Pitkää päivää

Keithhhhh

Kuinka pitkää päivää teette? Millasia hommia? Ite ajan koukkuvaihtolavayhdistelmää pk-seudulla ja teen n. 12-14h päiviä. Nettopalkka n. 1200-1400 e. Kahdessa viikossa. Joskus joutuu viikonloppunakin tulemaan töihin.

20

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemiläinen86

      Ihan normaali työaika kuljetusalalla.

    • hopii

      Vähällä pääset..

    • yöty

      Ihan normaalia yöreissua. Aina ei ajoajat riitä kun matkat on niin pitkiä. Palkka ei ole mikään läpituntipalkka vaan neuvoteltu tessin päälee sopivaksi. Kaikki lisät tulee ja pekkaset.

    • Flowerst

      Runkolinjaa läpi suomen helsinki-Ruotsi-norja. Palkan saan TES:n mukaan. Työajat säännöllisen epäsäännölliset, paljon autossa asumista.

    • 29vmies

      12-14 tunnin päiviä??!! No huh huh,itse en suostuisi

      Minä ajoin pakettiautoa ja toimitin aterioita vanhuksille helsingissä. Oli leppoisaa työtä ja noin 7-8tuntia päivässä. Palkka kk netto 1300-1400. Se oli unelmatyöni.

      • 29vmies

        Unohdin mainita että sain potkut tuossa noin vuosi sitten koska tapanani oli pelotella vanhuksista aamupuurot pihalle.


    • joseppi

      Rekkahommissa ympäriämpäri Suomea. Työssä 5/24.

    • HaluatkoÄmmäTurpaan

      Noh...minä olen vanhankansan rehellinen työmies ja olen valmis unelma tokoni roskakuskiksi 10,-/h iman mitään lisiä mutta roskakuskit mollaavat alaansa ettei tuliki muita kuskeja. NIMENOMAAN totta!

    • paatsi

      teen pääasiassa 05.00-19.30 jakeluhommaa, kolme päivää töitä viikossa ja viikonloput vapaat. palkka tessin mukaan eli muutaman ylityö tunnin saa kahteen viikkoon. itse pidän tästä mahdollisuudesta kun vapaa aikaa on mukavasti

    • 10-14h...

      Se ei ole paha kun tekee työvuoroja 1-2 viikossa ja yöllä niin taloudellistikin pärjää

      Ylitöitä ei makseta ksoka 2 viikon tunnit ei ylity

      Työvuorot yleensä niin että jokatoinen viikko ma ja jokatoinen pe-la

      itse pidän tästä mahdollisuudesta kun vapaa aikaa on mukavasti

      • ksokaBussissa

        Mites Tuomas Bussissa vajakki yhden leivän kuljetus sujuu?

        noniin! Eka vuoro takana ja voin sanoa että MAHTAVAA!!!! Kerrankin saa ihan oikeasti kuljettaa yhtä leipää kerrallaan! Ja ei tartte tehdä kuormia muille jaokuskeille saati itse tonkia lavojen seasta omia kamoja! Salosessa josnäytön alla lukee "Stockaman herkku" (helvein hullut päivät :D) niin sieltä otetaan kaikki sinne menevät jne jne...

        Noh homma EI ole mahtavaa jos alkaa tulemaan 4-6vuoroa viikossa, katotaan mitä tulevaisuus tuo


      • ksokaBussissa

        Bussissa Tuomas kertoo elämästään...

        Niin! seen kuukaudessa 30 min paperitöitä! ja TADAA saan tekemällä kahteen viikoon 40 tuntia saman rahan kuin tekisin 80 tuntia! Ja mitä teen viitenä vapaapäivänä viikossa kun saan nauttia "eläkkeestä" Ruotsinristeilyt ja viron matkat on kivoja! Samaten Gdansk. Tokihan joskus tulee napattua Ducato alle ja lähdettyä seikkailemaan ihan Suomea

        Omakotitalo ja asuntoauto ei tule IKINÄ valmiiksi, niissä riittää aina nikkarointia
        Kavereitakin melko paljon, ja suurin osa opiskelijoita tai työttömiä, joskus saatan pyöräillä pidemmän matkankin esim. Naantaliin pariksi yöksi kaverin luokse ryyppäämään/panemaan
        Turussa myös monia hyviä yökerhoja ja baareja, pari kertaa viikossa hyvä käydä nollaamassa ja etsimässä lisää kavereita, tai miksei sitä oikeaa. Ja joskus tulee vapaapäivinä ihan vaan oltua kotona ja pelattua tietokonetta ja katottua telkkaria Mitä itse tekisit jos työmääräsi puolittuisi mutta saisit saman palkan :)


      • Kuitenkin kuljetusalalla tulee pitkää päivää, silti TODELLA harva firma tajuaa että viikko voisi olla vaikkapa 3 * 10 h :) Noh kytekööt työvoimapulassa


      • MitenLiittyySinuun
        Bussissa kirjoitti:

        Kuitenkin kuljetusalalla tulee pitkää päivää, silti TODELLA harva firma tajuaa että viikko voisi olla vaikkapa 3 * 10 h :) Noh kytekööt työvoimapulassa

        Miten tämä liittyy mitenkään sinuun?

        Sinähän teet sähkötöitä, toimit tv-tuotannoissa, ajat taksia 0,43 euroa/km, myyt tuoppeja eurolla, olet dj:nä, karaokejuontajana, kitaristina jne. Oikea moniosaaja.

        Lisäksi häiriköt päivästä toiseen suoli24 palstoilla kertomassa risteilyistä, kametolpista, liikennemerkeistä, sakoista, lämmitetyistä teistä jne. Ei ole sellaista asiaa mistä sinä et tietäsi jotain.

        Mites muuten YTK ja yksipäiväinen viikonloppu ja alkoholi. Vai pitäisikö kirjoittaa viiknoloppu ja alkoholni että ymmärrät paremmin? Puhumattakaan yhden leivän kuljettamista.


      • Kiitos kysymästä :) Pitkää päivää pari kertaa viikossa = paljon rahaa ja vapaa-aikaa


      • Erkolan_Tuomas
        Bussissa kirjoitti:

        Kiitos kysymästä :) Pitkää päivää pari kertaa viikossa = paljon rahaa ja vapaa-aikaa

        Miksi palasit tänne takaisin jauhamaan paskaa Tuomas? Hoitojakso päättyi osaltasi valitettavasti ja tulos nähdään taas täällä. Järkyttävää kuinka sekaisin olet.


      • Bussissa kirjoitti:

        Kiitos kysymästä :) Pitkää päivää pari kertaa viikossa = paljon rahaa ja vapaa-aikaa

        Voisi muutkin firmat ottaa mallia tosta, ei töitä aina tartte olla ma-pe la silloin tällöin, etenkin jos on pidempi päivä


      • OtaLääkkeetNuija
        Bussissa kirjoitti:

        Voisi muutkin firmat ottaa mallia tosta, ei töitä aina tartte olla ma-pe la silloin tällöin, etenkin jos on pidempi päivä

        Vastailet itsellesi, otappa nyt niitä lääkkeitä lisää. Kyllä olet hullu/tyhmä.


      • Tyliin ma-la 10-12h vuoroon ja jokatoinen viikko...

        Tommosiin hommiin riittäisi tulijoita vaikka kuinka


      • MENEHOITOONTAKAS
        Bussissa kirjoitti:

        Tyliin ma-la 10-12h vuoroon ja jokatoinen viikko...

        Tommosiin hommiin riittäisi tulijoita vaikka kuinka

        MENE TAKAS HOITOON, KIITOS.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe