nuhaista nurinaa)

        Suomi24:n image on vähän nuhjaantunut. Isot pojat olivat sitä mieltä, että nyt on aika reivata ja viskellä ajoankureita mereen, tai kohta karahtaa.

        Palkattiin hommaan Batman, eli Teknodonna.

        (naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Suomi24:n image on vähän nuhjaantunut. Isot pojat olivat sitä mieltä, että nyt on aika reivata ja viskellä ajoankureita mereen, tai kohta karahtaa.

        Palkattiin hommaan Batman, eli Teknodonna.

        (naurua)

        Teknodonna onkin kuin lumelääke, mitään ei konkreettisesti tule tungetuksi suusta alas, mutta vaikutukset on helvetin tehokkaat. :)


      • Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

        Teknodonna onkin kuin lumelääke, mitään ei konkreettisesti tule tungetuksi suusta alas, mutta vaikutukset on helvetin tehokkaat. :)

        Joo siis mä olen maailmojen luoja ja niiden tuhoja, Shiva.

        Oikeastaan ihmiskunnan historiasta ei löydy viittaavampaa hahmoa.

        (hirn)


      • zönggö kirjoitti:

        Teknodonna onkin kuin lumelääke, mitään ei konkreettisesti tule tungetuksi suusta alas, mutta vaikutukset on helvetin tehokkaat. :)

        Mutjoo, nassikat tarvii mammulia, joten ensi kertaan. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ysLyTZDHokQ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe