Sperma pidentää elinikää

viimeiseen_pisaraan

Viime viikolla uutisoitiin tutkimuksesta, jossa kerrottiin spermiidin lisänneen hiirien elinikää 30%

Ajatelkaa naiset, nielemällä sperman, lisäätte elinikäänne

7

209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nielen_kaiken

      Hieno uutinen. Olen ottanut nyt vappuna suihin jo 4 mieheltä.

    • Ihan_kivaa

      Puolisoni oli lukenut tämän ja googlannut muutkin tutkimukset aiheesta....Ihan kiva, mut nyt multa otetaan suihin tai lypsetään spermaa ainakin kahdesti päivässä. Eilen kolme kertaa. Illalla en olis halunnut, mut puoliso suostutteli ns. Sitomisleikkiin ja kun olin suostunut siihen että kädet sidotaan kokeeksi sängyn päätyyn, niin mun jalatkin köytettiin levälleen. Sen jälkeen otettiin "väkisin" suihin ja se satsi nieltiin. Kun pyysin irroittamaan mulle laitettiin puolisolle ostettu fifty shades of grey pallo suuhun ja side silmille. Vibralla aiheutti mulle uuden seisokin ja se jo teki kipeää kun liian äkkiä laukeamisesta aloitti uudelleen. En meinannut laueta millään, mutta imuttelua ja hierontaa tehtiin niin kauan että laukesin uudelleen. Tämä satsi meni kuulemma kasvojen hoitoon.....en nähnyt mut näin sanoi.

      Tänään aamulla heräsin siihen että toinen käsi laitettiin käsiraudalla sängyn päätyyn ja pakolla toinenkin käsi sidottiin kiinni ja mulle kerrottiin että avainta ei tuu varmasti ennenkuin päivän "vitskut" on lypsetty. Tunti meni kahteen laukeamiseen. Nyt on jo vinkattu et on tarve "päiväpanolle". Luulenpa et kyse on suihinotosta ja kuulemma minun pitää taas suostua sidottavaksi. Jos en suostu niin aikoi laittaa mut käsiraudoilla nukkuessani eikä aikonut päästää koko seuraavana päivänä irti.

      Alkaa pelottamaan et oikeeta panoa en enää saakkaan ja et tää menee liiallisuuksiin. Pidän avokistani paljon ja hän on ihan super sexy stay-up sukissaan touhutessaan, mut paikat alkaa olla hellinä eli pitäis saada vähän taikoakin pitää.

      • Jukkivaan

        Kuulostaa erittäin positiiviselta ongelmalta. Voisin tulla auttamaan jos alkaa väsyttämään.


      • kolmas_valtakunta

        Puolisosi elää 1000 vuotiaaksi


    • Ensimmäistäkertaa

      Minultakin otettiin eilen suihin ensimmäistä kertaa vuoden seurustelun aikana. Onkohan syy tuossa uutisessa. Mistä tuon tutkimuksen löytää? Ja oli aivan taivaallisen ihanan tuntuista. En ole osannut edes kaivata suihinottoa kun en ole tiennyt miltä se tuntuu.

    • niin_terveellistäkin

      Spermaa ei kannata koskaan jättää kondomiin. Suihin vain ja ikää lisää.

    • ihanan_makuistakin

      Olen ottanut 18-23-vee pojilta suihin tänä kesänä niin paljon, että ikää tullut 20 vuotta lisää.

      T: Milf-47

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe