Vakavia uutisia tunkiolta, joukkotappeluita.

656546456456

Pattayan kävelykatu kunnostautuu, muutenkin kyseenalaista mainetta kerännyt kävelykatu on taas otsikoissa, tällä kertaa kohtuuttoman väkivallan takia. Poliisi ja muut viranomaiset ovat luvanneet tehdä alueesta turvallisen, hui hai näkisi vain... alueella on paljon kameroita ja poliiseja, tuonneko viet lapsesi, resuperse. Taitaa Happyzones olla mielikuvitusta, reppana.
https://www.thaivisa.com/forum/topic/980118-what-happened-to-the-happy-zone-chaotic-scenes-as-walking-street-brawl-caught-on-camera/

82

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VakavaaAsiaaLerpalle
    • NäinLerppaAsuu
      • MojMoj

        Minä olisin kiinnostunut Sinun asunnon kuvista ja miten Sinä asut.

        Mikäli Sinä tai ystäväsi, jotka luonnollisesti ainakaan Sinun mielestäsi eivät ole liittämäsi Iltiksen artikkeleiden kaltaisia henkilöitä ovat käyneet valokuvaamassa kuvat Lerpan asunnosta, niin miksi olette ladanneet kuvat jonnekin SADANDUSELESS-sivulle ?

        Tai toisaalta mikä saa Sinut webistä etsimään kyseisen kaltaisia sivuja ?

        Vain kolme kysymystä, joista viimeinen: ONKO SINULLA KAIKKI OK ELÄMÄSSÄSI ?


      • 654767567657

        Se varman vaan yrittää todistaa itselleen olevansa normaali ihminen, on se etsinyt minulle jo pari asuntoa, veneen kertonut mimmoinen minä olen ja vaimoni , joten itselleen todistaminen on vielä ns. hakusessa. Mutta antaa resuperseen yrittää.


      • MojMoj

        Joo toi heppu on sairas.

        Voisi helpottaa jos hankkisi oman elämän itselleen.

        Elämänkatsomusta kohottaisi myös ihan oikeat tervepohjaiset ihmiskontaktit Thaimaalaisten kanssa.


      • 654767567657

        Ei nämä reppanat pysty normaali tervepohjaisiin ihmissuhteisiin.


    • 656546456456

      voi olla voi olla, mutta ei se vähennä pattayan ongelmia, eikö vain resuperse reppana.

    • hullueimuutu

      Muutaman päivän poissaolon jälkeen, voin vain havaita, että lerppa jatkaa vanhaan tapaansa.
      Mikäpä hullua muuttaisi, ei mikään...

      Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskokoon ken haluaa...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

      Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

    • OnSeHullu

      Lerppa ottanut uuden nickin itselleen moj moj. Vastailee itselleen. Mielisairas lukuisilla persoonoillaan.

      • 654767567657

        Poju en löisi vetoa sinun mielenterveytesi puolesta edes 10 senttiä, kuinkahan nointa näistä viesteistä tässäkin on sinun kirjoittamia?. Minun on nämä numeroalkuiset


      • MojMoj

        En ole Lerpukka ( sallittaneen nimitys ilman v-tarkoitusta ).

        Aloituksen artikkeli ei ole Lerpukan laatima, vaan paikallinen lehtileike, joka varmasti tasokkaaman lehden julkaisu, kuin suomalaiset iltapäivälehdet.

        Mitä tulee sairauksiin ja että väitetään minun tulleen johonkin ja joidenkin henkilöiden väliin on idiotistmia.

        Minä olen tullut palstalle omalla mielipiteelläni, joita Te/Sinä katsotte/katsot myös oikeudeksesi.

        Minun mielipiteeni on että Lerpukka pyörittelee Sinua pikkusormensa ympärillä pilaten Sinun sairaan elämäsi joka ikinen päivä, etkä sitä itse huomaa.

        Siis kuka on saira:
        A. Lehtiartikkeleita matkailupalstalle matkailukohteesta liittävä henkilö ?
        B. Kaikenmailman idiotismejaan laativa henkilö kohdan A. kirjoituksien johdosta ?

        Ehdotan että pidät sitä pinpong-mailaa sielä pepussas ja olet majavana niin kauan, että rauhoitut, koska nuo Sinun alituiset "fiksuilla" nimimerkeilläsi oireilut ei todellakaan Thaimaata tulle hiuskarvan vertaa muuttamaan.


    • OnSeHullu
    • MojMojlleystävyydellä

      Hyvä linkki Hua Hinin vakavista ongelmista. Moj Moj juuri ilmoitti lähteen olevan tasokas julkaisu joten lue siis toistamiseen niin moj moj ymmärrät myös mikä on vakava ongelma joka vaivaa koko Hua Hiniä. Pieni katutappelu ei ole vakava ongelma.
      https://www.thaivisa.com/forum/topic/980219-paradise-lost-–-hua-hin-peace-shattered-by-“party-houses”/

      • 654767567657

        Tuo aivan sama ongelma on pattayalla, omistajat vuokraavat ilman sopimusta bileporukalle talonsa 6000 b viikonloppu, jengi hajoittaa talon, mutta koska ei ole vuokrasopimusta kukaN ei vastaa, vaurioista... talovuokrataan pimeänä, koska ei haluta maksaa veroja, näitä on tapahtunut monessa paikassa pattayalla ja myös hua hinissä.. ja tänä on pattaya palsta


      • MojMoj

        Sinulle MojMojlleystävyydellä.

        Pidät minua Lerpukan kaverina tai Lerpukkana ja nyt myös jostain syystä Hua Hinin puolestapuhujana.
        Mistä lienet mielipiteesi kulloinkin rakentavasi.

        En ole sanallakaan esittänyt kantaani minkään paikkakunnan puolesta enkä vastaan.
        Sanoin julkaisun olevan tasokkaammasta kuin suomalaiset iltikset.

        Mikäli minun kanssani tahdot vittuilla, se onnistuu vain pysymällä kirjoitetussa, eli turha pistää ns. minun suuhuni mielipiteitä joita en ole lausunut.


      • MojMoj

        Ystävyydellä-tyypillä siis ei oo munaa vastata, kun on kyky vain vittuilla alati vaihtaen nimimerkkiään.


      • MojMojlleystävyydellä
        MojMoj kirjoitti:

        Ystävyydellä-tyypillä siis ei oo munaa vastata, kun on kyky vain vittuilla alati vaihtaen nimimerkkiään.

        Vastata mihin? Et ole lerpan kaveri vaan yksi hänen mielisairaan mielen henkilöistä. Vastaathan lerpan provoiluun aina alta 10 minuutin. Se on outoa. Lisäksi en päivystä jatkuvasti palstalla.


      • MojMoj

        Hyvä MoloAivo.
        Teen työtä tietokoneellani ja minulla on sellainen tietsikka, että voi pitää auki useampaa kuin yhtä webbisivua.
        Lisäksi minulla on toiminto "Piip", kun sinä aivopieraset.
        Vastata mihin:
        Selaa kuvaruutua hieman ylöspäin, oivalla ja vastaa jos on munaa, mistä liität minut Hua Hinin mainostajiin ja Pattayan vastustajiin ? Siitä sinun runkkari on hyvä aloittaa.

        Onko sinulle jokin muukin outoa ? Kerro vaan ihan reippaasti omin sanoin ja käytä kaikkea sitä aivokapasiteettiä joka sinulla on käytössäsi.


      • MojMojItsellesiJuntti
        MojMoj kirjoitti:

        Hyvä MoloAivo.
        Teen työtä tietokoneellani ja minulla on sellainen tietsikka, että voi pitää auki useampaa kuin yhtä webbisivua.
        Lisäksi minulla on toiminto "Piip", kun sinä aivopieraset.
        Vastata mihin:
        Selaa kuvaruutua hieman ylöspäin, oivalla ja vastaa jos on munaa, mistä liität minut Hua Hinin mainostajiin ja Pattayan vastustajiin ? Siitä sinun runkkari on hyvä aloittaa.

        Onko sinulle jokin muukin outoa ? Kerro vaan ihan reippaasti omin sanoin ja käytä kaikkea sitä aivokapasiteettiä joka sinulla on käytössäsi.

        Koska nettitrollaaminen on työtä ollu. Kaltaisellesi syrjäytyneelle se tosin varmaan on. En keskustelemaan kaltaisesi idiootin kanssa. Olet jo luonteesi näyttänyt Lerpan sivupersoona.


      • MojMoj

        Juuri näin kuin hiekkalaatikolla..... en leiki sun kanssa, kun et miellytä mua.

        Oon muutaman päivän vähän sekottanu sun pakkaas, jota oot jauhanu itse runsaan vuoden ja nyt jo heität hanskat tiskiin kun sait vähän nenilles.

        Olet luonteesi näyttänyt........ vittuun sun oma luontees joka palstan sairain.

        Kaikki ei ole Lerppoja hyvä idiootti, jotka ei sun persettäs nuole.


      • PlingSunTietokoneelles

        Hei sinä tietokonenero. Osaatko lukea? Tällä palstalla kirjoitetaan matkailusta, jota et ilmeisesti ole koskaan harrastanut.


      • MojMoj

        Olen ainakin matkustanut tänne asumaan, jossa kello on kaamosta 4 tuntia edellä.

        Heititkö aivopierus sieltä suomen takahikiän peräkylän taajamasta, vai Lapualta?

        Missä kohtaa niitä matkailujuttuja voi lueskella laadittuna sinun toimestasi ?


      • MojmojilleYstävyydellä
        MojMoj kirjoitti:

        Olen ainakin matkustanut tänne asumaan, jossa kello on kaamosta 4 tuntia edellä.

        Heititkö aivopierus sieltä suomen takahikiän peräkylän taajamasta, vai Lapualta?

        Missä kohtaa niitä matkailujuttuja voi lueskella laadittuna sinun toimestasi ?

        Niinkuin aiemmin kirjoitin, en päivystä palstalla kuten sinä. Jälleen luulet keskustelevasi vain yhden henkilön kanssa ja kutsut minua molopääksi ym. Eiköhän Thaimaan keskustelupalstalla tiedetä Thaimaan ja Suomen aikaero ei sen kertominen todista yhtään mitään.
        Kyllä, olen Suomessa lomat on Heinäkuussa jolloin olen taas 30 vrk. Thaimaassa Pattaylla pääosin käyn myös Koh Changilla ja ehkä muuallakin. Ties monesko Thaimaan matka reilu 20 niitä on.
        Nyt kun olet siellä niin yritä sisäistää itseesi budhalainen ystävällisyys. Nyt toimit palstalla kuin Phuketin alueen yli30% paikallinen muslimiväestö.


    • matutsiellätappeli

      Tämä lause kertookin kaiken:

      "The chaotic scenes show a group of men, who appear to be Middle Eastern"

      Eli lähi-idän rikkaudet sielläkin taistelivat keskenään, niin kuin kaikkialla muuallakin mihin niitä on erehdytty päästämään.

      Toinen lause liittyy varmasti edelliseen:

      "The incident comes just days after two men were filmed sexually assaulting a Thai woman on Walking Street during Songkran celebrations."

      Juurikin nämä lähi-idän tyypit kun tykkäävät harrastaa tuota raiskaailukulttuuria.

      • memaksetaanniidenmatkat

        Ruotsin ja Suomen immigrationit makselee matuille matkoja. Voi olla että jotkut muut maat tekee lisäksi samoin. Tapasin yhden sellaisen immogrationissa. Oli kovin innoissaan ja kyseli Pattayasta kaikenlaista. Hänelle oli sveduissa tarjottu matkustusvaihtoehtoa kun VOKissa ei ollut tilaa ja kustannukset oli samaa luokkaa kuin lähteä vähän reissuun. Kuulin baarinpitäjältä samanlaisen tarinan Suomen kautta Pattayalle tulleesta "pakolais"kaksikosta.

        Tämä saattaa selittää heidän selkeän lisääntymisensä Pattayan katukuvassa.


      • PakolaisKaksikko

        Minäkin tahdon.

        Antaisitko katuosoitteen tuoho immogrationiin jossa tapasit yhden ja muuten, miksi sinä asioit immogrationissa?


      • OleppasHyvä
        PakolaisKaksikko kirjoitti:

        Minäkin tahdon.

        Antaisitko katuosoitteen tuoho immogrationiin jossa tapasit yhden ja muuten, miksi sinä asioit immogrationissa?

        Soi 5 Moo 12
        Jomtien Beach Road
        Nongprue, Banglamung
        Chonburi 20150

        Olin hakemassa Jompparin immigrationista kuukauden jatkoaikaa. En kysynyt mitä asiaa hän siinä toimitti. Juteltiin muista asioista toista tuntia, kun oli ruuhkaa. Mukava mies ja puhui hyvää englantia. Minä ymmärrän kyllä noita pakoloisia. He käyttävät vain tarjotun tilaisuuden hyödyksi. Tekisin itse samoin.

        Poliitikkojen ja ihmiskauppiaiden syytä tuo koko soppa on. Kyllä kettukin menee kanalaan, jos joku jättää oven auki puhumattakaan siitä, että kettu oikein kutsutaan kanalaan kunniavieraaksi.


      • PakolaisKaksikko

        Kiitos.

        Hieman jäi epäselväksi mistä päättelit. että Ruosin ja Suomen immigrationit / immogrationit makselee matuille matkoja ?

        Paljonko makselee ?

        Myös minulle tietämättömälle / ymmärtämättömälle ei auennut onko tuossa osoitteessa jokin Suomalainen viranomainen, vai onko mahdollista että olet ymmärtänyt virheellisesti että Thaimaan viranomaisen toimipiste on Suomen viranomaisen.

        Mukava kommunikoida asiallisesti ja oikeaa informaatiota saasden, jonka johdosta kiitän jo etukäteen Sinua MEMAKSETAANNIIDENMATKAT ja OLEPPASHYVÄ.


      • jamemaksetaan
        PakolaisKaksikko kirjoitti:

        Kiitos.

        Hieman jäi epäselväksi mistä päättelit. että Ruosin ja Suomen immigrationit / immogrationit makselee matuille matkoja ?

        Paljonko makselee ?

        Myös minulle tietämättömälle / ymmärtämättömälle ei auennut onko tuossa osoitteessa jokin Suomalainen viranomainen, vai onko mahdollista että olet ymmärtänyt virheellisesti että Thaimaan viranomaisen toimipiste on Suomen viranomaisen.

        Mukava kommunikoida asiallisesti ja oikeaa informaatiota saasden, jonka johdosta kiitän jo etukäteen Sinua MEMAKSETAANNIIDENMATKAT ja OLEPPASHYVÄ.

        Ei kyllä se on ihan Thaimaan Pattayan immigrationi, joka sijaitsee Jompparilla. Siellä käsitellään maassa olevien ulkomaalaisten oleskelulupa-asioita.

        Maahanmuuttovirastot (käytännössä veronmaksajat) maksaa Suomessa ja Ruotsissa viulut siihen saakka, kunnes turvapaikanhakija saa turvapaikan tai sitten ei saa. Nämä mainitut tapaukset olivat turvapaikanhakijoita, joten sen maan maahanmuuttovirastot ovat maksaneet matkansakin, mistä ovat turvapaikkaa hakeneet. Olivat vastikään saapuneita ja heidän sijoittamisessaan oli ollut ongelmia ja Thaimaan lomaa oli tarjottu vaihtoehdoksi.

        Ilmeisesti maksavat matkan, majoituksen ja saman päivärahan kuin niille jotka eivät "joudu" / halua matkoille. Se on vaan huono homma, jos suuressa mittakaavassa tuollaisia vaihtoehtoja aletaan tarjoamaan noille.

        Ongelma on siinä, että heillä ei ole rahaa eikä käytöstapoja ja heidän kulttuurinsa on täydellinen vastakohta Thaimaan kulttuurille. Onneksi Thaimaa on tarkka noista oleskeluasioista, niin eivät pääse porukalla jäämään nurkkiin maleksimaan.

        Tuokin jeppe jonka kanssa juttelin, sanoi ihan avoimesti sen että ei hän mitään turvapaikkaa tarvitse, mutta kun kotipuolessa ei ole töitä eikä mitään muutakaan. Lähti siis etsimään parempaa elämää.


      • PakolaisKaksikko

        Vedä kätees käytöstapojes kanssa.

        Nyt jo aletaan olemaan huolissaan Thaimaan "pakolaisista" kun muuta ei keksitä vai ?

        Meneppä pakolaiseks jonnekin pyytämään matkarahoja siitä, että olet sinne saapunut.

        Sinun paikkasi on Hesan rautatieaseman torilla pilottitakkijengissä.


    • eifinnairille

      Minä kävelin tosta ohi.Jokunen arabi töni ja huusi joillekkin naisille jotka huusivat ja tönivät takaisin.
      Suomessa toi ei ylittäisi uutiskynnystä , muuten iltalehti olis aina puhelinluettolon paksunen.
      En avaa lerpan linkkejä joten jos toi on muuttunut vakavammaksi niin siitä en tiedä.

    • TerveisetSoiLengkeeniltä
      • 654767567657

        Olen samaa mieltä tuon gb jengin pahoinpitely olisi saanut jäädä tekemättä, onneksi se tapahtui valvontakameran alla,

        sinä et siis ymmärtänyt tuota avauksen jutun sisällöstä mitään, eihän tuo tappelu ollut ollennainen, vaan se että alue on viranomaisten toimesta julistettu happyzone alueeksi, jolla on tiukka valvonta ettei tuollaista voi tapahtua, naurettavinta oli tuon matutsiellätappeli epätoivoinen käännös tekstistä,

        vaikka uutinen olennainen sisältö on tässä lainattuna, " The footage, which has been viewed more than 120,000 times, comes just weeks after the authorities in Pattaya launched the new ‘Happy Zones’ in a bid to crackdown on illegal and antisocial behaviour in the Walking Street area." Olette te resuperseet huippuenglannin kielen taitoisia, varmasti kuin varakkaitakin, reppana.


      • 656456643535345

        Samalla alueella raiskattiin nainen joka oli väsynyt ja otti pienet torkut kaupan edustalla, ja tämäkin tapahtui pattayan happyzone alueella, suoraan valvontakameran alla, uutinen löytyy samasta paikasta, eikö vain resuperse reppana.


      • Valepukki_Pää_Kiinni
        656456643535345 kirjoitti:

        Samalla alueella raiskattiin nainen joka oli väsynyt ja otti pienet torkut kaupan edustalla, ja tämäkin tapahtui pattayan happyzone alueella, suoraan valvontakameran alla, uutinen löytyy samasta paikasta, eikö vain resuperse reppana.

        Uutiskynnys on todella matala. Raiskaus pitää toki uutisoida mutta tuo savunahkojen nahistelun uutisointi on naurettavaa. Suomessa tehdään 400 tuhatta rikosta joka vuosi. Jos ne kaikki uutisoitaisiin, niin aamulehdet olisivat pakettiauton kokoisia. Täysin naurettavaa pelleilyä. Jokaikisessä Euroopan kaupungissa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti.
        Se on niinkuin se britti sanoi: "Kotipuolessa Cromwellissä Englannissa oli joka ilta 1-2 tappelua. Pattayalla en ole nähnyt yhtään"

        Ja please Lerppa... Sinä et osaa edes suomenkieltä, niin älä ala luennoimaan englannikielestä äläkä laajarunkoisten lentokoneiden ongelmista laskeutua U-Tapaon kentälle, äläkä Las Vegasin säästä äläkä mistään muustakaan. Kiitos.


      • Perhematkaaja
        654767567657 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon gb jengin pahoinpitely olisi saanut jäädä tekemättä, onneksi se tapahtui valvontakameran alla,

        sinä et siis ymmärtänyt tuota avauksen jutun sisällöstä mitään, eihän tuo tappelu ollut ollennainen, vaan se että alue on viranomaisten toimesta julistettu happyzone alueeksi, jolla on tiukka valvonta ettei tuollaista voi tapahtua, naurettavinta oli tuon matutsiellätappeli epätoivoinen käännös tekstistä,

        vaikka uutinen olennainen sisältö on tässä lainattuna, " The footage, which has been viewed more than 120,000 times, comes just weeks after the authorities in Pattaya launched the new ‘Happy Zones’ in a bid to crackdown on illegal and antisocial behaviour in the Walking Street area." Olette te resuperseet huippuenglannin kielen taitoisia, varmasti kuin varakkaitakin, reppana.

        Oletko koskaan kävellyt Walking streetillä Pattayalla iltaisin se on täynnä ihmisiä, ei Pattayan poliisilla ole resursseja seurata jokaista turistia siellä. Koko Walking street on valvontakameroiden kameroiden valvonnassa. Mutta poliisi ei millään ehdi muutamassa sekunnissa joka paikkaan, ei millään. Ja olihan tuossa Pattayan jutussa poliisi jo puuttunut asiaan. Turhaa ja typerää Pattayan vastaista provokaatiota taas sulta. Ja lisäksi lauseesi "Tunneko viet lapsesi" Ei yksikään valveutunut aikuinen veisi Walking streetille lapsiaan, ainakaan klo 04.00 jälkeen yöllä. Ennnen klo18 voi viedä huoletta.


      • 654767567657
        Valepukki_Pää_Kiinni kirjoitti:

        Uutiskynnys on todella matala. Raiskaus pitää toki uutisoida mutta tuo savunahkojen nahistelun uutisointi on naurettavaa. Suomessa tehdään 400 tuhatta rikosta joka vuosi. Jos ne kaikki uutisoitaisiin, niin aamulehdet olisivat pakettiauton kokoisia. Täysin naurettavaa pelleilyä. Jokaikisessä Euroopan kaupungissa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti.
        Se on niinkuin se britti sanoi: "Kotipuolessa Cromwellissä Englannissa oli joka ilta 1-2 tappelua. Pattayalla en ole nähnyt yhtään"

        Ja please Lerppa... Sinä et osaa edes suomenkieltä, niin älä ala luennoimaan englannikielestä äläkä laajarunkoisten lentokoneiden ongelmista laskeutua U-Tapaon kentälle, äläkä Las Vegasin säästä äläkä mistään muustakaan. Kiitos.

        Resuperse sinä reppana et siis vieläkään ymmärrä mitä siinä avauksen linkissä lukee, olet joko täysin kielitaidon tai yksinkertaisesti tyhmä, todennäköisesti molempia
        kaikkien Thaimaan kohteiden keskustat on varustettu kamera valvonnalla,


      • 654767567657
        Valepukki_Pää_Kiinni kirjoitti:

        Uutiskynnys on todella matala. Raiskaus pitää toki uutisoida mutta tuo savunahkojen nahistelun uutisointi on naurettavaa. Suomessa tehdään 400 tuhatta rikosta joka vuosi. Jos ne kaikki uutisoitaisiin, niin aamulehdet olisivat pakettiauton kokoisia. Täysin naurettavaa pelleilyä. Jokaikisessä Euroopan kaupungissa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti.
        Se on niinkuin se britti sanoi: "Kotipuolessa Cromwellissä Englannissa oli joka ilta 1-2 tappelua. Pattayalla en ole nähnyt yhtään"

        Ja please Lerppa... Sinä et osaa edes suomenkieltä, niin älä ala luennoimaan englannikielestä äläkä laajarunkoisten lentokoneiden ongelmista laskeutua U-Tapaon kentälle, äläkä Las Vegasin säästä äläkä mistään muustakaan. Kiitos.

        Niinkö mutta onko tämä suomessa tapahtuvien rikosten palsta, ei tämä on Pattayan rikoksista kertova, jotka resuperseet kutsuvat paratiisiksi minä kutsun tunkioksi ja syystä.


      • Lerppa_Matkoilla
        654767567657 kirjoitti:

        Niinkö mutta onko tämä suomessa tapahtuvien rikosten palsta, ei tämä on Pattayan rikoksista kertova, jotka resuperseet kutsuvat paratiisiksi minä kutsun tunkioksi ja syystä.

        Lerppa ressukka kun sä et tajua... Ei ketään kiinnosta lukea jostakin nahistelusta jossakin. Tuosta et saa vakavaa uutista sitten millään, koska tuo on monessa paikassa arkipäivää, Pattayalla harvinaista sen volyymiin nähden.

        Pattayalle monet menee juurikin sen maineen takia kuten minäkin alunperin. Haluaa nähdä itse.

        Pattayan maine on kiehtova ja oletin ennen ensimmäistä kertaa että siellä on villinlännen meininki. Olin hieman pettynyt sen suhteen, kun se ei ollutkaan villi länsi. Kaikkialla olikin rauhallista ja rentoa ja ihmiset kuin kotonaan. Ihastuin sitten siihen rauhaan ja rakkauteen ja sinne on päästävä aina uudestaan ja se vain paranee koko ajan.

        Vajaat kolme vuotta olen ollut Pattayalla. En ole nähnyt yhtään tappelua, en huutoa, minua ei ole huijattu, mitään ei ole kadonnut, kukaan ei ole haastanut riitaa... Ei mitään ongelmia. Siksipä tuollaisilla uutisoinneilla ei ole mitään merkitystä.

        Minulle on ihan sama millä nimellä sinä aivovammainen typerys mitäkin kutsut, koska sinä olet ihmistunkio, roskasakkia, paskaporukkaa, mitätön nolla ja sairas pelle.

        Sinulla on saman verran auktoriteettia ja uskottavuutta kuin jäätyneellä koiranpaskapökäleellä, joka pilkistää lumihangesta keväällä. Tosin siitä pökäleestä on hyötyä kärpäsille. Sinusta ei ole hyötyä edes niille.


      • MojMoj

        WAUDE MITÄ USKOTTAVUUTTA JÄTKÄ PÖKKÄÄ PALSTALLE ITSESTÄÄN.

        Et sä tajua, että ei todellakaan kiinnosta sun ihastumises rauhaan ja rakkauteen.


      • MojMojhuudotlerppana
        MojMoj kirjoitti:

        WAUDE MITÄ USKOTTAVUUTTA JÄTKÄ PÖKKÄÄ PALSTALLE ITSESTÄÄN.

        Et sä tajua, että ei todellakaan kiinnosta sun ihastumises rauhaan ja rakkauteen.

        Lerppa se itsestään jaksaa huutaa täyttäkurkkua totuuksia, nyt MojMoj nimellä, todella uskottavaa, toivottavasti hulluutensa ei tartu?


      • MojMoj

        Etkö parempaan pysty ?

        Koita nyt oikein pinnistää koko aivokapasiteetti käyttöön.

        VITUN KUSIPÄÄ.


      • lerpanuusirakasMojMoj
        MojMoj kirjoitti:

        Etkö parempaan pysty ?

        Koita nyt oikein pinnistää koko aivokapasiteetti käyttöön.

        VITUN KUSIPÄÄ.

        MojMoj lie lerpan uusi ladyboy rakas, kirjoitustyyli sopisi hyvin siihen osaan.
        Riisipussi päivässä peilikuvalle on mottona suhteessaan.


      • MojMoj

        Joo, toi oli aika hyvin heitetty, varsinkin kun ottaa huomioon että käytit kaiken käytössäsi olevan aivokapasiteettis.
        Oot aika poika kirjoitustyyleistä tekemään noita korkeatasoisia päätelmiäs.
        Ootko jo päättänyt missä MojMojLadyBoy asuu ?
        Entä itse Juntti, Lapualla ?


      • HiekkiksenMojMoj
        MojMoj kirjoitti:

        Joo, toi oli aika hyvin heitetty, varsinkin kun ottaa huomioon että käytit kaiken käytössäsi olevan aivokapasiteettis.
        Oot aika poika kirjoitustyyleistä tekemään noita korkeatasoisia päätelmiäs.
        Ootko jo päättänyt missä MojMojLadyBoy asuu ?
        Entä itse Juntti, Lapualla ?

        LadyboyMojMoj asuu Hiekkaharjussa, peilikultansa kera.
        Tämä on googlen varmaakin varmempaa tietoa.


      • GogoMies

        Minun naapurissani.
        Minä olen se Gogomies joka nappaa tonnin tiskiin ja sitte alkaa juottaa koko ravintolaa.


      • McDonald0

        Minulla on monta naapuria, tämä Mojova, Gogo, Tasokas Yöräkälä tyyppi, 300 maksupillua poika ja monta muuta.


      • Konnatkiinni
        656456643535345 kirjoitti:

        Samalla alueella raiskattiin nainen joka oli väsynyt ja otti pienet torkut kaupan edustalla, ja tämäkin tapahtui pattayan happyzone alueella, suoraan valvontakameran alla, uutinen löytyy samasta paikasta, eikö vain resuperse reppana.

        Se oli seksuaalista ahdistelua, ei raiskaus, ei pidä taas liioitella. Tekijäthän saatiin onneksi kiinni.


    • enämpihetero

      Minä en tänne linkkejä laita, mutta youtubesta voitte katsoa tämän kamalan kahakan.

    • pirjoalahuhta

      Katsoin videon tuosta.Pattayahan näyttäis olevan maailman rauhallisin kohde jos tosta saa lehtijutun.Siellä ei ilmeisesti ole rikollisuutta juuri laisinkaan.

      • rauhauskonto

        Maailman rauhallisin kohde on se jossa ei ole yhtään muslimia.


      • 656456643535345

        Et ole sitten koskaan käynyt siellä, katsos siellä on useita mosqeijoita muslimeille,taas oppimaton rattayan poika kertoo factaa pattayasta. Darul Ibada Mosque, TOATILLAH MOSQUE, voi mitä resuperseitä.


      • googlelerppa
        656456643535345 kirjoitti:

        Et ole sitten koskaan käynyt siellä, katsos siellä on useita mosqeijoita muslimeille,taas oppimaton rattayan poika kertoo factaa pattayasta. Darul Ibada Mosque, TOATILLAH MOSQUE, voi mitä resuperseitä.

        Kaakkois-Aasian ja Lähi-idän muslimeilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Lähi-idän Sunnimuslimia et saa moskeijaan vierailemaan tuolla kuin korkeintaan pommivyön kanssa.
        Etelän konfliktit eivät liity niinkään uskontoon kuin satavuotiseen riitaan muslimien alueiden varastamisen johdosta silloisen hallinnon taholta. Googlaa lentokapteeni googlaa.


      • Rauhauskonto
        656456643535345 kirjoitti:

        Et ole sitten koskaan käynyt siellä, katsos siellä on useita mosqeijoita muslimeille,taas oppimaton rattayan poika kertoo factaa pattayasta. Darul Ibada Mosque, TOATILLAH MOSQUE, voi mitä resuperseitä.

        Numeroidiootti ei sitten ymmärtänyt lukemaansa.

        "Maailman rauhallisin kohde on se jossa ei ole yhtään muslimia" ei viittaa mitenkään Pattayaan, vaan on fakta, se missä se paikka on on avoin kysymys, eikä toteamuksesta selviä.

        Tiedän varsin hyvin että Pattayalla ihan liikaa muslimeita, sekä arabeja että paikallisia. Toivoisin että ei olisi. Inhottaa aina kun näkee siellä aasialaisia akkoja noissa sairaissa kaavuissa.


      • Nakluan.VM
        Rauhauskonto kirjoitti:

        Numeroidiootti ei sitten ymmärtänyt lukemaansa.

        "Maailman rauhallisin kohde on se jossa ei ole yhtään muslimia" ei viittaa mitenkään Pattayaan, vaan on fakta, se missä se paikka on on avoin kysymys, eikä toteamuksesta selviä.

        Tiedän varsin hyvin että Pattayalla ihan liikaa muslimeita, sekä arabeja että paikallisia. Toivoisin että ei olisi. Inhottaa aina kun näkee siellä aasialaisia akkoja noissa sairaissa kaavuissa.

        Muuten ihan ok, mutta en ole 11 vuoteen nähnyt yhtäkään tayskaavutettua Pattayalla.


      • Rauhauskonto
        Nakluan.VM kirjoitti:

        Muuten ihan ok, mutta en ole 11 vuoteen nähnyt yhtäkään tayskaavutettua Pattayalla.

        Täysjätesäkitettyjä ei tosiaan pahemmin näy, mutta kaikki kaavut ja huivit herättää inhoa.


      • ChanRakTH
        656456643535345 kirjoitti:

        Et ole sitten koskaan käynyt siellä, katsos siellä on useita mosqeijoita muslimeille,taas oppimaton rattayan poika kertoo factaa pattayasta. Darul Ibada Mosque, TOATILLAH MOSQUE, voi mitä resuperseitä.

        Hua Hinissä on myös kolme moskeijaa, so what. Thaimaassa on monia erinlaisia uskontokuntia löytyy Buddhalaisten lisäksi ainakin hinduja, juutalaisia, kristittyjä, taolaisia ja muslimeita, heitä on noin 6% väestöstä.


      • 656546456456

        Eilenhän sinä resuperse sinä kerroit ettei pattayalla on muslimeita, no ei varmasti olekaan siellä missä sinä liikut.


    • ei_uutta_taivaan_alla

      Thaimaassa ja Pattayalla oleva laaja ja avoin ilotyttötoiminta on suorastaan osa paikallista kulttuuria ja tuskin ihan heti on katoamassa.

      Mutta onhan se vain hyvä jos virkavalta koettaa siivota ylilyöntejä kuntoon, niin rauhalliset ja normikäytökselliset matkailijat saavat jatkaa rauhasa, kukin makunsa mukaan ;-)

      Youtubestakin löytyy runsaasti tuoretta materiaalia 2017: https://www.youtube.com/watch?v=8dwen3rC36E

      Ps. Ne jotka ko. alueet tuntevat, niin eihän sinne vahingossa osu tai eksy.

      Mutta jokinhan sinne vetää nuoria länkkärinaisiakin tyttö- tai sekaporukoissa lomillaan säännölliseti aikaansa viettämään, kiertelemään, katselemaan ja teraseilla istumaan ja ehkä muutakin ;-)

      Seksuaalisuus ja siihen liittyvät tavat eivät todellisuudessa on suuresti muuttuneet, vain uutta teknologiaa tullut mukaan.

      Arkeologit ovat löytäneet 2000-vuotta vanhan seksilelun:

      - https://www.thesun.co.uk/news/2762659/ancient-dildos-butt-plugs-discovered-china/

      Nauttikaa elämästä, sillä se on kovin lyhyt ..... älkää tuhlatko sitä tyhjään ja typerään kiistelyyn.

      • Pattayafani

        Totta. Rooman kukoistuksen aikoihin vallan merkki miehille oli nuoret homorakastajat ja orgiat. Naiset olivat kotipiikoja, palvelijoita ja orjattaria. Naisen asema on parantunut aika huimasti noista ajoista. Munattomat pellet (tai kenties vain yksi katkeroitunut nainen) jaksaa urputtaa ja hurskastella, ikäänkuin hän olisi parempi ihminen kuin joku muu, tai itseasiassa hänen luomansa mielikuvitushahmo "rattayaboi". Sairas mikä sairas.

        Nykyinen Pattaya on hyvin monipuolinen moderni metropoli ja sijainniltaan logistisesti parhaalla paikalla. Pattayalla on liki kaikki mitä ihmiset tarvitsee. Laskettelurinne sieltä puuttuu mutta luistinratakin löytyy jo uudelta ostarilta. Siksi Pattaya on Thaimaan suosituin.


    • vakavatilanne2

      Vakavia uutisia Ypäjältä, kärhämiä.

      Ypäjän kävelykatu kunnostautuu, muutenkin kyseenalaista mainetta kerännyt kävelykatu on taas otsikoissa, tällä kertaa kohtuuttoman väkivallan takia. Poliisi ja muut viranomaiset ovat luvanneet tehdä alueesta turvallisen, hui hai näkisi vain... alueella on paljon kameroita ja poliiseja, tuonneko viet lapsesi, resuperse.

      Reiska oli sanonut Jaskaa mursuksi. Paikalle sattui Juuso, joka ei tykännyt siitä, vaan löi Reiskaa lumilapiolla naamaan. Jaska osalliostui rusikointiin ja yritti potkaista maassa makaavaa Reiskaa päähän, mutta liukastui humalatilansa vuoksi ja löi päänsä jäiseen tantereeseen.
      Juuso auttoi Jaskaa ylös maasta kun Reiska tokeni ja alkoi kuristaa Juusoa. Molemmat miehet kaatuivat maahan. Tässä vaiheessa Jaska sai lapion käteensä ja silpaisi sen syrjällä kohti Reiskan naamaa, mutta miesten kierimisliikkeen vuoksi osuikin Juuson korvalliselle. Veri ja perkeleet lensivät. Lopulta kaksikko sai painettua Reiskan naaman viemärin kannen päälle lapionvarrella. Reiska anoi armoa ja sitten miehet lähtivät paikalliseen baari Ryskyripaan sovinto-oluelle.

      Seuraamme vakavaa tilannetta Ypäjällä täällä baarin ulkopuolella.

    • Thaimaantietoa

      Lerppa kehtaa kirjoittaa Moskeijoista, nähdäkseni alentavasti ja on täysin tietämätön, kuten lerpalta voi odottaakin, Hua Hinin tilanteesta!
      Hua Hinin alue on todellinen Moskeijoissa kävijöiden toivekohde runsaudellaan:
      https://mosque.cybo.com/TH/hua-hin-district/mosques/
      Parikymmentä löytyi helposti, eivätkä ne siihen lopu.

      • 656546456456

        5555 oletko resuperse kännissä vai et osaa lukea noista ei ole yksikään muslimien moskeija, ne on ihan perus buddha temppeleitä jota täällä on satoja 55555, jonkun tiedon mukaan soi 102 pitäisi olla moskeija, mutta en muista sellaista nähneeni kun olen ohi ajanut,

        muuten selvitin hieman pattayan tilannetta, reppana... siellä on vuodesta 2007 ollut erittäin vilkas muslimiyhteisö, ja luuletteko että sinun alueella näkyy koskaan hunnutettuja naisia, en ne viihdy pattayan kävelykadulla repppana... jossa niin resuperse aikaasi vietät.

        Muuten kannattaisi joskus käydä täällä,tuo wat hua mongkol jota myös mustaksi buddhaksi kutsutaan on erittäin hieno, mutta sekään ei näy hua hinin baarialueelta, reppana... saita taas aikaan makeat naurut reppana, kerro lisää.... pelle.


      • OpetteleTavoille
        656546456456 kirjoitti:

        5555 oletko resuperse kännissä vai et osaa lukea noista ei ole yksikään muslimien moskeija, ne on ihan perus buddha temppeleitä jota täällä on satoja 55555, jonkun tiedon mukaan soi 102 pitäisi olla moskeija, mutta en muista sellaista nähneeni kun olen ohi ajanut,

        muuten selvitin hieman pattayan tilannetta, reppana... siellä on vuodesta 2007 ollut erittäin vilkas muslimiyhteisö, ja luuletteko että sinun alueella näkyy koskaan hunnutettuja naisia, en ne viihdy pattayan kävelykadulla repppana... jossa niin resuperse aikaasi vietät.

        Muuten kannattaisi joskus käydä täällä,tuo wat hua mongkol jota myös mustaksi buddhaksi kutsutaan on erittäin hieno, mutta sekään ei näy hua hinin baarialueelta, reppana... saita taas aikaan makeat naurut reppana, kerro lisää.... pelle.

        656546456456 Moskeijoissa harjoitetaan muslimi uskontoa ja niitä on Hua Hini alueella. Et taida itse osaa lukea: Darun Muhahirin Mosque, Darussoleehen Mosque, Marisid Nurul Esham Mosque.

        Hua Hinissä siis on kolme
        Pattayalla on neljä

        Pattayalla asuu kuitenkin yli puolet enemmän paikallisia kuin Hua Hinissä.

        Lopeta taas sivistymättömät kirjoituksesi.

        Thaimaassa on monia erinlaisia uskontokuntia


      • maltaatjahumalat
        656546456456 kirjoitti:

        5555 oletko resuperse kännissä vai et osaa lukea noista ei ole yksikään muslimien moskeija, ne on ihan perus buddha temppeleitä jota täällä on satoja 55555, jonkun tiedon mukaan soi 102 pitäisi olla moskeija, mutta en muista sellaista nähneeni kun olen ohi ajanut,

        muuten selvitin hieman pattayan tilannetta, reppana... siellä on vuodesta 2007 ollut erittäin vilkas muslimiyhteisö, ja luuletteko että sinun alueella näkyy koskaan hunnutettuja naisia, en ne viihdy pattayan kävelykadulla repppana... jossa niin resuperse aikaasi vietät.

        Muuten kannattaisi joskus käydä täällä,tuo wat hua mongkol jota myös mustaksi buddhaksi kutsutaan on erittäin hieno, mutta sekään ei näy hua hinin baarialueelta, reppana... saita taas aikaan makeat naurut reppana, kerro lisää.... pelle.

        Sinähän itse sanot että Pattayaan ei kuulu edes Jomtien eikä Naklua. Pattaya cityssä et nimittäin hunnutettua musliminaista näe. Muslimialue Pattayalla sijaitsee Sukhumvitin toisella puolella Soi muslimin varrella. Kuten joku sanoi niin Thaimaan muslimeilla ei ole mitään tekemistä Lähi-idän muslimien kanssa. He ovat aivan eri koulukuntaa. Tänään olet esiintynyt baarien ja baarityttöjen asiantuntijana mutta nyt sitten arvostelet muita tyttöbaarissa istumisesta. Olet kyllä sekopäiden sekopää.


      • 656456643535345
        OpetteleTavoille kirjoitti:

        656546456456 Moskeijoissa harjoitetaan muslimi uskontoa ja niitä on Hua Hini alueella. Et taida itse osaa lukea: Darun Muhahirin Mosque, Darussoleehen Mosque, Marisid Nurul Esham Mosque.

        Hua Hinissä siis on kolme
        Pattayalla on neljä

        Pattayalla asuu kuitenkin yli puolet enemmän paikallisia kuin Hua Hinissä.

        Lopeta taas sivistymättömät kirjoituksesi.

        Thaimaassa on monia erinlaisia uskontokuntia

        Poju voin lopettaa sivistymättömät puheeni kun sinä aloitat nappikuurin, reppana... ongelma häviää niin kuin itsestään resuperse.


      • 656456643535345
        maltaatjahumalat kirjoitti:

        Sinähän itse sanot että Pattayaan ei kuulu edes Jomtien eikä Naklua. Pattaya cityssä et nimittäin hunnutettua musliminaista näe. Muslimialue Pattayalla sijaitsee Sukhumvitin toisella puolella Soi muslimin varrella. Kuten joku sanoi niin Thaimaan muslimeilla ei ole mitään tekemistä Lähi-idän muslimien kanssa. He ovat aivan eri koulukuntaa. Tänään olet esiintynyt baarien ja baarityttöjen asiantuntijana mutta nyt sitten arvostelet muita tyttöbaarissa istumisesta. Olet kyllä sekopäiden sekopää.

        Ja nyt sinä resuperse kerrot että pattayalla on soi muslim sinä todellakaan et ole penaalin terävin kynä.


      • 67899876
        656456643535345 kirjoitti:

        Ja nyt sinä resuperse kerrot että pattayalla on soi muslim sinä todellakaan et ole penaalin terävin kynä.

        Siitä huolimatta kaikki toiset kirjoittajat ovat penaalin huomattavasti terävämpiä, kuin lerppa.


      • 656546456456
        maltaatjahumalat kirjoitti:

        Sinähän itse sanot että Pattayaan ei kuulu edes Jomtien eikä Naklua. Pattaya cityssä et nimittäin hunnutettua musliminaista näe. Muslimialue Pattayalla sijaitsee Sukhumvitin toisella puolella Soi muslimin varrella. Kuten joku sanoi niin Thaimaan muslimeilla ei ole mitään tekemistä Lähi-idän muslimien kanssa. He ovat aivan eri koulukuntaa. Tänään olet esiintynyt baarien ja baarityttöjen asiantuntijana mutta nyt sitten arvostelet muita tyttöbaarissa istumisesta. Olet kyllä sekopäiden sekopää.

        Resuperse niinhän sinä sanot, tiedätkö että nämä Yalan enkelimuslimit olivat hua hinin pommi-iskujen takana, samoin kuin vuoden 2015 tai 2016 bangkokin pommi-iskun... ja Yala on kaupunki Thaimaassa.


      • 656546456456
        67899876 kirjoitti:

        Siitä huolimatta kaikki toiset kirjoittajat ovat penaalin huomattavasti terävämpiä, kuin lerppa.

        Voi olla mutta sinä et varmasti ole.


      • säälittäväraukka
        656546456456 kirjoitti:

        Voi olla mutta sinä et varmasti ole.

        Lerppa riepu jälleen kuvittelee itsestään huomattavasti enemmän, kuin totuus on.


      • Elämäntehtäväni

        .......On joka päivä Lerputtaa, koska minulla ei ole omaa elämää.

        Olenkin pohtinut mikä on minun elämäni sisältö ? Tietääkö joku opastaa minua !


    • kesätuleekesätulee

      Mystinen numeromies(?), hanuristilerppa, onkopoika,numerolerppa thainmies, heikkilä68, nitteri, pilleriauttais, taxiterojkl, thaimaa1, Thaimaa11, poiyutr, OtaHanuriinpoju ja 3rumaaTeroaThainAviomiesOriginal10, Koskinen68 .  .. multipersoona, "superlahjakkuus" on nykyään myös matkailuyrittäjä. Nykyään hän toimii aktiivisesti kotimaanmatkailun parissa, unohtamatta päänsisäistä googlen avulla suoritettua thaimaan matkailua.

      Lerppa-travels on erikoistunut järjestämään varsinkin kesäaikaan kiertoajeluita hiekkaharjussa, matkustaminen tapahtuu Lerppa-travelsin perustajan hanuristilerpan ideologian mukaan pummilla paikallisbusseilla. Kiertoajelun jälkeen seurue kokoontuu boccicseen, jossa kerätään kolehti, jolla ostetaan mahdollisimman monta keskioluttuoppia, piipahdetaan googlen avulla numeromiehen selostamalla kiertoajelulla Pattayalla, (kiitos valkokankaan keksijälle, kaikki mahtuu mukaan!!!),suunnitelmissa on laajentaa googlematkat myös hua hiniin, ongelmaksi on muodostunut kohtee surkeuden vuoksi melko niukka videomateriaali, iltaa jatketaan hanuristilerpan mittavaa ladyboy katalogikokoelmaa selaillen ja lämminhenkisillä kimpparunkuilla seurusteluravintolan wc-tiloissa, josta siirrytään luontevasti häiriköimään muita (mahdollisia) asiakkaita perinteisellä "tarjoo kalja" fraasilla, sekä hörpitään olutta muiden asiakkaiden tuopeista heti, kun siihen mahdollisuus aukenee. Ohjelmistoon kuuluu myös illan isännän, hanuristilerpan epävireisen kitaransoiton ja kotikutoisen ladyboi-asusteen säestämä nuotin vierestä esittämä "aikuinen nainen", Illan isäntä myös pitää myös kuvitteellisen esitelmän "NASA:n" lukuun muka tekemistään töistä (tämä aiheuttaa tahattomia naurunhörähdyksiä keskiolutpöhnäisessä kuulijakunnassa), josta luontevasti siirtyy kehuskelemaan olevansa sotilasarvoltaan peräti majuri oikein insinööri sellainen (tässä kohtaa, niilä jotka olivat lerpan kanssa samaan aikaan kutsunnoissa, ja jotka tietävät että lääkäri passitti lerpan kotiin jo ovelta c-papereiden kera, karkaa huutonaurun ohella pikkuisen kitkerää yrjöä suuhun), mainiten myös olevansa lentokapteeni, jolla on helsingin talvipuutarhan veroinen kukkatarha, siis mestaripuutarhuri myös, kotona (miten lie mahtuu 19 neliön hiekkaharjulaisyksiöön), sekä kansainvälisen tason arvostettu koirankouluttaja (erikoistunut thai ridgeback rotuun),unohtamatta väliin kertoilla "asiantuntevasti" (siis mitä on netistä lukenut)) Pattayan ostos- ja majoituspaikoista. Illan viimeisenä ohjelmanumerona, valomerkin jälkeen on riidanhaasto hiekkaharjulaisittain nakkikopin jonossa, josta poikkeuksetta on seurauksena nolo selkäsauna, tähän ohjelmanumeroon osallistuu yleensä vain lerppa itse, sillä muilla googlematkaajilla on edes saman verran älliä päässään kuin hevosella ja he tajuavat hipsiä vähin äänin kotiin yörunkulle.

      Joskus, mutta äärimmäisen harvoin (koska joku raja se on sika-amaliallakin, toisinaan on tarpeeksi kova känni) verinenäistä sankariamme lohduttaa toinen kokenut mielikuvitus/google-matkailija, "lievästi" ylipainoinen yksinhuoltajaäiti (gambialaisen ylikonemestarin jäljiltä) Sika-Amalia.

      https://www.nauris.fi/l/11288.jpg

      • ThainAviomiesOriginal101

        Tuota edellä mainittua TEKSTIRÄPELLYSTÄ JA SEN TEKIJÄÄ tarkoitan kirjoituksellani tänään otsikolla MUUMILAAKSO.

        Niin kauan kuin tämä henkilö väittää Lerppaa provoilijaksi kun saman aikaisesti itse väsää näitä joita tervejärkinen ei lähde edes lukemaan, on tämä matkailupalsta pelkkää PASKAA.

        Tämä "FIKSU NIMIMERKKI" tyyppi hetki sitten väitti minua Lerpaksi Muumipuolella, vaikka selkeästi olen ilmoittanut myös Pattis Idiotismin sairaaksi.


      • lerppaonäpärä
        ThainAviomiesOriginal101 kirjoitti:

        Tuota edellä mainittua TEKSTIRÄPELLYSTÄ JA SEN TEKIJÄÄ tarkoitan kirjoituksellani tänään otsikolla MUUMILAAKSO.

        Niin kauan kuin tämä henkilö väittää Lerppaa provoilijaksi kun saman aikaisesti itse väsää näitä joita tervejärkinen ei lähde edes lukemaan, on tämä matkailupalsta pelkkää PASKAA.

        Tämä "FIKSU NIMIMERKKI" tyyppi hetki sitten väitti minua Lerpaksi Muumipuolella, vaikka selkeästi olen ilmoittanut myös Pattis Idiotismin sairaaksi.

        Ja taas meni lerpalla herne nenään.


      • ThainAviomiesOriginal101

        Arvoisa NÄPPÄRÄ.

        Minä en ole missään kirjoituksessani ollut Pattayaa enkä Hua Hiniä vastaan, enkä puolesta kuten Sinulla on Hua Hin miinus ja Pattaya plussa tavallasi.

        Olen molemmissa käynyt kerran ja toki kirjoitukset osittain ovat totta molemmista, mutta pidän idiotismina jauhaa niitä päivästä toiseen tällä palstalla.

        Olen myös käynyt lukuisissa muissakin paikoissa kerran täältä Chiang Maista käsin, mutta yksi paikkakunta on meidän perheelle ylitse muiden, jonka johdosta meillä myös siellä ns. "tukikohta", mutta ei siitä sen enempää sen johdosta, että onhan Sinulla jo yksi kohde, jonka haukkumiseen olet elämäsi virittänyt sata prosenttisesti.

        OLISI MUKAVA LUKEA JOTAIN ASIANMUKAISEKSI LUOKITELTAVAA MYÖS SINULTA TUON MURROSIKÄISEN HÄIRIINTYNEEN HERNESELITTELYSI SIJAAN.......

        MUTTA MINULLE ON SELVÄKSI KÄYNYT, ETTÄ SINUN AIVOKAPASITEETILLASI NUO KIRJOITTELUT EI KOSKAAN TOTEUDU.


      • lieköhuutolaispoika
        ThainAviomiesOriginal101 kirjoitti:

        Arvoisa NÄPPÄRÄ.

        Minä en ole missään kirjoituksessani ollut Pattayaa enkä Hua Hiniä vastaan, enkä puolesta kuten Sinulla on Hua Hin miinus ja Pattaya plussa tavallasi.

        Olen molemmissa käynyt kerran ja toki kirjoitukset osittain ovat totta molemmista, mutta pidän idiotismina jauhaa niitä päivästä toiseen tällä palstalla.

        Olen myös käynyt lukuisissa muissakin paikoissa kerran täältä Chiang Maista käsin, mutta yksi paikkakunta on meidän perheelle ylitse muiden, jonka johdosta meillä myös siellä ns. "tukikohta", mutta ei siitä sen enempää sen johdosta, että onhan Sinulla jo yksi kohde, jonka haukkumiseen olet elämäsi virittänyt sata prosenttisesti.

        OLISI MUKAVA LUKEA JOTAIN ASIANMUKAISEKSI LUOKITELTAVAA MYÖS SINULTA TUON MURROSIKÄISEN HÄIRIINTYNEEN HERNESELITTELYSI SIJAAN.......

        MUTTA MINULLE ON SELVÄKSI KÄYNYT, ETTÄ SINUN AIVOKAPASITEETILLASI NUO KIRJOITTELUT EI KOSKAAN TOTEUDU.

        Aivan huutamalla pitää "ChiangMaista" valehdella, kyllä Hua Hinin ja lerpan puolustelusi on liiankin usein palstoilla saatu lukea...


      • lerppaonäpärä
        ThainAviomiesOriginal101 kirjoitti:

        Arvoisa NÄPPÄRÄ.

        Minä en ole missään kirjoituksessani ollut Pattayaa enkä Hua Hiniä vastaan, enkä puolesta kuten Sinulla on Hua Hin miinus ja Pattaya plussa tavallasi.

        Olen molemmissa käynyt kerran ja toki kirjoitukset osittain ovat totta molemmista, mutta pidän idiotismina jauhaa niitä päivästä toiseen tällä palstalla.

        Olen myös käynyt lukuisissa muissakin paikoissa kerran täältä Chiang Maista käsin, mutta yksi paikkakunta on meidän perheelle ylitse muiden, jonka johdosta meillä myös siellä ns. "tukikohta", mutta ei siitä sen enempää sen johdosta, että onhan Sinulla jo yksi kohde, jonka haukkumiseen olet elämäsi virittänyt sata prosenttisesti.

        OLISI MUKAVA LUKEA JOTAIN ASIANMUKAISEKSI LUOKITELTAVAA MYÖS SINULTA TUON MURROSIKÄISEN HÄIRIINTYNEEN HERNESELITTELYSI SIJAAN.......

        MUTTA MINULLE ON SELVÄKSI KÄYNYT, ETTÄ SINUN AIVOKAPASITEETILLASI NUO KIRJOITTELUT EI KOSKAAN TOTEUDU.

        Ollaampas sitä ärhäkällä päällä hiekkaharjussa. Tuliko sosiaalituet tilille ja nyt keppanahuuruissa ollaan niin kovaa jätkää?


    • eitaaaaass

      Tämä oli sitten viimeinen kerta resuperse reppana kun kirjoitat tänne.Ymmärrätkö vai pitääkö toistaa? Viimeinen kerta!!!

    • iiiihhhhhh

      pallomaha taas kirjoittelee

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

      Aihe