Eroaisitko jos

Uuvahtanut

Eroaisitko jos puolisosi vähättelisi sinua, lähtisi itse kun haluaa, jättäisi sinut yksin lasten kanssa, estäisi sinua ajoittain pääsemästä menoihisi ja manipuloisi sinua jättämään omat tärkeät asiasi ja istumaan kotona? Jos hän huutaisi sinulle puhelimessa ja halveksisi sinua , ei suuttuneena vastaisi kysyessäsi jotain? Jos hän jättäisi sinut kantamaan vastuun lapsista ja perheestä kun hän itse ei jaksa tai ehdi, vaikka toisellakin olisi kiire ja työstressiä? Jos hän haistattelisi ja sanoisi että ei välitä.

5

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Kysymys: miksi olet levittänyt polvesi täysin idiootille?
      Kysymys: onko mielestäsi " mut ku se oli iiiiiiihana ennen" oikea vastaus?
      Kysymys: miksi haluat sairaan typerää draamaa lastesi kuultavaksi ja nähtäväksi?
      Kysymys: oletko mielestäsi luomassa lapsillesi kotia jossa heistä kasvaa luottavaisia ja voimakkaita yhteiskunnan jäseniä?
      Kysymys: onko koskaan tullut mieleesi fyysisesti tehdä mitään tilanteen parantamiseksi vai vain jatkaa tuota nyt valitsemaasi elämää?

      Mieti oikein huolellisesti vastaukset noihin kysymyksiin ja tee tulevaisuutenne ( lähinnä sinun ja lapsienne) oikeaksi näkemälläsi tavalla.

    • keskustelujenpaikka

      Ei pidä luovuttaa. Varatkaa aika parisuhdeterapiaan!

    • Newöööööööör

      Ei koskaaan!

      Se minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön kukaan koskaan, ikinä erottako.

    • Jlfti

      Eroaisin. Tuo on ihan väärin todella väärin. En itse haluaisi tuhlata omaa elämää tollaseen ihmiseen..Mutta kun on lapsia teillä, niin tietysti tulisi ottaa heidät huomioon. Kannattaa yrittää korjata suhdetta ennen eroamista. Hakekaa ulkopuolista apua, puhukaa asiasta. Jos ei hän muutu eikä edes yritä, niin sitten ero. Sun henkinen hyvinvointi tulee menemään kokoajan alaspäin, jos ette rupea tekemään asialle jotain. Toimikaa.

    • Syytjaseuraukset

      Kyllä puolisoa pitää ja osata kunnioittaa. Samoin käytös pitää olla kunnossa. Jos toista kohtaan on huono saa samallalailla. Ei ole tervettä kohdella toista väärin. Puhumalla ongelmat hoidetaan. Samoin rehellisyydellä. Vain siten suhde saadaan kuntoon. Täällä kun lukee noita ihmettelyä miksi joku jää huonoon suhteeseen kun vaihtoehtoja löytyy silloin on kysyjän takana se syy. Itse suhteessa olija tietää miksi on suhteessa ja onko se huono vai hyvä. Se ei kuulu muille. Monesti salarakas itkee kun ei suostu eroamaan. Silloin kun pettää on siihenkin syyt. Joko hetken huvi tai vaihtelun halu. Se miksi se eroa tietää yksin se pettäjä. Se miten kohtelemme puolisoitamme vaikuttaa myös monesti. Ei kaikki petä tai kieroile se on totta. Eikö näistäkin pitäisi miettiä miksei? Eli se mitä sanotaan miten kohteet toisia saat itse saman kohtelun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe