Hymyjeni taakse

Herrasmiehelle

mahtuu niin paljon kaipausta että kohta hajoan. En kykene tuollaiselle komealle miehelle muutenkaan tunteitani osoittamaan, joten meinasitko pitkäänkin minua kituuttaa ;)

42

1977

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elletkykene

      muuta en aio itsekkään tehdä mitään. Se oli tässä sitten??

      • JooÄlä

        huoli. Olen arvellutkin, että flirtin takana ei ole sen syvempää. Mä niin tiesin tämän. Mulla on jo katse eteenpäin. Tunteita en kadu, päinvastoin. Palsta jää... nyt.


      • kertoisit
        JooÄlä kirjoitti:

        huoli. Olen arvellutkin, että flirtin takana ei ole sen syvempää. Mä niin tiesin tämän. Mulla on jo katse eteenpäin. Tunteita en kadu, päinvastoin. Palsta jää... nyt.

        Jotain vinkkiä kenelle?


      • Elletkykene
        JooÄlä kirjoitti:

        huoli. Olen arvellutkin, että flirtin takana ei ole sen syvempää. Mä niin tiesin tämän. Mulla on jo katse eteenpäin. Tunteita en kadu, päinvastoin. Palsta jää... nyt.

        Et sä nainen mistään tiedä niin anna olla!! En mä lämpimikseen flirttaile koskaan!!


    • sanatloppuu

      Hajoan kohta tähän tilanteeseen. Oot vain niin aito ja ihana.

      • Herrasmiehelle

        Jospa kertoisit tuon suoraan minulle. Olisin aika otettu. Tilanne etenisi varmaan itsestään sen jälkeen.


    • HerrasmiesOlen

      Anna nyt edes pieni viittaus tunteistasi, niin eiköhän se aloitekin sitten sieltä miehen puolelta tule.
      Herrasmies ei vain yksinkertaisesti "tuppaa iholle" ilman kutsua.

      • Peukkutälle

        Tuota kyllä naisena arvostaa ettei tulla koskettelemaan tai muuta, ennenkuin ollaan tutustuttu. Herrasmiehet on parhaita!


      • Herrasmiehelle

        Kunnioitan tuota. Leidinä taas en halua olla liian tyrkky, ja yritän hienovaraisesti vihjata tunteistani. Syvät katseet, vaihdetut hymyt, tilannekomiikka, mitä vielä.. tämä lady loistaa jo pelkästään kyseisen miehen läsnäolosta ja huomiosta. Mitä nyt välillä pitää pokerinaamaa töissä pitää yllä.


      • naisenmielipide

        eiköhän jokaisen herrasmiehen peruskäytökseen kuulu aloitteen tekeminen vaikka kahville pyytäminen. kohtelias herrasmies ottaa ohjat käsiin.


      • Peilinpaikka
        naisenmielipide kirjoitti:

        eiköhän jokaisen herrasmiehen peruskäytökseen kuulu aloitteen tekeminen vaikka kahville pyytäminen. kohtelias herrasmies ottaa ohjat käsiin.

        Ai työympäristössä?

        Mitäs kohtelias nainen tekee? Räpsyttelee silmiään kuten muutkin naiset ja odottelee että mies lähestyy jotta saa sitten kertoa kaikille ja kertoa kuinka mies seksuaalisesti häntä lähentelee.

        Leidin käytökseen kuuluu kohteliaasti tehdä selväksi miehelle että lähestyminen on haluttu.

        Jos leidi ei tuota taida niin sitten kannattaa unohtaa ne kohteliaat herratmiehet jotka ottavat ohjat käsiin ja tyytyä niihin röyhkeisiin pelimiehiin jotka haistavat tussun.

        Valitettavan suurella osalla naisista on tämä "No mä en ainakaan lähesty ja jos ei mies ei ymmärrä tästä että katon sitä silmiin ja hymyilen miten kiinnostunut olen niin ei oo oikee mies mulle!"
        Entäs jos työpaikan muutkin naiset tekee sitä sille samalle miehelle ettei mies voi tajuta että just se nainen olisi kiinnostunut ja olisi vaikka vapaa?

        Ei me miehet olla ajatuksenlukijoita ja valitettavasti mies pilaa maineensa työpaikalla ja muutenkin jos vain jostain ripsien räpsytyksistä pyytelee naisia kahville.

        Mutta hei, naiset ovat täynnä tekosyitä mikseivät itse tee aloitteita tai edes osoitta miehelle että aloite olisi haluttu.
        Ongelma katsos ei ole se että saisi pakit naiselta vaan se että ei mies tahdo työpaikalla tulla tunnetuksi jonakin epätoivoisena flirttailija pleijerinä.
        Joten jos lähestyt vaikka "väärää" naista niin menettää mahdollisuudet muihin naisiin.

        ja tietysti se kiinnostunein ja sopivin nainen kattelee nurkkiin, välttelee miestä tai enintään vähän naurahtelee miehen vitseille mutta ei voi mitenkään tietää että just se nainen olisi kiinnostunut.

        KYLLÄ, olen väsynyt naisten odotuksiin miehistä ja naisten äärimmäisen passiiviseen pelkurimaiseen käytökseen.
        Naiset eivät Suomessa osaa olla naisia eivätkä edes flirtata tai tehdä selväksi että mies kiinnostaa, mutta silti odottavat että mies tekisi aloitteen.

        Koska sitä huomiota on mieheltä kiva saada ja sitten jos ei onnistu niin sehän on miehen vika. AINA. Jollakin tavalla aineskin. Pakkohan se on olla koska muutenhan naisessa itsessään olisi vikaa.


      • naiselleko
        Peilinpaikka kirjoitti:

        Ai työympäristössä?

        Mitäs kohtelias nainen tekee? Räpsyttelee silmiään kuten muutkin naiset ja odottelee että mies lähestyy jotta saa sitten kertoa kaikille ja kertoa kuinka mies seksuaalisesti häntä lähentelee.

        Leidin käytökseen kuuluu kohteliaasti tehdä selväksi miehelle että lähestyminen on haluttu.

        Jos leidi ei tuota taida niin sitten kannattaa unohtaa ne kohteliaat herratmiehet jotka ottavat ohjat käsiin ja tyytyä niihin röyhkeisiin pelimiehiin jotka haistavat tussun.

        Valitettavan suurella osalla naisista on tämä "No mä en ainakaan lähesty ja jos ei mies ei ymmärrä tästä että katon sitä silmiin ja hymyilen miten kiinnostunut olen niin ei oo oikee mies mulle!"
        Entäs jos työpaikan muutkin naiset tekee sitä sille samalle miehelle ettei mies voi tajuta että just se nainen olisi kiinnostunut ja olisi vaikka vapaa?

        Ei me miehet olla ajatuksenlukijoita ja valitettavasti mies pilaa maineensa työpaikalla ja muutenkin jos vain jostain ripsien räpsytyksistä pyytelee naisia kahville.

        Mutta hei, naiset ovat täynnä tekosyitä mikseivät itse tee aloitteita tai edes osoitta miehelle että aloite olisi haluttu.
        Ongelma katsos ei ole se että saisi pakit naiselta vaan se että ei mies tahdo työpaikalla tulla tunnetuksi jonakin epätoivoisena flirttailija pleijerinä.
        Joten jos lähestyt vaikka "väärää" naista niin menettää mahdollisuudet muihin naisiin.

        ja tietysti se kiinnostunein ja sopivin nainen kattelee nurkkiin, välttelee miestä tai enintään vähän naurahtelee miehen vitseille mutta ei voi mitenkään tietää että just se nainen olisi kiinnostunut.

        KYLLÄ, olen väsynyt naisten odotuksiin miehistä ja naisten äärimmäisen passiiviseen pelkurimaiseen käytökseen.
        Naiset eivät Suomessa osaa olla naisia eivätkä edes flirtata tai tehdä selväksi että mies kiinnostaa, mutta silti odottavat että mies tekisi aloitteen.

        Koska sitä huomiota on mieheltä kiva saada ja sitten jos ei onnistu niin sehän on miehen vika. AINA. Jollakin tavalla aineskin. Pakkohan se on olla koska muutenhan naisessa itsessään olisi vikaa.

        kiinnostuksen osoittaminen on työpaikalla helpompaa? jos mies pyytää työpaikalla lähtemään vapaa-ajalla kahville se tulkitaan seksuaalisena lähentelynä? noup. naiset eivät osaa olla suomessa naisia? naiset ovat täynnä tekosyitä? kerropa kaikkitietävä miten naisen kuuluisi kiinnostus työpaikalla osoittaa ilman että leimataan vikittelijäksi?


      • Peilinpaikka
        naiselleko kirjoitti:

        kiinnostuksen osoittaminen on työpaikalla helpompaa? jos mies pyytää työpaikalla lähtemään vapaa-ajalla kahville se tulkitaan seksuaalisena lähentelynä? noup. naiset eivät osaa olla suomessa naisia? naiset ovat täynnä tekosyitä? kerropa kaikkitietävä miten naisen kuuluisi kiinnostus työpaikalla osoittaa ilman että leimataan vikittelijäksi?

        Hahah, tarkoitatko verrattuna mieheen?

        Älä viitsi väännellä sanojani. En sanonut että kiinnostuksen osoittaminen on naiselle helpompaa.
        Sanoin että naiset eivät viitsi edes tehdä sitä tai eivät tajua omaa käytöstään suhteessa toisiin naisiin tai siihen tajuaako mies että mies voisi tehdä aloitteen.

        " jos mies pyytää työpaikalla lähtemään vapaa-ajalla kahville se tulkitaan seksuaalisena lähentelynä? noup."

        Kyllä voidaan tulkita jos naista ei kiinnosta. Jos et sitä tajua etkä työpaikkakulttuuria niin olet lapsi.

        "kerropa kaikkitietävä miten naisen kuuluisi kiinnostus työpaikalla osoittaa ilman että leimataan vikittelijäksi? "

        No hui kauheeta, odotat mieheltä suoraa aloitetta mutta et viitsi itse tehdä mitään ettet vain olisi "vikittelijä".

        Just tollaisia pikkupissahousuja suomalaiset naiset ovat. Eivät osaa edes flirtata tai osoittaa kiinnostusta vaan odottavat naama norsun kuntulla että mies heille tekisi aloitteen paitsi jos...se on väärä mies jolloin se on seksuaalista iljettävää lähentelyä ja miehelle voi naureskella tyhttöporukassa tai leimata lähentelijäksi/pleijeriksi.

        Jos et osaa aikuisena osoittaa kiinnostusta niin et osaa olla myöskään suhteessa. Olet siis nollatason nainen joka todennäköisesti ansaitsee sen pleijerin joka röyhkeästi pyrkii lähelle ja työntää kullin tussuun muutamia kertoja ja se oli siinä.

        Mitenkä olisi naisena jos keskustelisit miehen kanssa, pyrkisit juttelemaan ja kyselemäänkin mieheltä jotain. Miten olisi hymy ja katse? Miten olisi vaikka se että tiedustelisit miten miehellä menee muuten ja mitä mies tekee tai milloin on töissä jne.

        Kuten aikuiset tekevät.
        Mutta ei...suomalainen nainen odottaa turpa rullalla että mies tulee ja ottaa koska nainen on liian tyhmä ja pelokas tekemään asioille mitään.


      • ymmärränettä
        Peilinpaikka kirjoitti:

        Hahah, tarkoitatko verrattuna mieheen?

        Älä viitsi väännellä sanojani. En sanonut että kiinnostuksen osoittaminen on naiselle helpompaa.
        Sanoin että naiset eivät viitsi edes tehdä sitä tai eivät tajua omaa käytöstään suhteessa toisiin naisiin tai siihen tajuaako mies että mies voisi tehdä aloitteen.

        " jos mies pyytää työpaikalla lähtemään vapaa-ajalla kahville se tulkitaan seksuaalisena lähentelynä? noup."

        Kyllä voidaan tulkita jos naista ei kiinnosta. Jos et sitä tajua etkä työpaikkakulttuuria niin olet lapsi.

        "kerropa kaikkitietävä miten naisen kuuluisi kiinnostus työpaikalla osoittaa ilman että leimataan vikittelijäksi? "

        No hui kauheeta, odotat mieheltä suoraa aloitetta mutta et viitsi itse tehdä mitään ettet vain olisi "vikittelijä".

        Just tollaisia pikkupissahousuja suomalaiset naiset ovat. Eivät osaa edes flirtata tai osoittaa kiinnostusta vaan odottavat naama norsun kuntulla että mies heille tekisi aloitteen paitsi jos...se on väärä mies jolloin se on seksuaalista iljettävää lähentelyä ja miehelle voi naureskella tyhttöporukassa tai leimata lähentelijäksi/pleijeriksi.

        Jos et osaa aikuisena osoittaa kiinnostusta niin et osaa olla myöskään suhteessa. Olet siis nollatason nainen joka todennäköisesti ansaitsee sen pleijerin joka röyhkeästi pyrkii lähelle ja työntää kullin tussuun muutamia kertoja ja se oli siinä.

        Mitenkä olisi naisena jos keskustelisit miehen kanssa, pyrkisit juttelemaan ja kyselemäänkin mieheltä jotain. Miten olisi hymy ja katse? Miten olisi vaikka se että tiedustelisit miten miehellä menee muuten ja mitä mies tekee tai milloin on töissä jne.

        Kuten aikuiset tekevät.
        Mutta ei...suomalainen nainen odottaa turpa rullalla että mies tulee ja ottaa koska nainen on liian tyhmä ja pelokas tekemään asioille mitään.

        olet kokenut elämässä kovia. pura vaan pahaa oloasi tänne. se helpottaa.

        terveisin yksi pikkupissahousu


      • Peilinpaikka
        ymmärränettä kirjoitti:

        olet kokenut elämässä kovia. pura vaan pahaa oloasi tänne. se helpottaa.

        terveisin yksi pikkupissahousu

        Helpointa ja hyvin suomalaiselle naiselle ominaista on ohittaa kritiikki vain katkerana tilityksenä.

        Mitenkä olisit jos lukisit ja oppisit jotain?

        Voisi ehkä auttaa tilanteeseesi.

        Omalla kohdalla totean että yllämainittujen seikkojen vuoksi mitkään työpaikkaromanssit tai että lähestyisin jotain naista työpaikalla ei tule enää koskaan kyseeseen.

        Jos nainen ei tee itse liikettä niin hän on pelokas pikkupissahousu.

        Suomalaiset naiset haluaisivat fiksun, raitihkon ja luotettavan miehen. Heitä he eivät uskalla lähestyä tai tehdä elettäkään että jotain voisi tapahtua. Mutta sitten mennään baariin ja avot, vähän alkoholia naamaan ja kohta on pikkarit pois jalasta ekan roikaleen sattuessa kohdalle. Sitten valitetaan kun ollaan sinkkuja ja ei löydy edes netistä muita pleijereitä.

        Syy on siihen yksinkertainen: ette osaa markkinoida itseänne naisina tai osoittaa kiinnostusta sitä tiettyä miestä kohtaan.


      • HerrasmiesOlen
        Herrasmiehelle kirjoitti:

        Kunnioitan tuota. Leidinä taas en halua olla liian tyrkky, ja yritän hienovaraisesti vihjata tunteistani. Syvät katseet, vaihdetut hymyt, tilannekomiikka, mitä vielä.. tämä lady loistaa jo pelkästään kyseisen miehen läsnäolosta ja huomiosta. Mitä nyt välillä pitää pokerinaamaa töissä pitää yllä.

        Se nyt vaan kuuluu hyviin käytöstapihin olla tuppaamatta ilman lupaa.
        Eikä naisen tarvitse olla tyrkky, eikä se sitä tarkoitakaan, jos nainen tekee aloitteen. Eli ihan selvä ilmaisu siitä, että tunteita löytyy, riittää.


      • HerramiesOlen

        Eli itse ainakin jos saan tuon selvän ilmaisun, niin päästän kyllä sitten itsekin toisen lähelleni ja annan arvon sille, että nainen on valinnut minut omakseen.


      • Herrasmiehelle
        HerramiesOlen kirjoitti:

        Eli itse ainakin jos saan tuon selvän ilmaisun, niin päästän kyllä sitten itsekin toisen lähelleni ja annan arvon sille, että nainen on valinnut minut omakseen.

        Arvostan suuresti sitä, miten käyttäydyt. Hyvät käytöstavat ovat tie sydämeeni. Enkä itse kokisi mitenkään ahdistavana vaikka aloite työpaikalla, kahdestaan ollessa, miehen puolelta hienovaraisesti tulisi. Täsmälleen samalla tavalla ajattelen, mitä viimeisimmäksi kirjoitit.


      • leidisivusta
        HerrasmiesOlen kirjoitti:

        Se nyt vaan kuuluu hyviin käytöstapihin olla tuppaamatta ilman lupaa.
        Eikä naisen tarvitse olla tyrkky, eikä se sitä tarkoitakaan, jos nainen tekee aloitteen. Eli ihan selvä ilmaisu siitä, että tunteita löytyy, riittää.

        Ei kahville pyytäminen ole missään muodossa tuppaamista.


      • facetoface_
        leidisivusta kirjoitti:

        Ei kahville pyytäminen ole missään muodossa tuppaamista.

        Just näin. Iholle tuppaaminen liian nopeasti taas ei ole hyvä. Toisaalta luonnollinen tapa päästä toisen lähelle nopeasti on tanssi.


      • HerrasmiesOlen
        leidisivusta kirjoitti:

        Ei kahville pyytäminen ole missään muodossa tuppaamista.

        No ei tietenkään.
        Mutta voisihan nainen nyt vähän vihjata, että kysyäkin passaa. Tai no, vie keskustelun siihen suuntaan, että pyyntö tulee sitten luonnollisesti siinä keskustelun lomassa.
        Itse en ainakaan todellakaan alennu sellaiseen, että tupsahdan toisen nenän eteen ylläri-pyllärinä kysymään, että "mentäiskö pihauttamaan sumppia?".;);):)
        No, tää on vain mun tapa elää tätä elämää. Tärkeintä tietysti on se, että kaksi tosistaan tykkävää löytää toisensa ja pääsee asiassa eteenpäin.


      • HerrasmiesOlen
        Herrasmiehelle kirjoitti:

        Arvostan suuresti sitä, miten käyttäydyt. Hyvät käytöstavat ovat tie sydämeeni. Enkä itse kokisi mitenkään ahdistavana vaikka aloite työpaikalla, kahdestaan ollessa, miehen puolelta hienovaraisesti tulisi. Täsmälleen samalla tavalla ajattelen, mitä viimeisimmäksi kirjoitit.

        No se vaan on mun mielestä toista kunnioittavaa käytöstä olla asiallinen.
        Ei sellaisella turhalla mesomisella mitään saa aikaan.


      • ijijij

        Noista kirjoituksista tulimieleen tämä Hilkka Ahteen tapaus, surullinen sellainen.


      • Herrasmiehelle
        HerrasmiesOlen kirjoitti:

        No ei tietenkään.
        Mutta voisihan nainen nyt vähän vihjata, että kysyäkin passaa. Tai no, vie keskustelun siihen suuntaan, että pyyntö tulee sitten luonnollisesti siinä keskustelun lomassa.
        Itse en ainakaan todellakaan alennu sellaiseen, että tupsahdan toisen nenän eteen ylläri-pyllärinä kysymään, että "mentäiskö pihauttamaan sumppia?".;);):)
        No, tää on vain mun tapa elää tätä elämää. Tärkeintä tietysti on se, että kaksi tosistaan tykkävää löytää toisensa ja pääsee asiassa eteenpäin.

        Kyllä mä olen yrittänyt vihjata, mutta miten sitä onkin niin kipsissä kerta toisensa jälkeen ;) Oispa kivaa, jos nämä kaks lopulta löytäis toistensa luo.


      • Herrasmieheltä
        Herrasmiehelle kirjoitti:

        Kyllä mä olen yrittänyt vihjata, mutta miten sitä onkin niin kipsissä kerta toisensa jälkeen ;) Oispa kivaa, jos nämä kaks lopulta löytäis toistensa luo.

        Yritä vaan jatkossa niin päästään pian . . .
        tapaamaan vapaalla ;) huomaan sen vetovoiman, jota ei pysty millään vastustamaan.


      • HerrasmiesOlen
        Herrasmiehelle kirjoitti:

        Kyllä mä olen yrittänyt vihjata, mutta miten sitä onkin niin kipsissä kerta toisensa jälkeen ;) Oispa kivaa, jos nämä kaks lopulta löytäis toistensa luo.

        Joo, onhan se aina kiva juttu, kun ihmiset löytää toisensa.
        Ja onhan se vihjaaminenkin taas aika vaikeata, ainakin jos sitä yrittää tosiaan tehdä luontevasti muun jutustelun ohessa.
        Mut miksei vaikka kokeilisi jotain tähän tyyliin, että toteaa:"Olis toisaalta kiva jutella enempikin paremmalla aikaa rauhassa muulta hässäkältä". Tällainen voisi toimia, ainakin jos tää tilanne on sellainen, että puheenaihe on molempia miellyttävä, mistä juttua riittää. On se aihe sit mitä vaan muuten.
        Itse ainakin tuossa tilanteessa sanoisin naiselle kyllä suoraan, et "Voitaishan me nähdä vaikka jonain viikonloppuna jos se sulle itsellesi sopii?"
        Kun kyllähän tuosta pidättyväisempikin sälli tajuaa, että toinen toivoisi yhteistä aikaa. Eikä tuossa tilanteessa ainakaan mulle tulisi mikään olo, että nainen olisi jotenkin tyrkky tms negatiivista ja olis kuitenkin vielä ihan luontevakin tapa viedä asiaa eteenpäin.


      • Herrasmiehelle
        HerrasmiesOlen kirjoitti:

        Joo, onhan se aina kiva juttu, kun ihmiset löytää toisensa.
        Ja onhan se vihjaaminenkin taas aika vaikeata, ainakin jos sitä yrittää tosiaan tehdä luontevasti muun jutustelun ohessa.
        Mut miksei vaikka kokeilisi jotain tähän tyyliin, että toteaa:"Olis toisaalta kiva jutella enempikin paremmalla aikaa rauhassa muulta hässäkältä". Tällainen voisi toimia, ainakin jos tää tilanne on sellainen, että puheenaihe on molempia miellyttävä, mistä juttua riittää. On se aihe sit mitä vaan muuten.
        Itse ainakin tuossa tilanteessa sanoisin naiselle kyllä suoraan, et "Voitaishan me nähdä vaikka jonain viikonloppuna jos se sulle itsellesi sopii?"
        Kun kyllähän tuosta pidättyväisempikin sälli tajuaa, että toinen toivoisi yhteistä aikaa. Eikä tuossa tilanteessa ainakaan mulle tulisi mikään olo, että nainen olisi jotenkin tyrkky tms negatiivista ja olis kuitenkin vielä ihan luontevakin tapa viedä asiaa eteenpäin.

        Yhteistä aikaa sitä juuri toivoisi, että voisi tutustua ja jutella lisää ilman keskeytyksiä ja muita työtehtäviä. Miten lukkoon sitä taas käytännössä menee komean miehen edessä, kun taka-alalla elää pieni epäilys toisen tunteista. Idea kuulostaa kyllä luontevalle.


      • Noinet
        Herrasmiehelle kirjoitti:

        Yhteistä aikaa sitä juuri toivoisi, että voisi tutustua ja jutella lisää ilman keskeytyksiä ja muita työtehtäviä. Miten lukkoon sitä taas käytännössä menee komean miehen edessä, kun taka-alalla elää pieni epäilys toisen tunteista. Idea kuulostaa kyllä luontevalle.

        ainakaan pääse yhtään eteenpäin!! Käperry vaan tunteisiin niin huomaat miten elämä lipuu ohitse!! Se mies on jonkun toisen ansainnut.


    • AskelKerrallaan

      Tilanne hajottaa myös minua. Olen halunnut jo kauan siirtyä kanssasi eteenpäin. Taidetaan molemmat tietää tunteemme mutta se ratkaiseva siirto on enää edessä. Aikuisena miehenä erotan ihastuneen katseen.

      • NainenTyöpaikallasi

        Jos olisit hän.... Miksi sinä, et ota sitä rohkeaa askelta? Epäiletkö tunteitasi? Eikö niitä ole? Itse voisin sanoa eräälle miehelle, että en halua tällä hetkellä mitään muuta niin paljoa, kuin häntä/hänet. Ollaan kuitenkin molemmat varattuja. En ole saanut hänelle kerrotuksi, että olen ostanut asunnon. Minun avioliittoni on ohi.


      • AskelKerrallaan
        NainenTyöpaikallasi kirjoitti:

        Jos olisit hän.... Miksi sinä, et ota sitä rohkeaa askelta? Epäiletkö tunteitasi? Eikö niitä ole? Itse voisin sanoa eräälle miehelle, että en halua tällä hetkellä mitään muuta niin paljoa, kuin häntä/hänet. Ollaan kuitenkin molemmat varattuja. En ole saanut hänelle kerrotuksi, että olen ostanut asunnon. Minun avioliittoni on ohi.

        Tunteet on syttyneet rakkauden paloksi. Työpaikalla tilanteet luisuu usein käsistä, kun muitakin on paikalla. Yritän kaikin keinoin osoittaa silti kiinnostustani. Valitettavasti et ole oikea nainen tekstisi perusteella. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja toivottavasti tilanteesi selviää.


    • Uskaltaisitko_kertoa

      jotain vinkkiä minkälaiselle miehelle kirjoitit? Nähtävästi täällä on muitakin samassa tilanteessa.

    • adonista

      1979 syntyneet on komeita

      • gyllänäo

        Pakko olla samaa mieltä, koska se on totta. T.vm. -79


      • senkahvee

        No hyvä ettei tullut riitaa asiasta ;)


    • EiOoMinulta

      Mutta voisi olla sulle J.N

      • Olisinko_onnessani

        Voisitko hieman tarkentaa?


      • EnTiedäOlisitko

        Onnessasi? Siksi en laita tunnisteita... Laita sinä jokin tunniste, keneltä ajattelisit olevan?


      • onneni_on_olla

        Jatkan sitten haaveilua upeasta naisesta.


      • OkMuutavaVihjeJ.N

        Näemme töissä. Paitsi ei kyllä tänään... mä kävin vain siellä. Meillä on yhdessä mukavaa. Olen sinua nuorempi. Molemmat varattuja, harmi. Olen iloinen ja sosiaalinen luonne. Ja olen antanut sinulle suoraan pilke silmäkulmassa, vihjeet haluistani ja ajatuksistani.


      • ei_onni_potki

        Olisihan tämä ollut mahtavaa, mutta ei. Et sinäkään ollut minulle... Moni vihje osui, mutta olit töissä tänään.
        Joudun siis jatkamaan haaveiluani jostakin toisesta yhtä upeasta naisesta.


    • adonis1979

      Sinä olet ihana M nainen kyllä päivieni piristys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe