MIHIN LÄVISTYKSIÄ TARVITAAN ?

ElämääTiedostava

Voisiko joku selittää järkevästi, että mihin lävistyksiä OIKEASTI tarvitaan ?
-Kerjätäänkö niillä jotain huomiota toisilta ihmisiltä ?
-Ovatko ne hyödyllisiä ?
-Auttavatko ne parempaan elämään ?
-Aiheuttavatko ne kipuja vai hyvää oloa ?
-Voiko ilman niitä elää ?

Jään odottamaan selkeitä, järkeviä ja hyvin perusteltuja totuudenmukaisia selityksiä.
Ei tarvitse kiukutella, eikä heittää mitään läppää.
Kiitän

18

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prognoosi

      Oikeasti ei tarvita mihinkään, kuten esim. tatuointejakaan.
      Pelkkää huomion hakua eri syistä.

    • massayksilöllinen

      Ne lävistetyt haluaa olla yksilöllisiä kun kaikilla muillakin on samanlaiset renkaat ja koukut roikkumassa joka puolella kehonsa nahkaa.

    • MiksiOletErinäköinen

      Miksi ihmiset pukeutuvat erilaisiin vaatteisiin? Miksei kaikki pidä samanlaista harmaata haalaria? Miksi ihmisten pitää erottua toisistaan? Miksi on erimerkkisiä vaatteita? Miksi toiset on kalliimpia kuin toiset, vaikka näyttävät samalta? Miksi on olemassa yhtiöitä jotka myyvät vaatteita? Miksi ne tekevät rahaa? Miksi ylipäänsä jotain vaatteita, koruja ja muuta edes myydään? Pidettäisiin vaan kaikki sitä samanlaista harmaata haalaria.

      • AiheenaLÄVISTYKSET

        Etkö todellakaan ymmärtänyt kysymystä ?
        Aloituksen pyyntöhän oli selvittää, mihin LÄVISTYKSIÄ tarvitaan.
        Ja pyyntö oli antaa järkeviä vastauksia nimenomaan siihen.


      • CherryFlower

        Itseasiassa tuo vastaus antaa vastauksen kaikkiin kysymyksiisi. Suoraan verrannollinen lävistyksiin. Miksi? No jotkut tykkää lävistyksistä, tai harmaasta haalarista. Onko niistä hyötyä? No en tiedä, sen tietää lävistetyt ja ne haalarinkäyttäjät itse.


    • jokunenvaan1

      -Kerjätäänkö niillä jotain huomiota toisilta ihmisiltä ?

      Jos mennään yli imho niin kyllä.. Mutta yleisin syy lienee Status, muoti, kapinallisuus, aikuistumis riitti, henkinen puoli.

      -Ovatko ne hyödyllisiä ?

      Ei tarvitse kertoa mikä hyöty kieli, nänni ja genitaali lävistyksillä on.

      -Auttavatko ne parempaan elämään ?

      No se on itsestä kiinni, jos se parantaa itsetuntuntoa mikäs siinä.

      -Aiheuttavatko ne kipuja vai hyvää oloa ?

      Kipua varmasti aluksi, ja katso yllä olevat vastaukset..

      -Voiko ilman niitä elää ?

      Toki, mutta poikkeuksiakin on
      http://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-85748

      Ja jotkut tuntevat olonsa oudoksi kun jokin metallinpala puuttuu.

      --
      https://www.youtube.com/watch?v=xjaADWvCOyo

    • IdiootitIDIOOTTEJA

      PELLET ON PELLEJÄ !!!

    • ÄlkääMenköRetkuun

      Lävistyksiä ei tarvita MIHINKÄÄN.

      Kaikki tuollaiset täysin turhat jutut on ihmisten kusettamista.
      On todella hölmöä, että jotkut menevät noissa retkuun.

      Samanlaista idioottimaista rahastusta, kuin nykyään tekee nettihuijjaritkin ja niihinkin idiootit tekahtavat ja siten kannustavat näitä huijjareita.

      Nyt pitäisi jo tulla täysi STOPPI.
      Ei enää LATIAKAAN piruille.

    • Tattoobruhh

      Siis ite otin lävistyksen koska minä itse pidän siitä, otin sen itsenitakia en muitten. En hae huomioo lävistyksilläni/tatuoinneillani. Vähän sama ku mietitään miksi joillaki on pitkät hiukset? No sentaki koska he tykkäävät siitä tyylistä, miks joillaki on talvella päällä hupparit? Koska se on heidän oma asia.

    • Avaaalii

      Kyllähän niillä lävistyksillä huomion saatia tahtoo jotkut 13 vuotiaat niillä feikkikoruilla mutta ei niillä lävistyksillä oikeasti mitään huomiota sinänsä edes saa ellei oo naama ihan reijillä

    • Käytännöllisiä

      Kyllähän niitä lävistyksiä oikeasti tarvitaan ja ne ovat järkevien ihmisten juttuja.
      Jos ottaa esim. nenään renkaan, niin siihen voi sitten ripustaa vaikka auton- tai kodin avaimet.

      Ja korviin kannattaa ottaa oikein isot renkaat, että voi niihin sitten laittaa vaikkapa kävelysauvat välillä roikkumaan.
      Ei niillä mitään huomiota kerjätä, vaan ne ovat TODELLA TARPEELLISIA ja VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ ihmiselle.

      • TelineitäLisääääää

        Hehhehheeee !!!

        Juu ja sitten vois laittaa muitakin telineitä itseensä.
        Se on todella "järkevää" hahahhhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


    • jslkd

      No moro. Moon 17-vuotias tyttö ja itelläni on 12 lävistystä tällä hetkellä. 6 naamassa, 3 suussa ja loput korvissa, ja lisää on tulossa ja vitusti. Voisin vastaa sun kysymyksiin.

      -Kerjätäänkö niillä jotain huomiota toisilta ihmisiltä ?
      Tuskimpa. Tai no mistä sitä tietää, mut miks kerätä huomiota lävistyksillä, kun on tuhansia muita ja parempia keinoja.
      -Ovatko ne hyödyllisiä ?
      Osa lävistyksistä itseasiassa on! Daith -lävistystä suositellaan migreenistä/päänsäryistä kärsiville, ja kokemuksesta voin sanoa et muuten auttaa! Itellä väheni päänsärkemiset huomattavasti ku kävin ton ottamas, jännä juttu.
      -Auttavatko ne parempaan elämään ?
      Henkisesti parempaan kyllä. Mulle itelleni lävistykset on tuonu niin paljon itsetuntoa lisää. Pidän ulkonäöstäni huomattavasti enemmän lävistysten kanssa, kuin ilman lävistyksiä, sama juttu muilla lävistetyillä.
      -Aiheuttavatko ne kipuja vai hyvää oloa ?
      No tottakai, jos on tuore lävistys ni kipuileehan se jonkun aikaa, mutta nää mitkä on ollu naamassa kiinni yli vuoden tmv. en edes tunne/huomaa niitä enää. Lävistyksen aiheuttama kipu taas on mun mielestä hyvää kipua. Oon kyllä pikkasen masokistikin hehe, mutta aina kun meen ottamaan uutta lävistystä, arvostan sitä kipua koska se tekee mut kauniimmaks, ja kauneudenhan eteen pitää aina vähän kärsiä ;)
      -Voiko ilman niitä elää ?
      Voihan sitä, mutta ite en ainakaan lähiaikoina haluu näistä luopua.

      Lävistykset/tatuoinnit/muut kehonmuokkaukset on ihmisen tapa ilmaista itseään. Ihmiset ei ota tatuointeja miellyttääkseen muita, vaan miellyttääkseen itseään. Oon kuullu vitusti paskaa mun lävistyksistä: ´´oisit niin paljon nätimpi ilman noita´´, ´´miten aattelit saada duunia tolla naamalla´´, ´´vitun rautakauppa´´ jne. Mut eipä mua kiinnosta mitä porukka ajattelee, koska mä en oo täällä miellyttääs ketää muuta ku itteeni. Antaa porukan reijittää naamansa vaikka kokonaa ja tatuoida vaikka koko kehonsa. Ei se satuta muita ihmisiä mitenkään, eikä se oo mitenkään keneltäkään pois.

      • TurhuusOnTURHAA

        jslkd,,,,,,,,,

        Ajatteletko koskaan mitään todella syvällisesti ja järkevästi ?

        Kannustan ihmisiä siitymään järjen käyttöön kaikissa asioissa ja jättämään teennäisyydet ja turhat älyttömyydet kokonaa veks.

        On nimittäin paljon mukavampaa seurustella viisaiden, kuin tyhmien kanssa.


    • läväriOnMust

      Niillä luodaan muistijälki yleensä vastakkaiseen sukupuoleen , joko katsomis- tai kosketus-pohjalta. Onnistunut tunne voi johtaa vaikka mihin ...

    • pimppalävärit

      Todella käteviä mm. herätyskellona kun kytkee piuhat sopiviin lävistyksiin ja aamulla kellokytkin ohjaa niihin mukavasti sähköä. Herää todella tehokkaasti.

    • girgir

      Rasittavia nää mielipidekommentit jotka ei oo enää niiden asiallisten rajoissa. Fiksuiksi ihmisiksi itseään kutsuvat, mutta mielestäni fiksun ihmisen yksi monista piirteistä on suvaitsevaisuus.

      Itsellä yksi lävistys, eipä oikeastaan suurempaa mielipidettä koko hommasta. Jotkut tykkää ja jotkut ei, kantansa voi toki ilmaista nätisti tai ei niin nätisti. Oma kanta asiaan ja moneen muuhunkin ulkonäköön liittyvään on että näyttäkööt jokainen just siltä kun haluaa, se ei ole multa (eikä oikeasti keneltäkään muultakaan) pois millään tapaa.

    • Miullaonviiltelyarpia

      Ihminen itse päättää mitä itselleen tekee. Päättää itse vaatteistaan, hygieniastaan ja ylipäätään itsestään.
      Jos sua ja jotaki muutaki ny siis haluu tietää, tossa teille vastaus. Olit millanen vaan, jokainen on erilainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe